Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα πάνω σας όταν οδηγείτε το ολοκαίνουργιο Z500 ABS supernaked. Με ξεχωριστό αμάξωμα και ισχυρό κινητήρα 451 κ.εκ., αυτό το επιθετικά σχεδιασμένο streetfighter είναι για όσους δεν φοβούνται να τους δουν.
Χρώματα
Show all
Show less
Show all
Show less
€7,695.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς τη Ninja 500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς τη Ninja 500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Το έξυπνο σύστημα εκκίνησης της Kawasaki KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα κλειδιού με αναμεταδότη που επιτρέπει την ενεργοποίηση από απόσταση του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς τιμονιού της μοτοσυκλέτας.
Το έξυπνο σύστημα εκκίνησης της Kawasaki KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα κλειδιού με αναμεταδότη που επιτρέπει την ενεργοποίηση από απόσταση του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς τιμονιού της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 500 SE διαθέτει μια πλήρως έγχρωμη οθόνη υψηλού επιπέδου με τεχνολογία TFT (τρανζίστορ λεπτού στρώματος), που προσφέρει εξαιρετική ορατότητα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το χρώμα φόντου της οθόνης (μαύρο ή λευκό), ενώ η φωτεινότητα της οθόνης προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με το διαθέσιμο φως.
Η Ninja 500 SE διαθέτει μια πλήρως έγχρωμη οθόνη υψηλού επιπέδου με τεχνολογία TFT (τρανζίστορ λεπτού στρώματος), που προσφέρει εξαιρετική ορατότητα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το χρώμα φόντου της οθόνης (μαύρο ή λευκό), ενώ η φωτεινότητα της οθόνης προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με το διαθέσιμο φως.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Οι σέλες με παχιά επένδυση και ουρεθάνη χαμηλής αναπήδησης συμβάλλουν στην εξαιρετική άνεση. Η επένδυση πλαισίου μεγάλου όγκου της Ninja 500 προσφέρει επίσης εξαιρετική προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στην άνεση κατά την οδήγηση.
Οι σέλες με παχιά επένδυση και ουρεθάνη χαμηλής αναπήδησης συμβάλλουν στην εξαιρετική άνεση. Η επένδυση πλαισίου μεγάλου όγκου της Ninja 500 προσφέρει επίσης εξαιρετική προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στην άνεση κατά την οδήγηση.
Η Ninja 500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Ninja 500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Ninja 500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Το «πρόσωπο» της Ninja 500 διαμορφώνεται γύρω από δύο συμπαγείς προβολείς νέας σχεδίασης. Κάτω από αυτούς προεξέχουν προς τα εμπρός δύο σπόιλερ που συμπληρώνουν την εντυπωσιακή όψη.
Το «πρόσωπο» της Ninja 500 διαμορφώνεται γύρω από δύο συμπαγείς προβολείς νέας σχεδίασης. Κάτω από αυτούς προεξέχουν προς τα εμπρός δύο σπόιλερ που συμπληρώνουν την εντυπωσιακή όψη.
Από μπροστά μέχρι πίσω με μια αέρινη, πολυεπίπεδη σχεδίαση, η επένδυση πλαισίου στη νέα Ninja 500 προσφέρει μια φρέσκια αίσθηση, ενώ τα σπορ στοιχεία προσδίδουν στη μηχανή μια αποφασιστική, αγωνιστική όψη που θα γεμίσει υπερηφάνεια τους ιδιοκτήτες της μηχανής.
Από μπροστά μέχρι πίσω με μια αέρινη, πολυεπίπεδη σχεδίαση, η επένδυση πλαισίου στη νέα Ninja 500 προσφέρει μια φρέσκια αίσθηση, ενώ τα σπορ στοιχεία προσδίδουν στη μηχανή μια αποφασιστική, αγωνιστική όψη που θα γεμίσει υπερηφάνεια τους ιδιοκτήτες της μηχανής.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZX-14R), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZX-14R), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς τη Ninja 500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς τη Ninja 500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Το έξυπνο σύστημα εκκίνησης της Kawasaki KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα κλειδιού με αναμεταδότη που επιτρέπει την ενεργοποίηση από απόσταση του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς τιμονιού της μοτοσυκλέτας.
Το έξυπνο σύστημα εκκίνησης της Kawasaki KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα κλειδιού με αναμεταδότη που επιτρέπει την ενεργοποίηση από απόσταση του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς τιμονιού της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 500 SE διαθέτει μια πλήρως έγχρωμη οθόνη υψηλού επιπέδου με τεχνολογία TFT (τρανζίστορ λεπτού στρώματος), που προσφέρει εξαιρετική ορατότητα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το χρώμα φόντου της οθόνης (μαύρο ή λευκό), ενώ η φωτεινότητα της οθόνης προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με το διαθέσιμο φως.
Η Ninja 500 SE διαθέτει μια πλήρως έγχρωμη οθόνη υψηλού επιπέδου με τεχνολογία TFT (τρανζίστορ λεπτού στρώματος), που προσφέρει εξαιρετική ορατότητα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το χρώμα φόντου της οθόνης (μαύρο ή λευκό), ενώ η φωτεινότητα της οθόνης προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με το διαθέσιμο φως.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Οι σέλες με παχιά επένδυση και ουρεθάνη χαμηλής αναπήδησης συμβάλλουν στην εξαιρετική άνεση. Η επένδυση πλαισίου μεγάλου όγκου της Ninja 500 προσφέρει επίσης εξαιρετική προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στην άνεση κατά την οδήγηση.
Οι σέλες με παχιά επένδυση και ουρεθάνη χαμηλής αναπήδησης συμβάλλουν στην εξαιρετική άνεση. Η επένδυση πλαισίου μεγάλου όγκου της Ninja 500 προσφέρει επίσης εξαιρετική προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στην άνεση κατά την οδήγηση.
Η Ninja 500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Ninja 500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Ninja 500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Το «πρόσωπο» της Ninja 500 διαμορφώνεται γύρω από δύο συμπαγείς προβολείς νέας σχεδίασης. Κάτω από αυτούς προεξέχουν προς τα εμπρός δύο σπόιλερ που συμπληρώνουν την εντυπωσιακή όψη.
Το «πρόσωπο» της Ninja 500 διαμορφώνεται γύρω από δύο συμπαγείς προβολείς νέας σχεδίασης. Κάτω από αυτούς προεξέχουν προς τα εμπρός δύο σπόιλερ που συμπληρώνουν την εντυπωσιακή όψη.
Από μπροστά μέχρι πίσω με μια αέρινη, πολυεπίπεδη σχεδίαση, η επένδυση πλαισίου στη νέα Ninja 500 προσφέρει μια φρέσκια αίσθηση, ενώ τα σπορ στοιχεία προσδίδουν στη μηχανή μια αποφασιστική, αγωνιστική όψη που θα γεμίσει υπερηφάνεια τους ιδιοκτήτες της μηχανής.
Από μπροστά μέχρι πίσω με μια αέρινη, πολυεπίπεδη σχεδίαση, η επένδυση πλαισίου στη νέα Ninja 500 προσφέρει μια φρέσκια αίσθηση, ενώ τα σπορ στοιχεία προσδίδουν στη μηχανή μια αποφασιστική, αγωνιστική όψη που θα γεμίσει υπερηφάνεια τους ιδιοκτήτες της μηχανής.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZX-14R), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZX-14R), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Το έξυπνο σύστημα εκκίνησης της Kawasaki KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα κλειδιού με αναμεταδότη που επιτρέπει την ενεργοποίηση από απόσταση του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς τιμονιού της μοτοσυκλέτας.
Χάρη στο σύστημα KIPASS, ο οδηγός έχοντας το κλειδί με αναμεταδότη (φορητό immobiliser) στην τσέπη μπορεί να ξεκλειδώσει από απόσταση την κολόνα τιμονιού και τον κεντρικό διακόπτη προσεγγίζοντας απλώς τη μοτοσυκλέτα. Όταν ο αναμεταδότης βρίσκεται κοντά στη μοτοσυκλέτα, το σήμα που στέλνει λαμβάνεται και αναγνωρίζεται από τη μονάδα KIPASS στη μοτοσυκλέτα. Όπως τα κλειδιά immobiliser, κάθε αναμεταδότης διαθέτει ένα μοναδικό σήμα, έτσι το σύστημα αυτό είναι πολύ αποτελεσματικό για την αντικλεπτική προστασία της μοτοσυκλέτας. Ο αναμεταδότης μπορεί να αναγνωριστεί μέσα από την τσέπη του μπουφάν ή του παντελονιού, έτσι ο οδηγός δεν χρειάζεται να βγάλει το κλειδί για να χειριστεί τον κεντρικό διακόπτη της μοτοσυκλέτας. Οι βαλίτσες και η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου ανοίγουν χρησιμοποιώντας το κλειδί. Επειδή το κλειδί δεν μπορεί να αφαιρεθεί όταν ο αναμεταδότης βρίσκεται εκτός εμβέλειας, η υποδοχή κλειδιού δεν είναι ποτέ ορατή ώστε να αποτρέπεται η παραβίαση. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης «MISTY» που αναπτύχθηκε από τη MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το έξυπνο σύστημα εκκίνησης της Kawasaki KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα κλειδιού με αναμεταδότη που επιτρέπει την ενεργοποίηση από απόσταση του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς τιμονιού της μοτοσυκλέτας.
Χάρη στο σύστημα KIPASS, ο οδηγός έχοντας το κλειδί με αναμεταδότη (φορητό immobiliser) στην τσέπη μπορεί να ξεκλειδώσει από απόσταση την κολόνα τιμονιού και τον κεντρικό διακόπτη προσεγγίζοντας απλώς τη μοτοσυκλέτα. Όταν ο αναμεταδότης βρίσκεται κοντά στη μοτοσυκλέτα, το σήμα που στέλνει λαμβάνεται και αναγνωρίζεται από τη μονάδα KIPASS στη μοτοσυκλέτα. Όπως τα κλειδιά immobiliser, κάθε αναμεταδότης διαθέτει ένα μοναδικό σήμα, έτσι το σύστημα αυτό είναι πολύ αποτελεσματικό για την αντικλεπτική προστασία της μοτοσυκλέτας. Ο αναμεταδότης μπορεί να αναγνωριστεί μέσα από την τσέπη του μπουφάν ή του παντελονιού, έτσι ο οδηγός δεν χρειάζεται να βγάλει το κλειδί για να χειριστεί τον κεντρικό διακόπτη της μοτοσυκλέτας. Οι βαλίτσες και η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου ανοίγουν χρησιμοποιώντας το κλειδί. Επειδή το κλειδί δεν μπορεί να αφαιρεθεί όταν ο αναμεταδότης βρίσκεται εκτός εμβέλειας, η υποδοχή κλειδιού δεν είναι ποτέ ορατή ώστε να αποτρέπεται η παραβίαση. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης «MISTY» που αναπτύχθηκε από τη MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ