ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Kawasaki Traction Control (3-mode)

To 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control) είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα traction control της Kawasaki και προσφέρει ένα σύνολο επιλογών ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

Το 3-mode KTRC συνδυάζει την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του 1-mode KTRC, που παρέχει αυξημένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες, εμποδίζοντας την ολίσθηση των τροχών, και του S-KTRC, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε καταστάσεις γρήγορης οδήγησης.
Ο βολικός διακόπτης επιτρέπει την εύκολη επιλογή μίας από τις 3 λειτουργίες, ακόμα και κατά την οδήγηση. Οι λειτουργίες 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το S-KTRC. Σχεδιασμένες για γρήγορη οδήγηση, επιτρέπουν την απότομη επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Οι λειτουργίες 1 και 2 διαφέρουν στο ποσοστό που παρεμβαίνουν. Η λειτουργία 1 είναι ρυθμισμένη για στεγνό οδόστρωμα και συνθήκες καλής πρόσφυσης και διατηρεί την ιδανική αναλογία ολίσθησης για να διασφαλιστεί η βέλτιστη πρόσφυση.
Η λειτουργία 3 λειτουργεί σαν το 1-mode KTRC, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται σπινiάρισμα του πίσω τροχού. Είναι ιδανική κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες και σε βρεγμένο οδόστρωμα.