Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Ανακαλύψτε νέους ορίζοντες με τη νέα adventure μοτοσυκλέτα KLE500 SE.
Ο σχεδιασμός της σε στυλ rally, είναι εξαιρετικό παράδειγμα λειτουργικής ομορφιάς τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.
Με έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα με υψηλή ροπή και ψεκασμό καυσίμου που προσφέρει άνεση και εμπιστοσύνη στις touring διαδρομές, η οδήγηση σε χωματόδρομους είναι μόνο ένα μέρος της διασκέδασης.
Είτε οδηγείτε μέσα στην πόλη και αναζητάτε μια adventure μοτοσυκλέτα, είτε εκτός δρόμου και αναζητάτε περισσότερη άνεση διατηρώντας παράλληλα πολλές δυνατότητες, αυτή είναι η πρόσκληση σας για μια πραγματική περιπέτεια.
Χρώματα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η εξερεύνηση του επόμενου χωματόδρομου είναι μια ευκαιρία για απόλαυση στην οδήγηση, χάρη στο καλά ισορροπημένο σασί και το ελαφρύ, απλό χειρισμό. Η καλά μελετημένη θέση οδήγησης προσδίδει στο KLE500 SE μια φυσική αίσθηση, είτε στέκεστε όρθιοι είτε κάθεστε, ενώ το απρόσκοπτο αμάξωμα επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται ελεύθερα. Ο χαρακτήρας του KLE500 SE, που είναι επικεντρωμένος στον αναβάτη και εξαιρετικά ευέλικτος, την καθιστά την ιδανική επιλογή για κάθε μακρινή περιπέτεια.
Η εξερεύνηση του επόμενου χωματόδρομου είναι μια ευκαιρία για απόλαυση στην οδήγηση, χάρη στο καλά ισορροπημένο σασί και το ελαφρύ, απλό χειρισμό. Η καλά μελετημένη θέση οδήγησης προσδίδει στο KLE500 SE μια φυσική αίσθηση, είτε στέκεστε όρθιοι είτε κάθεστε, ενώ το απρόσκοπτο αμάξωμα επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται ελεύθερα. Ο χαρακτήρας του KLE500 SE, που είναι επικεντρωμένος στον αναβάτη και εξαιρετικά ευέλικτος, την καθιστά την ιδανική επιλογή για κάθε μακρινή περιπέτεια.
Το χαρακτηριστικό στυλ εμπνευσμένο από τους αγώνες rally ξεχωρίζει τη νέα adventure μοτοσυκλέτα της Kawasaki. Το KLE500 φαίνεται έτοιμο τόσο για να λερωθεί στα μονοπάτια όσο και για να καλύψει μια μακρά διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο με άνεση. Ένας συνδυασμός τριών στυλιστικών στοιχείων — μια αυθεντική εικόνα rally- raid, γνωστά στοιχεία μοτοσυκλέτας δρόμου και σχεδιαστικές πινελιές εμπνευσμένες από το KX Motocross — δημιουργεί το νέο adventure στυλ της Kawasaki.
Το χαρακτηριστικό στυλ εμπνευσμένο από τους αγώνες rally ξεχωρίζει τη νέα adventure μοτοσυκλέτα της Kawasaki. Το KLE500 φαίνεται έτοιμο τόσο για να λερωθεί στα μονοπάτια όσο και για να καλύψει μια μακρά διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο με άνεση. Ένας συνδυασμός τριών στυλιστικών στοιχείων — μια αυθεντική εικόνα rally- raid, γνωστά στοιχεία μοτοσυκλέτας δρόμου και σχεδιαστικές πινελιές εμπνευσμένες από το KX Motocross — δημιουργεί το νέο adventure στυλ της Kawasaki.
Στο δρόμο για την επόμενη περιπέτεια, το KLE500 γλιστράει στο οδόστρωμα, μεταφέροντας τον αναβάτη με άνεση. Ο άνεμος κρατιέται μακριά χάρη στον ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις ανεμοθώρακα, η καλά επενδεδυμένη σέλα συμβάλλει στην εξαιρετική άνεση κατά την οδήγηση, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου ελαχιστοποιεί τις στάσεις για ανεφοδιασμό σε μακρινά ταξίδια.
Στο δρόμο για την επόμενη περιπέτεια, το KLE500 γλιστράει στο οδόστρωμα, μεταφέροντας τον αναβάτη με άνεση. Ο άνεμος κρατιέται μακριά χάρη στον ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις ανεμοθώρακα, η καλά επενδεδυμένη σέλα συμβάλλει στην εξαιρετική άνεση κατά την οδήγηση, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου ελαχιστοποιεί τις στάσεις για ανεφοδιασμό σε μακρινά ταξίδια.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου τύπου rally σχεδιάστηκε για να τοποθετείται ψηλά, λαμβάνοντας υπόψη το ύψος από το έδαφος. Έχει χωρητικότητα 16 λίτρων, το οποίο σε συνδυασμό με την καλή οικονομία καυσίμου, προσφέρει μεγάλη αυτονομία.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου τύπου rally σχεδιάστηκε για να τοποθετείται ψηλά, λαμβάνοντας υπόψη το ύψος από το έδαφος. Έχει χωρητικότητα 16 λίτρων, το οποίο σε συνδυασμό με την καλή οικονομία καυσίμου, προσφέρει μεγάλη αυτονομία.
Ειδικά σχεδιασμένο για εξαιρετική απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών οδήγησης, το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι KYB συνεργάζεται με τη νέα πίσω ανάρτηση Uni-Trak για να προσφέρει κορυφαία διαδρομή τροχού (210 mm μπροστά, 200 mm πίσω) και ρυθμίσεις απόσβεσης για καλή συμπεριφορά στο οδόστρωμα και εξαιρετική απορρόφηση εκτός δρόμου.
Ειδικά σχεδιασμένο για εξαιρετική απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών οδήγησης, το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι KYB συνεργάζεται με τη νέα πίσω ανάρτηση Uni-Trak για να προσφέρει κορυφαία διαδρομή τροχού (210 mm μπροστά, 200 mm πίσω) και ρυθμίσεις απόσβεσης για καλή συμπεριφορά στο οδόστρωμα και εξαιρετική απορρόφηση εκτός δρόμου.
Οι τροχοί με ακτίνες 21” μπροστά και 17” πίσω προσδίδουν πραγματική εμφάνιση rally και αντοχή σε εκτός δρόμου συνθήκες. Συνεχίζεται η παράδοση από την αρχικής σειρά KLE, η οποία από την αρχή διέθετε συνδυασμό 21”/17”.
Οι τροχοί με ακτίνες 21” μπροστά και 17” πίσω προσδίδουν πραγματική εμφάνιση rally και αντοχή σε εκτός δρόμου συνθήκες. Συνεχίζεται η παράδοση από την αρχικής σειρά KLE, η οποία από την αρχή διέθετε συνδυασμό 21”/17”.
Το original μεταξόνιο υψηλής αντοχής από χάλυβα του KLE500 αποτελεί τη βάση για αυτή την υψηλών επιδόσεων adventure μοτοσυκλέτα. Οι μηχανικοί εστίασαν στην πραγματική ευελιξία και απόλαυση σε μια σειρά συνθηκών — από χωματόδρομους έως δασικά μονοπάτια — τοποθετώντας το KLE500 ως μια πραγματική γέφυρα μεταξύ της καθημερινής οδήγησης και της adventure οδήγησης. Επαναλαμβανόμενες δοκιμές σε πραγματικές off-road συνθήκες που είναι πιθανό να συναντήσουν οι αναβάτες βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της ισορροπίας ακαμψίας και του βάρους του σασί.
Το original μεταξόνιο υψηλής αντοχής από χάλυβα του KLE500 αποτελεί τη βάση για αυτή την υψηλών επιδόσεων adventure μοτοσυκλέτα. Οι μηχανικοί εστίασαν στην πραγματική ευελιξία και απόλαυση σε μια σειρά συνθηκών — από χωματόδρομους έως δασικά μονοπάτια — τοποθετώντας το KLE500 ως μια πραγματική γέφυρα μεταξύ της καθημερινής οδήγησης και της adventure οδήγησης. Επαναλαμβανόμενες δοκιμές σε πραγματικές off-road συνθήκες που είναι πιθανό να συναντήσουν οι αναβάτες βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της ισορροπίας ακαμψίας και του βάρους του σασί.
Η εξερεύνηση του επόμενου χωματόδρομου είναι μια ευκαιρία για απόλαυση στην οδήγηση, χάρη στο καλά ισορροπημένο σασί και το ελαφρύ, απλό χειρισμό. Η καλά μελετημένη θέση οδήγησης προσδίδει στο KLE500 SE μια φυσική αίσθηση, είτε στέκεστε όρθιοι είτε κάθεστε, ενώ το απρόσκοπτο αμάξωμα επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται ελεύθερα. Ο χαρακτήρας του KLE500 SE, που είναι επικεντρωμένος στον αναβάτη και εξαιρετικά ευέλικτος, την καθιστά την ιδανική επιλογή για κάθε μακρινή περιπέτεια.
Η εξερεύνηση του επόμενου χωματόδρομου είναι μια ευκαιρία για απόλαυση στην οδήγηση, χάρη στο καλά ισορροπημένο σασί και το ελαφρύ, απλό χειρισμό. Η καλά μελετημένη θέση οδήγησης προσδίδει στο KLE500 SE μια φυσική αίσθηση, είτε στέκεστε όρθιοι είτε κάθεστε, ενώ το απρόσκοπτο αμάξωμα επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται ελεύθερα. Ο χαρακτήρας του KLE500 SE, που είναι επικεντρωμένος στον αναβάτη και εξαιρετικά ευέλικτος, την καθιστά την ιδανική επιλογή για κάθε μακρινή περιπέτεια.
Το χαρακτηριστικό στυλ εμπνευσμένο από τους αγώνες rally ξεχωρίζει τη νέα adventure μοτοσυκλέτα της Kawasaki. Το KLE500 φαίνεται έτοιμο τόσο για να λερωθεί στα μονοπάτια όσο και για να καλύψει μια μακρά διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο με άνεση. Ένας συνδυασμός τριών στυλιστικών στοιχείων — μια αυθεντική εικόνα rally- raid, γνωστά στοιχεία μοτοσυκλέτας δρόμου και σχεδιαστικές πινελιές εμπνευσμένες από το KX Motocross — δημιουργεί το νέο adventure στυλ της Kawasaki.
Το χαρακτηριστικό στυλ εμπνευσμένο από τους αγώνες rally ξεχωρίζει τη νέα adventure μοτοσυκλέτα της Kawasaki. Το KLE500 φαίνεται έτοιμο τόσο για να λερωθεί στα μονοπάτια όσο και για να καλύψει μια μακρά διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο με άνεση. Ένας συνδυασμός τριών στυλιστικών στοιχείων — μια αυθεντική εικόνα rally- raid, γνωστά στοιχεία μοτοσυκλέτας δρόμου και σχεδιαστικές πινελιές εμπνευσμένες από το KX Motocross — δημιουργεί το νέο adventure στυλ της Kawasaki.
Στο δρόμο για την επόμενη περιπέτεια, το KLE500 γλιστράει στο οδόστρωμα, μεταφέροντας τον αναβάτη με άνεση. Ο άνεμος κρατιέται μακριά χάρη στον ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις ανεμοθώρακα, η καλά επενδεδυμένη σέλα συμβάλλει στην εξαιρετική άνεση κατά την οδήγηση, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου ελαχιστοποιεί τις στάσεις για ανεφοδιασμό σε μακρινά ταξίδια.
Στο δρόμο για την επόμενη περιπέτεια, το KLE500 γλιστράει στο οδόστρωμα, μεταφέροντας τον αναβάτη με άνεση. Ο άνεμος κρατιέται μακριά χάρη στον ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις ανεμοθώρακα, η καλά επενδεδυμένη σέλα συμβάλλει στην εξαιρετική άνεση κατά την οδήγηση, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου ελαχιστοποιεί τις στάσεις για ανεφοδιασμό σε μακρινά ταξίδια.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου τύπου rally σχεδιάστηκε για να τοποθετείται ψηλά, λαμβάνοντας υπόψη το ύψος από το έδαφος. Έχει χωρητικότητα 16 λίτρων, το οποίο σε συνδυασμό με την καλή οικονομία καυσίμου, προσφέρει μεγάλη αυτονομία.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου τύπου rally σχεδιάστηκε για να τοποθετείται ψηλά, λαμβάνοντας υπόψη το ύψος από το έδαφος. Έχει χωρητικότητα 16 λίτρων, το οποίο σε συνδυασμό με την καλή οικονομία καυσίμου, προσφέρει μεγάλη αυτονομία.
Ειδικά σχεδιασμένο για εξαιρετική απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών οδήγησης, το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι KYB συνεργάζεται με τη νέα πίσω ανάρτηση Uni-Trak για να προσφέρει κορυφαία διαδρομή τροχού (210 mm μπροστά, 200 mm πίσω) και ρυθμίσεις απόσβεσης για καλή συμπεριφορά στο οδόστρωμα και εξαιρετική απορρόφηση εκτός δρόμου.
Ειδικά σχεδιασμένο για εξαιρετική απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών οδήγησης, το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι KYB συνεργάζεται με τη νέα πίσω ανάρτηση Uni-Trak για να προσφέρει κορυφαία διαδρομή τροχού (210 mm μπροστά, 200 mm πίσω) και ρυθμίσεις απόσβεσης για καλή συμπεριφορά στο οδόστρωμα και εξαιρετική απορρόφηση εκτός δρόμου.
Οι τροχοί με ακτίνες 21” μπροστά και 17” πίσω προσδίδουν πραγματική εμφάνιση rally και αντοχή σε εκτός δρόμου συνθήκες. Συνεχίζεται η παράδοση από την αρχικής σειρά KLE, η οποία από την αρχή διέθετε συνδυασμό 21”/17”.
Οι τροχοί με ακτίνες 21” μπροστά και 17” πίσω προσδίδουν πραγματική εμφάνιση rally και αντοχή σε εκτός δρόμου συνθήκες. Συνεχίζεται η παράδοση από την αρχικής σειρά KLE, η οποία από την αρχή διέθετε συνδυασμό 21”/17”.
Το original μεταξόνιο υψηλής αντοχής από χάλυβα του KLE500 αποτελεί τη βάση για αυτή την υψηλών επιδόσεων adventure μοτοσυκλέτα. Οι μηχανικοί εστίασαν στην πραγματική ευελιξία και απόλαυση σε μια σειρά συνθηκών — από χωματόδρομους έως δασικά μονοπάτια — τοποθετώντας το KLE500 ως μια πραγματική γέφυρα μεταξύ της καθημερινής οδήγησης και της adventure οδήγησης. Επαναλαμβανόμενες δοκιμές σε πραγματικές off-road συνθήκες που είναι πιθανό να συναντήσουν οι αναβάτες βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της ισορροπίας ακαμψίας και του βάρους του σασί.
Το original μεταξόνιο υψηλής αντοχής από χάλυβα του KLE500 αποτελεί τη βάση για αυτή την υψηλών επιδόσεων adventure μοτοσυκλέτα. Οι μηχανικοί εστίασαν στην πραγματική ευελιξία και απόλαυση σε μια σειρά συνθηκών — από χωματόδρομους έως δασικά μονοπάτια — τοποθετώντας το KLE500 ως μια πραγματική γέφυρα μεταξύ της καθημερινής οδήγησης και της adventure οδήγησης. Επαναλαμβανόμενες δοκιμές σε πραγματικές off-road συνθήκες που είναι πιθανό να συναντήσουν οι αναβάτες βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της ισορροπίας ακαμψίας και του βάρους του σασί.
Το ρυθμιζόμενο ABS επιτρέπει στους αναβάτες να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία ABS ανάλογα με τις προτιμήσεις τους κατά την οδήγηση εκτός δρόμου.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία ABS ανάλογα με τις προτιμήσεις τους όταν οδηγούν εκτός δρόμου. (Σε ορισμένα μοντέλα και για ορισμένες αγορές, απενεργοποιείται μόνο το πίσω ABS.) Το ABS απενεργοποιείται χρησιμοποιώντας ένα διακόπτη στο αριστερό χερούλι. Αφού η μοτοσικλέτα σβήσει και ξανά εκκινήσει, το ABS επιστρέφει στην προεπιλεγμένη ρύθμιση (ενεργοποιημένο μπροστινό και πίσω ABS). Translated with DeepL.com (free version)
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το ρυθμιζόμενο ABS επιτρέπει στους αναβάτες να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία ABS ανάλογα με τις προτιμήσεις τους κατά την οδήγηση εκτός δρόμου.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία ABS ανάλογα με τις προτιμήσεις τους όταν οδηγούν εκτός δρόμου. (Σε ορισμένα μοντέλα και για ορισμένες αγορές, απενεργοποιείται μόνο το πίσω ABS.) Το ABS απενεργοποιείται χρησιμοποιώντας ένα διακόπτη στο αριστερό χερούλι. Αφού η μοτοσικλέτα σβήσει και ξανά εκκινήσει, το ABS επιστρέφει στην προεπιλεγμένη ρύθμιση (ενεργοποιημένο μπροστινό και πίσω ABS). Translated with DeepL.com (free version)
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
| Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
|---|---|
| Λόγος συμπίεσης | 11.3:1 |
| Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
| Διάμετρος x διαδρομή | 70.0 x 58.6 χιλ. |
| Διαδρομή | 451 κ.εκ. |
| Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 2 |
| Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
| Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
| Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
| Μέγιστη ισχύς | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 σ.α.λ. |
|---|---|
| Μέγιστη ροπή | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 σ.α.λ. |
| Εκπομπές CO2 | 93 γραμ./χλμ. |
| Κατανάλωση καυσίμου | 4.0 λ./100 χλμ. |
| Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
| Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
| Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.029 (69/34) |
| Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.929 (41/14) |
| Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.056 (37/18) |
| Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.619 (34/21) |
| Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.333 (32/24) |
| Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.154 (30/26) |
| Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 1.037 (28/27) |
| Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
| Τελικός σχέση μείωσης | 3.067 (46/15) |
| Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
|---|---|
| Διαδρομή | 104 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού εμπρός | 210 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού πίσω | 196 χιλ. |
| Ελαστικό, εμπρός | 90/90-21 M/C 54S |
| Ελαστικό, πίσω | 140/70-17 M/C 66S |
| Μ x Π x Υ | 2,300 x 980 x 1,460 χιλ. |
| Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 40° / 40° |
| Μεταξόνιο | 1,555 χιλ. |
| Απόσταση από το έδαφος | 185 χιλ. |
| Χωρητικότητα καυσίμου | 16.0 λίτρα |
| Ύψος καθίσματος | 870 χιλ. |
| Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 195 κιλά |
| | *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
| Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 176 κιλά |
| | **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
| Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
|---|---|
| Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
| Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
| Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 230 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
| Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι |
| Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 43 χιλ. |
| Τύπος πίσω ανάρτησης | Ψαλίδι Uni-Trak |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Give your Kawasaki bike a more sporty look and sound with this lightweight Akrapovic slip-on system.
New design titanium Akrapovic muffler developed for KLE with a special profiled surface to add durability and give a sporty look.
Similar to rally-raid bikes, the exhaust is upswept and mounted high to protect it on rougher roads.
Exhaust has carbon heat shield and titanium end cap. The exhaust system delivers a deep and powerful sound.
This homologated exhaust is compliant with Euro5+ regulations (emissions and noise) and has EC and ECE type-approval.
Can not be combined with KLE500 2x21L Genuine Accessory panniers
Stylish and rugged black steel engine guards enhance the adventure spirit of the KLE500 and offer additional protection in the event of spill. The engine guards already contain mounting points for easy fitment of the genuine accessory LED fog lamps.
New generation compact LED fog lamp kit provides additional lighting. Increases visibility and homologated for road use.
Requires Engine Guard & Relay Kit
Please check your local road regulations when to use.
Assists with maintenance and cleaning, this center stand mounts to your motorcycle.
Help protect your radiator from road debris with rugged metal guards featuring an exclusive laser-cut Kawasaki logo.
Mount your GPS for minimal vibration and maximum convenience.
Durable tubular steel silver finish construction with strong center plate mounts to the rear chassis.
Provides ± 9kg cargo capacity and can fit Top Case.
.
Plate (± 25x25cm) includes four slots for attaching straps or hooks to secure luggage roll.
Keep your hands warm on the road with an ergonomically designed heat system to minimize added bulk to the grip.
Water resistant USB-C outlet conveniently mounted next to the headlamp in the cowling. Vibration damped and socket can be sealed with cap. Total maximum output is 3A.
The 2-Tone ERGO-FIT™ reduced reach seat reduces the seat height by 15mm.
This 2-Tone ERGO-FIT™ low rear rally seat has a wide, flat surface to ensure comfort.
Rear Carrier with 42 L Pannier Kit for the KLE500 & KLE500 SE
Secure your personal items in 2 x 21 litres of lockable storage.
Includes our One-Key System: Your bike’s ignition key also locks and unlocks the panniers.
This Pannier Kit includes:
42 L Pannier Kit for the KLE500 & KLE500 SE
Secure your personal items in 2 x 21 litres of lockable storage.
Includes our One-Key System: Your bike’s ignition key also locks and unlocks the panniers.
This Pannier Kit includes:
Rear Carrier with 42 L Top Case Kit for the KLE500 & KLE500 SE
Secure your personal items in 42 litres of lockable storage.
Includes our One-Key System: Your bike’s ignition key also locks and unlocks the Top Case.
This Kit includes:
Purchase as a required component to mount USB Outlet Kit or other electrical accessories, sold separately.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celsius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.