ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Επιλογές Ισχύος (Power Modes)

Οι Επιλογές Ισχύος επιτρέπουν την αλλαγή απόδοσης ισχύος ανάλογα με τις συνθήκες.

Οι Επιλογές Ισχύος προσφέρουν στους αναβάτες εύκολη επιλογή μεταξύ Πλήρους (F) και Χαμηλής (L) ισχύος. Ενώ η Πλήρης ισχύς είναι απεριόριστη, σε λειτουργία Χαμηλής ισχύος η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε περίπου 75-80% της πλήρους. Η απόκριση είναι επίσης ηπιότερη σε λειτουργία Χαμηλής ισχύος. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν λειτουργία Χαμηλής ισχύος σε βροχερές συνθήκες και για οδήγηση στην πόλη, και λειτουργία Πλήρους ισχύος για γρήγορη οδήγηση.
Διαθέσιμες στα ZZR1400, Versys 1000 και σε άλλα βασικά μοντέλα, όταν συνδυάζεται με το 3-mode Kawasaki Traction Control (+ OFF), οι Επιλογές Ισχύος προσφέρουν συνολικά οκτώ συνδυασμούς (KTRC: Λειτουργία 1/2/3 + OFF x Επιλογές ισχύος: Full / Low) για να προσαρμόζεται η μοτοσυκλέτα σε ένα ευρύ φάσμα οδηγικών συνθηκών. Για παράδειγμα, ένας έμπειρος αναβάτης που απολαμβάνει την γρήγορη οδήγηση σε στεγνό οδόστρωμα μπορεί να επιλέξει Πλήρη ισχύ και Λειτουργία 1 στο KTRC. Σε υγρή ή ολισθηρή επιφάνεια, η επιλογή Χαμηλής ισχύος και Λειτουργίας 3 στο KTRC θα μειώσει τις πιθανότητες ολίσθησης των τροχών, και με την ηπιότερη απόκριση του γκαζιού μπορεί να προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας.