Newsletter

Το επίσημο newsletter της Kawasaki.

2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018 Η σειρά της Ninja ZX-10R για το 2019 υπόσχεται περισσότερη ισχύ και ροπή

Βασισμένα στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Kawasaki Racing Team, η οποία έχει κατακτήσει τα τελευταία χρόνια 3 συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα SBK, τα τρία μοντέλα της σειράς Ninja ZX-10R προσφέρουν μεγαλύτερη ισχύ, πιο πλατειά καμπύλη απόδοσης και αυξημένη ροπή για το 2019.
Ο βασικός παράγοντας που συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος είναι το νέο σύστημα κίνησης των βαλβίδων με κοκοράκια, σε συνδυασμό με άλλες αναβαθμίσεις που ανεβάζουν την ήδη εντυπωσιακή απόδοση του κινητήρα της Ninja ZX-10R σε υψηλότερα επίπεδα. Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι τώρα 203 PS (χωρίς να υπολογίζεται το RAM-Air), ένας αριθμός που μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο με την προσθήκη αγωνιστικής εξάτμισης.
 
Σχεδιασμένο από τους μηχανολόγους της Kawasaki WorldSBK, το νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων είναι ένα ακόμη παράδειγμα κορυφαίας αγωνιστικής τεχνολογίας που εφαρμόζεται στη Ninja ZX-10R. Το νέο σύστημα προσφέρει αυξημένη ισχύ καθώς και μεγαλύτερη αξιοπιστία σε λειτουργία σε υψηλές στροφές.
Συγκριτικά με το σύστημα κίνησης των βαλβίδων με καπελότα, το νέο σύστημα με κοκοράκια διαθέτει μειωμένο κατά 20% βάρος. Επιτρέπει επίσης τη χρήση πιο γρήγορων εκκεντροφόρων, αυξάνοντας την ισχύ κατά 3 PS, ενώ η επίστρωση χαμηλής τριβής Diamond-Like Carbon (DLC) στα κοκοράκια προστατεύει από τη φθορά.
 
Επιπλέον, για το 2019, όλες οι εκδόσεις της Ninja ZX-10R θα είναι εξοπλισμένες με κυλινδροκεφαλή που μπορεί να δεχτεί αγωνιστικούς εκκεντροφόρους με μεγαλύτερο βύθισμα, που αρχικά είχε εφαρμοστεί μόνο στη Ninja ZX-10RR. Για να επισημανθεί η αλλαγή, το κάλυμμα της κεφαλής θα είναι κόκκινο σε όλα τα μοντέλα.
 
Με περιορισμένη παραγωγή 500 μοτοσυκλετών παγκοσμίως, η Ninja ZX-10RR είναι για λίγους τυχερούς. Η Ninja ZX-10RR του 2019 φέρει τεχνικές αναβαθμίσεις, όπως οι νέες, ελαφριές μπιέλες τιτανίου της Pankl που εξοικονομούν 400 g, μειώνουν την αδράνεια του στροφάλου κατά 5% και αυξάνουν το όριο στροφών κατά 600 rpm, ανεβάζοντας την ισχύ της Ninja ZX-10RR στα 204 PS (χωρίς το RAM-Air). Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων εμπρός και πίσω έχουν επίσης αναθεωρηθεί για να προσαρμοστούν στη μείωση της αδράνειας του στροφάλου.
 
Μια ακόμη αναβάθμιση για το 2019 είναι η εφαρμογή σε όλα τα μοντέλα της σειράς Up/Down Quick Shifter που επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.
 
Τέλος, η Ninja ZX-10R SE διαθέτει, στις πιο ευάλωτες σε φθορά επιφάνειες, τη νέα, υψηλής αντοχής, αυτό-επισκευαζόμενη βαφή της Kawasaki, που επουλώνει μόνη της τις γρατζουνιές, χάρη σε μια ειδική χημική διεργασία.
 
Μοντέλα:
 
Ninja ZX-10R: Το βασικό μοντέλο της σειράς διαθέτει κινητήρα και πλαίσιο με υψηλές δυνατότητες sport οδήγησης, σε συνδυασμό με κορυφαία περιφερειακά όπως η μπροστινή ανάρτηση Balance Free Front Fork και το αμορτισέρ BFRC lite της Showa και σύστημα φρένων της Brembo.
Χρωματισμός: Lime Green / Ebony / Metallic Graphite Gray
 
Ninja ZX-10RR: Προσανατολισμένο περισσότερο σε αγωνιστική χρήση, το μονοθέσιο μοντέλο επεκτείνει τις δυνατότητες της βασικής έκδοσης με αλλαγές στον κινητήρα και το πλαίσιο, όπως οι μπιέλες τιτανίου, οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και οι ελαφριές, σφυρήλατες, αλουμινένιες ζάντες Marchesini.
Χρωματισμός: Lime Green
 
 
Ninja ZX-10R SE: Η έκδοση είναι εξοπλισμένη με το υψηλών προδιαγραφών σύστημα ημι-ενεργητικών, ηλεκτρονικών αναρτήσεων της Kawasaki (KECS).
Χρωματισμός: Metallic Carbon Gray / Neutron Silver / Lime Green