Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
KLX110R: μια μικρή μοτοσυκλέτα που χαρίζει μεγάλες απολαύσεις. Εδώ ξεκινάει η περιπέτεια. Η KLX110R είναι μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα off-road με χαμηλό ύψος σέλας, ανάρτηση plush και αυτόματο συμπλέκτη, για διασκεδαστική οδήγηση που εμπνέει αυτοπεποίθηση.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Κιβώτιο 4 ταχυτήτων με αυτόματο συμπλέκτη για αλλαγή σχέσεων χωρίς σβησίματα.
Κιβώτιο 4 ταχυτήτων με αυτόματο συμπλέκτη για αλλαγή σχέσεων χωρίς σβησίματα.
Το σχήμα του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, του πεντάλ φρένου και του πεντάλ kick start προσφέρουν εύκολο χειρισμό και ελαχιστοποιούν την ανεπιθύμητη ενεργοποίηση της λειτουργίας τους. Ο διακόπτης μίζας και ο διακόπτης απενεργοποίησης κινητήρα βρίσκονται και οι δύο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να χειρίζεται το γκάζι με το ένα χέρι και ταυτόχρονα να εκκινεί ή να σβήνει τον κινητήρα με το άλλο χέρι.
Το σχήμα του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, του πεντάλ φρένου και του πεντάλ kick start προσφέρουν εύκολο χειρισμό και ελαχιστοποιούν την ανεπιθύμητη ενεργοποίηση της λειτουργίας τους. Ο διακόπτης μίζας και ο διακόπτης απενεργοποίησης κινητήρα βρίσκονται και οι δύο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να χειρίζεται το γκάζι με το ένα χέρι και ταυτόχρονα να εκκινεί ή να σβήνει τον κινητήρα με το άλλο χέρι.
Σπορ σχεδίαση με φέρινγκ χρώματος Lime Green για εμφάνιση που παραπέμπει στις πίστες αγώνων.
Σπορ σχεδίαση με φέρινγκ χρώματος Lime Green για εμφάνιση που παραπέμπει στις πίστες αγώνων.
Ο τετράχρονος, αερόψυκτος, κινητήρας 112 κ.εκ. παρέχει ομαλή ισχύ και απαράμιλλη αξιοπιστία.
Ο τετράχρονος, αερόψυκτος, κινητήρας 112 κ.εκ. παρέχει ομαλή ισχύ και απαράμιλλη αξιοπιστία.
Κιβώτιο 4 ταχυτήτων με αυτόματο συμπλέκτη για αλλαγή σχέσεων χωρίς σβησίματα.
Κιβώτιο 4 ταχυτήτων με αυτόματο συμπλέκτη για αλλαγή σχέσεων χωρίς σβησίματα.
Το σχήμα του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, του πεντάλ φρένου και του πεντάλ kick start προσφέρουν εύκολο χειρισμό και ελαχιστοποιούν την ανεπιθύμητη ενεργοποίηση της λειτουργίας τους. Ο διακόπτης μίζας και ο διακόπτης απενεργοποίησης κινητήρα βρίσκονται και οι δύο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να χειρίζεται το γκάζι με το ένα χέρι και ταυτόχρονα να εκκινεί ή να σβήνει τον κινητήρα με το άλλο χέρι.
Το σχήμα του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, του πεντάλ φρένου και του πεντάλ kick start προσφέρουν εύκολο χειρισμό και ελαχιστοποιούν την ανεπιθύμητη ενεργοποίηση της λειτουργίας τους. Ο διακόπτης μίζας και ο διακόπτης απενεργοποίησης κινητήρα βρίσκονται και οι δύο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να χειρίζεται το γκάζι με το ένα χέρι και ταυτόχρονα να εκκινεί ή να σβήνει τον κινητήρα με το άλλο χέρι.
Σπορ σχεδίαση με φέρινγκ χρώματος Lime Green για εμφάνιση που παραπέμπει στις πίστες αγώνων.
Σπορ σχεδίαση με φέρινγκ χρώματος Lime Green για εμφάνιση που παραπέμπει στις πίστες αγώνων.
Ο τετράχρονος, αερόψυκτος, κινητήρας 112 κ.εκ. παρέχει ομαλή ισχύ και απαράμιλλη αξιοπιστία.
Ο τετράχρονος, αερόψυκτος, κινητήρας 112 κ.εκ. παρέχει ομαλή ισχύ και απαράμιλλη αξιοπιστία.
Engine type | Αερόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Compression ratio | 9.5:1 |
Valve system | 1ΕΕΚ, 2 βαλβίδες |
Bore x stroke | 53.0 x 50.6 χιλ. |
Displacement | 112 κ.εκ. |
Fuel system | Καρμπιρατέρ |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική και μανιβέλα |
Ignition system | Ψηφιακή |
Transmission | 4 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Clutch | Φυγοκεντρικός και υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 3.409 (75/22) |
Gear ratios 1st | 3.000 (36/12) |
Gear ratios 2nd | 1.938 (31/16) |
Gear ratios 3rd | 1.350 (27/20) |
Gear ratios 4th | 1.087 (25/23) |
Final drive | Αλυσίδα |
Final reduction ratio | 2.923 (38/13) |
Frame type | Τύπου Backbone, χάλυβας |
---|---|
Trail | 50 χιλ. |
Wheel travel front | 110 χιλ. |
Wheel travel rear | 110 χιλ. |
Tyre, front | 2.50-14 4PR |
Tyre, rear | 3.00-12 4PR |
L x W x H | 1,560 x 650 x 955 χιλ. |
Steering angle L R | 45° / 45° |
Wheel base | 1,075 χιλ. |
Ground clearance | 215 χιλ. |
Fuel capacity | 3.6 λίτρα |
Seat height | 680 χιλ. |
Curb mass | 76 κιλά |
Front brake type | Ταμπούρο |
---|---|
Front brake diameter | Ø 90 χιλ. |
Rear brake type | Ταμπούρο |
Rear brake diameter | Ø 110 χιλ. |
Front suspension type | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Front suspension diameter | Ø 30 χιλ. |
Rear suspension type | Μονό αμορτισέρ |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ