ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Οι τεχνολογίες διαχείρισης πλαισίου της Kawasaki είναι το αποτέλεσμα προηγμένης μηχανολογίας, διεξοδικών ελέγχων και συνεχούς προσπάθειας για αξιοπιστία, ασφάλεια και επιδόσεις.

Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS)

Το KIBS είναι ένα υψηλής ακρίβειας σύστημα πέδησης ειδικά σχεδιασμένο για μοντέλα supersport.

Η Kawasaki ανέπτυξε το σύστημα KIBS λαμβάνοντας υπόψη τον ιδιαίτερο χειρισμό των μοτοσικλετών supersport και εξασφαλίζοντας εξαιρετικά αποτελεσματικό φρενάρισμα με ελάχιστη παρέμβαση κατά τη διάρκεια σκληρής σπορ οδήγησης.
Είναι το πρώτο σύστημα πέδησης μαζικής παραγωγής που συνδέει τον εγκέφαλο του ABS με την ECU του κινητήρα. Εκτός από τη ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, το KIBS παρακολουθεί την υδραυλική πίεση της δαγκάνας του εμπρός φρένου, τη θέση του γκαζιού, την ταχύτητα του κινητήρα, την ενεργοποίηση του συμπλέκτη και τη σχέση ταχυτήτων. Αυτές οι πληροφορίες αναλύονται για να προσδιοριστεί η ιδανική για το μπροστινό φρένο υδραυλική πίεση. Με τον ακριβή έλεγχο των παραμέτρων, οι μεγάλες πτώσεις σε υδραυλική πίεση, όπως στα standard συστήματα ABS, μπορούν να αποφευχθούν. Επιπλέον, η τάση του πίσω τροχού να σηκώνεται κατά το έντονο φρενάρισμα στα supersport μοντέλα, μπορεί να περιοριστεί και να διατηρηθεί η δυνατότητα ελέγχου του πίσω φρένου κατά την διάρκεια απότομων κατεβασμάτων των ταχυτήτων.