back to model

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Kawasaki Launch Control Mode (KLCM)

Το σύστημα KLCM προσφέρει καλύτερη εκκίνηση από στάση, ελέγχοντας ηλεκτρονικά την απόδοση του κινητήρα για να αποτρέψει το σπινιάρισμα του πίσω τροχού. 

Σχεδιασμένο για να προσφέρει καλύτερη εκκίνηση από στάση, το σύστημα KLCM ελέγχει ηλεκτρονικά την απόδοση του κινητήρα για να αποτρέψει το σπινιάρισμα του πίσω τροχού. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 3 λειτουργίες, με προοδευτικά μεγαλύτερο βαθμό παρεμβατικότητας. Το KLCM επιτρέπει στον αναβάτη να ξεκινήσει τη μοτοσυκλέτα με το γκάζι πλήρως ανοιχτό. Με το συμπλέκτη πατημένο και το σύστημα ενεργοποιημένο, η ταχύτητα του κινητήρα είναι περιορισμένη. Όταν ο αναβάτης αφήσει το συμπλέκτη και επιλεγεί η σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα του κινητήρα αυξάνεται αλλά η ισχύς ελέγχεται για να αποτραπεί το σπινιάρισμα του πίσω τροχού και το σήκωμα του εμπρός τροχού. (Στη λειτουργία 1, που είναι λιγότερο παρεμβατική, ο εμπρός τροχός μπορεί να σηκωθεί λίγο). Το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα στα 150 km/h ή όταν επιλεγεί η 3η σχέση ταχύτητας.