Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Εφοδιασμένη με έναν κορυφαίο κινητήρα 1.498 κ.εκ. με ψηφιακό σύστημα ψεκασμού καυσίμου, η σειρά ατομικών υδροσκαφών Jet Ski STX160 προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση, εξαιρετική οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές. Η ευκίνητη συνθετική γάστρα και τα προηγμένα χαρακτηριστικά οδήγησης το καθιστούν ιδανική επιλογή για τους λάτρεις του υγρού στοιχείου.
Χρώμα
€16,900.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Διαθέτει ένα μεγάλο ψηφιακό όργανο που χρησιμοποιεί οθόνη LCD εξαιρετικής ορατότητας. Περιλαμβάνει στο κέντρο ένα ταχύμετρο με στροφόμετρο τύπου ραβδογραφήματος. Εμφανίζει διάφορες πληροφορίες όπως στάθμη καυσίμου και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, ώρα, θερμοκρασία νερού, εξωτερική θερμοκρασία, ιστορικό μέγιστης ταχύτητας, δείκτης οικονομικής οδήγησης κ.λπ.
Διαθέτει ένα μεγάλο ψηφιακό όργανο που χρησιμοποιεί οθόνη LCD εξαιρετικής ορατότητας. Περιλαμβάνει στο κέντρο ένα ταχύμετρο με στροφόμετρο τύπου ραβδογραφήματος. Εμφανίζει διάφορες πληροφορίες όπως στάθμη καυσίμου και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, ώρα, θερμοκρασία νερού, εξωτερική θερμοκρασία, ιστορικό μέγιστης ταχύτητας, δείκτης οικονομικής οδήγησης κ.λπ.
Το νέο φέρινγκ εξασφαλίζει αποτελεσματικά χώρο και επεκτείνει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου από τα 62 στα 78 λίτρα, χαρίζοντάς του τη μεγαλύτερη στην κατηγορία του χωρητικότητα. Σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά κινητήρα που επιτρέπουν αποδοτική κατανάλωση καυσίμου, τώρα μπορείτε να διανύετε μεγαλύτερες αποστάσεις από ποτέ.
Το νέο φέρινγκ εξασφαλίζει αποτελεσματικά χώρο και επεκτείνει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου από τα 62 στα 78 λίτρα, χαρίζοντάς του τη μεγαλύτερη στην κατηγορία του χωρητικότητα. Σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά κινητήρα που επιτρέπουν αποδοτική κατανάλωση καυσίμου, τώρα μπορείτε να διανύετε μεγαλύτερες αποστάσεις από ποτέ.
Η πίσω πλατφόρμα τώρα διαθέτει μεγαλύτερη επιφάνεια επεκτείνοντας τον πίσω προφυλακτήρα. Το LX εξοπλίζεται με αποκλειστικό δίχρωμο ταπέτο καταστρώματος.
Η πίσω πλατφόρμα τώρα διαθέτει μεγαλύτερη επιφάνεια επεκτείνοντας τον πίσω προφυλακτήρα. Το LX εξοπλίζεται με αποκλειστικό δίχρωμο ταπέτο καταστρώματος.
Όλα τα μοντέλα STX διαθέτουν λειτουργία immobilizer που καθορίζει ηλεκτρονικά αν είναι δυνατή η εκκίνηση του κινητήρα μέσω του κλειδιού του διακόπτη ανάφλεξης και του ECU.
Όλα τα μοντέλα STX διαθέτουν λειτουργία immobilizer που καθορίζει ηλεκτρονικά αν είναι δυνατή η εκκίνηση του κινητήρα μέσω του κλειδιού του διακόπτη ανάφλεξης και του ECU.
Διαθέτει ένα μεγάλο ψηφιακό όργανο που χρησιμοποιεί οθόνη LCD εξαιρετικής ορατότητας. Περιλαμβάνει στο κέντρο ένα ταχύμετρο με στροφόμετρο τύπου ραβδογραφήματος. Εμφανίζει διάφορες πληροφορίες όπως στάθμη καυσίμου και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, ώρα, θερμοκρασία νερού, εξωτερική θερμοκρασία, ιστορικό μέγιστης ταχύτητας, δείκτης οικονομικής οδήγησης κ.λπ.
Διαθέτει ένα μεγάλο ψηφιακό όργανο που χρησιμοποιεί οθόνη LCD εξαιρετικής ορατότητας. Περιλαμβάνει στο κέντρο ένα ταχύμετρο με στροφόμετρο τύπου ραβδογραφήματος. Εμφανίζει διάφορες πληροφορίες όπως στάθμη καυσίμου και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, ώρα, θερμοκρασία νερού, εξωτερική θερμοκρασία, ιστορικό μέγιστης ταχύτητας, δείκτης οικονομικής οδήγησης κ.λπ.
Το νέο φέρινγκ εξασφαλίζει αποτελεσματικά χώρο και επεκτείνει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου από τα 62 στα 78 λίτρα, χαρίζοντάς του τη μεγαλύτερη στην κατηγορία του χωρητικότητα. Σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά κινητήρα που επιτρέπουν αποδοτική κατανάλωση καυσίμου, τώρα μπορείτε να διανύετε μεγαλύτερες αποστάσεις από ποτέ.
Το νέο φέρινγκ εξασφαλίζει αποτελεσματικά χώρο και επεκτείνει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου από τα 62 στα 78 λίτρα, χαρίζοντάς του τη μεγαλύτερη στην κατηγορία του χωρητικότητα. Σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά κινητήρα που επιτρέπουν αποδοτική κατανάλωση καυσίμου, τώρα μπορείτε να διανύετε μεγαλύτερες αποστάσεις από ποτέ.
Η πίσω πλατφόρμα τώρα διαθέτει μεγαλύτερη επιφάνεια επεκτείνοντας τον πίσω προφυλακτήρα. Το LX εξοπλίζεται με αποκλειστικό δίχρωμο ταπέτο καταστρώματος.
Η πίσω πλατφόρμα τώρα διαθέτει μεγαλύτερη επιφάνεια επεκτείνοντας τον πίσω προφυλακτήρα. Το LX εξοπλίζεται με αποκλειστικό δίχρωμο ταπέτο καταστρώματος.
Όλα τα μοντέλα STX διαθέτουν λειτουργία immobilizer που καθορίζει ηλεκτρονικά αν είναι δυνατή η εκκίνηση του κινητήρα μέσω του κλειδιού του διακόπτη ανάφλεξης και του ECU.
Όλα τα μοντέλα STX διαθέτουν λειτουργία immobilizer που καθορίζει ηλεκτρονικά αν είναι δυνατή η εκκίνηση του κινητήρα μέσω του κλειδιού του διακόπτη ανάφλεξης και του ECU.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση της ταχύτητας. Αυτή η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση της ταχύτητας. Αυτή η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Engine type | Υδρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Compression ratio | 10.6:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Bore x stroke | 83.0 x 69.2 χιλ. |
Displacement | 1498 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 60 χιλ. x 1 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 112.0 kW {152 PS} / 7,500 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 144.0 N•m {14.7 kgf•m} / 6,000 σ.α.λ. |
Final drive | Άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα |
L x W x H | 3,152 x 1,181 x 1,153 χιλ. |
---|---|
Fuel capacity | 78.0 λίτρα |
Curb mass | 392 κιλά |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ