ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Οι τεχνολογίες διαχείρισης πλαισίου της Kawasaki είναι το αποτέλεσμα προηγμένης μηχανολογίας, διεξοδικών ελέγχων και συνεχούς προσπάθειας για αξιοπιστία, ασφάλεια και επιδόσεις.

Πίσω ανάρτηση Horizontal Back-link

Η πίσω ανάρτηση Horizontal Back-link  έχει οριζόντια διάταξη του αμορτισέρ, συμβάλλoντας σημαντικά στην αποτελεσματική χρήση του χώρου και στη συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο.

Συγκρινόμενη με τις παραδοσιακές Uni-Trak πίσω ανάρτησεις της Kawasaki, στις οποίες το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στη οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο. Η ανάρτηση είναι τοποθετημένη πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στη συγκέντρωση. της μάζας στο κέντρο. Και επειδή δεν υπάρχει μοχλικό ή αμορτισέρ που να προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, απελευθερώνεται χώρος για ένα μεγαλύτερο προθάλαμο καυσαερίων (που βρίσκεται ακριβώς πριν από τον σιγαστήρα). Με ένα μεγαλύτερο προθάλαμο, ο όγκος του σιγαστήρα μπορεί να μειωθεί, και τα βαριά εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, γεγονός που συμβάλλει περαιτέρω στην συγκέντρωση μάζας. Το αποτέλεσμα είναι πολύ βελτιωμένος χειρισμός.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι η ανάρτηση τοποθετείται μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή είναι πιο δύσκολο για την θερμότητα από το σύστημα εξάτμισης να επηρεάσει το λάδι της ανάρτησης και την πίεση του αερίου, η απόδοσή της είναι πιο σταθερή.