Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Σε ό,τι αφορά τις μοτοσυκλέτες KX, η κυριαρχία στους αγώνες είναι κληρονομική. Η ολοκαίνουρια cross-country μοτοσυκλέτα KX450X διαθέτει τεχνολογία που κληρονομήθηκε από τα πρωταθλήματα και βελτιστοποιήθηκε για να αναμετρηθεί στα πιο σκληρά εδάφη. Αποκτήστε το πλεονέκτημα off-road με τη μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε για να ηγηθεί των υπολοίπων. Διαθέτει: ισχυρό 4-χρονο κινητήρα 449 κ.εκ., αγωνιστικού τύπου ανάρτηση X, τροχούς F21"/R18" και ελαστικά off-road, ποδιά κινητήρα και πλαϊνό σταντ.
Χρώμα
€9,395.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX450 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX450 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Η προσαρμογή των ρυθμίσεων του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες γίνεται απλά με τα βύσματα DFI τύπου KX. Το σύστημα τύπου plug-and-play είναι γρήγορο, εύκολο και εύχρηστο.
Η προσαρμογή των ρυθμίσεων του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες γίνεται απλά με τα βύσματα DFI τύπου KX. Το σύστημα τύπου plug-and-play είναι γρήγορο, εύκολο και εύχρηστο.
Το κιτ βαθμονόμησης KX FI περιλαμβάνει τον εύχρηστο ελεγκτή βαθμονόμησης KX FI, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (μέσω επανεγγραφής της τρέχουσας χαρτογράφησης δεδομένων) σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Αυτό το βολικό εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς PC, συνδέοντάς το απλώς στη μονάδα ελέγχου ECU του κινητήρα.
Το κιτ βαθμονόμησης KX FI περιλαμβάνει τον εύχρηστο ελεγκτή βαθμονόμησης KX FI, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (μέσω επανεγγραφής της τρέχουσας χαρτογράφησης δεδομένων) σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Αυτό το βολικό εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς PC, συνδέοντάς το απλώς στη μονάδα ελέγχου ECU του κινητήρα.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Παίρνοντας το προβάδισμα στη γραμμή εκκίνησης έναντι των αντιπάλων σας σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να παλέψετε για να διακριθείτε από τους υπόλοιπους στην πορεία. Η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου της Kawasaki περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό παρέχοντας στον αναβάτη ένα πλεονέκτημα στη γραμμή εκκίνησης.
Παίρνοντας το προβάδισμα στη γραμμή εκκίνησης έναντι των αντιπάλων σας σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να παλέψετε για να διακριθείτε από τους υπόλοιπους στην πορεία. Η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου της Kawasaki περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό παρέχοντας στον αναβάτη ένα πλεονέκτημα στη γραμμή εκκίνησης.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX450. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX450. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX450 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX450X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX450 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX450X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει αίσθηση αμεσότητας και ελαφρύ χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει αίσθηση αμεσότητας και ελαφρύ χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Οι τροχοί 21” μπροστά/18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που συναντώνται στην οδήγηση X.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX450 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Το βελτιστοποιημένο για οδήγηση X σύστημα φρένων της KX450 προσφέρει μεγάλη ισχύ φρεναρίσματος και υψηλό επίπεδο ελέγχου.
Η προσαρμογή των ρυθμίσεων του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες γίνεται απλά με τα βύσματα DFI τύπου KX. Το σύστημα τύπου plug-and-play είναι γρήγορο, εύκολο και εύχρηστο.
Η προσαρμογή των ρυθμίσεων του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες γίνεται απλά με τα βύσματα DFI τύπου KX. Το σύστημα τύπου plug-and-play είναι γρήγορο, εύκολο και εύχρηστο.
Το κιτ βαθμονόμησης KX FI περιλαμβάνει τον εύχρηστο ελεγκτή βαθμονόμησης KX FI, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (μέσω επανεγγραφής της τρέχουσας χαρτογράφησης δεδομένων) σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Αυτό το βολικό εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς PC, συνδέοντάς το απλώς στη μονάδα ελέγχου ECU του κινητήρα.
Το κιτ βαθμονόμησης KX FI περιλαμβάνει τον εύχρηστο ελεγκτή βαθμονόμησης KX FI, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (μέσω επανεγγραφής της τρέχουσας χαρτογράφησης δεδομένων) σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Αυτό το βολικό εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς PC, συνδέοντάς το απλώς στη μονάδα ελέγχου ECU του κινητήρα.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Παίρνοντας το προβάδισμα στη γραμμή εκκίνησης έναντι των αντιπάλων σας σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να παλέψετε για να διακριθείτε από τους υπόλοιπους στην πορεία. Η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου της Kawasaki περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό παρέχοντας στον αναβάτη ένα πλεονέκτημα στη γραμμή εκκίνησης.
Παίρνοντας το προβάδισμα στη γραμμή εκκίνησης έναντι των αντιπάλων σας σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να παλέψετε για να διακριθείτε από τους υπόλοιπους στην πορεία. Η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου της Kawasaki περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό παρέχοντας στον αναβάτη ένα πλεονέκτημα στη γραμμή εκκίνησης.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Το στενό πλαίσιο και η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου προσφέρουν μια λεπτή θέση οδήγησης που διευκολύνει τον έλεγχο.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX450. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Η ανάρτηση υψηλή επιδόσεων προέρχεται απευθείας από την KX450. Οι σταθερές ελατηρίου και οι ρυθμίσεις απόσβεσης που έχουν βελτιστοποιηθεί για την οδήγηση X προσφέρουν αυξημένη ανάδραση, ιδίως κατά την οδήγηση σε επιθετικές πίστες.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX450 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX450X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Το καλά ισορροπημένο πλαίσιο από την KX450 συμβάλλει στο ελαφρύ βάρος της KX450X, τον ελαφρύ χειρισμό και τη λεπτή εργονομική σχεδίαση.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η ποδιά κινητήρα εργοστασιακού στυλ KX και ένα πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει αίσθηση αμεσότητας και ελαφρύ χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει αίσθηση αμεσότητας και ελαφρύ χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 12.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 96.0 x 62.1 χιλ. |
Διαδρομή | 449 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.727 (60/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 1.750 (28/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.412 (24/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.188 (19/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.000 (19/19) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.875 (21/24) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.923 (51/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 305 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 307 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 80/100-21 51M |
Ελαστικό, πίσω | 120/90-18 65M |
Μ x Π x Υ | 2,185 x 820 x 1,265 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,485 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 335 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 6.2 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 950 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 111.6 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 49 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Ελαφρύ πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič Evolution Line με σωλήνες τιτανίου και τελικό εξάτμισης τιτανίου. Σχεδιασμένη για μέγιστη απόδοση κινητήρα και μειωμένο βάρος. Το σύστημα εξάτμισης πληροί τα όρια θορύβου FIM και διαθέτει ανθεκτική συγκολλημένη βάση στήριξης και μπούκα τιτανίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατασκευασμένη από την Progrip για την Kawasaki. Διάμετρος 33 έως 61mm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλαφριά πλαστική ποδιά για την προστασία του στροφαλοθαλάμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.