Βασισμένος σε δεδομένα από αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο έκκεντρα (συμπίεσης και ολίσθησης) για να συμπλέκει ή να αποσυμπλέκει μεταξύ τους, την πλήμνη και τo καπάκι της καμπάνας του συμπλέκτη. Υπό κανονικές συνθήκες, το έκκεντρο συμπίεσης λειτουργεί ως αυτοσερβομηχανισμός, πιέζοντας την πλήμνη και το καπάκι της καμπάνας του συμπλέκτη μαζί, ώστε να συμπιέσει τους δίσκους του συμπλέκτη. Αυτό επιτρέπει τη μείωση της σκληρότητας του ελατηρίου του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος μέσω του κινητήρα - ως αποτέλεσμα απότομων κατεβασμάτων (ή ένα τυχαίο κατέβασμα) ταχυτήτων - το έκκεντρο ολίσθησης απωθεί την πλήμνη από το καπάκι της καμπάνας. Αυτό εκτονώνει την πίεση στους δίσκους του συμπλέκτη, μειώνοντας την αντίσταση και ελαχιστοποιώντας τις αναπηδήσεις και την ολίσθηση του πίσω ελαστικού.