Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η τεχνολογία πρωταθλήματος των αγωνιστικών μηχανών KX έχει βελτιστοποιηθεί τώρα για αγώνες off-road. Ειδικά σχεδιασμένη για να ανταποκρίνεται σε σκληρές συνθήκες off-road, η ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα KX250X σάς δίνει το πλεονέκτημα για να προπορευθείτε. Όσο τεχνικό και αν είναι το έδαφος, προηγηθείτε με σιγουριά με την KX250X. Διαθέτει: ισχυρό 4-χρονο κινητήρα 249 κ.εκ. υψηλών στροφών, αγωνιστικού τύπου ανάρτηση X, τροχούς F21"/R18" και ελαστικά off-road, ποδιά κινητήρα και πλαϊνό σταντ.
Χρώμα
€8,795.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX250 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX250 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX250. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX250. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX250 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX250X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX250 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX250X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Ο ισχυρός κινητήρας της KX250, σε συνδυασμό με έλεγχο βαλβίδων μέσω κοκκορακίου και διπλά μπεκ, προσφέρει ουσιαστικές επιδόσεις υψηλών στροφών. Οι βελτιστοποιημένες χαρτογραφήσεις του κινητήρα παρέχουν το ιδανικό επίπεδο αξιοποιήσιμης ισχύος για τις συνθήκες οδήγησης X.
Ο ισχυρός κινητήρας της KX250, σε συνδυασμό με έλεγχο βαλβίδων μέσω κοκκορακίου και διπλά μπεκ, προσφέρει ουσιαστικές επιδόσεις υψηλών στροφών. Οι βελτιστοποιημένες χαρτογραφήσεις του κινητήρα παρέχουν το ιδανικό επίπεδο αξιοποιήσιμης ισχύος για τις συνθήκες οδήγησης X.
Όπως και στην KX250, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX250, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX250 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX250 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX250. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX250. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX250 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX250X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX250 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX250X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Ο ισχυρός κινητήρας της KX250, σε συνδυασμό με έλεγχο βαλβίδων μέσω κοκκορακίου και διπλά μπεκ, προσφέρει ουσιαστικές επιδόσεις υψηλών στροφών. Οι βελτιστοποιημένες χαρτογραφήσεις του κινητήρα παρέχουν το ιδανικό επίπεδο αξιοποιήσιμης ισχύος για τις συνθήκες οδήγησης X.
Ο ισχυρός κινητήρας της KX250, σε συνδυασμό με έλεγχο βαλβίδων μέσω κοκκορακίου και διπλά μπεκ, προσφέρει ουσιαστικές επιδόσεις υψηλών στροφών. Οι βελτιστοποιημένες χαρτογραφήσεις του κινητήρα παρέχουν το ιδανικό επίπεδο αξιοποιήσιμης ισχύος για τις συνθήκες οδήγησης X.
Όπως και στην KX250, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX250, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τα διπλά μπεκ, με διαφορετικό ρόλο το καθένα, λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα για να παρέχουν γρήγορη απόκριση και ταυτόχρονα αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.
Η KX250F της Kawasaki ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross μαζικής παραγωγής που εξοπλίστηκε με διπλά μπεκ. Το ένα μπεκ βρίσκεται μετά την πεταλούδα γκαζιού, εκεί όπου βρίσκονται τα μπεκ στα κλασικά συστήματα ψεκασμού καυσίμου, και το δεύτερο μπεκ βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα γκαζιού, κοντά στο κουτί φίλτρου αέρα. Τα δύο μπεκ που μοιράζονται διαφορετικούς ρόλους λειτουργώντας σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα, εξασφαλίζουν ομαλή, στιγμιαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και κορύφωση ισχύος στις υψηλές στροφές. Για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται λειτουργία σε χαμηλές στροφές, όπως η στιγμιαία επιτάχυνση στην εκκίνηση και ο ακριβής έλεγχος στις στροφές, η βασική λειτουργία εκτελείται από το μπεκ μετά την πεταλούδα. Επειδή είναι τοποθετημένο κοντά στον θάλαμο καύσης, το ψεκαζόμενο καύσιμο μπορεί να παρασχεθεί γρήγορα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την άμεση απόκριση. Αντίθετα, όταν δίνεται προτεραιότητα στην υψηλή ισχύ, η βασική λειτουργία μετατίθεται στο εμπρός μπεκ, το οποίο εστιάζει στις εφαρμογές υψηλών στροφών. Λόγω της θέσης του που είναι πιο απομακρυσμένη από τον θάλαμο καύσης απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαδρομή του καυσίμου. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για την ανάμειξη των σωματιδίων καυσίμου με τον αέρα και επιτρέπει την ψύξη και συμπύκνωση του μείγματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς, ο κύλινδρος μπορεί να πληρωθεί με μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος υψηλής ποιότητας.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τα διπλά μπεκ, με διαφορετικό ρόλο το καθένα, λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα για να παρέχουν γρήγορη απόκριση και ταυτόχρονα αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.
Η KX250F της Kawasaki ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross μαζικής παραγωγής που εξοπλίστηκε με διπλά μπεκ. Το ένα μπεκ βρίσκεται μετά την πεταλούδα γκαζιού, εκεί όπου βρίσκονται τα μπεκ στα κλασικά συστήματα ψεκασμού καυσίμου, και το δεύτερο μπεκ βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα γκαζιού, κοντά στο κουτί φίλτρου αέρα. Τα δύο μπεκ που μοιράζονται διαφορετικούς ρόλους λειτουργώντας σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα, εξασφαλίζουν ομαλή, στιγμιαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και κορύφωση ισχύος στις υψηλές στροφές. Για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται λειτουργία σε χαμηλές στροφές, όπως η στιγμιαία επιτάχυνση στην εκκίνηση και ο ακριβής έλεγχος στις στροφές, η βασική λειτουργία εκτελείται από το μπεκ μετά την πεταλούδα. Επειδή είναι τοποθετημένο κοντά στον θάλαμο καύσης, το ψεκαζόμενο καύσιμο μπορεί να παρασχεθεί γρήγορα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την άμεση απόκριση. Αντίθετα, όταν δίνεται προτεραιότητα στην υψηλή ισχύ, η βασική λειτουργία μετατίθεται στο εμπρός μπεκ, το οποίο εστιάζει στις εφαρμογές υψηλών στροφών. Λόγω της θέσης του που είναι πιο απομακρυσμένη από τον θάλαμο καύσης απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαδρομή του καυσίμου. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για την ανάμειξη των σωματιδίων καυσίμου με τον αέρα και επιτρέπει την ψύξη και συμπύκνωση του μείγματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς, ο κύλινδρος μπορεί να πληρωθεί με μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος υψηλής ποιότητας.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 14.1:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 78.0 x 52.2 χιλ. |
Διαδρομή | 249 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.350 (67/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.077 (27/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.688 (27/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.438 (23/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.235 (21/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.045 (23/22) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.923 (51/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 123 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 314 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 316 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 80/100-21 51M |
Ελαστικό, πίσω | 110/100-18 64M |
Μ x Π x Υ | 2,170 x 820 x 1,260 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,480 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 330 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 6.2 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 945 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 109.2 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 48 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ