Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η νέα μοτοσυκλέτα KX250X ανεβάζει τους αγώνες cross-country στο επόμενο επίπεδο. Συντονισμένη για αγώνες εκτός δρόμου, προηγμένες τεχνολογίες όπως η επιλογή λειτουργίας ισχύος και το Kawasaki TRaction Control (KTRC) συνδυάζονται με ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων, έναν ισχυρότερο κινητήρα και μια ανάρτηση έτοιμη για αγώνες εκτός δρόμου, ώστε να εξοπλίσουν αυτή τη δοκιμασμένη στο πρωτάθλημα αγωνιστική μηχανή για τα πιο τεχνικά εδάφη. Ανεβείτε γρήγορα και με αυτοπεποίθηση στις κατηγορίες με τη μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευαστεί για τη νίκη. Γίνε ο επόμενος με την KX250X.
Χρώμα
9,195.00
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Οι βασικοί παράγοντες που έκαναν τον κινητήρα KX250 να ξεχωρίζει στην κατηγορία του - ενεργοποίηση βαλβίδων με δάχτυλο, εισαγωγή με σύστημα downdraft και διπλά μπεκ - συμπληρώνονται από την αναθεωρημένη διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής και ένα πρωτογενές εξισορροπητικό μονού άξονα, για ένα συνολικά ισχυρότερο πακέτο με βελτιωμένο έλεγχο, ικανότερο να διεκδικήσει αγωνιστικά αποτελέσματα.
Οι βασικοί παράγοντες που έκαναν τον κινητήρα KX250 να ξεχωρίζει στην κατηγορία του - ενεργοποίηση βαλβίδων με δάχτυλο, εισαγωγή με σύστημα downdraft και διπλά μπεκ - συμπληρώνονται από την αναθεωρημένη διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής και ένα πρωτογενές εξισορροπητικό μονού άξονα, για ένα συνολικά ισχυρότερο πακέτο με βελτιωμένο έλεγχο, ικανότερο να διεκδικήσει αγωνιστικά αποτελέσματα.
Το νέο πλαίσιο του KX250 βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024, ενώ οι αναβαθμίσεις για το 2025 που ταιριάζουν στη νέα διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής συμβάλλουν στη βελτίωση της συμπεριφοράς. Το ομαλό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για να διευκολύνει την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη, ενώ τα λεπτομερώς ρυθμισμένα εξαρτήματα της ανάρτησης και των φρένων συμβάλλουν περαιτέρω στην ελαφριά και ευέλικτη συμπεριφορά του KX250. Οι νέες λαβές ODI Lock-On και το πλευρικό κάλυμμα γρήγορης απελευθέρωσης προσθέτουν ευκολία.
Το νέο πλαίσιο του KX250 βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024, ενώ οι αναβαθμίσεις για το 2025 που ταιριάζουν στη νέα διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής συμβάλλουν στη βελτίωση της συμπεριφοράς. Το ομαλό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για να διευκολύνει την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη, ενώ τα λεπτομερώς ρυθμισμένα εξαρτήματα της ανάρτησης και των φρένων συμβάλλουν περαιτέρω στην ελαφριά και ευέλικτη συμπεριφορά του KX250. Οι νέες λαβές ODI Lock-On και το πλευρικό κάλυμμα γρήγορης απελευθέρωσης προσθέτουν ευκολία.
Συμπληρώνοντας μια ανανεωμένη λειτουργία Launch Control, τα νέα KX250 και KX250X προσφέρουν επιλογή Power Mode και Kawasaki Traction Control με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα smartphone, οι αναβάτες μπορούν να ρυθμίζουν τους χάρτες του κινητήρα απευθείας από το smartphone τους.
Συμπληρώνοντας μια ανανεωμένη λειτουργία Launch Control, τα νέα KX250 και KX250X προσφέρουν επιλογή Power Mode και Kawasaki Traction Control με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα smartphone, οι αναβάτες μπορούν να ρυθμίζουν τους χάρτες του κινητήρα απευθείας από το smartphone τους.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το Κιτ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
*RIDEOLOGY THE APP KX δεν προορίζεται για χρήση κατά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιείτε το RIDEOLOGY THE APP KX μόνο όταν το όχημα δεν λειτουργεί και είναι ασφαλές να το κάνετε.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το Κιτ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
*RIDEOLOGY THE APP KX δεν προορίζεται για χρήση κατά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιείτε το RIDEOLOGY THE APP KX μόνο όταν το όχημα δεν λειτουργεί και είναι ασφαλές να το κάνετε.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX250, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX250, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο που βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024 φιλοξενεί τις αναβαθμίσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, ενώ παράλληλα προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο τόσο ελαφριάς και ευκίνητης συμπεριφοράς όσο και συγκροτημένου χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην αυξημένη αίσθηση του μπροστινού μέρους που μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση στις στροφές σε ένα ευρύτερο φάσμα συνθηκών.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο που βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024 φιλοξενεί τις αναβαθμίσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, ενώ παράλληλα προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο τόσο ελαφριάς και ευκίνητης συμπεριφοράς όσο και συγκροτημένου χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην αυξημένη αίσθηση του μπροστινού μέρους που μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση στις στροφές σε ένα ευρύτερο φάσμα συνθηκών.
Οι τροχοί F21«/R18» και τα ελαστικά τύπου enduro είναι κατάλληλα για τις καταστάσεις που συναντώνται στους αγώνες cross-country.
Οι τροχοί F21«/R18» και τα ελαστικά τύπου enduro είναι κατάλληλα για τις καταστάσεις που συναντώνται στους αγώνες cross-country.
Το πρακτικό πλαϊνό σταντ είναι στάνταρ εξοπλισμός.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Ο πρωτογενής εξισορροπιστής κινητήρα ενός άξονα συμβάλλει στην ομαλότερη παροχή ισχύος και στη μείωση των κραδασμών, γεγονός που βελτιώνει τον έλεγχο, ειδικά κατά την έξοδο από στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες.
Ο πρωτογενής εξισορροπιστής κινητήρα ενός άξονα συμβάλλει στην ομαλότερη παροχή ισχύος και στη μείωση των κραδασμών, γεγονός που βελτιώνει τον έλεγχο, ειδικά κατά την έξοδο από στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες.
Συμπληρώνοντας τη σημαντικά αυξημένη ροπή χαμηλών στροφών και την ομαλότερη απόδοση ισχύος, η απόκριση του γκαζιού είναι πιο γραμμική, παρέχοντας ισχύ χωρίς υστέρηση ανάλογα με το πόσο στρίβετε το γκάζι. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τον έλεγχο, επιτρέποντας την ομαλή επιτάχυνση σε δύσκολες ή χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες, βοηθώντας τους αναβάτες να φτάσουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα όριά τους και μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη, ώστε να μπορούν ευκολότερα να διατηρούν το ρυθμό τους για όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Συμπληρώνοντας τη σημαντικά αυξημένη ροπή χαμηλών στροφών και την ομαλότερη απόδοση ισχύος, η απόκριση του γκαζιού είναι πιο γραμμική, παρέχοντας ισχύ χωρίς υστέρηση ανάλογα με το πόσο στρίβετε το γκάζι. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τον έλεγχο, επιτρέποντας την ομαλή επιτάχυνση σε δύσκολες ή χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες, βοηθώντας τους αναβάτες να φτάσουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα όριά τους και μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη, ώστε να μπορούν ευκολότερα να διατηρούν το ρυθμό τους για όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Mode (M) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν να αλλάξουν γρήγορα και εύκολα μεταξύ των δύο χαρτών κινητήρα (Normal, Aggressive) που παρέχονται στην ECU.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Mode (M) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν να αλλάξουν γρήγορα και εύκολα μεταξύ των δύο χαρτών κινητήρα (Normal, Aggressive) που παρέχονται στην ECU.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 mm και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 mm και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Μια συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξάτμιση προσφέρουν ισχυρή υπερπήδηση και ομαλά χαρακτηριστικά ροπής στις χαμηλές στροφές. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο ευθεία διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θύρα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή απόδοση της ροής του αέρα - και τα δύο συμβάλλουν στην αύξηση της απόδοσης. Η βελτιστοποιημένη εισαγωγή downdraft προσθέτει επίσης στις επιδόσεις στις χαμηλές στροφές.
Μια συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξάτμιση προσφέρουν ισχυρή υπερπήδηση και ομαλά χαρακτηριστικά ροπής στις χαμηλές στροφές. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο ευθεία διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θύρα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή απόδοση της ροής του αέρα - και τα δύο συμβάλλουν στην αύξηση της απόδοσης. Η βελτιστοποιημένη εισαγωγή downdraft προσθέτει επίσης στις επιδόσεις στις χαμηλές στροφές.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Οι βασικοί παράγοντες που έκαναν τον κινητήρα KX250 να ξεχωρίζει στην κατηγορία του - ενεργοποίηση βαλβίδων με δάχτυλο, εισαγωγή με σύστημα downdraft και διπλά μπεκ - συμπληρώνονται από την αναθεωρημένη διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής και ένα πρωτογενές εξισορροπητικό μονού άξονα, για ένα συνολικά ισχυρότερο πακέτο με βελτιωμένο έλεγχο, ικανότερο να διεκδικήσει αγωνιστικά αποτελέσματα.
Οι βασικοί παράγοντες που έκαναν τον κινητήρα KX250 να ξεχωρίζει στην κατηγορία του - ενεργοποίηση βαλβίδων με δάχτυλο, εισαγωγή με σύστημα downdraft και διπλά μπεκ - συμπληρώνονται από την αναθεωρημένη διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής και ένα πρωτογενές εξισορροπητικό μονού άξονα, για ένα συνολικά ισχυρότερο πακέτο με βελτιωμένο έλεγχο, ικανότερο να διεκδικήσει αγωνιστικά αποτελέσματα.
Το νέο πλαίσιο του KX250 βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024, ενώ οι αναβαθμίσεις για το 2025 που ταιριάζουν στη νέα διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής συμβάλλουν στη βελτίωση της συμπεριφοράς. Το ομαλό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για να διευκολύνει την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη, ενώ τα λεπτομερώς ρυθμισμένα εξαρτήματα της ανάρτησης και των φρένων συμβάλλουν περαιτέρω στην ελαφριά και ευέλικτη συμπεριφορά του KX250. Οι νέες λαβές ODI Lock-On και το πλευρικό κάλυμμα γρήγορης απελευθέρωσης προσθέτουν ευκολία.
Το νέο πλαίσιο του KX250 βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024, ενώ οι αναβαθμίσεις για το 2025 που ταιριάζουν στη νέα διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής συμβάλλουν στη βελτίωση της συμπεριφοράς. Το ομαλό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για να διευκολύνει την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη, ενώ τα λεπτομερώς ρυθμισμένα εξαρτήματα της ανάρτησης και των φρένων συμβάλλουν περαιτέρω στην ελαφριά και ευέλικτη συμπεριφορά του KX250. Οι νέες λαβές ODI Lock-On και το πλευρικό κάλυμμα γρήγορης απελευθέρωσης προσθέτουν ευκολία.
Συμπληρώνοντας μια ανανεωμένη λειτουργία Launch Control, τα νέα KX250 και KX250X προσφέρουν επιλογή Power Mode και Kawasaki Traction Control με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα smartphone, οι αναβάτες μπορούν να ρυθμίζουν τους χάρτες του κινητήρα απευθείας από το smartphone τους.
Συμπληρώνοντας μια ανανεωμένη λειτουργία Launch Control, τα νέα KX250 και KX250X προσφέρουν επιλογή Power Mode και Kawasaki Traction Control με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα smartphone, οι αναβάτες μπορούν να ρυθμίζουν τους χάρτες του κινητήρα απευθείας από το smartphone τους.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το Κιτ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
*RIDEOLOGY THE APP KX δεν προορίζεται για χρήση κατά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιείτε το RIDEOLOGY THE APP KX μόνο όταν το όχημα δεν λειτουργεί και είναι ασφαλές να το κάνετε.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το Κιτ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
*RIDEOLOGY THE APP KX δεν προορίζεται για χρήση κατά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιείτε το RIDEOLOGY THE APP KX μόνο όταν το όχημα δεν λειτουργεί και είναι ασφαλές να το κάνετε.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX250, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX250, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο που βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024 φιλοξενεί τις αναβαθμίσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, ενώ παράλληλα προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο τόσο ελαφριάς και ευκίνητης συμπεριφοράς όσο και συγκροτημένου χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην αυξημένη αίσθηση του μπροστινού μέρους που μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση στις στροφές σε ένα ευρύτερο φάσμα συνθηκών.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο που βασίζεται σε αυτό του KX450 του 2024 φιλοξενεί τις αναβαθμίσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, ενώ παράλληλα προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο τόσο ελαφριάς και ευκίνητης συμπεριφοράς όσο και συγκροτημένου χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην αυξημένη αίσθηση του μπροστινού μέρους που μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση στις στροφές σε ένα ευρύτερο φάσμα συνθηκών.
Οι τροχοί F21«/R18» και τα ελαστικά τύπου enduro είναι κατάλληλα για τις καταστάσεις που συναντώνται στους αγώνες cross-country.
Οι τροχοί F21«/R18» και τα ελαστικά τύπου enduro είναι κατάλληλα για τις καταστάσεις που συναντώνται στους αγώνες cross-country.
Το πρακτικό πλαϊνό σταντ είναι στάνταρ εξοπλισμός.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Ο πρωτογενής εξισορροπιστής κινητήρα ενός άξονα συμβάλλει στην ομαλότερη παροχή ισχύος και στη μείωση των κραδασμών, γεγονός που βελτιώνει τον έλεγχο, ειδικά κατά την έξοδο από στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες.
Ο πρωτογενής εξισορροπιστής κινητήρα ενός άξονα συμβάλλει στην ομαλότερη παροχή ισχύος και στη μείωση των κραδασμών, γεγονός που βελτιώνει τον έλεγχο, ειδικά κατά την έξοδο από στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες.
Συμπληρώνοντας τη σημαντικά αυξημένη ροπή χαμηλών στροφών και την ομαλότερη απόδοση ισχύος, η απόκριση του γκαζιού είναι πιο γραμμική, παρέχοντας ισχύ χωρίς υστέρηση ανάλογα με το πόσο στρίβετε το γκάζι. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τον έλεγχο, επιτρέποντας την ομαλή επιτάχυνση σε δύσκολες ή χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες, βοηθώντας τους αναβάτες να φτάσουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα όριά τους και μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη, ώστε να μπορούν ευκολότερα να διατηρούν το ρυθμό τους για όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Συμπληρώνοντας τη σημαντικά αυξημένη ροπή χαμηλών στροφών και την ομαλότερη απόδοση ισχύος, η απόκριση του γκαζιού είναι πιο γραμμική, παρέχοντας ισχύ χωρίς υστέρηση ανάλογα με το πόσο στρίβετε το γκάζι. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τον έλεγχο, επιτρέποντας την ομαλή επιτάχυνση σε δύσκολες ή χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες, βοηθώντας τους αναβάτες να φτάσουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα όριά τους και μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη, ώστε να μπορούν ευκολότερα να διατηρούν το ρυθμό τους για όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Mode (M) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν να αλλάξουν γρήγορα και εύκολα μεταξύ των δύο χαρτών κινητήρα (Normal, Aggressive) που παρέχονται στην ECU.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Mode (M) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν να αλλάξουν γρήγορα και εύκολα μεταξύ των δύο χαρτών κινητήρα (Normal, Aggressive) που παρέχονται στην ECU.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 mm και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 mm και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Μια συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξάτμιση προσφέρουν ισχυρή υπερπήδηση και ομαλά χαρακτηριστικά ροπής στις χαμηλές στροφές. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο ευθεία διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θύρα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή απόδοση της ροής του αέρα - και τα δύο συμβάλλουν στην αύξηση της απόδοσης. Η βελτιστοποιημένη εισαγωγή downdraft προσθέτει επίσης στις επιδόσεις στις χαμηλές στροφές.
Μια συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξάτμιση προσφέρουν ισχυρή υπερπήδηση και ομαλά χαρακτηριστικά ροπής στις χαμηλές στροφές. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο ευθεία διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θύρα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή απόδοση της ροής του αέρα - και τα δύο συμβάλλουν στην αύξηση της απόδοσης. Η βελτιστοποιημένη εισαγωγή downdraft προσθέτει επίσης στις επιδόσεις στις χαμηλές στροφές.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Traction (T - Traction) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν γρήγορα και εύκολα να επιλέξουν μεταξύ δύο επιπέδων (Weak, Strong) ελέγχου πρόσφυσης ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν να απενεργοποιήσουν το σύστημα.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Traction (T - Traction) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν γρήγορα και εύκολα να επιλέξουν μεταξύ δύο επιπέδων (Weak, Strong) ελέγχου πρόσφυσης ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν να απενεργοποιήσουν το σύστημα.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 14.0:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 78.0 x 52.2 χιλ. |
Διαδρομή | 249 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.350 (67/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.077 (27/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.688 (27/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.438 (23/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.235 (21/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.045 (23/22) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.846 (50/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 123 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 305 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 307 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 90/90-21 54R |
Ελαστικό, πίσω | 140/80-18 70R |
Μ x Π x Υ | 2,185 x 820 x 1,260 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,485 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 330 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 6.2 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 950 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 110.6 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 49 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ