back to model

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Assist & Slipper Clutch

Βασισμένος σε αγωνιστική τεχνολογία, ο Συμπλέκτης Assist & Slipper λειτουργεί σαν περιοριστής ολίσθησης λόγω φρένου του κινητήρα και σαν αυτοσερβομηχανισμός δίνοντας ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Βασισμένος σε δεδομένα από αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο έκκεντρα (συμπίεσης και ολίσθησης) για να συμπλέκει ή να αποσυμπλέκει μεταξύ τους, την πλήμνη και τo καπάκι της καμπάνας του συμπλέκτη. Υπό κανονικές συνθήκες, το έκκεντρο συμπίεσης λειτουργεί ως αυτοσερβομηχανισμός, πιέζοντας την πλήμνη και το καπάκι της καμπάνας του συμπλέκτη μαζί, ώστε να συμπιέσει τους δίσκους του συμπλέκτη. Αυτό επιτρέπει τη μείωση της σκληρότητας του ελατηρίου του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος μέσω του κινητήρα - ως αποτέλεσμα απότομων κατεβασμάτων (ή ένα τυχαίο κατέβασμα) ταχυτήτων - το έκκεντρο ολίσθησης απωθεί την πλήμνη από το καπάκι της καμπάνας. Αυτό εκτονώνει την πίεση στους δίσκους του συμπλέκτη, μειώνοντας την αντίσταση και ελαχιστοποιώντας τις αναπηδήσεις και την ολίσθηση του πίσω ελαστικού.