Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Οι αναβάτες Enduro που εκτιμούν την πραγματική τετράχρονη απόδοση off-road επιλέγουν την KLX450R. Ισχύς, απόδοση και έλεγχος σε όλη την απόσταση συν ηλεκτρική μίζα και στοιχεία επιδόσεων συνδυάζονται για να παρέχουν ένα γρήγορο και λειτουργικό συνολικό πακέτο φτιαγμένο για την περιπέτεια enduro.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ηλεκτρική μίζα θεωρήθηκε σημαντικό στοιχείο στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Η ύπαρξη ηλεκτρικής μίζας και μανιβέλας σημαίνει γρήγορη επανεκκίνηση της μοτοσυκλέτας αν σβήσει ο κινητήρας.
Η ηλεκτρική μίζα θεωρήθηκε σημαντικό στοιχείο στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Η ύπαρξη ηλεκτρικής μίζας και μανιβέλας σημαίνει γρήγορη επανεκκίνηση της μοτοσυκλέτας αν σβήσει ο κινητήρας.
Η Kawasaki έχει τοποθετήσει ένα πίσω φως LED προς όφελος του μακρινού ανταγωνισμού.
Η Kawasaki έχει τοποθετήσει ένα πίσω φως LED προς όφελος του μακρινού ανταγωνισμού.
Το καντράν της KLX450R επιτρέπει στον αναβάτη Enduro να έχει άμεση εικόνα του τι κάνει η μοτοσυκλέτα του. Αυτός ο ελαφρύς ψηφιακός πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ταχύμετρο, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, ολικό χιλιομετρητή και ρολόι.
Το καντράν της KLX450R επιτρέπει στον αναβάτη Enduro να έχει άμεση εικόνα του τι κάνει η μοτοσυκλέτα του. Αυτός ο ελαφρύς ψηφιακός πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ταχύμετρο, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, ολικό χιλιομετρητή και ρολόι.
Τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας διατηρούν καθαρά και αποδοτικά τα τακάκια, σε κάθε γύρο.
Τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας διατηρούν καθαρά και αποδοτικά τα τακάκια, σε κάθε γύρο.
Η ηλεκτρική μίζα θεωρήθηκε σημαντικό στοιχείο στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Η ύπαρξη ηλεκτρικής μίζας και μανιβέλας σημαίνει γρήγορη επανεκκίνηση της μοτοσυκλέτας αν σβήσει ο κινητήρας.
Η ηλεκτρική μίζα θεωρήθηκε σημαντικό στοιχείο στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Η ύπαρξη ηλεκτρικής μίζας και μανιβέλας σημαίνει γρήγορη επανεκκίνηση της μοτοσυκλέτας αν σβήσει ο κινητήρας.
Η Kawasaki έχει τοποθετήσει ένα πίσω φως LED προς όφελος του μακρινού ανταγωνισμού.
Η Kawasaki έχει τοποθετήσει ένα πίσω φως LED προς όφελος του μακρινού ανταγωνισμού.
Το καντράν της KLX450R επιτρέπει στον αναβάτη Enduro να έχει άμεση εικόνα του τι κάνει η μοτοσυκλέτα του. Αυτός ο ελαφρύς ψηφιακός πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ταχύμετρο, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, ολικό χιλιομετρητή και ρολόι.
Το καντράν της KLX450R επιτρέπει στον αναβάτη Enduro να έχει άμεση εικόνα του τι κάνει η μοτοσυκλέτα του. Αυτός ο ελαφρύς ψηφιακός πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ταχύμετρο, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, ολικό χιλιομετρητή και ρολόι.
Τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας διατηρούν καθαρά και αποδοτικά τα τακάκια, σε κάθε γύρο.
Τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας διατηρούν καθαρά και αποδοτικά τα τακάκια, σε κάθε γύρο.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 12.0:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 96.0 x 62.1 χιλ. |
Διαδρομή | 449 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Καρμπιρατέρ |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική και μανιβέλα |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.727 (60/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.167 (26/12) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.533 (23/15) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.188 (19/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 0.950 (19/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.810 (17/21) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.846 (50/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 122 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 305 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 315 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 80/100-21 M/C 51P |
Ελαστικό, πίσω | 120/90-18 M/C 65P |
Μ x Π x Υ | 2,175 x 820 x 1,250 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,480 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 315 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 8.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 935 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 126 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 250 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι τύπου AOS με απόσβεση συμπίεσης 22 θέσεων και απόσβεση επαναφοράς 18 θέσεων |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 48 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Uni-Trak, απόσβεση συμπίεσης 22 θέσεων (χαμηλή ταχύτητα), 2 στροφών ή περισσότερων (υψηλή ταχύτητα) και απόσβεση επαναφοράς 22 θέσεων και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ