Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Με περισσότερα πρωταθλήματα Supercross και Motocross από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, το όνομα KX είναι συνώνυμο της νίκης. Η μοτοσυκλέτα KX450, που αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς KX, κατασκευάστηκε με μοναδικό σκοπό την κυριαρχία στους αγώνες. Τα τελευταία σαράντα χρόνια, έχουμε μάθει καλά τι απαιτείται για τη νίκη και την παραμονή στην κορυφή. Η αφοσίωσή μας στην κατασκευή της απόλυτης μηχανής είναι αδιαμφισβήτητη και η KX450 το αποδεικνύει αυτό με τον καλύτερο τρόπο. Διαθέτει: 4-χρονο κινητήρα 449 κ.εκ. με αυξημένες επιδόσεις, νέο υδραυλικό συμπλέκτη κωνικού δίσκου-ελατηρίου, νέο τιμόνι Renthal Fatbar.
Χρώμα
€9,195.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Ο ελεγκτής βαθμονόμησης KX FI, ένα φορητό και εύχρηστο εργαλείο βαθμονόμησης, επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει αλλαγές στις χαρτογραφήσεις κινητήρα μέσω σύνδεσης στη μονάδα ελέγχου ECU, χωρίς την ανάγκη PC ή μπαταρίας. Περιλαμβάνει επτά προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χαρτογράφησης.
Ο ελεγκτής βαθμονόμησης KX FI, ένα φορητό και εύχρηστο εργαλείο βαθμονόμησης, επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει αλλαγές στις χαρτογραφήσεις κινητήρα μέσω σύνδεσης στη μονάδα ελέγχου ECU, χωρίς την ανάγκη PC ή μπαταρίας. Περιλαμβάνει επτά προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χαρτογράφησης.
Ο πρώτος υδραυλικός συμπλέκτης της Kawasaki σε μηχανή motocross προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας.
Ο πρώτος υδραυλικός συμπλέκτης της Kawasaki σε μηχανή motocross προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε.
Χάρη στα παρεχόμενα βύσματα DFI, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να έχει πρόσβαση στις τρεις επιλογές χαρτογράφησης (standard, hard, soft) που παρέχονται στη μονάδα ελέγχου ECU.
Χάρη στα παρεχόμενα βύσματα DFI, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να έχει πρόσβαση στις τρεις επιλογές χαρτογράφησης (standard, hard, soft) που παρέχονται στη μονάδα ελέγχου ECU.
Σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα, ο ελαφρύς και ευκίνητος χειρισμός συμβάλλει στους γρήγορους χρόνους της KX450. Αν και η προσθήκη ηλεκτρικής μίζας και η επαναφορά του ψαλιδιού ελατηρίων προσθέτει βάρος, καταβλήθηκαν προσπάθειες για να διατηρηθεί το βάρος σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλό επίπεδο. Το αποτέλεσμα είναι το πιο λεπτό μέχρι σήμερα σασί της KX450 και πολύ ανταγωνιστικό, χαμηλό συνολικό βάρος μόνο 110,0 κιλών.
Σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα, ο ελαφρύς και ευκίνητος χειρισμός συμβάλλει στους γρήγορους χρόνους της KX450. Αν και η προσθήκη ηλεκτρικής μίζας και η επαναφορά του ψαλιδιού ελατηρίων προσθέτει βάρος, καταβλήθηκαν προσπάθειες για να διατηρηθεί το βάρος σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλό επίπεδο. Το αποτέλεσμα είναι το πιο λεπτό μέχρι σήμερα σασί της KX450 και πολύ ανταγωνιστικό, χαμηλό συνολικό βάρος μόνο 110,0 κιλών.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Ο ελεγκτής βαθμονόμησης KX FI, ένα φορητό και εύχρηστο εργαλείο βαθμονόμησης, επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει αλλαγές στις χαρτογραφήσεις κινητήρα μέσω σύνδεσης στη μονάδα ελέγχου ECU, χωρίς την ανάγκη PC ή μπαταρίας. Περιλαμβάνει επτά προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χαρτογράφησης.
Ο ελεγκτής βαθμονόμησης KX FI, ένα φορητό και εύχρηστο εργαλείο βαθμονόμησης, επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει αλλαγές στις χαρτογραφήσεις κινητήρα μέσω σύνδεσης στη μονάδα ελέγχου ECU, χωρίς την ανάγκη PC ή μπαταρίας. Περιλαμβάνει επτά προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χαρτογράφησης.
Ο πρώτος υδραυλικός συμπλέκτης της Kawasaki σε μηχανή motocross προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας.
Ο πρώτος υδραυλικός συμπλέκτης της Kawasaki σε μηχανή motocross προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε.
Χάρη στα παρεχόμενα βύσματα DFI, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να έχει πρόσβαση στις τρεις επιλογές χαρτογράφησης (standard, hard, soft) που παρέχονται στη μονάδα ελέγχου ECU.
Χάρη στα παρεχόμενα βύσματα DFI, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να έχει πρόσβαση στις τρεις επιλογές χαρτογράφησης (standard, hard, soft) που παρέχονται στη μονάδα ελέγχου ECU.
Σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα, ο ελαφρύς και ευκίνητος χειρισμός συμβάλλει στους γρήγορους χρόνους της KX450. Αν και η προσθήκη ηλεκτρικής μίζας και η επαναφορά του ψαλιδιού ελατηρίων προσθέτει βάρος, καταβλήθηκαν προσπάθειες για να διατηρηθεί το βάρος σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλό επίπεδο. Το αποτέλεσμα είναι το πιο λεπτό μέχρι σήμερα σασί της KX450 και πολύ ανταγωνιστικό, χαμηλό συνολικό βάρος μόνο 110,0 κιλών.
Σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα, ο ελαφρύς και ευκίνητος χειρισμός συμβάλλει στους γρήγορους χρόνους της KX450. Αν και η προσθήκη ηλεκτρικής μίζας και η επαναφορά του ψαλιδιού ελατηρίων προσθέτει βάρος, καταβλήθηκαν προσπάθειες για να διατηρηθεί το βάρος σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλό επίπεδο. Το αποτέλεσμα είναι το πιο λεπτό μέχρι σήμερα σασί της KX450 και πολύ ανταγωνιστικό, χαμηλό συνολικό βάρος μόνο 110,0 κιλών.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 12.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 96.0 x 62.1 χιλ. |
Διαδρομή | 449 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.727 (60/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 1.750 (28/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.412 (24/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.188 (19/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.000 (19/19) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.875 (21/24) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.846 (50/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 122 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 305 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 307 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 80/100-21 51M |
Ελαστικό, πίσω | 120/80-19 63M |
Μ x Π x Υ | 2,185 x 820 x 1,265 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,485 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 340 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 6.2 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 955 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 110.4 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 250 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 49 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Ελαφρύ πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič Evolution Line με σωλήνες τιτανίου και τελικό εξάτμισης τιτανίου. Σχεδιασμένη για μέγιστη απόδοση κινητήρα και μειωμένο βάρος. Το σύστημα εξάτμισης πληροί τα όρια θορύβου FIM και διαθέτει ανθεκτική συγκολλημένη βάση στήριξης και μπούκα τιτανίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατασκευασμένη από την Progrip για την Kawasaki. Διάμετρος 33 έως 61mm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλαφριά πλαστική ποδιά για την προστασία του στροφαλοθαλάμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.