ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Kawasaki Traction Control (KTRC) 1-mode

Το Kawasaki Traction Control αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Κατά την επιτάχυνση, σε μια ολισθηρή επιφάνεια, είναι πιθανό να σπινιάρει ο πίσω τροχός (δηλαδή, ο πίσω τροχός να περιστρέφεται πιο γρήγορα από τον μπροστινό). Το KTRC έχει στόχο να αποτρέψει το σπινιάρισμα του τροχού που θα μπορούσε να προκαλέσει την απώλεια του ελέγχου της μοτοσικλέτας. Όπως το ABS αποτρέπει τους τροχούς να μπλοκάρουν κατά το φρενάρισμα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Γνωρίζοντας ότι το σύστημα θα παρέμβει για να εμποδίσει το σπινιάρισμα, όταν, αποτελεί μεγάλη πηγή ασφάλειας για τους αναβάτες.
Το KTRC χρησιμοποιεί αισθητήρες ταχύτητας των τροχών για να παρακολουθεί την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού. Όταν ανιχνεύει το σπινιάρισμα των τροχών, η ισχύς του κινητήρα μειώνεται για να ανακτήσει ο τροχός την πρόσφυσή του. 
Το KTRC ασκεί έλεγχο σε 3 σημεία: στο χρονισμό της καύσης, την ποσότητα του καυσίμου και (μέσω των υπο-πεταλούδων γκαζιού) την ποσότητα αέρα εισαγωγής. Αυτός ο τριπλός έλεγχος είναι που επιτρέπει στο σύστημα να είναι τόσο ομαλό, με αποτέλεσμα μια πολύ φυσική αίσθηση. Είναι τεχνολογικά δυνατό για τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης να διορθώνουν την απώλεια πρόσφυσης λόγω σπιναρίσματος του τροχού, χωρίς ο αναβάτης να συνειδητοποιήσει καν ότι είχε γλιστρήσει.