Ξεκινώντας από τον πίνακα σχεδίασης και δοκιμάστηκε από την KHI στο πανεπιστήμιο του Κιότο ως πρώτα ένα μεγάλο αερόψυκτο δίδυμο, μια διαμόρφωση V-3 ή παράλληλη τριπλή, το H1 όπως το γνωρίζουμε τελικά δημιουργήθηκε ως ένας υψηλής απόδοσης τρικύλινδρος, έμβολος μεταφερόμενος δίχρονος. Οι πρώτες δοκιμές υπαγόρευσαν την καινοτόμο χρήση ηλεκτρονικής ανάφλεξης για την αποτροπή της ρύπανσης των βυσμάτων χαμηλής ταχύτητας και επιτεύχθηκε ο σχεδιαστικός στόχος των 120 ίππων ανά λίτρο.
Το W1 συνέχισε να παράγεται για αρκετό καιρό και μάλιστα παρήχθη αργότερα ως μηχανή αστυνομικών προδιαγραφών με μπροστινά διπλά δισκόφρενα.
Η H1 χαιρετίστηκε ως η «ταχύτερα επιταχυνόμενη μοτοσυκλέτα δρόμου στον κόσμο», παράγοντας 60bhp από 500cc και επιτυγχάνοντας χρόνους 13 δευτερολέπτων.
Τόσο διάσημο για τον «ενδιαφέροντα» χειρισμό του όσο και για την απόλυτη απόδοσή του, το H1 βελτιώθηκε σταδιακά και τελικά καταργήθηκε σταδιακά το 1976 ως KH500 λόγω της αυστηρότερης νομοθεσίας για τον θόρυβο και τις εκπομπές καυσαερίων.