Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
W800, το νεότερο μέλος μιας πεντηκονταετούς δυναστείας W της Kawasaki με προσοχή στη λεπτομέρεια και επίπεδο μηχανικής αριστοτεχνίας που ελάχιστες μηχανές κατέχουν. Από τον αξιόπιστο, εύκολο χειρισμό μέχρι τη vintage γοητεία οδήγησης, η W800 είναι η εξέλιξη του αυθεντικού εμβληματικού μοντέλου, που ζωντανεύει το χθες στο σήμερα.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Η ρύθμιση ήχου ενισχύει τη χαρά που προσφέρει μια μοτοσικλέτα Kawasaki, συμπληρώνοντας τις αισθήσεις που αισθάνεται ο αναβάτης με ένα προσεκτικά κατασκευασμένο ακουστικό στοιχείο.
Η Kawasaki έχει από καιρό τη φήμη ότι κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετικό ήχο - ένα χαρακτηριστικό εγγενές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα της Kawasaki - αλλά μόλις πρόσφατα καταβλήθηκε προσπάθεια για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ακουστικής εμπειρίας μέσω προσεκτικής ρύθμισης του ήχου είτε του συστήματος εισαγωγής είτε του συστήματος εξάτμισης.
Σχεδιασμένες ειδικά για να επιτρέπουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τις μοτοσικλέτες τους τόσο ακουστικά όσο και σωματικά, οι προσεκτικά δημιουργημένες ακουστικές νότες μπορούν να είναι τα βασικά συστατικά της χαράς οδήγησης στο δρόμο που προσφέρουν τα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από τον συντονισμό ήχου. Η ρύθμιση του ήχου μπορεί να περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας ήχου, το σχεδιασμό εξαρτημάτων του συστήματος εισαγωγής και εξάτμισης με βάση την ακουστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο ήχου και την προσεκτική εξέταση κάθε λεπτομέρειας των εξαρτημάτων ενός συστήματος για να διασφαλιστεί η ισορροπία της απόδοσης και του επιθυμητού ήχου.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Η ρύθμιση ήχου ενισχύει τη χαρά που προσφέρει μια μοτοσικλέτα Kawasaki, συμπληρώνοντας τις αισθήσεις που αισθάνεται ο αναβάτης με ένα προσεκτικά κατασκευασμένο ακουστικό στοιχείο.
Η Kawasaki έχει από καιρό τη φήμη ότι κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετικό ήχο - ένα χαρακτηριστικό εγγενές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα της Kawasaki - αλλά μόλις πρόσφατα καταβλήθηκε προσπάθεια για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ακουστικής εμπειρίας μέσω προσεκτικής ρύθμισης του ήχου είτε του συστήματος εισαγωγής είτε του συστήματος εξάτμισης.
Σχεδιασμένες ειδικά για να επιτρέπουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τις μοτοσικλέτες τους τόσο ακουστικά όσο και σωματικά, οι προσεκτικά δημιουργημένες ακουστικές νότες μπορούν να είναι τα βασικά συστατικά της χαράς οδήγησης στο δρόμο που προσφέρουν τα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από τον συντονισμό ήχου. Η ρύθμιση του ήχου μπορεί να περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας ήχου, το σχεδιασμό εξαρτημάτων του συστήματος εισαγωγής και εξάτμισης με βάση την ακουστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο ήχου και την προσεκτική εξέταση κάθε λεπτομέρειας των εξαρτημάτων ενός συστήματος για να διασφαλιστεί η ισορροπία της απόδοσης και του επιθυμητού ήχου.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Τύπος κινητήρα | Αερόψυκτο, 4χρονο, V-δίκυλινδρο |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 8.4:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 77.0 x 83.0 χιλ. |
Διαδρομή | 773 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 34 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 35.0 kW {48 PS} / 6,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 119 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 4.8 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.095 (88/42) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.353 (40/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.591 (35/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.240 (31/25) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.000 (28/28) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.852 (23/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 2.467 (37/15) |
Τύπος πλαισίου | Διπλή γέφυρα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 108 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 130 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 107 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 100/90-19 M/C 57H |
Ελαστικό, πίσω | 130/80-18 M/C 66H |
Μ x Π x Υ | 2,190 x 790 x 1,075 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 37° / 37° |
Μεταξόνιο | 1,465 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 125 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 15.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 790 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 226 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 320 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ