ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Οι τεχνολογίες διαχείρισης πλαισίου της Kawasaki είναι το αποτέλεσμα προηγμένης μηχανολογίας, διεξοδικών ελέγχων και συνεχούς προσπάθειας για αξιοπιστία, ασφάλεια και επιδόσεις.

Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενες Αναρτήσεις της Kawasaki (KECS)

Το σύστημα Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενων Αναρτήσεων KECS προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας κάθε στιγμή τον ιδανικό βαθμό απόσβεσης. 


Το σύστημα KECS προσαρμόζεται στις συνθήκες και τον τύπο οδήγησης σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας κάθε στιγμή τον ιδανικό βαθμό απόσβεσης. 
Ο έλεγχος γίνεται μέσω ρυθμιστικών βαλβίδων τύπου solenoid με άμεση (σε ένα στάδιο) ενεργοποίηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετικά γρήγορο χρόνο αντίδρασης του συστήματος, 1 millisecond, κάνοντας το σύστημα KECS ιδανικό για supersport εφαρμογή. 
Οι ενσωματωμένοι στην εμπρός και πίσω ανάρτηση αισθητήρες παρέχουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για την ταχύτητα και τη συμπίεση, ανατροφοδοτώντας συνεχώς τον εγκέφαλο (ECU) του συστήματος KECS. Σε συνδυασμό με πληροφορίες από τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) και την ECU του κινητήρα, σχετικά με την ταχύτητα και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, η ECU του συστήματος KECS προσαρμόζει μέσω των βαλβίδων solenoid την απόσβεση των αναρτήσεων. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν πιο μαλακή ή πιο σφιχτή βασική ρύθμιση του συστήματος μέσω των διαθέσιμων modes.