Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η τελευταία προσθήκη στη σειρά Z της Kawasaki, η Z400 σχεδιάστηκε ως μια πραγματικά Supernaked μηχανή. Είτε κινείται στους δρόμους της πόλης είτε βρίσκεται σταθμευμένη σε μια γωνιά του δρόμου, αυτή η ανάλαφρη και ισχυρή Supernaked σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη. Z400 - Μαγνητίζει τα βλέμματα.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€6,895.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z400/250, διαμέτρου Ø 310 mm (ίδιο μέγεθος με της Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ABS και διαθέτουν το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z400/250, διαμέτρου Ø 310 mm (ίδιο μέγεθος με της Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ABS και διαθέτουν το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm αυξημένης ακαμψίας προσφέρει καλύτερη λειτουργία ανάρτησης. Ο μπροστινός τροχός δίνει τη αίσθηση ισχυρής πρόσφυσης πάνω στο οδόστρωμα, οι αλλαγές διεύθυνσης γίνονται εύκολα (ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σχεδόν όρθια, πράγμα πολύ βολικό για τους ελιγμούς στην κίνηση) και συνολικά η ανάρτηση προσφέρει την πολυτελή άνεση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm αυξημένης ακαμψίας προσφέρει καλύτερη λειτουργία ανάρτησης. Ο μπροστινός τροχός δίνει τη αίσθηση ισχυρής πρόσφυσης πάνω στο οδόστρωμα, οι αλλαγές διεύθυνσης γίνονται εύκολα (ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σχεδόν όρθια, πράγμα πολύ βολικό για τους ελιγμούς στην κίνηση) και συνολικά η ανάρτηση προσφέρει την πολυτελή άνεση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού.
Με κυβισμό 399 κ.εκ., ο νέος κινητήρας προσφέρει σημαντικά αυξημένη απόδοση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του: 33,4 kW (+4,4 kW σε σύγκριση με την Z300 του 2018). Η υψηλότερη απόδοση μπορεί να πιστωθεί σε μεγάλο βαθμό στη νέα καθοδική εισαγωγή, η οποία συνοδεύεται από μεγαλύτερο κουτί αέρα προσφέροντας αυξημένη αποδοτικότητα εισαγωγής. Η αυξημένη απόδοση συμπληρώνεται από έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα. Η ομαλή απόκριση και η πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνει τον έλεγχο του γκαζιού τόσο για τους νέους όσο και για τους έμπειρους αναβάτες.
Με κυβισμό 399 κ.εκ., ο νέος κινητήρας προσφέρει σημαντικά αυξημένη απόδοση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του: 33,4 kW (+4,4 kW σε σύγκριση με την Z300 του 2018). Η υψηλότερη απόδοση μπορεί να πιστωθεί σε μεγάλο βαθμό στη νέα καθοδική εισαγωγή, η οποία συνοδεύεται από μεγαλύτερο κουτί αέρα προσφέροντας αυξημένη αποδοτικότητα εισαγωγής. Η αυξημένη απόδοση συμπληρώνεται από έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα. Η ομαλή απόκριση και η πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνει τον έλεγχο του γκαζιού τόσο για τους νέους όσο και για τους έμπειρους αναβάτες.
Η Z400 διαθέτει τον ίδιο συμπαγή πίνακα οργάνων με τη Z650. Με ευανάγνωστη διάταξη, το αναλογικού τύπου στροφόμετρο περιλαμβάνει στο κέντρο του έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας και από πάνω μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών.
Η Z400 διαθέτει τον ίδιο συμπαγή πίνακα οργάνων με τη Z650. Με ευανάγνωστη διάταξη, το αναλογικού τύπου στροφόμετρο περιλαμβάνει στο κέντρο του έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας και από πάνω μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών.
Η νέα Z400 συνδυάζει το έντονο, επιθετικό στυλ της Z650 με την ογκώδη σχεδίαση της Z300 για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη και αρρενωπή αίσθηση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις αυξημένες επιδόσεις ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Η νέα Z400 συνδυάζει το έντονο, επιθετικό στυλ της Z650 με την ογκώδη σχεδίαση της Z300 για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη και αρρενωπή αίσθηση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις αυξημένες επιδόσεις ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το πιο φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το πιο φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Ο πιο συμπαγής συμπλέκτης (Ø 139 mm >> Ø 125 mm) με λιγότερο άκαμπτες πλάκες πίεσης προσφέρει πιο ελαφρύ τράβηγμα του μοχλού. Πέρα από την εξαιρετικά ελαφριά αίσθηση στον μοχλό, ο νέος συμπλέκτης διαθέτει μεγαλύτερο εύρος εμπλοκής, διευκολύνοντας τον έλεγχο.
Ο πιο συμπαγής συμπλέκτης (Ø 139 mm >> Ø 125 mm) με λιγότερο άκαμπτες πλάκες πίεσης προσφέρει πιο ελαφρύ τράβηγμα του μοχλού. Πέρα από την εξαιρετικά ελαφριά αίσθηση στον μοχλό, ο νέος συμπλέκτης διαθέτει μεγαλύτερο εύρος εμπλοκής, διευκολύνοντας τον έλεγχο.
Ο προβολέας LED νέας σχεδίασης ενισχύει την έντονη όψη της Z400 και επιπλέον εξασφαλίζει αυξημένη ορατότητα προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένη φωτεινότητα και μεγαλύτερη δέσμη φωτισμού.
Ο προβολέας LED νέας σχεδίασης ενισχύει την έντονη όψη της Z400 και επιπλέον εξασφαλίζει αυξημένη ορατότητα προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένη φωτεινότητα και μεγαλύτερη δέσμη φωτισμού.
Με τον νέο κινητήρα και το νέο πλαίσιο κατέστη επίσης εφικτή η βελτιστοποίηση της θέσης του κινητήρα. Το νέο σασί διαθέτει σχεδίαση κοντού μεταξονίου/μεγάλου ψαλιδιού, που συμπληρώνεται από κλειστή γωνία κάστερ που ευνοεί τον ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα.
Με τον νέο κινητήρα και το νέο πλαίσιο κατέστη επίσης εφικτή η βελτιστοποίηση της θέσης του κινητήρα. Το νέο σασί διαθέτει σχεδίαση κοντού μεταξονίου/μεγάλου ψαλιδιού, που συμπληρώνεται από κλειστή γωνία κάστερ που ευνοεί τον ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα.
Η σχεδίαση από την αρχή του κινητήρα κατέστησε εφικτή τη βελτιστοποίηση του μεγέθους, του βάρους και της απόδοσης της διάταξης του κινητήρα. Ο νέος κινητήρας έχει παρόμοιο μέγεθος με τον κινητήρα του μοντέλου Z250 2013-2018. Χάρη στις πολλές προσπάθειες μείωσης του βάρους, το βάρος διατηρήθηκε στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο, παρά τον μεγαλύτερο κυβισμό. Η απαλλαγμένη από κάθε περιττό στοιχείο σχεδίαση και η ανανεωμένη διάταξη επιτρέπουν έναν λεπτό κινητήρα και ένα σύστημα ψύξης με ελαχιστοποιημένη εξωτερική σωλήνωση.
Η σχεδίαση από την αρχή του κινητήρα κατέστησε εφικτή τη βελτιστοποίηση του μεγέθους, του βάρους και της απόδοσης της διάταξης του κινητήρα. Ο νέος κινητήρας έχει παρόμοιο μέγεθος με τον κινητήρα του μοντέλου Z250 2013-2018. Χάρη στις πολλές προσπάθειες μείωσης του βάρους, το βάρος διατηρήθηκε στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο, παρά τον μεγαλύτερο κυβισμό. Η απαλλαγμένη από κάθε περιττό στοιχείο σχεδίαση και η ανανεωμένη διάταξη επιτρέπουν έναν λεπτό κινητήρα και ένα σύστημα ψύξης με ελαχιστοποιημένη εξωτερική σωλήνωση.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z400/250, διαμέτρου Ø 310 mm (ίδιο μέγεθος με της Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ABS και διαθέτουν το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z400/250, διαμέτρου Ø 310 mm (ίδιο μέγεθος με της Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ABS και διαθέτουν το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm αυξημένης ακαμψίας προσφέρει καλύτερη λειτουργία ανάρτησης. Ο μπροστινός τροχός δίνει τη αίσθηση ισχυρής πρόσφυσης πάνω στο οδόστρωμα, οι αλλαγές διεύθυνσης γίνονται εύκολα (ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σχεδόν όρθια, πράγμα πολύ βολικό για τους ελιγμούς στην κίνηση) και συνολικά η ανάρτηση προσφέρει την πολυτελή άνεση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm αυξημένης ακαμψίας προσφέρει καλύτερη λειτουργία ανάρτησης. Ο μπροστινός τροχός δίνει τη αίσθηση ισχυρής πρόσφυσης πάνω στο οδόστρωμα, οι αλλαγές διεύθυνσης γίνονται εύκολα (ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σχεδόν όρθια, πράγμα πολύ βολικό για τους ελιγμούς στην κίνηση) και συνολικά η ανάρτηση προσφέρει την πολυτελή άνεση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού.
Με κυβισμό 399 κ.εκ., ο νέος κινητήρας προσφέρει σημαντικά αυξημένη απόδοση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του: 33,4 kW (+4,4 kW σε σύγκριση με την Z300 του 2018). Η υψηλότερη απόδοση μπορεί να πιστωθεί σε μεγάλο βαθμό στη νέα καθοδική εισαγωγή, η οποία συνοδεύεται από μεγαλύτερο κουτί αέρα προσφέροντας αυξημένη αποδοτικότητα εισαγωγής. Η αυξημένη απόδοση συμπληρώνεται από έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα. Η ομαλή απόκριση και η πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνει τον έλεγχο του γκαζιού τόσο για τους νέους όσο και για τους έμπειρους αναβάτες.
Με κυβισμό 399 κ.εκ., ο νέος κινητήρας προσφέρει σημαντικά αυξημένη απόδοση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του: 33,4 kW (+4,4 kW σε σύγκριση με την Z300 του 2018). Η υψηλότερη απόδοση μπορεί να πιστωθεί σε μεγάλο βαθμό στη νέα καθοδική εισαγωγή, η οποία συνοδεύεται από μεγαλύτερο κουτί αέρα προσφέροντας αυξημένη αποδοτικότητα εισαγωγής. Η αυξημένη απόδοση συμπληρώνεται από έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα. Η ομαλή απόκριση και η πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνει τον έλεγχο του γκαζιού τόσο για τους νέους όσο και για τους έμπειρους αναβάτες.
Η Z400 διαθέτει τον ίδιο συμπαγή πίνακα οργάνων με τη Z650. Με ευανάγνωστη διάταξη, το αναλογικού τύπου στροφόμετρο περιλαμβάνει στο κέντρο του έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας και από πάνω μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών.
Η Z400 διαθέτει τον ίδιο συμπαγή πίνακα οργάνων με τη Z650. Με ευανάγνωστη διάταξη, το αναλογικού τύπου στροφόμετρο περιλαμβάνει στο κέντρο του έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας και από πάνω μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών.
Η νέα Z400 συνδυάζει το έντονο, επιθετικό στυλ της Z650 με την ογκώδη σχεδίαση της Z300 για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη και αρρενωπή αίσθηση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις αυξημένες επιδόσεις ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Η νέα Z400 συνδυάζει το έντονο, επιθετικό στυλ της Z650 με την ογκώδη σχεδίαση της Z300 για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη και αρρενωπή αίσθηση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις αυξημένες επιδόσεις ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το πιο φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το πιο φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Ο πιο συμπαγής συμπλέκτης (Ø 139 mm >> Ø 125 mm) με λιγότερο άκαμπτες πλάκες πίεσης προσφέρει πιο ελαφρύ τράβηγμα του μοχλού. Πέρα από την εξαιρετικά ελαφριά αίσθηση στον μοχλό, ο νέος συμπλέκτης διαθέτει μεγαλύτερο εύρος εμπλοκής, διευκολύνοντας τον έλεγχο.
Ο πιο συμπαγής συμπλέκτης (Ø 139 mm >> Ø 125 mm) με λιγότερο άκαμπτες πλάκες πίεσης προσφέρει πιο ελαφρύ τράβηγμα του μοχλού. Πέρα από την εξαιρετικά ελαφριά αίσθηση στον μοχλό, ο νέος συμπλέκτης διαθέτει μεγαλύτερο εύρος εμπλοκής, διευκολύνοντας τον έλεγχο.
Ο προβολέας LED νέας σχεδίασης ενισχύει την έντονη όψη της Z400 και επιπλέον εξασφαλίζει αυξημένη ορατότητα προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένη φωτεινότητα και μεγαλύτερη δέσμη φωτισμού.
Ο προβολέας LED νέας σχεδίασης ενισχύει την έντονη όψη της Z400 και επιπλέον εξασφαλίζει αυξημένη ορατότητα προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένη φωτεινότητα και μεγαλύτερη δέσμη φωτισμού.
Με τον νέο κινητήρα και το νέο πλαίσιο κατέστη επίσης εφικτή η βελτιστοποίηση της θέσης του κινητήρα. Το νέο σασί διαθέτει σχεδίαση κοντού μεταξονίου/μεγάλου ψαλιδιού, που συμπληρώνεται από κλειστή γωνία κάστερ που ευνοεί τον ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα.
Με τον νέο κινητήρα και το νέο πλαίσιο κατέστη επίσης εφικτή η βελτιστοποίηση της θέσης του κινητήρα. Το νέο σασί διαθέτει σχεδίαση κοντού μεταξονίου/μεγάλου ψαλιδιού, που συμπληρώνεται από κλειστή γωνία κάστερ που ευνοεί τον ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα.
Η σχεδίαση από την αρχή του κινητήρα κατέστησε εφικτή τη βελτιστοποίηση του μεγέθους, του βάρους και της απόδοσης της διάταξης του κινητήρα. Ο νέος κινητήρας έχει παρόμοιο μέγεθος με τον κινητήρα του μοντέλου Z250 2013-2018. Χάρη στις πολλές προσπάθειες μείωσης του βάρους, το βάρος διατηρήθηκε στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο, παρά τον μεγαλύτερο κυβισμό. Η απαλλαγμένη από κάθε περιττό στοιχείο σχεδίαση και η ανανεωμένη διάταξη επιτρέπουν έναν λεπτό κινητήρα και ένα σύστημα ψύξης με ελαχιστοποιημένη εξωτερική σωλήνωση.
Η σχεδίαση από την αρχή του κινητήρα κατέστησε εφικτή τη βελτιστοποίηση του μεγέθους, του βάρους και της απόδοσης της διάταξης του κινητήρα. Ο νέος κινητήρας έχει παρόμοιο μέγεθος με τον κινητήρα του μοντέλου Z250 2013-2018. Χάρη στις πολλές προσπάθειες μείωσης του βάρους, το βάρος διατηρήθηκε στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο, παρά τον μεγαλύτερο κυβισμό. Η απαλλαγμένη από κάθε περιττό στοιχείο σχεδίαση και η ανανεωμένη διάταξη επιτρέπουν έναν λεπτό κινητήρα και ένα σύστημα ψύξης με ελαχιστοποιημένη εξωτερική σωλήνωση.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 11.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 70.0 x 51.8 χιλ. |
Διαδρομή | 399 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 33.4 kW {45 PS} / 10,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 37.0 N•m {3.8 kgf•m} / 8,000 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 91 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 3.9 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.219 (71/32) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.929 (41/14) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.056 (37/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.619 (34/21) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.333 (32/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.154 (30/26) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 1.037 (28/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 2.929 (41/14) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 92 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 130 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 110/70R17 M/C 54H |
Ελαστικό, πίσω | 150/60R17 M/C 66H |
Μ x Π x Υ | 1,990 x 800 x 1,055 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,370 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 145 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 14.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 785 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 167 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 310 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Bottom-link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Γνήσιο κιτ αλυσίδας Kawasaki που περιέχει γρανάζι κινητήρα, ροδέλα, πίσω γρανάζι, παξιμάδια και ασφαλιστική περόνη κ.λπ.
Αυτό το πλήρες πακέτο από την Kawasaki περιέχει όλα τα γνήσια ανταλλακτικά που απαιτούνται για τη σωστή αντικατάσταση της αλυσίδας μετάδοσης κίνησης για δημοφιλή μοντέλα.
Σε σύγκριση με τα aftermarket κιτ, τα γνήσια κιτ έχουν το πλεονέκτημα ενός μπροστινού γραναζιού με επικάλυψη από καουτσούκ, που θα κάνει τη λειτουργία της αλυσίδας πολύ πιο αθόρυβη. Κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει ένα aftermarket κιτ θα εκτιμήσει αυτή τη διαφορά.
Τα νέα κιτ αλυσίδας έχουν την αναγνωρίσιμη πράσινη συσκευασία με την επωνυμία Kawasaki.
Printed adhesive gel resin tank pad helps protect finish from scratches and wear
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει απόλυτα και να συμπληρώνει τη Z400 ή τη Ninja 400, αυτή η σέλα ενισχύει την άνεση για τους πιο ψηλούς αναβάτες.
Μεγάλο φιμέ κάλυμμα πίνακα οργάνων για βελτιωμένο στυλ και προστασία από τον άνεμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσδώστε πιο σπορ εμφάνιση και ήχο στη μοτοσυκλέτα σας Kawasaki με αυτό το σύστημα Akrapovič slip-on. Αυτό το ελαφρύ σύστημα slip-on προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Ο συνδυασμός υλικών αγωνιστικού χαρακτήρα, όπως το τιτάνιο για το εξωτερικό περίβλημα εξάτμισης και το ανθρακόνημα για τη μπούκα προσδίδει αγωνιστικό στυλ σε αυτό το σύστημα εξάτμισης. Περιλαμβάνεται η θερμοπροστασία. Αυτό το εγκεκριμένο σύστημα εξάτμισης πληροί τους κανονισμούς Euro5 (εκπομπές και θόρυβος) και διαθέτει έγκριση τύπου EC.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Κομψή ταινία ζάντας για να ολοκληρώσετε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σας. (Σετ 4 ταινιών για 1 μοτοσυκλέτα)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση
Ημι-άκαμπτη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον ειδικά σχεδιασμένη για το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τσάντα ρεζερβουάρ σε μαύρο/γκρι με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Τσέπη με διάφανο πλαστικό παράθυρο στο πάνω μέρος της τσάντας ρεζερβουάρ με οπή για ακουστικό.
Εσωτερικά διαθέτει χωρίσματα που εμποδίζουν τη μετατόπιση των αντικειμένων.
Περιλαμβάνει λουρί ώμου και κάλυμμα βροχής με διάφανο παράθυρο.
Μ350mm, Π223mm,Υ150mm
Μέγιστο βάρος φορτίου 2kg
Χωρητικότητα περίπου 4 λίτρα.
Απαιτείται κατάλληλη βάση στήριξης για την τοποθέτηση.