Newsletter

Το επίσημο newsletter της Kawasaki.

29 ΜΑΪΟΣ 2012 Νεο KX250F: Με αποδοση που κερδιζει πρωταθληματα

Η Kawasaki αντλεί τεχνολογία απευθείας από τις πίστες και την εφαρμόζει στο νέο KX250F. Για το 2013 κάποιες αλλαγές είναι, το δεύτερης γενιάς ξεχωριστής λειτουργίας πιρούνι, ο δυνατότερος κινητήρας και η δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης ως στάνταρ εξοπλισμός!
HOOFDDORP, 23 Μαϊου 2012 - Κατέχοντας αποδεδειγμένα αγωνιστική καταγωγή, το KX250F είναι ένα πραγματικό όπλο στα χέρια των μέτριας εμπειρίας αλλά και των πεπειραμένων αναβατών. Οι αποδείξεις έρχονται από τις ΗΠΑ όπου πέρυσι κατέκτησε το AMA SX Lites West crown καθώς και την 1η, 2η και 3η θέση στο AMA MX Lites Championship. Στα MXGP κατέκτησε την 2η θέση στους κατασκευαστές και την 3η στους αναβάτες. Φέτος οι προσδοκίες είναι μεγάλες ύστερα από αρκετές νίκες στην κατηγορία ΜΧ2.

Ένας γεννημένος νικητής στα χέρια πρακτικά οποιουδήποτε!

Βασικά χαρακτηριστικά:

- Βελτιωμένη τεχνολογία ανάρτησης:
Ξεχωριστής λειτουργίας πιρούνι (SFF) Type 2
- Η αυξημένη ακαμψία του προσφέρει πιο σταθερή αίσθηση του μπροστινού συστήματος
- Τα μεγαλύτερα στοιχεία απόσβεσης συμβάλλουν στην καλύτερη και ποιοτικότερη λειτουργία του πιρουνιού.
Η κατασκευή Type 2 έχει προοδευτικό χαρακτήρα, επιτρέποντας την έντονη αντίσταση τερματισμού χωρίς όμως να επηρεάζεται η ομαλή λειτουργία.
Η νέα εσωτερική κατασκευή είναι ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται από τους αναβάτες της Kawasaki Team Monster Energy Pro Circuit!

- Εύκολη ρύθμιση της απόδοσης του κινητήρα: Επιλογές DFI
Οι τρείς φύσσες DFI δίνουν την δυνατότητα τριών διαφορετικών χαρτογραφήσεων. Επιπλέον, κάθε χάρτης μπορεί να επαναπρογραμματιστεί χρησιμοποιώντας το κιτ KX FI Calibration.

- Διπλός ψεκασμός
Συμβάλει στην βελτίωση της απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών, ειδικότερα στις υψηλές.

- Πιο ίσια εισαγωγή αέρα για μεγαλύτερη δύναμη στις υψηλές στροφές
Με την γωνία εισαγωγής να είναι πιο απότομη η διαδρομή του αέρα μέχρι τον θάλαμο καύσης γίνεται πιο ευθεία. Μαζί με την άνοδο της σχέσης συμπίεσης και άλλων αναβαθμισεων του κινητήρα προσφέρεται καλύτερη απόδοση στις υψηλές στροφές.

- Λεπτότερη εργονομία
Η εργονομία και η ικανότητα ελιγμού του KX250F βελτιώνεται με το λεπτότερο κατά 4mm πλαίσιο, τη φαρδύτερη γραμμή σέλας-ντεπόζιτου και την γενικότερη λεπτή σιλουέτα του.

- Οι νέες δαγκάνες και τα τακάκια του μπροστινού και πίσω φρένου συμβάλλουν στη βελτίωση της αίσθησης φρεναρίσματος και συνεπαγωγικά του γενικότερου ελέγχου της μοτοσυκλέτας.

- Ανανεωμένο εργοστασικό στύλ με νέα γραφικά, μαύρες alumite* ζάντες, μαύρα προστατευτικά πιρουνιού και ουρά, μπλέ alumite* τελειώματα στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και μπλέ λεπτομέρειες στον κινητήρα.

* Alumite: ένα γαλβανισμένο φινίρισμα που έχει ως αποτέλεσμα μια επίστρωση έγχρωμη και ανθεκτική στη σκουριά και τις γρατσουνιές.