ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Οι τεχνολογίες διαχείρισης πλαισίου της Kawasaki είναι το αποτέλεσμα προηγμένης μηχανολογίας, διεξοδικών ελέγχων και συνεχούς προσπάθειας για αξιοπιστία, ασφάλεια και επιδόσεις.

Πλαίσιο monocoque

Το αλουμινένιο πλαίσιο monocoque της Kawasaki είναι μια κοίλη σε σχήμα κουτιού κατασκευή που διαθέτει λεπτότερη σχεδίαση και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο εξασφαλίζοντας τον ιδανικό βαθμό ακαμψίας.

Το monocoque πλαίσιο της Kawasaki είναι μια κοίλη σύνθεση τμημάτων αλουμινίου. Σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της Kawasaki ώστε να χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο, έτσι ώστε η ακαμψία του πλαισίου να επηρεάζεται όχι μόνο από το σκελετό, αλλά από τον συνδυασμό του πλαισίου και του κινητήρα. Ενώνοντας τον κινητήρα με τις εμπρός και πίσω αναρτήσεις, το πλαίσιο αγκαλιάζει από πάνω τον κινητήρα σαν κουτί.
Εκτός του ότι είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, το κύριο τμήμα του λειτουργεί και ως το κουτί του φίλτρου αέρα και το κουτί της μπαταρίας, επιτρέποντας ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση βάρους. Επίσης, επειδή το πλαίσιο δεν βρίσκεται κάτω ή δίπλα από τον κινητήρα, περιορίζονται οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Ειδικά στα μεγάλου κυβισμού μοντέλα, η λεπτή σχεδίαση του πλαισίου από αλουμίνιο monocoque συμβάλλει στην ευκολία οδήγησης. Το αλουμινένιο monocoque πλαίσιο αναπτύχθηκε αρχικά από την Kawasaki στη δεκαετία του 1980 για το World Grand Prix. Σε μια εποχή όπου τα ατσάλινα σωληνωτά πλαίσια ήταν ο κανόνας, το αλουμίνιο monocoque πλαίσιο που έκανε το ντεμπούτο του με το KR500 εξέπληξε τον κόσμο. Εμφανίστηκε πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής στο Ninja ZX-12R του 2000, και από τότε η πρωτότυπη αυτή τεχνολογία της Kawasaki έχει εξελιχθεί και μπορεί να βρεθεί στα μεγάλου κυβισμού μοντέλα μας.