ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KAWASAKI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Από την παραγωγή της πρώτης της μοτοσυκλέτας το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα, τα μοντέλα μας είναι εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τη σφραγίδα της Kawasaki και που έχουν εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας μας. 

Sport Kawasaki Traction Control (S-KTRC)

Το Sport-Kawasaki TRaction Control είναι βασισμένο σε τεχνολογία του MotoGP και αποτελεί ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στημένο για γρήγορη, sport οδήγηση.

Το S-KTRC, σύστημα προληπτικού ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογική βάση με τις μοτοσυκλέτες της Kawasaki που αγωνίστηκαν στο MotoGP. Αυτή η τεχνολογία ελέγχει συνεχώς την ολίσθηση του πίσω τροχού, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη επιτάχυνση. Σε γενικές γραμμές, η μέγιστη κίνηση προς τα εμπρός απαιτεί μια ορισμένη ποσότητα ολίσθησης (συνήθως 20-30% ποσοστό ολίσθησης, δηλαδή ο πίσω τροχός γυρίζει 20-30% γρηγορότερα από τον εμπρός).
Για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότερη μεταβίβαση της ισχύος στον τροχό, το S-KTRC παρακολουθεί το ποσοστό ολίσθησης σε πραγματικό χρόνο, και ελέγχει την παροχή ισχύος για τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης του πίσω τροχού.
Το S-KTRC παρακολουθεί έναν αριθμό παραμέτρων, όπως η ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, οι στροφές του κινητήρα και η θέση της πεταλούδας. Οι συνθήκες ελέγχονται κάθε 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου, χρόνος κατά τον οποίο το σύστημα εξετάζει κάθε μία από τις παραμέτρους και τη μεταβολή τους (π.χ. το ρυθμό της μεταβολής τους). Αυτή η μοναδική μέθοδος της Kawasaki καθιστά δυνατή την πρόβλεψη της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας κάθε στιγμή. Σε αντίθεση με το 1-mode KTRC, το οποίο κόβει την ισχύ όταν εντοπίζεται ολίσθηση στον πίσω τροχό ώστε να ανακτήσει την πρόσφυσή του, το S-KTRC μειώνει ελάχιστα την ισχύ ώστε να διατηρείται η ιδανική για την πρόσφυση αναλογία ολίσθησης. Επειδή ο στόχος του είναι να μεγιστοποιήσει την επιτάχυνση, όσο ανιχνεύεται επαρκής κίνηση προς τα εμπρός, το σύστημα θα επιτρέπει σούζες ισχύος, καθώς η μοτοσυκλέτα βγαίνει από στροφές.