Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Βρίσκοντας ευχαρίστηση στις καθημερινές σας μετακινήσεις. Η Kawasaki προσφέρει ηλεκτροκίνητο ενθουσιασμό με τις νέες αμιγώς EV μοτοσικλέτες της.
Φορτίστε την ημέρα σας με το Z e-1.
Χρώμα
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
€7,995.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα δρόμου της Kawasaki εξοπλίζονται με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα χωρίς ψήκτρες που προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση στην εκκίνηση και απόκριση στις χαμηλές στροφές. Η δυνατότητα επιλογής επιπέδου ισχύος από τον αναβάτη του προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά, ενώ τα μοναδικά χαρακτηριστικά ηλεκτροκίνησης όπως το e-Boost και η λειτουργία Walk κάνουν ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία. Ο ευχάριστος για τον αναβάτη ηλεκτροκινητήρας είναι επίσης καθαρός και αθόρυβος.
Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα δρόμου της Kawasaki εξοπλίζονται με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα χωρίς ψήκτρες που προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση στην εκκίνηση και απόκριση στις χαμηλές στροφές. Η δυνατότητα επιλογής επιπέδου ισχύος από τον αναβάτη του προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά, ενώ τα μοναδικά χαρακτηριστικά ηλεκτροκίνησης όπως το e-Boost και η λειτουργία Walk κάνουν ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία. Ο ευχάριστος για τον αναβάτη ηλεκτροκινητήρας είναι επίσης καθαρός και αθόρυβος.
Παρόλο που η Ninja e-1 και η Z e-1 είναι μοντέλα που προορίζονται για τις καθημερινές μετακινήσεις, οι μηχανικοί της Kawasaki εργάστηκαν σκληρά για να εξασφαλίσουν ότι προσφέρουν επίσης την οδηγική απόλαυση για την οποία φημίζονται οι μοτοσυκλέτες Kawasaki. Η προσεκτικά μελετημένη ισορροπία μεταξύ σιγουριάς στον χειρισμό και ανάλαφρης ευκινησίας θα κάνει ακόμη και τους νέους αναβάτες να ανυπομονούν για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.
Παρόλο που η Ninja e-1 και η Z e-1 είναι μοντέλα που προορίζονται για τις καθημερινές μετακινήσεις, οι μηχανικοί της Kawasaki εργάστηκαν σκληρά για να εξασφαλίσουν ότι προσφέρουν επίσης την οδηγική απόλαυση για την οποία φημίζονται οι μοτοσυκλέτες Kawasaki. Η προσεκτικά μελετημένη ισορροπία μεταξύ σιγουριάς στον χειρισμό και ανάλαφρης ευκινησίας θα κάνει ακόμη και τους νέους αναβάτες να ανυπομονούν για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.
Σε συνδυασμό με την ελκυστική σχεδίαση των μοτοσυκλετών Ninja και Z, το ασημί χρώμα και το ματ πράσινο λάιμ δημιουργούν μια φρέσκια φουτουριστική εικόνα για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki.
Σε συνδυασμό με την ελκυστική σχεδίαση των μοτοσυκλετών Ninja και Z, το ασημί χρώμα και το ματ πράσινο λάιμ δημιουργούν μια φρέσκια φουτουριστική εικόνα για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki.
Κινούμενες από ηλεκτροκινητήρα, η Ninja και η Z e-1 παράγουν μηδενικούς ρύπους κατά τη λειτουργία τους.
Κινούμενες από ηλεκτροκινητήρα, η Ninja και η Z e-1 παράγουν μηδενικούς ρύπους κατά τη λειτουργία τους.
Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια επιβράδυνσης επιστρέφεται στην μπαταρία, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία.
Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια επιβράδυνσης επιστρέφεται στην μπαταρία, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία.
Όποιο στυλ κι αν προτιμάτε, είτε το πληθωρικό στυλ πλήρους επένδυσης πλαισίου μιας Ninja είτε την ανάλαφρη, ευκίνητη όψη μιας Supernaked Z, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki προσφέρουν ελκυστικό στυλ που συμπληρώνεται από νέα χρώματα και γραφικά σχεδιασμένα για να τους προσδίδουν μια ξεχωριστή εικόνα. Και με πολυάριθμα χρηστικά χαρακτηριστικά, αυτές οι μηχανές συνδυάζουν απρόσκοπτα σπορ απόδοση και καθημερινή ευκολία.
Όποιο στυλ κι αν προτιμάτε, είτε το πληθωρικό στυλ πλήρους επένδυσης πλαισίου μιας Ninja είτε την ανάλαφρη, ευκίνητη όψη μιας Supernaked Z, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki προσφέρουν ελκυστικό στυλ που συμπληρώνεται από νέα χρώματα και γραφικά σχεδιασμένα για να τους προσδίδουν μια ξεχωριστή εικόνα. Και με πολυάριθμα χρηστικά χαρακτηριστικά, αυτές οι μηχανές συνδυάζουν απρόσκοπτα σπορ απόδοση και καθημερινή ευκολία.
Με τη λειτουργία e-Boost, ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυξημένη ισχύ για περίπου 15 δευτερόλεπτα. Όταν ενεργοποιείται, η επιτάχυνση είναι ισχυρότερη και η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται: 60 χλμ./ώρα >> 73 χλμ./ώρα (ECO), 85 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD). [56 χλμ./ώρα >> 69 χλμ./ώρα (ECO), 79 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD) για τη Z e-1]
Με τη λειτουργία e-Boost, ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυξημένη ισχύ για περίπου 15 δευτερόλεπτα. Όταν ενεργοποιείται, η επιτάχυνση είναι ισχυρότερη και η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται: 60 χλμ./ώρα >> 73 χλμ./ώρα (ECO), 85 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD). [56 χλμ./ώρα >> 69 χλμ./ώρα (ECO), 79 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD) για τη Z e-1]
Ανασηκώνοντας το κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης αποκαλύπτεται ένας χώρος 5 λίτρων με εύκολη πρόσβαση για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως γάντια και εξοπλισμός βροχής. (Μέγ. 3 κιλά)
Ανασηκώνοντας το κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης αποκαλύπτεται ένας χώρος 5 λίτρων με εύκολη πρόσβαση για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως γάντια και εξοπλισμός βροχής. (Μέγ. 3 κιλά)
Οι δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου ζυγίζουν 11,5 κιλά η καθεμία. Η φόρτιση επί του οχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί συνδέοντας τη μοτοσυκλέτα σε ειδικό φορτιστή που τροφοδοτείται από οικιακή πρίζα. Εναλλακτικά, οι μπαταρίες μπορούν να αφαιρεθούν και να φορτιστούν. Ο χρόνος φόρτισης ανά μπαταρία είναι περίπου 3,7 ώρες για πλήρη φόρτιση και 1,6 ώρες για μερική φόρτιση (20% >> 85%).
Οι δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου ζυγίζουν 11,5 κιλά η καθεμία. Η φόρτιση επί του οχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί συνδέοντας τη μοτοσυκλέτα σε ειδικό φορτιστή που τροφοδοτείται από οικιακή πρίζα. Εναλλακτικά, οι μπαταρίες μπορούν να αφαιρεθούν και να φορτιστούν. Ο χρόνος φόρτισης ανά μπαταρία είναι περίπου 3,7 ώρες για πλήρη φόρτιση και 1,6 ώρες για μερική φόρτιση (20% >> 85%).
Με ονομαστική ισχύ 5,0 kW (9,0 kW μέγιστο), ο καθαρός και αθόρυβος κινητήρας παρέχει γρήγορη απόκριση και μεγάλη ισχύ στις χαμηλές στροφές που διευκολύνει τον έλεγχο και συμβάλλει στη γρήγορη επιτάχυνση από στάση.
Με ονομαστική ισχύ 5,0 kW (9,0 kW μέγιστο), ο καθαρός και αθόρυβος κινητήρας παρέχει γρήγορη απόκριση και μεγάλη ισχύ στις χαμηλές στροφές που διευκολύνει τον έλεγχο και συμβάλλει στη γρήγορη επιτάχυνση από στάση.
Εκτός από την κανονική λειτουργία (ROAD), ο αναβάτης μπορεί επίσης να επιλέξει μια λειτουργία περιορισμένης ταχύτητας (ECO). Η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ROAD είναι 85 χλμ./ώρα (79 χλμ./ώρα για τη Z e-1), ενώ η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ECO περιορίζεται στα 60 χλμ./ώρα (56 χλμ./ώρα για τη Z e-1).
Εκτός από την κανονική λειτουργία (ROAD), ο αναβάτης μπορεί επίσης να επιλέξει μια λειτουργία περιορισμένης ταχύτητας (ECO). Η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ROAD είναι 85 χλμ./ώρα (79 χλμ./ώρα για τη Z e-1), ενώ η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ECO περιορίζεται στα 60 χλμ./ώρα (56 χλμ./ώρα για τη Z e-1).
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Ζυγίζοντας μόλις 135 κιλά, το χαμηλό βάρος της Z e-1 συμβάλλει σε ένα φιλικό προς τον αναβάτη πακέτο.
Ζυγίζοντας μόλις 135 κιλά, το χαμηλό βάρος της Z e-1 συμβάλλει σε ένα φιλικό προς τον αναβάτη πακέτο.
Ένα πλαίσιο με προσεκτικά μελετημένη ισορροπία ακαμψίας σε συνδυασμό με εξαρτήματα ανάρτησης μοτοσυκλέτας με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις εξασφαλίζει στη Ninja e-1 και στη Z e-1 ελαφρύ, προβλέψιμο χειρισμό και απόκριση φιλική προς τον αναβάτη.
Ένα πλαίσιο με προσεκτικά μελετημένη ισορροπία ακαμψίας σε συνδυασμό με εξαρτήματα ανάρτησης μοτοσυκλέτας με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις εξασφαλίζει στη Ninja e-1 και στη Z e-1 ελαφρύ, προβλέψιμο χειρισμό και απόκριση φιλική προς τον αναβάτη.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικώς όρθια θέση οδήγησης και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ εξασφαλίζουν στον αναβάτη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικώς όρθια θέση οδήγησης και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ εξασφαλίζουν στον αναβάτη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Το πλαίσιο, που βασίζεται σε αυτό των Ninja/Z400 της Kawasaki, εξασφαλίζει αξιόπιστο χειρισμό που κάνει τον αναβάτη να νιώθει σιγουριά. Κατασκευασμένες από έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών που φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, η Ninja e-1 και η Z e-1 προσφέρουν την ίδια αξιόπιστη ποιότητα κατασκευής όπως όλες οι μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Το πλαίσιο, που βασίζεται σε αυτό των Ninja/Z400 της Kawasaki, εξασφαλίζει αξιόπιστο χειρισμό που κάνει τον αναβάτη να νιώθει σιγουριά. Κατασκευασμένες από έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών που φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, η Ninja e-1 και η Z e-1 προσφέρουν την ίδια αξιόπιστη ποιότητα κατασκευής όπως όλες οι μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Η απουσία συμπλέκτη απλοποιεί σημαντικά τον χειρισμό, αφού το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης είναι να γυρνά το γκάζι και συντελεί σε ένα φιλικό για τον αναβάτη πακέτο.
Η απουσία συμπλέκτη απλοποιεί σημαντικά τον χειρισμό, αφού το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης είναι να γυρνά το γκάζι και συντελεί σε ένα φιλικό για τον αναβάτη πακέτο.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα παρέχουν αξιόπιστη απόδοση φρεναρίσματος, ενώ το ABS προσφέρει πρόσθετη ασφάλεια.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα παρέχουν αξιόπιστη απόδοση φρεναρίσματος, ενώ το ABS προσφέρει πρόσθετη ασφάλεια.
Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα δρόμου της Kawasaki εξοπλίζονται με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα χωρίς ψήκτρες που προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση στην εκκίνηση και απόκριση στις χαμηλές στροφές. Η δυνατότητα επιλογής επιπέδου ισχύος από τον αναβάτη του προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά, ενώ τα μοναδικά χαρακτηριστικά ηλεκτροκίνησης όπως το e-Boost και η λειτουργία Walk κάνουν ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία. Ο ευχάριστος για τον αναβάτη ηλεκτροκινητήρας είναι επίσης καθαρός και αθόρυβος.
Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα δρόμου της Kawasaki εξοπλίζονται με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα χωρίς ψήκτρες που προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση στην εκκίνηση και απόκριση στις χαμηλές στροφές. Η δυνατότητα επιλογής επιπέδου ισχύος από τον αναβάτη του προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά, ενώ τα μοναδικά χαρακτηριστικά ηλεκτροκίνησης όπως το e-Boost και η λειτουργία Walk κάνουν ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία. Ο ευχάριστος για τον αναβάτη ηλεκτροκινητήρας είναι επίσης καθαρός και αθόρυβος.
Παρόλο που η Ninja e-1 και η Z e-1 είναι μοντέλα που προορίζονται για τις καθημερινές μετακινήσεις, οι μηχανικοί της Kawasaki εργάστηκαν σκληρά για να εξασφαλίσουν ότι προσφέρουν επίσης την οδηγική απόλαυση για την οποία φημίζονται οι μοτοσυκλέτες Kawasaki. Η προσεκτικά μελετημένη ισορροπία μεταξύ σιγουριάς στον χειρισμό και ανάλαφρης ευκινησίας θα κάνει ακόμη και τους νέους αναβάτες να ανυπομονούν για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.
Παρόλο που η Ninja e-1 και η Z e-1 είναι μοντέλα που προορίζονται για τις καθημερινές μετακινήσεις, οι μηχανικοί της Kawasaki εργάστηκαν σκληρά για να εξασφαλίσουν ότι προσφέρουν επίσης την οδηγική απόλαυση για την οποία φημίζονται οι μοτοσυκλέτες Kawasaki. Η προσεκτικά μελετημένη ισορροπία μεταξύ σιγουριάς στον χειρισμό και ανάλαφρης ευκινησίας θα κάνει ακόμη και τους νέους αναβάτες να ανυπομονούν για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.
Σε συνδυασμό με την ελκυστική σχεδίαση των μοτοσυκλετών Ninja και Z, το ασημί χρώμα και το ματ πράσινο λάιμ δημιουργούν μια φρέσκια φουτουριστική εικόνα για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki.
Σε συνδυασμό με την ελκυστική σχεδίαση των μοτοσυκλετών Ninja και Z, το ασημί χρώμα και το ματ πράσινο λάιμ δημιουργούν μια φρέσκια φουτουριστική εικόνα για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki.
Κινούμενες από ηλεκτροκινητήρα, η Ninja και η Z e-1 παράγουν μηδενικούς ρύπους κατά τη λειτουργία τους.
Κινούμενες από ηλεκτροκινητήρα, η Ninja και η Z e-1 παράγουν μηδενικούς ρύπους κατά τη λειτουργία τους.
Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια επιβράδυνσης επιστρέφεται στην μπαταρία, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία.
Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια επιβράδυνσης επιστρέφεται στην μπαταρία, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία.
Όποιο στυλ κι αν προτιμάτε, είτε το πληθωρικό στυλ πλήρους επένδυσης πλαισίου μιας Ninja είτε την ανάλαφρη, ευκίνητη όψη μιας Supernaked Z, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki προσφέρουν ελκυστικό στυλ που συμπληρώνεται από νέα χρώματα και γραφικά σχεδιασμένα για να τους προσδίδουν μια ξεχωριστή εικόνα. Και με πολυάριθμα χρηστικά χαρακτηριστικά, αυτές οι μηχανές συνδυάζουν απρόσκοπτα σπορ απόδοση και καθημερινή ευκολία.
Όποιο στυλ κι αν προτιμάτε, είτε το πληθωρικό στυλ πλήρους επένδυσης πλαισίου μιας Ninja είτε την ανάλαφρη, ευκίνητη όψη μιας Supernaked Z, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Kawasaki προσφέρουν ελκυστικό στυλ που συμπληρώνεται από νέα χρώματα και γραφικά σχεδιασμένα για να τους προσδίδουν μια ξεχωριστή εικόνα. Και με πολυάριθμα χρηστικά χαρακτηριστικά, αυτές οι μηχανές συνδυάζουν απρόσκοπτα σπορ απόδοση και καθημερινή ευκολία.
Με τη λειτουργία e-Boost, ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυξημένη ισχύ για περίπου 15 δευτερόλεπτα. Όταν ενεργοποιείται, η επιτάχυνση είναι ισχυρότερη και η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται: 60 χλμ./ώρα >> 73 χλμ./ώρα (ECO), 85 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD). [56 χλμ./ώρα >> 69 χλμ./ώρα (ECO), 79 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD) για τη Z e-1]
Με τη λειτουργία e-Boost, ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυξημένη ισχύ για περίπου 15 δευτερόλεπτα. Όταν ενεργοποιείται, η επιτάχυνση είναι ισχυρότερη και η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται: 60 χλμ./ώρα >> 73 χλμ./ώρα (ECO), 85 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD). [56 χλμ./ώρα >> 69 χλμ./ώρα (ECO), 79 χλμ./ώρα >> 99 χλμ./ώρα† (ROAD) για τη Z e-1]
Ανασηκώνοντας το κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης αποκαλύπτεται ένας χώρος 5 λίτρων με εύκολη πρόσβαση για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως γάντια και εξοπλισμός βροχής. (Μέγ. 3 κιλά)
Ανασηκώνοντας το κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης αποκαλύπτεται ένας χώρος 5 λίτρων με εύκολη πρόσβαση για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως γάντια και εξοπλισμός βροχής. (Μέγ. 3 κιλά)
Οι δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου ζυγίζουν 11,5 κιλά η καθεμία. Η φόρτιση επί του οχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί συνδέοντας τη μοτοσυκλέτα σε ειδικό φορτιστή που τροφοδοτείται από οικιακή πρίζα. Εναλλακτικά, οι μπαταρίες μπορούν να αφαιρεθούν και να φορτιστούν. Ο χρόνος φόρτισης ανά μπαταρία είναι περίπου 3,7 ώρες για πλήρη φόρτιση και 1,6 ώρες για μερική φόρτιση (20% >> 85%).
Οι δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου ζυγίζουν 11,5 κιλά η καθεμία. Η φόρτιση επί του οχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί συνδέοντας τη μοτοσυκλέτα σε ειδικό φορτιστή που τροφοδοτείται από οικιακή πρίζα. Εναλλακτικά, οι μπαταρίες μπορούν να αφαιρεθούν και να φορτιστούν. Ο χρόνος φόρτισης ανά μπαταρία είναι περίπου 3,7 ώρες για πλήρη φόρτιση και 1,6 ώρες για μερική φόρτιση (20% >> 85%).
Με ονομαστική ισχύ 5,0 kW (9,0 kW μέγιστο), ο καθαρός και αθόρυβος κινητήρας παρέχει γρήγορη απόκριση και μεγάλη ισχύ στις χαμηλές στροφές που διευκολύνει τον έλεγχο και συμβάλλει στη γρήγορη επιτάχυνση από στάση.
Με ονομαστική ισχύ 5,0 kW (9,0 kW μέγιστο), ο καθαρός και αθόρυβος κινητήρας παρέχει γρήγορη απόκριση και μεγάλη ισχύ στις χαμηλές στροφές που διευκολύνει τον έλεγχο και συμβάλλει στη γρήγορη επιτάχυνση από στάση.
Εκτός από την κανονική λειτουργία (ROAD), ο αναβάτης μπορεί επίσης να επιλέξει μια λειτουργία περιορισμένης ταχύτητας (ECO). Η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ROAD είναι 85 χλμ./ώρα (79 χλμ./ώρα για τη Z e-1), ενώ η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ECO περιορίζεται στα 60 χλμ./ώρα (56 χλμ./ώρα για τη Z e-1).
Εκτός από την κανονική λειτουργία (ROAD), ο αναβάτης μπορεί επίσης να επιλέξει μια λειτουργία περιορισμένης ταχύτητας (ECO). Η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ROAD είναι 85 χλμ./ώρα (79 χλμ./ώρα για τη Z e-1), ενώ η μέγιστη ταχύτητα στη λειτουργία ECO περιορίζεται στα 60 χλμ./ώρα (56 χλμ./ώρα για τη Z e-1).
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Ζυγίζοντας μόλις 135 κιλά, το χαμηλό βάρος της Z e-1 συμβάλλει σε ένα φιλικό προς τον αναβάτη πακέτο.
Ζυγίζοντας μόλις 135 κιλά, το χαμηλό βάρος της Z e-1 συμβάλλει σε ένα φιλικό προς τον αναβάτη πακέτο.
Ένα πλαίσιο με προσεκτικά μελετημένη ισορροπία ακαμψίας σε συνδυασμό με εξαρτήματα ανάρτησης μοτοσυκλέτας με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις εξασφαλίζει στη Ninja e-1 και στη Z e-1 ελαφρύ, προβλέψιμο χειρισμό και απόκριση φιλική προς τον αναβάτη.
Ένα πλαίσιο με προσεκτικά μελετημένη ισορροπία ακαμψίας σε συνδυασμό με εξαρτήματα ανάρτησης μοτοσυκλέτας με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις εξασφαλίζει στη Ninja e-1 και στη Z e-1 ελαφρύ, προβλέψιμο χειρισμό και απόκριση φιλική προς τον αναβάτη.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικώς όρθια θέση οδήγησης και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ εξασφαλίζουν στον αναβάτη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικώς όρθια θέση οδήγησης και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ εξασφαλίζουν στον αναβάτη καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Το πλαίσιο, που βασίζεται σε αυτό των Ninja/Z400 της Kawasaki, εξασφαλίζει αξιόπιστο χειρισμό που κάνει τον αναβάτη να νιώθει σιγουριά. Κατασκευασμένες από έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών που φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, η Ninja e-1 και η Z e-1 προσφέρουν την ίδια αξιόπιστη ποιότητα κατασκευής όπως όλες οι μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Το πλαίσιο, που βασίζεται σε αυτό των Ninja/Z400 της Kawasaki, εξασφαλίζει αξιόπιστο χειρισμό που κάνει τον αναβάτη να νιώθει σιγουριά. Κατασκευασμένες από έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών που φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, η Ninja e-1 και η Z e-1 προσφέρουν την ίδια αξιόπιστη ποιότητα κατασκευής όπως όλες οι μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Η απουσία συμπλέκτη απλοποιεί σημαντικά τον χειρισμό, αφού το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης είναι να γυρνά το γκάζι και συντελεί σε ένα φιλικό για τον αναβάτη πακέτο.
Η απουσία συμπλέκτη απλοποιεί σημαντικά τον χειρισμό, αφού το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης είναι να γυρνά το γκάζι και συντελεί σε ένα φιλικό για τον αναβάτη πακέτο.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα παρέχουν αξιόπιστη απόδοση φρεναρίσματος, ενώ το ABS προσφέρει πρόσθετη ασφάλεια.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα παρέχουν αξιόπιστη απόδοση φρεναρίσματος, ενώ το ABS προσφέρει πρόσθετη ασφάλεια.
Κινούμενα από ηλεκτροκινητήρες, τα ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν μια καθαρή και αθόρυβη εναλλακτική λύση στα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, διατηρώντας παράλληλα τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστά τα μοντέλα Kawasaki.
Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ουδετερότητα του άνθρακα, η Kawasaki αναπτύσσει μια σειρά από μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Τα ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν μια καθαρή και αθόρυβη εναλλακτική λύση στα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Αξιοποιώντας μια μακρά ιστορία παραγωγής μοτοσικλετών σχεδιασμένων να είναι διασκεδαστικές στην οδήγηση και διασκεδαστικές στον έλεγχο, οι μοτοσικλέτες EV της Kawasaki διατηρούν τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστές οι μοτοσικλέτες Kawasaki. Η ισχυρή off-the-line επιτάχυνση και απόκριση συμπληρώνεται από ελκυστικό στυλ μοτοσυκλέτας και έναν χαρακτήρα οδήγησης που μοιάζει με μοτοσικλέτα και προσφέρει σίγουρο χειρισμό και ελαφριά ευελιξία, δείχνοντας ότι οι καλές στιγμές δεν περιορίζονται στα μοντέλα ICE και μπορούν να είναι εύκολα προσβάσιμες σε ένα ευρύ φάσμα αναβατών.
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Η λειτουργία e-boost επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν έξτρα δύναμη για ισχυρότερη επιτάγχυνση και υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα
Μοναδικό στα μοντέλα EV και HEV της Kawasaki, το e-boost επιτρέπει στους αναβάτες να αξιοποιήσουν για λίγο επιπλέον ισχύ για ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η λειτουργία e-boost είναι περιορισμένη (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο). Όταν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, η διαθεσιμότητα του e-boost θα εμφανίζεται στην οθόνη μέσω ένδειξης ή του μετρητή e-boost. Πατώντας το κουμπί στη δεξιά λαβή ενεργοποιείται η λειτουργία, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή. Ο μετρητής e-boost (τώρα μωβ) μετρά αντίστροφα τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο. Μόλις η μοτοσυκλέτα είναι ξανά έτοιμη, η λειτουργία e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά.
Το e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί εν κινήσει (κατά την οδήγηση) ή όταν σταματήσει.
Η λειτουργία WALK βοηθά στους ελιγμούς σε ένα χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Η βολική λειτουργία του βοηθά στους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη και το γκάζι κλειστό, η λειτουργία WALK ενεργοποιείται πατώντας παρατεταμένα το κουμπί WALK Mode. Μόλις ενεργοποιηθεί, το φόντο της οθόνης γίνεται πορτοκαλί για να διακρίνεται σαφώς από την κανονική λειτουργία.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Κινούμενα από ηλεκτροκινητήρες, τα ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν μια καθαρή και αθόρυβη εναλλακτική λύση στα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, διατηρώντας παράλληλα τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστά τα μοντέλα Kawasaki.
Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ουδετερότητα του άνθρακα, η Kawasaki αναπτύσσει μια σειρά από μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Τα ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν μια καθαρή και αθόρυβη εναλλακτική λύση στα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Αξιοποιώντας μια μακρά ιστορία παραγωγής μοτοσικλετών σχεδιασμένων να είναι διασκεδαστικές στην οδήγηση και διασκεδαστικές στον έλεγχο, οι μοτοσικλέτες EV της Kawasaki διατηρούν τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστές οι μοτοσικλέτες Kawasaki. Η ισχυρή off-the-line επιτάχυνση και απόκριση συμπληρώνεται από ελκυστικό στυλ μοτοσυκλέτας και έναν χαρακτήρα οδήγησης που μοιάζει με μοτοσικλέτα και προσφέρει σίγουρο χειρισμό και ελαφριά ευελιξία, δείχνοντας ότι οι καλές στιγμές δεν περιορίζονται στα μοντέλα ICE και μπορούν να είναι εύκολα προσβάσιμες σε ένα ευρύ φάσμα αναβατών.
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Η λειτουργία e-boost επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν έξτρα δύναμη για ισχυρότερη επιτάγχυνση και υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα
Μοναδικό στα μοντέλα EV και HEV της Kawasaki, το e-boost επιτρέπει στους αναβάτες να αξιοποιήσουν για λίγο επιπλέον ισχύ για ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η λειτουργία e-boost είναι περιορισμένη (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο). Όταν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, η διαθεσιμότητα του e-boost θα εμφανίζεται στην οθόνη μέσω ένδειξης ή του μετρητή e-boost. Πατώντας το κουμπί στη δεξιά λαβή ενεργοποιείται η λειτουργία, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή. Ο μετρητής e-boost (τώρα μωβ) μετρά αντίστροφα τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο. Μόλις η μοτοσυκλέτα είναι ξανά έτοιμη, η λειτουργία e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά.
Το e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί εν κινήσει (κατά την οδήγηση) ή όταν σταματήσει.
Η λειτουργία WALK βοηθά στους ελιγμούς σε ένα χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Η βολική λειτουργία του βοηθά στους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη και το γκάζι κλειστό, η λειτουργία WALK ενεργοποιείται πατώντας παρατεταμένα το κουμπί WALK Mode. Μόλις ενεργοποιηθεί, το φόντο της οθόνης γίνεται πορτοκαλί για να διακρίνεται σαφώς από την κανονική λειτουργία.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Battery type | Lithium-ion battery pack (x2) |
---|---|
Nominal voltage | 50,4 V |
Total nominal capacity | 30 Ah (x2) |
Total battery weight | 11,5 kg (x2) |
Charging time (0 to 100%) | 3,7 h (x2) |
Ονομαστική ισχύς | 5.0 kW {6.8 PS} / 2,800 min-1 |
---|---|
Μέγιστης ταχύτητα λειτουργίας ECO | 62 km/h (72 km/h with e-Boost) |
Μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας ROAD | 85 km/h (99 km/h with e-Boost) |
Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος | 49 Wh/km |
Εμβέλεια | 72 km (WMTC Class 1) |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.211(61/19) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.867(58/15) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 93 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 133 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 100/80-17 M/C 52S |
Ελαστικό, πίσω | 130/70-17 M/C 62S |
Μ x Π x Υ | 1,980 x 730 x 1,035 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,370 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 170 χιλ. |
Ύψος καθίσματος | 785 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 135 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 290 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Bottom-link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Dark smoke meter cover for improved wind protection and a sporty look. ± 5cm wider and ± 5cm higher than original.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPurchase as a required component to mount USB Outlet Kit or other electrical accessories, sold separately.
Water resistant USB-C outlet conveniently mounted on the handlebar. Vibration damped and socket can be sealed with cap. Total maximum output is 3A. (To operate, the relay kit should be installed)(Available separately)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑLock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Μαύρο πλαστικό προστατευτικό ρεζερβουάρ για μεγαλύτερη προστασία από τις γρατσουνιές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBike cover made from breathable heavy-duty non-woven ripstop material. Kawasaki specific with green honeycomb design elements Easy reach lock buckle. 100% Polyester. With multi usable storage bag.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας