Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Με μια ισχυρή κληρονομιά στην κατηγορία των stand-up σκαφών και αμέτρητες νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα, η Kawasaki έχει πλέον ανεβάσει την κατηγορία στο επόμενο επίπεδο με έναν τετράχρονο τετρακύλινδρο κινητήρα 1498cc, καθιστώντας τον τον ταχύτερο επιταχυνόμενο stand up μαζικής παραγωγής ποτέ. Το SX-R έχει τόσο την προσωπικότητα των επιδόσεων όσο και τα χαρακτηριστικά του αναβάτη που αρμόζουν σε ένα νέο σημείο αναφοράς που έχει οριστεί ως "Ignite the fun".
Χρώμα
€13,800.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Για πρώτη φορά σε υδροσκάφος όρθιας θέσης, η γάστρα διαθέτει εκτροπέα πιτσιλίσματος KSD (Kawasaki Splash Deflector): μια πλαϊνή λωρίδα στο μπροστινό τμήμα της γάστρας που μειώνει το πιτσίλισμα από το νερό, ιδίως κατά την κίνηση με υψηλή ταχύτητα και σε φουρτουνιασμένα νερά.
Για πρώτη φορά σε υδροσκάφος όρθιας θέσης, η γάστρα διαθέτει εκτροπέα πιτσιλίσματος KSD (Kawasaki Splash Deflector): μια πλαϊνή λωρίδα στο μπροστινό τμήμα της γάστρας που μειώνει το πιτσίλισμα από το νερό, ιδίως κατά την κίνηση με υψηλή ταχύτητα και σε φουρτουνιασμένα νερά.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Μια εσοχή κάτω από τον βραχίονα χειρισμού προσφέρει βολικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα όπως σχοινί, φωτοβολίδα κ.λπ. Τα αντικείμενα προστατεύονται με ένα λαστιχένιο δίχτυ. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Μια εσοχή κάτω από τον βραχίονα χειρισμού προσφέρει βολικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα όπως σχοινί, φωτοβολίδα κ.λπ. Τα αντικείμενα προστατεύονται με ένα λαστιχένιο δίχτυ. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Η ανάπτυξη της νέας γάστρας ενσωμάτωσε τις γνώσεις από την εμπειρία των αγώνων. Ο ευκίνητος χειρισμός, σε συνδυασμό με την εξαιρετική σταθερότητα και την αυξημένη ισχύ, επιτρέπει υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές. Το κράτημα στις στροφές του καλά ισορροπημένου μηχανήματος ξεπερνά τις επιδόσεις του 800 SX-R.
Η ανάπτυξη της νέας γάστρας ενσωμάτωσε τις γνώσεις από την εμπειρία των αγώνων. Ο ευκίνητος χειρισμός, σε συνδυασμό με την εξαιρετική σταθερότητα και την αυξημένη ισχύ, επιτρέπει υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές. Το κράτημα στις στροφές του καλά ισορροπημένου μηχανήματος ξεπερνά τις επιδόσεις του 800 SX-R.
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Η ολοκαίνουρια σχεδίαση της γάστρας προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό υψηλής σταθερότητας και εξαιρετικών επιδόσεων στις στροφές. Στη σχεδίαση της νέας γάστρας αξιοποιήθηκε η εκτεταμένη εμπειρία αγώνων με το 800 SX-R και το 800 SX-R.
Η ολοκαίνουρια σχεδίαση της γάστρας προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό υψηλής σταθερότητας και εξαιρετικών επιδόσεων στις στροφές. Στη σχεδίαση της νέας γάστρας αξιοποιήθηκε η εκτεταμένη εμπειρία αγώνων με το 800 SX-R και το 800 SX-R.
Πέρα από τη διπλάσια ισχύ σε σχέση με το 800 SX-R και την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα που παρέχει, η ευκολότερη στη διαχείριση ευρεία κατανομή ισχύος από τον νέο 4-χρονο κινητήρα διευκολύνει τον έλεγχο. Με 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο 4-χρονος σε σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει κυβισμό 1.498 κ.εκ. και διαθέτει διάμετρο επί διαδρομή 83.0 x 69.2 mm.
Πέρα από τη διπλάσια ισχύ σε σχέση με το 800 SX-R και την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα που παρέχει, η ευκολότερη στη διαχείριση ευρεία κατανομή ισχύος από τον νέο 4-χρονο κινητήρα διευκολύνει τον έλεγχο. Με 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο 4-χρονος σε σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει κυβισμό 1.498 κ.εκ. και διαθέτει διάμετρο επί διαδρομή 83.0 x 69.2 mm.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Για πρώτη φορά σε υδροσκάφος όρθιας θέσης, η γάστρα διαθέτει εκτροπέα πιτσιλίσματος KSD (Kawasaki Splash Deflector): μια πλαϊνή λωρίδα στο μπροστινό τμήμα της γάστρας που μειώνει το πιτσίλισμα από το νερό, ιδίως κατά την κίνηση με υψηλή ταχύτητα και σε φουρτουνιασμένα νερά.
Για πρώτη φορά σε υδροσκάφος όρθιας θέσης, η γάστρα διαθέτει εκτροπέα πιτσιλίσματος KSD (Kawasaki Splash Deflector): μια πλαϊνή λωρίδα στο μπροστινό τμήμα της γάστρας που μειώνει το πιτσίλισμα από το νερό, ιδίως κατά την κίνηση με υψηλή ταχύτητα και σε φουρτουνιασμένα νερά.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Μια εσοχή κάτω από τον βραχίονα χειρισμού προσφέρει βολικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα όπως σχοινί, φωτοβολίδα κ.λπ. Τα αντικείμενα προστατεύονται με ένα λαστιχένιο δίχτυ. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Μια εσοχή κάτω από τον βραχίονα χειρισμού προσφέρει βολικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα όπως σχοινί, φωτοβολίδα κ.λπ. Τα αντικείμενα προστατεύονται με ένα λαστιχένιο δίχτυ. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Η ανάπτυξη της νέας γάστρας ενσωμάτωσε τις γνώσεις από την εμπειρία των αγώνων. Ο ευκίνητος χειρισμός, σε συνδυασμό με την εξαιρετική σταθερότητα και την αυξημένη ισχύ, επιτρέπει υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές. Το κράτημα στις στροφές του καλά ισορροπημένου μηχανήματος ξεπερνά τις επιδόσεις του 800 SX-R.
Η ανάπτυξη της νέας γάστρας ενσωμάτωσε τις γνώσεις από την εμπειρία των αγώνων. Ο ευκίνητος χειρισμός, σε συνδυασμό με την εξαιρετική σταθερότητα και την αυξημένη ισχύ, επιτρέπει υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές. Το κράτημα στις στροφές του καλά ισορροπημένου μηχανήματος ξεπερνά τις επιδόσεις του 800 SX-R.
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Η ολοκαίνουρια σχεδίαση της γάστρας προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό υψηλής σταθερότητας και εξαιρετικών επιδόσεων στις στροφές. Στη σχεδίαση της νέας γάστρας αξιοποιήθηκε η εκτεταμένη εμπειρία αγώνων με το 800 SX-R και το 800 SX-R.
Η ολοκαίνουρια σχεδίαση της γάστρας προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό υψηλής σταθερότητας και εξαιρετικών επιδόσεων στις στροφές. Στη σχεδίαση της νέας γάστρας αξιοποιήθηκε η εκτεταμένη εμπειρία αγώνων με το 800 SX-R και το 800 SX-R.
Πέρα από τη διπλάσια ισχύ σε σχέση με το 800 SX-R και την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα που παρέχει, η ευκολότερη στη διαχείριση ευρεία κατανομή ισχύος από τον νέο 4-χρονο κινητήρα διευκολύνει τον έλεγχο. Με 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο 4-χρονος σε σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει κυβισμό 1.498 κ.εκ. και διαθέτει διάμετρο επί διαδρομή 83.0 x 69.2 mm.
Πέρα από τη διπλάσια ισχύ σε σχέση με το 800 SX-R και την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα που παρέχει, η ευκολότερη στη διαχείριση ευρεία κατανομή ισχύος από τον νέο 4-χρονο κινητήρα διευκολύνει τον έλεγχο. Με 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο 4-χρονος σε σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει κυβισμό 1.498 κ.εκ. και διαθέτει διάμετρο επί διαδρομή 83.0 x 69.2 mm.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Τύπος κινητήρα | Υδρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.6:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 83.0 x 69.2 χιλ. |
Διαδρομή | 1498 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 60 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 112.0 kW {152 PS} / 7,500 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 144.0 N•m {14.7 kgf•m} / 7,250 σ.α.λ. |
Τελική σχέση | Άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα |
Μ x Π x Υ | 2,655 x 765 x 840 χιλ. |
---|---|
Χωρητικότητα καυσίμου | 23.0 λίτρα |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 250 kg |
| *Curb mass includes all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied). |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ