Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η εμβληματική οικογένεια Z έχει ένα νέο μέλος: τη Z125 της Kawasaki. Με τη μοναδική φιλοσοφία σχεδίασης Sugomi της Kawasaki, η μικρότερη μοτοσυκλέτα της οικογένειας Z έρχεται για να κάνει αισθητή την παρουσία της συνθέτοντας μια εντυπωσιακή εικόνα Naked μοτοσυκλέτας. Το εκτεθειμένο σασί τύπου χωροδικτυώματος συνδυάζεται αρμονικά με τη μινιμαλιστική και επιθετική εξωτερική σχεδίαση Z που προϊδεάζει για την εξαιρετική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας των 15PS (11kW) παρέχει τη δυνατότητα οδήγησης από κατόχους άδειας οδήγησης A1, διατηρώντας παράλληλα την κορυφαία απόδοση που αναμένει κανείς από μια Kawasaki. Ανάφλεξη Z125
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€5,095.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Όπως και στα μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας Z, το επιθετικό στυλ της Z125 αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα της. Μια δυναμική σχεδίαση που δημιουργείται από τη λεπτή σιλουέτα της συμπληρώνεται από μια εφαρμοστή, κομψή επένδυση πλαισίου εξαιρετικά ανάλαφρης εμφάνισης και ένα πρωτότυπο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.
Όπως και στα μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας Z, το επιθετικό στυλ της Z125 αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα της. Μια δυναμική σχεδίαση που δημιουργείται από τη λεπτή σιλουέτα της συμπληρώνεται από μια εφαρμοστή, κομψή επένδυση πλαισίου εξαιρετικά ανάλαφρης εμφάνισης και ένα πρωτότυπο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Z125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Z125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Ο ελαφρύς και εύχρηστος χαρακτήρας της Z125 σε συνδυασμό με μια όρθια θέση οδήγησης και φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη στην ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση που επιτρέπει στον αναβάτη της Z125 να ελίσσεται επιδέξια στην κίνηση της πόλης.
Ο ελαφρύς και εύχρηστος χαρακτήρας της Z125 σε συνδυασμό με μια όρθια θέση οδήγησης και φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη στην ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση που επιτρέπει στον αναβάτη της Z125 να ελίσσεται επιδέξια στην κίνηση της πόλης.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Η Z125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η Z125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Όπως και στα μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας Z, το επιθετικό στυλ της Z125 αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα της. Μια δυναμική σχεδίαση που δημιουργείται από τη λεπτή σιλουέτα της συμπληρώνεται από μια εφαρμοστή, κομψή επένδυση πλαισίου εξαιρετικά ανάλαφρης εμφάνισης και ένα πρωτότυπο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.
Όπως και στα μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας Z, το επιθετικό στυλ της Z125 αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα της. Μια δυναμική σχεδίαση που δημιουργείται από τη λεπτή σιλουέτα της συμπληρώνεται από μια εφαρμοστή, κομψή επένδυση πλαισίου εξαιρετικά ανάλαφρης εμφάνισης και ένα πρωτότυπο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Z125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Z125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Ο ελαφρύς και εύχρηστος χαρακτήρας της Z125 σε συνδυασμό με μια όρθια θέση οδήγησης και φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη στην ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση που επιτρέπει στον αναβάτη της Z125 να ελίσσεται επιδέξια στην κίνηση της πόλης.
Ο ελαφρύς και εύχρηστος χαρακτήρας της Z125 σε συνδυασμό με μια όρθια θέση οδήγησης και φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη στην ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση που επιτρέπει στον αναβάτη της Z125 να ελίσσεται επιδέξια στην κίνηση της πόλης.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Η Z125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η Z125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 11.7:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 58.0 x 47.2 χιλ. |
Διαδρομή | 125 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 28 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 11.0 kW {15 PS} / 10,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 11.7 N•m {1.2 kgf•m} / 7,700 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 61 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 2.7 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.966 (86/29) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.833 (34/12) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.875 (30/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.444 (26/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.208 (29/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.056 (19/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.962 (25/26) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.500 (56/16) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό τύπου διαμάντι, χάλυβας |
---|---|
Διαδρομή | 90 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 110 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 120 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 100/80-17 M/C 52S |
Ελαστικό, πίσω | 130/70-17 M/C 62S |
Μ x Π x Υ | 1,935 x 740 x 1,015 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,330 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 185 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 11.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 815 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 147 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 290 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 37 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Κάντε τη ζωή σας ευκολότερη με τον δείκτη επιλεγμένης σχέσης για την Z125 και την Ninja 125. Αυτός ο δείκτης επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας είναι προ-προγραμματισμένος, σε συνεργασία με την HealTech Electronics, και για τις δύο 125άρες. Συνιστούμε τη χρήση της προαιρετικής βάσης στήριξης για τη Z125 για εργονομική θέση προβολής. Προδιαγραφές: - Προ-προγραμματισμένος: Ο δείκτης επιλεγμένης σχέσης είναι προ-προγραμματισμένος για τη Z125 και τη Ninja 125. Δεν χρειάζεται να εκτελέσετε τη διαδικασία ελέγχου. Είναι plug and play. - Αυτόματος έλεγχος φωτεινότητας: ο δείκτης διαθέτει έναν αισθητήρα φωτεινότητας που τον χρησιμοποιεί για να αυξήσει ή να μειώσει τη φωτεινότητα. - Αισθητήρας αφής: υπάρχει ένας κρυφός αισθητήρας αφής στο πάνω μέρος για την πρόσβαση στα μενού. - IP68, 100% αδιάβροχος. - Μνήμη flash: οι ρυθμίσεις χρήστη αποθηκεύονται ακόμη και όταν η μπαταρία είναι αποσυνδεδεμένη. - Εξοπλισμός τοποθέτησης: περιλαμβάνονται αυτοκόλλητα, καλωδίωση και τάι-ραπ.
Κάντε τη ζωή σας ευκολότερη με τον δείκτη επιλεγμένης σχέσης για την Z125 και την Ninja 125. Αυτός ο δείκτης επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας είναι προ-προγραμματισμένος, σε συνεργασία με την HealTech Electronics, και για τις δύο 125άρες. Συνιστούμε τη χρήση της προαιρετικής βάσης στήριξης για τη Z125 για εργονομική θέση προβολής. Προδιαγραφές: - Προ-προγραμματισμένος: Ο δείκτης επιλεγμένης σχέσης είναι προ-προγραμματισμένος για τη Z125 και τη Ninja 125. Δεν χρειάζεται να εκτελέσετε τη διαδικασία ελέγχου. Είναι plug and play. - Αυτόματος έλεγχος φωτεινότητας: ο δείκτης διαθέτει έναν αισθητήρα φωτεινότητας που τον χρησιμοποιεί για να αυξήσει ή να μειώσει τη φωτεινότητα. - Αισθητήρας αφής: υπάρχει ένας κρυφός αισθητήρας αφής στο πάνω μέρος για την πρόσβαση στα μενού. - IP68, 100% αδιάβροχος. - Μνήμη flash: οι ρυθμίσεις χρήστη αποθηκεύονται ακόμη και όταν η μπαταρία είναι αποσυνδεδεμένη. - Εξοπλισμός τοποθέτησης: περιλαμβάνονται αυτοκόλλητα, καλωδίωση και τάι-ραπ.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Ανθεκτικό πολυστρωματικό ύφασμα με στεγανές ραφές. Κυψελωτή δομή με αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο τακτοποίησης πολλαπλών χρήσεων.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση