Τεχνολογία
Kawasaki

Αποστολή μας είναι να δίνουμε τη δυνατότητα στους αναβάτες να ελέγχουν πλήρως μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων και να απολαμβάνουν τη χαρά της οδήγησης. Ο στόχος της τεχνολογίας Kawasaki είναι να βοηθήσει τους αναβάτες να πραγματοποιήσουν αυτή την πηγαία επιθυμία για συναρπαστική οδήγηση.

Τεχνολογία κινητήρα

Από τον πρώτο κινητήρα για μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε το 1950, η Kawasaki αναζητεί συνεχώς νέες τεχνολογίες για την κατασκευή κινητήρων υψηλών επιδόσεων.

Electronic Cruise Control

Το Electronic Cruise Control επιτρέπει την σταθεροποίηση της ταχύτητας ταξιδίου. Είναι μια τεχνολογία που βοηθά στη μείωση της κόπωσης αναβάτη σε μακρινά ταξίδια και συμβάλλει στην αυξημένη άνεση στο ταξίδι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δείκτης Οικονομικής Οδήγησης

Ο Δείκτης Οικονομικής Οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει την οικονομική κατανάλωση καυσίμου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διπλά μπεκ ψεκασμού

Τα διπλά μπεκ ψεκασμού, το καθένα με ξεχωριστή λειτουργία, λειτουργούν σε διαφορετικό φάσμα rpm για να παρέχουν τόσο γρήγορη απόκριση όσο και αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Traction Control (3-mode)

To 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control) είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα traction control της Kawasaki και προσφέρει ένα σύνολο επιλογών ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Traction Control (KTRC) 1-mode

Το Kawasaki Traction Control αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Launch Control Mode

Το Launch Control Mode χρησιμοποιείται στην κατηγορία ΜΧ και μειώνει το σπινιάρισμα του πίσω τροχού κατά την εκκίνηση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επιλογές Ισχύος (Power Modes)

Τρεις επιλογές απόδοσης ισχύος, συμπεριλαμβανομένης μιας επιλογής όπου η απόδοση του κινητήρα εξαρτάται από το άνοιγμα του γκαζιού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Fuel Economy Assistance Mode

H λειτουργία "Fuel Economy Assistance Mode" δίνει την επιλογή στον αναβάτη να αλλάζει την χαρτογράφηση του εγκεφάλου, δίνοντας προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου και προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διπλές πεταλούδες γκαζιού

Οι ελεγχόμενες από την ECU διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης της μοτοσυκλέτας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Assist & Slipper Clutch

Βασισμένος σε αγωνιστική τεχνολογία, ο Συμπλέκτης Assist & Slipper λειτουργεί σαν περιοριστής ολίσθησης λόγω φρένου του κινητήρα και σαν αυτοσερβομηχανισμός δίνοντας ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επιλογές Ισχύος (Power Modes)

Οι Επιλογές Ισχύος επιτρέπουν την αλλαγή απόδοσης ισχύος ανάλογα με τις συνθήκες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Sport Kawasaki Traction Control (S-KTRC)

Το Sport-Kawasaki TRaction Control είναι βασισμένο σε τεχνολογία του MotoGP και αποτελεί ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στημένο για γρήγορη, sport οδήγηση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Quick Shifter (KQS)

Το Kawasaki Quick Shifter επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων -πάνω και κάτω- χωρίς συμπλέκτη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας

Σχεδιασμένος πλήρως από την ίδια την Kawasaki, ο πολύ αποτελεσματικός και μικρός σε μέγεθος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας είναι μια απόδειξη της προηγμένης τεχνολογίας που διαθέτει ο Όμιλος Kawasaki Heavy Industries. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

KEBC

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) allows riders to select their preferred amount of engine braking.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

KTRC (3-mode, 9-levels)

9-Mode KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki’s most advanced traction control system, offers both enhanced sport riding performance and the peace of mind to negotiate slippery surfaces with confidence.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ηλεκτρονικές Πεταλούδες Γκαζιού

Οι Ηλεκτρονικές Πεταλούδες Γκαζιού επιτρέπουν στον εγκέφαλο (ECU) να παρέχει την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα στον κινητήρα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Launch Control Mode (KLCM)

Το σύστημα KLCM προσφέρει καλύτερη εκκίνηση από στάση, ελέγχοντας ηλεκτρονικά την απόδοση του κινητήρα για να αποτρέψει το σπινιάρισμα του πίσω τροχού. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Engine Brake Control

Το Engine Brake Control επιτρέπει στους αναβάτες να ρυθμίζουν το βαθμό φρεναρίσματος του κινητήρα ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU)

Η Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση για τη συμπεριφορά του πλαισίου, επιτρέποντας την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συμβατό με διπλώματα A2 με κιτ περιορισμού ισχύος

Αυτή η έκδοση μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να αποδίδει ισχύ 35 kW, συμβατή με διπλώματα Α2. 


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Traction Control (2-mode)

Το σύστημα KTRC 2 λειτουργιών καλύπτει ένα ευρύ φάσμα οδηγικών συνθηκών, είτε παρέχοντας καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα είτε επιτρέποντας πιο sport οδήγηση.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Kawasaki Cornering Management Function (KCMF)

Το Kawasaki Cornering Management Function καταγράφει και διαχειρίζεται τις παραμέτρους του κινητήρα και του πλαισίου κατά τη στροφή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ CLOSE

Τεχνολογία πλαισίου

Οι τεχνολογίες διαχείρισης πλαισίου της Kawasaki είναι αποτέλεσμα προηγμένης μηχανολογίας, διεξοδικών ελέγχων και συνεχούς προσπάθειας για αξιοπιστία, ασφάλεια και επιδόσεις. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ CLOSE