Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το νεότερο μέλος της οικογένειας W παραπέμπει στο παρελθόν, αλλά προχωράει ολοταχώς προς το μέλλον. Με σχεδίαση εμπνευσμένη από το μοντέλο 650-W1 του 1965, η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα W230 έχει μια σύγχρονη δύναμη με τον δοκιμασμένο τετράχρονο κινητήρα της Kawasaki 233 κ.εκ. με ψεκασμό καυσίμου. Το original icon συνδυάζει ελαφρύ βάρος, χαμηλό ύψος σέλας και φιλικό χαρακτήρα επιδόσεων που κάνει τη σχεδίαση της δεκαετίας του '60 προσιτή σε περισσότερους αναβάτες από ποτέ.
Χρώμα
5,245.00
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η W230 συνεχίζει την περήφανη παράδοση της σειράς W με στιλιστικές πινελιές από την αρχική W. Η W230 διαθέτει μια απλή, διαχρονική ομορφιά που οι λάτρεις των κλασικών μοτοσυκλετών θα εκτιμήσουν.
Η W230 συνεχίζει την περήφανη παράδοση της σειράς W με στιλιστικές πινελιές από την αρχική W. Η W230 διαθέτει μια απλή, διαχρονική ομορφιά που οι λάτρεις των κλασικών μοτοσυκλετών θα εκτιμήσουν.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη διασφάλιση ότι η W230 έχει έναν ευχάριστο χαρακτήρα που αντηχεί όταν στρίβετε το γκάζι στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κλασική θέση οδήγησης, ο ρυθμικός παλμός και ο καλοκουρδισμένος ήχος της εξάτμισης συμβάλλουν στην απόλαυση του αναβάτη.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη διασφάλιση ότι η W230 έχει έναν ευχάριστο χαρακτήρα που αντηχεί όταν στρίβετε το γκάζι στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κλασική θέση οδήγησης, ο ρυθμικός παλμός και ο καλοκουρδισμένος ήχος της εξάτμισης συμβάλλουν στην απόλαυση του αναβάτη.
Για να γίνει η W230 ελαφριά και να διευκολύνει τον χειρισμό της από ένα ευρύ φάσμα αναβατών, ο σκελετός είναι λεπτός, συμπαγής και ελαφρύς, ενώ το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, καθιστώντας την ιδιαίτερα προσιτή τόσο για νέους όσο και για αναβάτες που επιστρέφουν. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, καλά ισορροπημένο πλαίσιο μοτοσικλέτας.
Για να γίνει η W230 ελαφριά και να διευκολύνει τον χειρισμό της από ένα ευρύ φάσμα αναβατών, ο σκελετός είναι λεπτός, συμπαγής και ελαφρύς, ενώ το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, καθιστώντας την ιδιαίτερα προσιτή τόσο για νέους όσο και για αναβάτες που επιστρέφουν. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, καλά ισορροπημένο πλαίσιο μοτοσικλέτας.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας.
Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα και καταλήγει σε έναν σιγαστήρα τύπου peashooter για να αναδημιουργήσει την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων W για πραγματικό κλασικό στυλ. Ο ήχος της εξάτμισης ρυθμίστηκε ώστε να παράγει έναν βαθύ μπάσο ήχο και μια αίσθηση παλμού κατά την επιτάχυνση. Όταν ταξιδεύετε, ο όγκος της εξάτμισης είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον θόρυβο του ανέμου, συμβάλλοντας σε μια ευχάριστη αίσθηση οδήγησης.
Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα και καταλήγει σε έναν σιγαστήρα τύπου peashooter για να αναδημιουργήσει την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων W για πραγματικό κλασικό στυλ. Ο ήχος της εξάτμισης ρυθμίστηκε ώστε να παράγει έναν βαθύ μπάσο ήχο και μια αίσθηση παλμού κατά την επιτάχυνση. Όταν ταξιδεύετε, ο όγκος της εξάτμισης είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον θόρυβο του ανέμου, συμβάλλοντας σε μια ευχάριστη αίσθηση οδήγησης.
Με ένα από τα χαμηλότερα ύψη σέλας στην κατηγορία της, η W230 είναι κατάλληλη για ένα ευρύ φάσμα αναβατών, φέρνοντας την κληρονομιά της W σε ένα ευρύτερο κοινό και καθιστώντας αυτή τη W μια από τις πιο προσιτές μηχανές στην κατηγορία των 250cc.
Με ένα από τα χαμηλότερα ύψη σέλας στην κατηγορία της, η W230 είναι κατάλληλη για ένα ευρύ φάσμα αναβατών, φέρνοντας την κληρονομιά της W σε ένα ευρύτερο κοινό και καθιστώντας αυτή τη W μια από τις πιο προσιτές μηχανές στην κατηγορία των 250cc.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο W230 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στην ομαλή οδήγηση καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο W230 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στην ομαλή οδήγηση καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο είναι λεπτό με συμπαγείς αναλογίες για ομαλό, εύκολο χειρισμό για ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Ο λεπτός σχεδιασμός συμβάλλει επίσης στο να φτάνουν τα πόδια του αναβάτη χαλαρά στο έδαφος.
Το πλαίσιο είναι λεπτό με συμπαγείς αναλογίες για ομαλό, εύκολο χειρισμό για ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Ο λεπτός σχεδιασμός συμβάλλει επίσης στο να φτάνουν τα πόδια του αναβάτη χαλαρά στο έδαφος.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD προσφέρουν το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: κλασική, ευανάγνωστη εμφάνιση με τις πρόσθετες πληροφορίες μιας σύγχρονης οθόνης LCD.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD προσφέρουν το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: κλασική, ευανάγνωστη εμφάνιση με τις πρόσθετες πληροφορίες μιας σύγχρονης οθόνης LCD.
Το σχήμα δάκρυ του ρεζερβουάρ καυσίμου συμβάλλει στη διαχρονική ομορφιά ενός μοντέλου W, ενώ ένα ειδικά σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα τραβάει το βλέμμα και διακρίνει αυτό το μοντέλο μέσα στην κατηγορία.
Το σχήμα δάκρυ του ρεζερβουάρ καυσίμου συμβάλλει στη διαχρονική ομορφιά ενός μοντέλου W, ενώ ένα ειδικά σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα τραβάει το βλέμμα και διακρίνει αυτό το μοντέλο μέσα στην κατηγορία.
Οι προβολείς και τα πίσω φώτα σε στυλ ρετρό διαθέτουν στρογγυλά περιβλήματα που θυμίζουν τα αρχικά μοντέλα W.
Οι προβολείς και τα πίσω φώτα σε στυλ ρετρό διαθέτουν στρογγυλά περιβλήματα που θυμίζουν τα αρχικά μοντέλα W.
Οι συνολικές αναλογίες της μοτοσυκλέτας είναι ισορροπημένες, με μια κλασική σιλουέτα εμπνευσμένη από την αρχική W και τα μεγαλύτερα αδέρφια της οικογένειας W.
Οι συνολικές αναλογίες της μοτοσυκλέτας είναι ισορροπημένες, με μια κλασική σιλουέτα εμπνευσμένη από την αρχική W και τα μεγαλύτερα αδέρφια της οικογένειας W.
Τόσο στην εξωτερική εμφάνιση όσο και στην αίσθηση κατά την οδήγηση, ο κινητήρας της W230 αποδίδει έναν vintage χαρακτήρα. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, όπως μεγάλα, στρογγυλεμένα πτερύγια στην κυλινδροκεφαλή.
Τόσο στην εξωτερική εμφάνιση όσο και στην αίσθηση κατά την οδήγηση, ο κινητήρας της W230 αποδίδει έναν vintage χαρακτήρα. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, όπως μεγάλα, στρογγυλεμένα πτερύγια στην κυλινδροκεφαλή.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει μια ευχάριστη αίσθηση παλμού χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό έως μεσαίο εύρος στροφών.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει μια ευχάριστη αίσθηση παλμού χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό έως μεσαίο εύρος στροφών.
Η W230 είναι ένα από τα ελαφρύτερα μοντέλα στην κατηγορία ρετρό σπορ 250cc με 143 κιλά, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό και ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη. Η εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα.
Η W230 είναι ένα από τα ελαφρύτερα μοντέλα στην κατηγορία ρετρό σπορ 250cc με 143 κιλά, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό και ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη. Η εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα.
Το σύστημα διεύθυνσης σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μην βιάζεται όπως οι μηχανές του παρελθόντος, με τη μηχανή να αντιδρά προβλέψιμα στις κινήσεις του αναβάτη και να κινείται ομαλά στις στροφές.
Το σύστημα διεύθυνσης σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μην βιάζεται όπως οι μηχανές του παρελθόντος, με τη μηχανή να αντιδρά προβλέψιμα στις κινήσεις του αναβάτη και να κινείται ομαλά στις στροφές.
Λεπτομέρειες όπως η κλασική σχεδίαση της σέλας, τα ατσάλινα φτερά και οι ακτινωτοί τροχοί συμβάλλουν στη διαχρονική ομορφιά της μοτοσυκλέτας και στην αίσθηση vintage που θα παρατηρήσουν οι αναβάτες όταν καθίσουν για πρώτη φορά.
Λεπτομέρειες όπως η κλασική σχεδίαση της σέλας, τα ατσάλινα φτερά και οι ακτινωτοί τροχοί συμβάλλουν στη διαχρονική ομορφιά της μοτοσυκλέτας και στην αίσθηση vintage που θα παρατηρήσουν οι αναβάτες όταν καθίσουν για πρώτη φορά.
Η W230 συνεχίζει την περήφανη παράδοση της σειράς W με στιλιστικές πινελιές από την αρχική W. Η W230 διαθέτει μια απλή, διαχρονική ομορφιά που οι λάτρεις των κλασικών μοτοσυκλετών θα εκτιμήσουν.
Η W230 συνεχίζει την περήφανη παράδοση της σειράς W με στιλιστικές πινελιές από την αρχική W. Η W230 διαθέτει μια απλή, διαχρονική ομορφιά που οι λάτρεις των κλασικών μοτοσυκλετών θα εκτιμήσουν.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη διασφάλιση ότι η W230 έχει έναν ευχάριστο χαρακτήρα που αντηχεί όταν στρίβετε το γκάζι στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κλασική θέση οδήγησης, ο ρυθμικός παλμός και ο καλοκουρδισμένος ήχος της εξάτμισης συμβάλλουν στην απόλαυση του αναβάτη.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη διασφάλιση ότι η W230 έχει έναν ευχάριστο χαρακτήρα που αντηχεί όταν στρίβετε το γκάζι στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κλασική θέση οδήγησης, ο ρυθμικός παλμός και ο καλοκουρδισμένος ήχος της εξάτμισης συμβάλλουν στην απόλαυση του αναβάτη.
Για να γίνει η W230 ελαφριά και να διευκολύνει τον χειρισμό της από ένα ευρύ φάσμα αναβατών, ο σκελετός είναι λεπτός, συμπαγής και ελαφρύς, ενώ το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, καθιστώντας την ιδιαίτερα προσιτή τόσο για νέους όσο και για αναβάτες που επιστρέφουν. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, καλά ισορροπημένο πλαίσιο μοτοσικλέτας.
Για να γίνει η W230 ελαφριά και να διευκολύνει τον χειρισμό της από ένα ευρύ φάσμα αναβατών, ο σκελετός είναι λεπτός, συμπαγής και ελαφρύς, ενώ το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, καθιστώντας την ιδιαίτερα προσιτή τόσο για νέους όσο και για αναβάτες που επιστρέφουν. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, καλά ισορροπημένο πλαίσιο μοτοσικλέτας.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας.
Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα και καταλήγει σε έναν σιγαστήρα τύπου peashooter για να αναδημιουργήσει την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων W για πραγματικό κλασικό στυλ. Ο ήχος της εξάτμισης ρυθμίστηκε ώστε να παράγει έναν βαθύ μπάσο ήχο και μια αίσθηση παλμού κατά την επιτάχυνση. Όταν ταξιδεύετε, ο όγκος της εξάτμισης είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον θόρυβο του ανέμου, συμβάλλοντας σε μια ευχάριστη αίσθηση οδήγησης.
Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα και καταλήγει σε έναν σιγαστήρα τύπου peashooter για να αναδημιουργήσει την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων W για πραγματικό κλασικό στυλ. Ο ήχος της εξάτμισης ρυθμίστηκε ώστε να παράγει έναν βαθύ μπάσο ήχο και μια αίσθηση παλμού κατά την επιτάχυνση. Όταν ταξιδεύετε, ο όγκος της εξάτμισης είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον θόρυβο του ανέμου, συμβάλλοντας σε μια ευχάριστη αίσθηση οδήγησης.
Με ένα από τα χαμηλότερα ύψη σέλας στην κατηγορία της, η W230 είναι κατάλληλη για ένα ευρύ φάσμα αναβατών, φέρνοντας την κληρονομιά της W σε ένα ευρύτερο κοινό και καθιστώντας αυτή τη W μια από τις πιο προσιτές μηχανές στην κατηγορία των 250cc.
Με ένα από τα χαμηλότερα ύψη σέλας στην κατηγορία της, η W230 είναι κατάλληλη για ένα ευρύ φάσμα αναβατών, φέρνοντας την κληρονομιά της W σε ένα ευρύτερο κοινό και καθιστώντας αυτή τη W μια από τις πιο προσιτές μηχανές στην κατηγορία των 250cc.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο W230 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στην ομαλή οδήγηση καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο W230 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στην ομαλή οδήγηση καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο είναι λεπτό με συμπαγείς αναλογίες για ομαλό, εύκολο χειρισμό για ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Ο λεπτός σχεδιασμός συμβάλλει επίσης στο να φτάνουν τα πόδια του αναβάτη χαλαρά στο έδαφος.
Το πλαίσιο είναι λεπτό με συμπαγείς αναλογίες για ομαλό, εύκολο χειρισμό για ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Ο λεπτός σχεδιασμός συμβάλλει επίσης στο να φτάνουν τα πόδια του αναβάτη χαλαρά στο έδαφος.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD προσφέρουν το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: κλασική, ευανάγνωστη εμφάνιση με τις πρόσθετες πληροφορίες μιας σύγχρονης οθόνης LCD.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD προσφέρουν το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: κλασική, ευανάγνωστη εμφάνιση με τις πρόσθετες πληροφορίες μιας σύγχρονης οθόνης LCD.
Το σχήμα δάκρυ του ρεζερβουάρ καυσίμου συμβάλλει στη διαχρονική ομορφιά ενός μοντέλου W, ενώ ένα ειδικά σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα τραβάει το βλέμμα και διακρίνει αυτό το μοντέλο μέσα στην κατηγορία.
Το σχήμα δάκρυ του ρεζερβουάρ καυσίμου συμβάλλει στη διαχρονική ομορφιά ενός μοντέλου W, ενώ ένα ειδικά σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα τραβάει το βλέμμα και διακρίνει αυτό το μοντέλο μέσα στην κατηγορία.
Οι προβολείς και τα πίσω φώτα σε στυλ ρετρό διαθέτουν στρογγυλά περιβλήματα που θυμίζουν τα αρχικά μοντέλα W.
Οι προβολείς και τα πίσω φώτα σε στυλ ρετρό διαθέτουν στρογγυλά περιβλήματα που θυμίζουν τα αρχικά μοντέλα W.
Οι συνολικές αναλογίες της μοτοσυκλέτας είναι ισορροπημένες, με μια κλασική σιλουέτα εμπνευσμένη από την αρχική W και τα μεγαλύτερα αδέρφια της οικογένειας W.
Οι συνολικές αναλογίες της μοτοσυκλέτας είναι ισορροπημένες, με μια κλασική σιλουέτα εμπνευσμένη από την αρχική W και τα μεγαλύτερα αδέρφια της οικογένειας W.
Τόσο στην εξωτερική εμφάνιση όσο και στην αίσθηση κατά την οδήγηση, ο κινητήρας της W230 αποδίδει έναν vintage χαρακτήρα. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, όπως μεγάλα, στρογγυλεμένα πτερύγια στην κυλινδροκεφαλή.
Τόσο στην εξωτερική εμφάνιση όσο και στην αίσθηση κατά την οδήγηση, ο κινητήρας της W230 αποδίδει έναν vintage χαρακτήρα. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, όπως μεγάλα, στρογγυλεμένα πτερύγια στην κυλινδροκεφαλή.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει μια ευχάριστη αίσθηση παλμού χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό έως μεσαίο εύρος στροφών.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει μια ευχάριστη αίσθηση παλμού χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό έως μεσαίο εύρος στροφών.
Η W230 είναι ένα από τα ελαφρύτερα μοντέλα στην κατηγορία ρετρό σπορ 250cc με 143 κιλά, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό και ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη. Η εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα.
Η W230 είναι ένα από τα ελαφρύτερα μοντέλα στην κατηγορία ρετρό σπορ 250cc με 143 κιλά, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό και ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη. Η εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα.
Το σύστημα διεύθυνσης σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μην βιάζεται όπως οι μηχανές του παρελθόντος, με τη μηχανή να αντιδρά προβλέψιμα στις κινήσεις του αναβάτη και να κινείται ομαλά στις στροφές.
Το σύστημα διεύθυνσης σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μην βιάζεται όπως οι μηχανές του παρελθόντος, με τη μηχανή να αντιδρά προβλέψιμα στις κινήσεις του αναβάτη και να κινείται ομαλά στις στροφές.
Λεπτομέρειες όπως η κλασική σχεδίαση της σέλας, τα ατσάλινα φτερά και οι ακτινωτοί τροχοί συμβάλλουν στη διαχρονική ομορφιά της μοτοσυκλέτας και στην αίσθηση vintage που θα παρατηρήσουν οι αναβάτες όταν καθίσουν για πρώτη φορά.
Λεπτομέρειες όπως η κλασική σχεδίαση της σέλας, τα ατσάλινα φτερά και οι ακτινωτοί τροχοί συμβάλλουν στη διαχρονική ομορφιά της μοτοσυκλέτας και στην αίσθηση vintage που θα παρατηρήσουν οι αναβάτες όταν καθίσουν για πρώτη φορά.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Αερόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 9.0:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 1ΕΕΚ, 2 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 67.0 x 66.0 χιλ. |
Διαδρομή | 233 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 58 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 2.5 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.871 (89/31) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 3.000 (39/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.067 (31/15) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.556 (28/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.261 (29/23) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.040 (26/25) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 2.714 (38/14) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό διπλό πλαίσιο |
---|---|
Διαδρομή | 99 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 117 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 95 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 90/90-18 M/C 51S |
Ελαστικό, πίσω | 110/90-17 M/C 60S |
Μ x Π x Υ | 2,125 x 800 x 1,090 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 40° / 40° |
Μεταξόνιο | 1,415 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 150 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 12.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 745 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 143 κιλά |
Estimated dry weight** | 133 κιλά |
| **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 265 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 37 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Αυτό το σετ πλαϊνών προστατευτικών ρεζερβουάρ για τη W230 προστατεύει το φινίρισμα βαφής του ρεζερβουάρ από γρατσουνιές και τη συνήθη φθορά.
Η σχάρα αποσκευών από επιχρωμιωμένο ατσάλι τοποθετείται στο πίσω πλαίσιο.
Charge your USB devices on the go with a USB Socket Kit