Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Με μια ισχυρή κληρονομιά στην κατηγορία των jet-ski όρθιας θέσης οδήγησης και αναρίθμητες νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα, η Kawasaki τώρα ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη με έναν τετράχρονο, τετρακύλινδρο κινητήρα 1.498 κ.εκ., δημιουργώντας το jet-ski όρθιας θέσης οδήγησης μαζικής παραγωγής με την ισχυρότερη επιτάχυνση που έγινε ποτέ. Το SX-R διαθέτει την προσωπικότητα και τα χαρακτηριστικά επιδόσεων και ανάβασης που ταιριάζουν σε ένα νέο ορόσημο που έχει φτιαχτεί για να «τα δίνετε όλα».
Χρώμα
Αποκτήστε το με έκπτωση στα €12,900.00
€13,800.00 Αρχική Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Η μεγαλύτερη, πιο πλατιά επιφάνεια δαπέδου προσφέρει στους αναβάτες περισσότερο χώρο για να κινούνται και διευκολύνει την εξοικείωση με ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Το μεγαλύτερο μέγεθος της γάστρας, με 400 mm μεγαλύτερο μήκος και 30 mm μεγαλύτερο πλάτος, συμβάλλει στην εξαιρετική σταθερότητα τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Με ψηλή θέση στο νερό όταν είναι σταματημένο, η σταθερότητα της γάστρας διευκολύνει την επιβίβαση στο σκάφος.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του και τονίζει την αγωνιστική εμφάνισή του.
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Ο βραχίονας χειρισμού αποτελεί ενισχυμένη έκδοση του βραχίονα χειρισμού του 800 SX-R που ανταποκρίνεται στην αυξημένη ισχύ και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο άξονάς του έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να μειώνει τις κινήσεις εμπρός/πίσω στα γκριπ και να ελαχιστοποιεί την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στις μεγάλες αποστάσεις. (Εμφανιζόμενα χρώματα 2018)
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Η εισαγωγή νερού πραγματοποιείται μέσω μιας ειδικής σχάρας εισαγωγής χαμηλής αντίστασης από ανοξείδωτο χάλυβα. Η σχεδίασή της, αν και ελαφρώς πιο μακριά, βασίστηκε στη σχάρα υψηλής απόδοσης του 800 SX-R.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Ένα ακροφύσιο πηδαλιουχίας από χυτό αλουμίνιο μεταδίδει την τεράστια ώθηση του κινητήρα. Ειδικά σχεδιασμένο για το SX-R, το ακροφύσιο (διαμέτρου Ø 87 mm, μήκους 102 mm) εξασφαλίζει τον ιδανικό χειρισμό για ένα υδροσκάφος όρθιας θέσης.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Αποπνέοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητές του, οι κομψές και επιθετικές γραμμές του SX-R παραπέμπουν στο πολύ επιτυχημένο 800 SX-R ενώ προσδίδουν στο νέο μηχάνημα το ευδιάκριτο στυλ της Kawasaki. Το τιμόνι σε στυλ MX ενισχύει τη σπορ εμφάνιση.
Τύπος κινητήρα | Υδρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.6:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 83.0 x 69.2 χιλ. |
Διαδρομή | 1,498 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 60 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 112.0 kW {152 PS} / 7,500 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 144.0 N•m {14.7 kgf•m} / 7,250 σ.α.λ. |
Τελική σχέση | Άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα |
Μ x Π x Υ | 2,655 x 765 x 840 χιλ. |
---|---|
Χωρητικότητα καυσίμου | 23.0 λίτρα |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 250 κιλά |
| *Curb mass includes all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied). |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ