ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Διπλές πεταλούδες γκαζιού

Οι ελεγχόμενες από την ECU διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης της μοτοσυκλέτας.

Τα τελευταία μοντέλα μοτοσικλετών χρησιμοποιούν συχνά μεγάλου διαμετρήματος πεταλούδες γκαζιού για να παρέχουν υψηλά επίπεδα ισχύος. Ωστόσο, με μεγάλης διαμέτρου πεταλούδες, όταν ένας αναβάτης ανοίγει ξαφνικά το γκάζι, η απεριόριστη ροπή είναι απότομη και συχνά περισσότερη από όση μπορεί να χειριστεί ο αναβάτης. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να δαμάσει την απόκριση του κινητήρα, συμβάλλοντας παράλληλα στην απόδοση.
Σε μοντέλα με ψεκασμό καυσίμου, τα σώματα γκαζιού έχουν γενικά μόνο μία πεταλούδα γκαζιού ανά κύλινδρο. Σε μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες πεταλούδες, οι οποίες είναι συνδεδεμένες με το grip γκαζιού που ελέγχεται από τον αναβάτη, μια δεύτερη σειρά πεταλούδων, ανοίγει και κλείνει από την ECU και ρυθμίζει ακριβώς τη ροή του αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται η φυσική, γραμμική απόκριση.