Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Με μια μοναδική μονάδα ισχύος που συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 451cm3 και έναν συμπαγή ηλεκτρικό κινητήρα, η πρώτη ισχυρή υβριδική μοτοσικλέτα στον κόσμο προσφέρει στους αναβάτες μια σειρά από νέες εμπειρίες οδήγησης: ένα σύνολο μεσαίου μεγέθους με την άμεση επιτάχυνση ενός μοντέλου supersport κατηγορίας 1.000cc από στάση (με e-boost), οικονομία καυσίμου στο ίδιο επίπεδο με την κατηγορία των 250 κ.ε. και σπορ οδήγηση με το πάτημα ενός κουμπιού. Ακολουθώντας τα βήματα του Ninja 7 Hybrid της Kawasaki, το Z7 Hybrid, με τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που το καθένα προσφέρει ξεχωριστό χαρακτήρα οδήγησης και πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά για να εξερευνήσουν οι αναβάτες, είναι πραγματικά μέρος μιας νέας εποχής στην οδηγική εμπειρία.
Χρώματα
€13,895.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki διαθέτουν μονάδες ισχύος που συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρουν μια σειρά από δυνατότητες επιδόσεων και μια σειρά από νέες εμπειρίες οδήγησης.
Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ουδετερότητα του άνθρακα, η Kawasaki αναπτύσσει μια σειρά από μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Με μονάδες ισχύος που συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν τη δυνατότητα αυξημένων επιδόσεων σε ένα συμπαγές πακέτο, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου ή οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων - ή όλα τα παραπάνω με πολλαπλά προγράμματα οδήγησης - διατηρώντας παράλληλα τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστές οι μοτοσικλέτες Kawasaki. Και με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά για να εξερευνήσουν οι αναβάτες, όπως το e-boost, το button-shift sport riding και το WALK Mode, τα υβριδικά μοντέλα της Kawasaki εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στην οδηγική εμπειρία.
Η λειτουργία e-boost επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν έξτρα δύναμη για ισχυρότερη επιτάγχυνση και υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα
Μοναδικό στα μοντέλα EV και HEV της Kawasaki, το e-boost επιτρέπει στους αναβάτες να αξιοποιήσουν για λίγο επιπλέον ισχύ για ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η λειτουργία e-boost είναι περιορισμένη (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο). Όταν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, η διαθεσιμότητα του e-boost θα εμφανίζεται στην οθόνη μέσω ένδειξης ή του μετρητή e-boost. Πατώντας το κουμπί στη δεξιά λαβή ενεργοποιείται η λειτουργία, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή. Ο μετρητής e-boost (τώρα μωβ) μετρά αντίστροφα τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο. Μόλις η μοτοσυκλέτα είναι ξανά έτοιμη, η λειτουργία e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά.
Το e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί εν κινήσει (κατά την οδήγηση) ή όταν σταματήσει.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Με την ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη που πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια των ανεβασμάτων ταχυτήτων και των κατεβάσματος ταχυτήτων, η ECU διαχειρίζεται τις στροφές του κινητήρα και του κινητήρα για ομαλή, φυσική αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Ο λεπτός έλεγχος γκαζιού και η λειτουργία του μοχλού συμπλέκτη που χρησιμοποιούν οι αναβάτες σε μια συμβατική μοτοσικλέτα ελέγχονται όλα από τη μοτοσυκλέτα.
Με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι δυνατή τόσο η πλήρως αυτόματη όσο και η χειροκίνητη λειτουργία. Τα γρανάζια μετακινούνται από έναν ηλεκτρικό μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων που κατευθύνεται από την ECU. Με πλήρως αυτόματη λειτουργία, τα σήματα μετατόπισης λαμβάνονται από την ECU. Με χειροκίνητη λειτουργία, η ECU στέλνει σήματα στον μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων με βάση την επιλογή του αναβάτη μέσω των κουμπιών αλλαγής ταχυτήτων.
Ο υδραυλικός συμπλέκτης ενεργοποιείται από μια ειδική αντλία λαδιού που ελέγχεται από μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Η ECU καθορίζει πότε πρέπει να ενεργοποιηθεί ο συμπλέκτης (για να λάβει κινητήρια δύναμη από τον κινητήρα) ή να απεμπλακεί (για να αλλάξει ταχύτητες ή πότε να σταματήσει).
Σε αντίθεση με μια συμβατική μοτοσικλέτα, δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη ή μοχλός αλλαγής ταχυτήτων για να λειτουργήσει. Δεδομένου ότι η ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού - ένα πλεονέκτημα κατά την εκτέλεση στροφών U και άλλων ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, κατά τη διάρκεια οδήγησης με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν οδηγεί σε βαριά κυκλοφορία stop-and-go.
Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν πρόσθετα συστήματα όπως το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων και το ALPF (Automatic Launch Position Finder), το οποίο επαναφέρει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στην 1η ταχύτητα όταν το όχημα σταματά για να διευκολύνει την εκκίνηση ξανά.
Με το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή του τιμονιού.
Το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων είναι μία από τις νέες εμπειρίες οδήγησης που προσφέρουν τα νέα μοντέλα HEV της Kawasaki. Αντί να χρησιμοποιήσει ένα μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να αλλάξει ταχύτητες, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή. Ένας διακόπτης δακτύλου στην ακριανή πλευρά χρησιμοποιείται για αλλαγή προς τα πάνω. Ένας διακόπτης αντίχειρα χρησιμοποιείται για τη αλλαγή προς τα κάτω. Η ενεργοποίηση των γραναζιών και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται στη συνέχεια από το αυτόματο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας, το οποίο καθιστά δυνατή αυτή τη λειτουργία.
Όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο ρελαντί η λειτουργία αυτή σβήνει τη μηχανή για οικονομία καυσίμου
Σε μοντέλα όπως το Ninja 7 Hybrid και το Z7 Hybrid, η διακοπή λειτουργίας στο ρελαντί προσφέρει πρόσθετη ευκολία κατά την οδήγηση στην κίνηση της πόλης. Όταν το όχημα σταματήσει εντελώς, ο κινητήρας σβήνει για εξοικονόμηση καυσίμου.
Η λειτουργία WALK βοηθά στους ελιγμούς σε ένα χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Η βολική λειτουργία του βοηθά στους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη και το γκάζι κλειστό, η λειτουργία WALK ενεργοποιείται πατώντας παρατεταμένα το κουμπί WALK Mode. Μόλις ενεργοποιηθεί, το φόντο της οθόνης γίνεται πορτοκαλί για να διακρίνεται σαφώς από την κανονική λειτουργία.
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki διαθέτουν μονάδες ισχύος που συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρουν μια σειρά από δυνατότητες επιδόσεων και μια σειρά από νέες εμπειρίες οδήγησης.
Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ουδετερότητα του άνθρακα, η Kawasaki αναπτύσσει μια σειρά από μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Με μονάδες ισχύος που συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν τη δυνατότητα αυξημένων επιδόσεων σε ένα συμπαγές πακέτο, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου ή οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων - ή όλα τα παραπάνω με πολλαπλά προγράμματα οδήγησης - διατηρώντας παράλληλα τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστές οι μοτοσικλέτες Kawasaki. Και με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά για να εξερευνήσουν οι αναβάτες, όπως το e-boost, το button-shift sport riding και το WALK Mode, τα υβριδικά μοντέλα της Kawasaki εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στην οδηγική εμπειρία.
Η λειτουργία e-boost επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν έξτρα δύναμη για ισχυρότερη επιτάγχυνση και υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα
Μοναδικό στα μοντέλα EV και HEV της Kawasaki, το e-boost επιτρέπει στους αναβάτες να αξιοποιήσουν για λίγο επιπλέον ισχύ για ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η λειτουργία e-boost είναι περιορισμένη (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο). Όταν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, η διαθεσιμότητα του e-boost θα εμφανίζεται στην οθόνη μέσω ένδειξης ή του μετρητή e-boost. Πατώντας το κουμπί στη δεξιά λαβή ενεργοποιείται η λειτουργία, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή. Ο μετρητής e-boost (τώρα μωβ) μετρά αντίστροφα τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο. Μόλις η μοτοσυκλέτα είναι ξανά έτοιμη, η λειτουργία e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά.
Το e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί εν κινήσει (κατά την οδήγηση) ή όταν σταματήσει.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Με την ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη που πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια των ανεβασμάτων ταχυτήτων και των κατεβάσματος ταχυτήτων, η ECU διαχειρίζεται τις στροφές του κινητήρα και του κινητήρα για ομαλή, φυσική αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Ο λεπτός έλεγχος γκαζιού και η λειτουργία του μοχλού συμπλέκτη που χρησιμοποιούν οι αναβάτες σε μια συμβατική μοτοσικλέτα ελέγχονται όλα από τη μοτοσυκλέτα.
Με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι δυνατή τόσο η πλήρως αυτόματη όσο και η χειροκίνητη λειτουργία. Τα γρανάζια μετακινούνται από έναν ηλεκτρικό μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων που κατευθύνεται από την ECU. Με πλήρως αυτόματη λειτουργία, τα σήματα μετατόπισης λαμβάνονται από την ECU. Με χειροκίνητη λειτουργία, η ECU στέλνει σήματα στον μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων με βάση την επιλογή του αναβάτη μέσω των κουμπιών αλλαγής ταχυτήτων.
Ο υδραυλικός συμπλέκτης ενεργοποιείται από μια ειδική αντλία λαδιού που ελέγχεται από μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Η ECU καθορίζει πότε πρέπει να ενεργοποιηθεί ο συμπλέκτης (για να λάβει κινητήρια δύναμη από τον κινητήρα) ή να απεμπλακεί (για να αλλάξει ταχύτητες ή πότε να σταματήσει).
Σε αντίθεση με μια συμβατική μοτοσικλέτα, δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη ή μοχλός αλλαγής ταχυτήτων για να λειτουργήσει. Δεδομένου ότι η ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού - ένα πλεονέκτημα κατά την εκτέλεση στροφών U και άλλων ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, κατά τη διάρκεια οδήγησης με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν οδηγεί σε βαριά κυκλοφορία stop-and-go.
Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν πρόσθετα συστήματα όπως το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων και το ALPF (Automatic Launch Position Finder), το οποίο επαναφέρει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στην 1η ταχύτητα όταν το όχημα σταματά για να διευκολύνει την εκκίνηση ξανά.
Με το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή του τιμονιού.
Το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων είναι μία από τις νέες εμπειρίες οδήγησης που προσφέρουν τα νέα μοντέλα HEV της Kawasaki. Αντί να χρησιμοποιήσει ένα μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να αλλάξει ταχύτητες, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή. Ένας διακόπτης δακτύλου στην ακριανή πλευρά χρησιμοποιείται για αλλαγή προς τα πάνω. Ένας διακόπτης αντίχειρα χρησιμοποιείται για τη αλλαγή προς τα κάτω. Η ενεργοποίηση των γραναζιών και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται στη συνέχεια από το αυτόματο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας, το οποίο καθιστά δυνατή αυτή τη λειτουργία.
Όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο ρελαντί η λειτουργία αυτή σβήνει τη μηχανή για οικονομία καυσίμου
Σε μοντέλα όπως το Ninja 7 Hybrid και το Z7 Hybrid, η διακοπή λειτουργίας στο ρελαντί προσφέρει πρόσθετη ευκολία κατά την οδήγηση στην κίνηση της πόλης. Όταν το όχημα σταματήσει εντελώς, ο κινητήρας σβήνει για εξοικονόμηση καυσίμου.
Η λειτουργία WALK βοηθά στους ελιγμούς σε ένα χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Η βολική λειτουργία του βοηθά στους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη και το γκάζι κλειστό, η λειτουργία WALK ενεργοποιείται πατώντας παρατεταμένα το κουμπί WALK Mode. Μόλις ενεργοποιηθεί, το φόντο της οθόνης γίνεται πορτοκαλί για να διακρίνεται σαφώς από την κανονική λειτουργία.
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Compression ratio | 11.7:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Bore x stroke | 70.0 x 58.6 χιλ. |
Displacement | 451 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 36 χιλ. x 2 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Μπαταρία και Πολλαπλασιαστής (ανάφλεξη με τρανζίστορ) |
Battery type | Lithium-ion battery pack |
---|---|
Nominal voltage | 50.4 V |
Total nominal capacity | 27.2 Ah |
Total battery weight | 13 kg |
Maximum power | 51.1 kW {69 PS} / 10,500 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 σ.α.λ. |
CO2 emission ECO-HYBRID (AT) mode | 86 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption ECO-HYBRID (AT) mode | 3.7 λ./100 χλμ. [WMTC Class 3-2] |
CO2 emission SPORT-HYBRID (MT) mode | 92 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption SPORT-HYBRID (MT) mode | 4.0* λ./100 χλμ. [WMTC Class 3-2] |
| *Approved value from WMTC stage 3 test, class 3-2 |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.219 (71/32) |
Gear ratios 1st | 2.235 (38/17) |
Gear ratios 2nd | 1.800 (36/20) |
Gear ratios 3rd | 1.500 (33/22) |
Gear ratios 4th | 1.240 (31/25) |
Gear ratios 5th | 1.074 (29/27) |
Gear ratios 6th | 0.964 (27/28) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.017 (43/14) |
Frame type | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 104 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 114 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 2,145 x 805 x 1,080 χιλ. |
Steering angle L R | 30° / 30° |
Wheel base | 1,535 χιλ. |
Ground clearance | 130 χιλ. |
Fuel capacity | 14.0 λίτρα |
Seat height | 795 χιλ. |
Curb mass | 225 κιλά |
Front brake type | Δύο δίσκοι |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Δύο έμβολα |
Front suspension type | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Bottom-link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ