Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Διασκέδαση πλήρους μεγέθους με τη μοτοσυκλέτα KLX230R για μονοπάτια. Κατακτήστε το έδαφος με ευκίνητο χειρισμό και άφθονη ισχύ. Η ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή σε συνδυασμό με τον βελτιωμένο έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες δίνουν σε αυτή τη μοτοσυκλέτα μια σπορ αίσθηση που ξεχωρίζει ανάμεσα στις υπόλοιπες. Συμπληρώνεται με στυλ εμπνευσμένο από τη σειρά KX, το εξαιρετικά ικανό, ελαφρύ πακέτο της KLX230R που φέρνει μια μεγάλη δόση διασκέδασης σε κάθε εκτός δρόμου βόλτα.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Όταν ο δρόμος είναι δύσκολος, η νέα KLX230R είναι έτοιμη με μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Τα άνετα μαξιλαράκια της σέλας κάνουν τις κακοτράχαλες διαδρομές απόλαυση, ενώ η εξαιρετική απόδοση του δοκιμασμένου κινητήρα έχει ενισχυθεί με ένα εξισορροπητή για μια ακόμα πιο ευχάριστη και χρήσιμη μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου, ενώ το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου σημαίνει περισσότερο χρόνο στην απόσταση μεταξύ των γεμισμάτων.
Όταν ο δρόμος είναι δύσκολος, η νέα KLX230R είναι έτοιμη με μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Τα άνετα μαξιλαράκια της σέλας κάνουν τις κακοτράχαλες διαδρομές απόλαυση, ενώ η εξαιρετική απόδοση του δοκιμασμένου κινητήρα έχει ενισχυθεί με ένα εξισορροπητή για μια ακόμα πιο ευχάριστη και χρήσιμη μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου, ενώ το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου σημαίνει περισσότερο χρόνο στην απόσταση μεταξύ των γεμισμάτων.
Η παροχή ενός ελαφρού, ευέλικτου πακέτου αποτελούσε βασικό μέλημα από την αρχική σχεδίαση της KLX230R. Ο απλός αερόψυκτος κινητήρας και το εύχρηστο περιμετρικό πλαίσιο συμβάλλουν σε ένα συμπαγές πακέτο, ενώ η ισορροπία μεταξύ κινητήρα και πλαισίου έχει ως αποτέλεσμα επιδόσεις που μπορούν να απολαύσουν ένα ευρύ φάσμα αναβατών.
Η παροχή ενός ελαφρού, ευέλικτου πακέτου αποτελούσε βασικό μέλημα από την αρχική σχεδίαση της KLX230R. Ο απλός αερόψυκτος κινητήρας και το εύχρηστο περιμετρικό πλαίσιο συμβάλλουν σε ένα συμπαγές πακέτο, ενώ η ισορροπία μεταξύ κινητήρα και πλαισίου έχει ως αποτέλεσμα επιδόσεις που μπορούν να απολαύσουν ένα ευρύ φάσμα αναβατών.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 7,6 λίτρων (σε σύγκριση με τα 6,6 λίτρα του προηγούμενου μοντέλου) προσθέτει μεγαλύτερη αυτονομία και επιτρέπει μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των ανεφοδιασμών για περισσότερη διασκέδαση κατά την οδήγηση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει επίσης ένα καπάκι ρεζερβουάρ που λειτουργεί με κλειδί.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 7,6 λίτρων (σε σύγκριση με τα 6,6 λίτρα του προηγούμενου μοντέλου) προσθέτει μεγαλύτερη αυτονομία και επιτρέπει μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των ανεφοδιασμών για περισσότερη διασκέδαση κατά την οδήγηση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει επίσης ένα καπάκι ρεζερβουάρ που λειτουργεί με κλειδί.
Σχεδιασμένο από την αρχή για χρήση σε χωματόδρομο, το περιμετρικό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής προσφέρει τη σταθερότητα χειρισμού που απαιτείται για σίγουρη οδήγηση σε μονοπάτια. Το ύψος της σέλας είναι κατά 20 χιλ. χαμηλότερο για να κάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολότερη στη χρήση, γεγονός που σε συνδυασμό με ένα συνολικά πιο ισορροπημένο τρίγωνο αναβάτη (τιμόνι, σέλα και ποδομοχλοί) ταιριάζει σε ένα ευρύτερο φάσμα αναβατών.
Σχεδιασμένο από την αρχή για χρήση σε χωματόδρομο, το περιμετρικό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής προσφέρει τη σταθερότητα χειρισμού που απαιτείται για σίγουρη οδήγηση σε μονοπάτια. Το ύψος της σέλας είναι κατά 20 χιλ. χαμηλότερο για να κάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολότερη στη χρήση, γεγονός που σε συνδυασμό με ένα συνολικά πιο ισορροπημένο τρίγωνο αναβάτη (τιμόνι, σέλα και ποδομοχλοί) ταιριάζει σε ένα ευρύτερο φάσμα αναβατών.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Aggressive & Agile» της τελευταίας σειράς KX διατηρείται, με μια επίπεδη σχεδίαση που ρέει από το μπροστινό στο πίσω φτερό, δημιουργώντας μια αίσθηση ενότητας και μια ισχυρή συνολική εμφάνιση. Το κομψό αμάξωμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα προεξέχοντα μέρη για να διευκολύνει την ευελιξία, συμβάλλοντας στην εξαιρετική εργονομία.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Aggressive & Agile» της τελευταίας σειράς KX διατηρείται, με μια επίπεδη σχεδίαση που ρέει από το μπροστινό στο πίσω φτερό, δημιουργώντας μια αίσθηση ενότητας και μια ισχυρή συνολική εμφάνιση. Το κομψό αμάξωμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα προεξέχοντα μέρη για να διευκολύνει την ευελιξία, συμβάλλοντας στην εξαιρετική εργονομία.
Η νεοσχεδιασμένη σέλα της KLX230R διαθέτει ουρεθάνη πάχους 6 χιλ.για πιο άνετη οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα μια επίπεδη σιλουέτα που προσφέρει στον αναβάτη ελευθερία κινήσεων, με αποτέλεσμα μια πολύ άνετη και ταυτόχρονα εξαιρετικά λειτουργική σέλα για οδήγηση εκτός δρόμου.
Η νεοσχεδιασμένη σέλα της KLX230R διαθέτει ουρεθάνη πάχους 6 χιλ.για πιο άνετη οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα μια επίπεδη σιλουέτα που προσφέρει στον αναβάτη ελευθερία κινήσεων, με αποτέλεσμα μια πολύ άνετη και ταυτόχρονα εξαιρετικά λειτουργική σέλα για οδήγηση εκτός δρόμου.
Το τιμόνι είναι 25 χιλ. πιο μπροστά από το προηγούμενο μοντέλο για να ταιριάζει με το χαμηλότερο ύψος της σέλας, προσφέροντας στον αναβάτη εξαιρετικό έλεγχο, ο οποίος μεταφράζεται σε βελτιωμένο χειρισμό στις στροφές. Τα μαρσπιέ είναι 9 χιλ. πιο πίσω για να επιτευχθεί μια θέση οδήγησης με πρόσθετο έλεγχο.
Το τιμόνι είναι 25 χιλ. πιο μπροστά από το προηγούμενο μοντέλο για να ταιριάζει με το χαμηλότερο ύψος της σέλας, προσφέροντας στον αναβάτη εξαιρετικό έλεγχο, ο οποίος μεταφράζεται σε βελτιωμένο χειρισμό στις στροφές. Τα μαρσπιέ είναι 9 χιλ. πιο πίσω για να επιτευχθεί μια θέση οδήγησης με πρόσθετο έλεγχο.
Ο ανανεωμένος κινητήρας της KLX230R προσφέρει περισσότερη ροπή από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές για έλεγχο των χαμηλών στροφών, με αποτέλεσμα έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα κινητήρα και γραμμική επιτάχυνση. Αυτό σε συνδυασμό με την αίσθηση των χαμηλών ταχυτήτων κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα παιχνιδιού ακόμα πιο διασκεδαστική από πριν.
Ο ανανεωμένος κινητήρας της KLX230R προσφέρει περισσότερη ροπή από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές για έλεγχο των χαμηλών στροφών, με αποτέλεσμα έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα κινητήρα και γραμμική επιτάχυνση. Αυτό σε συνδυασμό με την αίσθηση των χαμηλών ταχυτήτων κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα παιχνιδιού ακόμα πιο διασκεδαστική από πριν.
Η μεγάλη διαδρομή των τροχών είναι διαθέσιμη εμπρός και πίσω χάρη στην ιδανική ανάρτηση, ενώ οι τροχοί αλουμινίου μεγάλου διαμετρήματος, 21” εμπρός και 18” πίσω, διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα μονοπάτια. Ο συνδυασμός αυτός συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση κατά την οδήγηση σε μονοπάτια.
Η μεγάλη διαδρομή των τροχών είναι διαθέσιμη εμπρός και πίσω χάρη στην ιδανική ανάρτηση, ενώ οι τροχοί αλουμινίου μεγάλου διαμετρήματος, 21” εμπρός και 18” πίσω, διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα μονοπάτια. Ο συνδυασμός αυτός συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση κατά την οδήγηση σε μονοπάτια.
Όταν ο δρόμος είναι δύσκολος, η νέα KLX230R είναι έτοιμη με μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Τα άνετα μαξιλαράκια της σέλας κάνουν τις κακοτράχαλες διαδρομές απόλαυση, ενώ η εξαιρετική απόδοση του δοκιμασμένου κινητήρα έχει ενισχυθεί με ένα εξισορροπητή για μια ακόμα πιο ευχάριστη και χρήσιμη μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου, ενώ το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου σημαίνει περισσότερο χρόνο στην απόσταση μεταξύ των γεμισμάτων.
Όταν ο δρόμος είναι δύσκολος, η νέα KLX230R είναι έτοιμη με μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Τα άνετα μαξιλαράκια της σέλας κάνουν τις κακοτράχαλες διαδρομές απόλαυση, ενώ η εξαιρετική απόδοση του δοκιμασμένου κινητήρα έχει ενισχυθεί με ένα εξισορροπητή για μια ακόμα πιο ευχάριστη και χρήσιμη μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου, ενώ το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου σημαίνει περισσότερο χρόνο στην απόσταση μεταξύ των γεμισμάτων.
Η παροχή ενός ελαφρού, ευέλικτου πακέτου αποτελούσε βασικό μέλημα από την αρχική σχεδίαση της KLX230R. Ο απλός αερόψυκτος κινητήρας και το εύχρηστο περιμετρικό πλαίσιο συμβάλλουν σε ένα συμπαγές πακέτο, ενώ η ισορροπία μεταξύ κινητήρα και πλαισίου έχει ως αποτέλεσμα επιδόσεις που μπορούν να απολαύσουν ένα ευρύ φάσμα αναβατών.
Η παροχή ενός ελαφρού, ευέλικτου πακέτου αποτελούσε βασικό μέλημα από την αρχική σχεδίαση της KLX230R. Ο απλός αερόψυκτος κινητήρας και το εύχρηστο περιμετρικό πλαίσιο συμβάλλουν σε ένα συμπαγές πακέτο, ενώ η ισορροπία μεταξύ κινητήρα και πλαισίου έχει ως αποτέλεσμα επιδόσεις που μπορούν να απολαύσουν ένα ευρύ φάσμα αναβατών.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 7,6 λίτρων (σε σύγκριση με τα 6,6 λίτρα του προηγούμενου μοντέλου) προσθέτει μεγαλύτερη αυτονομία και επιτρέπει μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των ανεφοδιασμών για περισσότερη διασκέδαση κατά την οδήγηση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει επίσης ένα καπάκι ρεζερβουάρ που λειτουργεί με κλειδί.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 7,6 λίτρων (σε σύγκριση με τα 6,6 λίτρα του προηγούμενου μοντέλου) προσθέτει μεγαλύτερη αυτονομία και επιτρέπει μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των ανεφοδιασμών για περισσότερη διασκέδαση κατά την οδήγηση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει επίσης ένα καπάκι ρεζερβουάρ που λειτουργεί με κλειδί.
Σχεδιασμένο από την αρχή για χρήση σε χωματόδρομο, το περιμετρικό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής προσφέρει τη σταθερότητα χειρισμού που απαιτείται για σίγουρη οδήγηση σε μονοπάτια. Το ύψος της σέλας είναι κατά 20 χιλ. χαμηλότερο για να κάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολότερη στη χρήση, γεγονός που σε συνδυασμό με ένα συνολικά πιο ισορροπημένο τρίγωνο αναβάτη (τιμόνι, σέλα και ποδομοχλοί) ταιριάζει σε ένα ευρύτερο φάσμα αναβατών.
Σχεδιασμένο από την αρχή για χρήση σε χωματόδρομο, το περιμετρικό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής προσφέρει τη σταθερότητα χειρισμού που απαιτείται για σίγουρη οδήγηση σε μονοπάτια. Το ύψος της σέλας είναι κατά 20 χιλ. χαμηλότερο για να κάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολότερη στη χρήση, γεγονός που σε συνδυασμό με ένα συνολικά πιο ισορροπημένο τρίγωνο αναβάτη (τιμόνι, σέλα και ποδομοχλοί) ταιριάζει σε ένα ευρύτερο φάσμα αναβατών.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Aggressive & Agile» της τελευταίας σειράς KX διατηρείται, με μια επίπεδη σχεδίαση που ρέει από το μπροστινό στο πίσω φτερό, δημιουργώντας μια αίσθηση ενότητας και μια ισχυρή συνολική εμφάνιση. Το κομψό αμάξωμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα προεξέχοντα μέρη για να διευκολύνει την ευελιξία, συμβάλλοντας στην εξαιρετική εργονομία.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Aggressive & Agile» της τελευταίας σειράς KX διατηρείται, με μια επίπεδη σχεδίαση που ρέει από το μπροστινό στο πίσω φτερό, δημιουργώντας μια αίσθηση ενότητας και μια ισχυρή συνολική εμφάνιση. Το κομψό αμάξωμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα προεξέχοντα μέρη για να διευκολύνει την ευελιξία, συμβάλλοντας στην εξαιρετική εργονομία.
Η νεοσχεδιασμένη σέλα της KLX230R διαθέτει ουρεθάνη πάχους 6 χιλ.για πιο άνετη οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα μια επίπεδη σιλουέτα που προσφέρει στον αναβάτη ελευθερία κινήσεων, με αποτέλεσμα μια πολύ άνετη και ταυτόχρονα εξαιρετικά λειτουργική σέλα για οδήγηση εκτός δρόμου.
Η νεοσχεδιασμένη σέλα της KLX230R διαθέτει ουρεθάνη πάχους 6 χιλ.για πιο άνετη οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα μια επίπεδη σιλουέτα που προσφέρει στον αναβάτη ελευθερία κινήσεων, με αποτέλεσμα μια πολύ άνετη και ταυτόχρονα εξαιρετικά λειτουργική σέλα για οδήγηση εκτός δρόμου.
Το τιμόνι είναι 25 χιλ. πιο μπροστά από το προηγούμενο μοντέλο για να ταιριάζει με το χαμηλότερο ύψος της σέλας, προσφέροντας στον αναβάτη εξαιρετικό έλεγχο, ο οποίος μεταφράζεται σε βελτιωμένο χειρισμό στις στροφές. Τα μαρσπιέ είναι 9 χιλ. πιο πίσω για να επιτευχθεί μια θέση οδήγησης με πρόσθετο έλεγχο.
Το τιμόνι είναι 25 χιλ. πιο μπροστά από το προηγούμενο μοντέλο για να ταιριάζει με το χαμηλότερο ύψος της σέλας, προσφέροντας στον αναβάτη εξαιρετικό έλεγχο, ο οποίος μεταφράζεται σε βελτιωμένο χειρισμό στις στροφές. Τα μαρσπιέ είναι 9 χιλ. πιο πίσω για να επιτευχθεί μια θέση οδήγησης με πρόσθετο έλεγχο.
Ο ανανεωμένος κινητήρας της KLX230R προσφέρει περισσότερη ροπή από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές για έλεγχο των χαμηλών στροφών, με αποτέλεσμα έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα κινητήρα και γραμμική επιτάχυνση. Αυτό σε συνδυασμό με την αίσθηση των χαμηλών ταχυτήτων κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα παιχνιδιού ακόμα πιο διασκεδαστική από πριν.
Ο ανανεωμένος κινητήρας της KLX230R προσφέρει περισσότερη ροπή από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές για έλεγχο των χαμηλών στροφών, με αποτέλεσμα έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα κινητήρα και γραμμική επιτάχυνση. Αυτό σε συνδυασμό με την αίσθηση των χαμηλών ταχυτήτων κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα παιχνιδιού ακόμα πιο διασκεδαστική από πριν.
Η μεγάλη διαδρομή των τροχών είναι διαθέσιμη εμπρός και πίσω χάρη στην ιδανική ανάρτηση, ενώ οι τροχοί αλουμινίου μεγάλου διαμετρήματος, 21” εμπρός και 18” πίσω, διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα μονοπάτια. Ο συνδυασμός αυτός συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση κατά την οδήγηση σε μονοπάτια.
Η μεγάλη διαδρομή των τροχών είναι διαθέσιμη εμπρός και πίσω χάρη στην ιδανική ανάρτηση, ενώ οι τροχοί αλουμινίου μεγάλου διαμετρήματος, 21” εμπρός και 18” πίσω, διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα μονοπάτια. Ο συνδυασμός αυτός συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση κατά την οδήγηση σε μονοπάτια.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τύπος κινητήρα | Αερόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 9.4:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 1ΕΕΚ, 2 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 67.0 x 66.0 χιλ. |
Διαδρομή | 233 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Μπαταρία και Πολλαπλασιαστής (ανάφλεξη με τρανζίστορ) |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.871 (89/31) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 3.000 (39/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.067 (31/15) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.556 (28/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.261 (29/23) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.040 (26/25) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23/27) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.538 (46/13) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό διπλό πλαίσιο |
---|---|
Διαδρομή | 100 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 220 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 217 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 80/100-21 51M |
Ελαστικό, πίσω | 100/100-18 59M |
Μ x Π x Υ | 2,035 x 845 x 1,185 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 45° / 45° |
Μεταξόνιο | 1,355 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 270 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 7.6 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 875 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 184 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 37 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ