Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Ο τρόπος ζωής σας δεν χωρά απομιμήσεις. Και μόνο η Kawasaki έχει την κληρονομιά για να μεταδώσει τις αξίες του χθες στους αναβάτες του σήμερα, με μια πραγματικά αυθεντική, μοντέρνα κλασική μοτοσυκλέτα. Το έμφυτο στυλ ενός θρύλου της δεκαετίας του '70 – η Z1, η απόλυτη cool μηχανή της Kawasaki – βρίσκει την έκφρασή του στη Z900RS, για να ικανοποιήσει το «είναι» του σημερινού αναβάτη.
Χρώματα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Λιτή και απέριττη σχεδίαση κινητήρα. Σε μια μοτοσυκλέτα naked, ο κινητήρας αποτελεί σημαντικό στυλιστικό στοιχείο και χάρη στη λιτή και απέριττη σχεδίασή του, ο κινητήρας ενισχύει την όμορφη παρουσία της Z900RS. Προσεκτικά μελετημένο σχήμα, κατασκευή, υλικά και φινίρισμα της εξάτμισης Κατά τη σχεδίαση του συστήματος εξάτμισης, εξετάσαμε πάνω από 20 παραλλαγές προτού καταλήξουμε στην τελική σχεδίαση, που δίνει έμφαση στην παρουσία του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Λιτή και απέριττη σχεδίαση κινητήρα. Σε μια μοτοσυκλέτα naked, ο κινητήρας αποτελεί σημαντικό στυλιστικό στοιχείο και χάρη στη λιτή και απέριττη σχεδίασή του, ο κινητήρας ενισχύει την όμορφη παρουσία της Z900RS. Προσεκτικά μελετημένο σχήμα, κατασκευή, υλικά και φινίρισμα της εξάτμισης Κατά τη σχεδίαση του συστήματος εξάτμισης, εξετάσαμε πάνω από 20 παραλλαγές προτού καταλήξουμε στην τελική σχεδίαση, που δίνει έμφαση στην παρουσία του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Η αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου συμβάλλει επίσης στον εξαιρετικό έλεγχο και την αίσθηση που προσφέρουν οι δαγκάνες. Για πρόσθετη ασφάλεια πέδησης, το ABS περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της Z900RS.
Η αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου συμβάλλει επίσης στον εξαιρετικό έλεγχο και την αίσθηση που προσφέρουν οι δαγκάνες. Για πρόσθετη ασφάλεια πέδησης, το ABS περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της Z900RS.
Συνδυάζοντας αρμονικά τα εμπνευσμένα από τη Z1 στυλιστικά στοιχεία και τη μοντέρνα χειροποίητη κατασκευή, από το εμβληματικό ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας μέχρι το καινοτόμο οβάλ πίσω φως LED, η Z900RS διαθέτει διαχρονική ομορφιά με ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια και εξαιρετικό φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Συνδυάζοντας αρμονικά τα εμπνευσμένα από τη Z1 στυλιστικά στοιχεία και τη μοντέρνα χειροποίητη κατασκευή, από το εμβληματικό ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας μέχρι το καινοτόμο οβάλ πίσω φως LED, η Z900RS διαθέτει διαχρονική ομορφιά με ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια και εξαιρετικό φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Η Z900RS είναι εξοπλισμένη με προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδήγησης Kawasaki παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση. Το σύστημα KTRC διαθέτει δύο προγράμματα που καλύπτουν πληθώρα συνθηκών οδήγησης, προσφέροντας είτε βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση είτε μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Η Z900RS είναι εξοπλισμένη με προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδήγησης Kawasaki παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση. Το σύστημα KTRC διαθέτει δύο προγράμματα που καλύπτουν πληθώρα συνθηκών οδήγησης, προσφέροντας είτε βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση είτε μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα. Η οθόνη LCD είναι ευανάγνωστη, με αρνητική απεικόνιση ενδείξεων (λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο). Το στρογγυλό σχήμα των καντράν εναρμονίζεται με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ το φινίρισμα στην πρόσοψη των καντράν τονίζει τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα. Η οθόνη LCD είναι ευανάγνωστη, με αρνητική απεικόνιση ενδείξεων (λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο). Το στρογγυλό σχήμα των καντράν εναρμονίζεται με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ το φινίρισμα στην πρόσοψη των καντράν τονίζει τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας.
Η εμπνευσμένη από τους αγώνες τεχνολογία συμπλέκτη προσφέρει πολύ ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα, καθώς και μια λειτουργία περιορισμού αντίθετης ροπής που βοηθά στην αποτροπή αναπήδησης του πίσω τροχού κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Η εμπνευσμένη από τους αγώνες τεχνολογία συμπλέκτη προσφέρει πολύ ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα, καθώς και μια λειτουργία περιορισμού αντίθετης ροπής που βοηθά στην αποτροπή αναπήδησης του πίσω τροχού κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Πίσω φέρινγκ και πίσω φως LED εμπνευσμένα από τη Z1. Η ρευστή σχεδίαση του πίσω φέρινγκ είναι εμπνευσμένη από το ραμφοειδές φέρινγκ πίσω μέρους της Z1. Στρογγυλός προβολέας LED. Σε συνδυασμό ρετρό και μοντέρνας σχεδίασης, ο μεγάλος προβολέας LED ø170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.
Πίσω φέρινγκ και πίσω φως LED εμπνευσμένα από τη Z1. Η ρευστή σχεδίαση του πίσω φέρινγκ είναι εμπνευσμένη από το ραμφοειδές φέρινγκ πίσω μέρους της Z1. Στρογγυλός προβολέας LED. Σε συνδυασμό ρετρό και μοντέρνας σχεδίασης, ο μεγάλος προβολέας LED ø170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.
Για να καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη, η Kawasaki προσφέρει μια σέλα ERGO-FIT προαιρετικού εξοπλισμού που μειώνει το ύψος της σέλας κατά 35mm. Σύρετε το ρυθμιστικό για να δείτε τη διαφορά. Η κομψή, δίχρωμη σέλα χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά για το πάνω μέρος και για τα πλαϊνά αναδεικνύοντας τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας. Η διπλή ραφή ενισχύει την ποιοτική εμφάνιση.
Για να καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη, η Kawasaki προσφέρει μια σέλα ERGO-FIT προαιρετικού εξοπλισμού που μειώνει το ύψος της σέλας κατά 35mm. Σύρετε το ρυθμιστικό για να δείτε τη διαφορά. Η κομψή, δίχρωμη σέλα χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά για το πάνω μέρος και για τα πλαϊνά αναδεικνύοντας τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας. Η διπλή ραφή ενισχύει την ποιοτική εμφάνιση.
Στο μπροστινό μέρος, τα δισκόφρενα ø300 mm (αποδοτική διάμετρος: ø267 mm) συνδυάζονται με μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης, με 4 έμβολα αντικριστά. Οι μονομπλόκ δαγκάνες μπροστινού φρένου προσφέρουν δυνατό πιάσιμο, με εύκολα ελεγχόμενο επίπεδο δύναμης φρεναρίσματος για εξαιρετική συνολική απόδοση πέδησης. Οι κατεργασμένες μονομπλόκ δαγκάνες διαθέτουν επίστρωση από αλουμίτη και χαραγμένο με λέιζερ λογότυπο Kawasaki, που ενισχύει τη σπορ εμφάνιση υψηλής ποιτότητας της μοτοσυκλέτας.
Στο μπροστινό μέρος, τα δισκόφρενα ø300 mm (αποδοτική διάμετρος: ø267 mm) συνδυάζονται με μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης, με 4 έμβολα αντικριστά. Οι μονομπλόκ δαγκάνες μπροστινού φρένου προσφέρουν δυνατό πιάσιμο, με εύκολα ελεγχόμενο επίπεδο δύναμης φρεναρίσματος για εξαιρετική συνολική απόδοση πέδησης. Οι κατεργασμένες μονομπλόκ δαγκάνες διαθέτουν επίστρωση από αλουμίτη και χαραγμένο με λέιζερ λογότυπο Kawasaki, που ενισχύει τη σπορ εμφάνιση υψηλής ποιτότητας της μοτοσυκλέτας.
Ζάντες χυτοσίδηρου τύπου με ακτίνες. Οι εργοστασιακοί τροχοί είναι εξοπλισμένοι με ζάντες χυτοσίδηρου με επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Εμβληματικό ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας. Το κεντρικό κομμάτι της σχεδίασης της Z900RS, το υπέροχο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας θυμίζει τη Z1.
Ζάντες χυτοσίδηρου τύπου με ακτίνες. Οι εργοστασιακοί τροχοί είναι εξοπλισμένοι με ζάντες χυτοσίδηρου με επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Εμβληματικό ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας. Το κεντρικό κομμάτι της σχεδίασης της Z900RS, το υπέροχο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας θυμίζει τη Z1.
Όπως και η Z1, η Z900RS διαθέτει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 948 κ.εκ. που προσφέρει εγγενώς μια υπέροχη ισορροπία μεταξύ ισχύος και διαχειρισιμότητας, Η ρύθμιση του κινητήρα εστιάζει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Σχεδιασμένος για να αποδίδει υπέροχες επιταχύνσεις, προσφέρει στον αναβάτη μια αίσθηση συνδεσιμότητας μεταξύ του γκαζιού και του πίσω τροχού.
Όπως και η Z1, η Z900RS διαθέτει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 948 κ.εκ. που προσφέρει εγγενώς μια υπέροχη ισορροπία μεταξύ ισχύος και διαχειρισιμότητας, Η ρύθμιση του κινητήρα εστιάζει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Σχεδιασμένος για να αποδίδει υπέροχες επιταχύνσεις, προσφέρει στον αναβάτη μια αίσθηση συνδεσιμότητας μεταξύ του γκαζιού και του πίσω τροχού.
Συμπληρώνοντας το μικρό συνολικό βάρος (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία πλαισίου και η γεωμετρία σασί σχεδιάστηκαν με σκοπό να εξασφαλίζουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί επιτρέπει στον αναβάτη να έχει τον πλήρη έλεγχο, πηγαίνοντας εκεί που θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση. Σε αρμονία με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της, η σιλουέτα της Z900RS είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός από της Z900.
Συμπληρώνοντας το μικρό συνολικό βάρος (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία πλαισίου και η γεωμετρία σασί σχεδιάστηκαν με σκοπό να εξασφαλίζουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί επιτρέπει στον αναβάτη να έχει τον πλήρη έλεγχο, πηγαίνοντας εκεί που θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση. Σε αρμονία με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της, η σιλουέτα της Z900RS είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός από της Z900.
Αν και οι τετρακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της Kawasaki φημίζονται ιστορικά για τον υπέροχο ήχο της εξάτμισής τους, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Kawasaki μελετά σε βάθος τον ήχο, για να δημιουργήσει τον ιδανικό ήχο εξάτμισης ενός μοντέλου. Σχεδιασμένη για να προκαλεί την απόκριση του αναβάτη, η ρύθμιση της μελωδίας της εξάτμισης εστίασε στον αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα, στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, εκεί όπου ο μοτοσυκλετιστής θα απολαύσει περισσότερο το βαθύ μουγκρητό της εξάτμισης.
Αν και οι τετρακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της Kawasaki φημίζονται ιστορικά για τον υπέροχο ήχο της εξάτμισής τους, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Kawasaki μελετά σε βάθος τον ήχο, για να δημιουργήσει τον ιδανικό ήχο εξάτμισης ενός μοντέλου. Σχεδιασμένη για να προκαλεί την απόκριση του αναβάτη, η ρύθμιση της μελωδίας της εξάτμισης εστίασε στον αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα, στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, εκεί όπου ο μοτοσυκλετιστής θα απολαύσει περισσότερο το βαθύ μουγκρητό της εξάτμισης.
Λιτή και απέριττη σχεδίαση κινητήρα. Σε μια μοτοσυκλέτα naked, ο κινητήρας αποτελεί σημαντικό στυλιστικό στοιχείο και χάρη στη λιτή και απέριττη σχεδίασή του, ο κινητήρας ενισχύει την όμορφη παρουσία της Z900RS. Προσεκτικά μελετημένο σχήμα, κατασκευή, υλικά και φινίρισμα της εξάτμισης Κατά τη σχεδίαση του συστήματος εξάτμισης, εξετάσαμε πάνω από 20 παραλλαγές προτού καταλήξουμε στην τελική σχεδίαση, που δίνει έμφαση στην παρουσία του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Λιτή και απέριττη σχεδίαση κινητήρα. Σε μια μοτοσυκλέτα naked, ο κινητήρας αποτελεί σημαντικό στυλιστικό στοιχείο και χάρη στη λιτή και απέριττη σχεδίασή του, ο κινητήρας ενισχύει την όμορφη παρουσία της Z900RS. Προσεκτικά μελετημένο σχήμα, κατασκευή, υλικά και φινίρισμα της εξάτμισης Κατά τη σχεδίαση του συστήματος εξάτμισης, εξετάσαμε πάνω από 20 παραλλαγές προτού καταλήξουμε στην τελική σχεδίαση, που δίνει έμφαση στην παρουσία του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Η αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου συμβάλλει επίσης στον εξαιρετικό έλεγχο και την αίσθηση που προσφέρουν οι δαγκάνες. Για πρόσθετη ασφάλεια πέδησης, το ABS περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της Z900RS.
Η αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου συμβάλλει επίσης στον εξαιρετικό έλεγχο και την αίσθηση που προσφέρουν οι δαγκάνες. Για πρόσθετη ασφάλεια πέδησης, το ABS περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της Z900RS.
Συνδυάζοντας αρμονικά τα εμπνευσμένα από τη Z1 στυλιστικά στοιχεία και τη μοντέρνα χειροποίητη κατασκευή, από το εμβληματικό ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας μέχρι το καινοτόμο οβάλ πίσω φως LED, η Z900RS διαθέτει διαχρονική ομορφιά με ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια και εξαιρετικό φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Συνδυάζοντας αρμονικά τα εμπνευσμένα από τη Z1 στυλιστικά στοιχεία και τη μοντέρνα χειροποίητη κατασκευή, από το εμβληματικό ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας μέχρι το καινοτόμο οβάλ πίσω φως LED, η Z900RS διαθέτει διαχρονική ομορφιά με ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια και εξαιρετικό φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Η Z900RS είναι εξοπλισμένη με προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδήγησης Kawasaki παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση. Το σύστημα KTRC διαθέτει δύο προγράμματα που καλύπτουν πληθώρα συνθηκών οδήγησης, προσφέροντας είτε βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση είτε μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Η Z900RS είναι εξοπλισμένη με προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδήγησης Kawasaki παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση. Το σύστημα KTRC διαθέτει δύο προγράμματα που καλύπτουν πληθώρα συνθηκών οδήγησης, προσφέροντας είτε βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση είτε μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα. Η οθόνη LCD είναι ευανάγνωστη, με αρνητική απεικόνιση ενδείξεων (λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο). Το στρογγυλό σχήμα των καντράν εναρμονίζεται με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ το φινίρισμα στην πρόσοψη των καντράν τονίζει τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα. Η οθόνη LCD είναι ευανάγνωστη, με αρνητική απεικόνιση ενδείξεων (λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο). Το στρογγυλό σχήμα των καντράν εναρμονίζεται με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ το φινίρισμα στην πρόσοψη των καντράν τονίζει τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας.
Η εμπνευσμένη από τους αγώνες τεχνολογία συμπλέκτη προσφέρει πολύ ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα, καθώς και μια λειτουργία περιορισμού αντίθετης ροπής που βοηθά στην αποτροπή αναπήδησης του πίσω τροχού κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Η εμπνευσμένη από τους αγώνες τεχνολογία συμπλέκτη προσφέρει πολύ ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα, καθώς και μια λειτουργία περιορισμού αντίθετης ροπής που βοηθά στην αποτροπή αναπήδησης του πίσω τροχού κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Πίσω φέρινγκ και πίσω φως LED εμπνευσμένα από τη Z1. Η ρευστή σχεδίαση του πίσω φέρινγκ είναι εμπνευσμένη από το ραμφοειδές φέρινγκ πίσω μέρους της Z1. Στρογγυλός προβολέας LED. Σε συνδυασμό ρετρό και μοντέρνας σχεδίασης, ο μεγάλος προβολέας LED ø170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.
Πίσω φέρινγκ και πίσω φως LED εμπνευσμένα από τη Z1. Η ρευστή σχεδίαση του πίσω φέρινγκ είναι εμπνευσμένη από το ραμφοειδές φέρινγκ πίσω μέρους της Z1. Στρογγυλός προβολέας LED. Σε συνδυασμό ρετρό και μοντέρνας σχεδίασης, ο μεγάλος προβολέας LED ø170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.
Για να καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη, η Kawasaki προσφέρει μια σέλα ERGO-FIT προαιρετικού εξοπλισμού που μειώνει το ύψος της σέλας κατά 35mm. Σύρετε το ρυθμιστικό για να δείτε τη διαφορά. Η κομψή, δίχρωμη σέλα χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά για το πάνω μέρος και για τα πλαϊνά αναδεικνύοντας τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας. Η διπλή ραφή ενισχύει την ποιοτική εμφάνιση.
Για να καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη, η Kawasaki προσφέρει μια σέλα ERGO-FIT προαιρετικού εξοπλισμού που μειώνει το ύψος της σέλας κατά 35mm. Σύρετε το ρυθμιστικό για να δείτε τη διαφορά. Η κομψή, δίχρωμη σέλα χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά για το πάνω μέρος και για τα πλαϊνά αναδεικνύοντας τη σχεδίαση υψηλής ποιότητας. Η διπλή ραφή ενισχύει την ποιοτική εμφάνιση.
Στο μπροστινό μέρος, τα δισκόφρενα ø300 mm (αποδοτική διάμετρος: ø267 mm) συνδυάζονται με μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης, με 4 έμβολα αντικριστά. Οι μονομπλόκ δαγκάνες μπροστινού φρένου προσφέρουν δυνατό πιάσιμο, με εύκολα ελεγχόμενο επίπεδο δύναμης φρεναρίσματος για εξαιρετική συνολική απόδοση πέδησης. Οι κατεργασμένες μονομπλόκ δαγκάνες διαθέτουν επίστρωση από αλουμίτη και χαραγμένο με λέιζερ λογότυπο Kawasaki, που ενισχύει τη σπορ εμφάνιση υψηλής ποιτότητας της μοτοσυκλέτας.
Στο μπροστινό μέρος, τα δισκόφρενα ø300 mm (αποδοτική διάμετρος: ø267 mm) συνδυάζονται με μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης, με 4 έμβολα αντικριστά. Οι μονομπλόκ δαγκάνες μπροστινού φρένου προσφέρουν δυνατό πιάσιμο, με εύκολα ελεγχόμενο επίπεδο δύναμης φρεναρίσματος για εξαιρετική συνολική απόδοση πέδησης. Οι κατεργασμένες μονομπλόκ δαγκάνες διαθέτουν επίστρωση από αλουμίτη και χαραγμένο με λέιζερ λογότυπο Kawasaki, που ενισχύει τη σπορ εμφάνιση υψηλής ποιτότητας της μοτοσυκλέτας.
Ζάντες χυτοσίδηρου τύπου με ακτίνες. Οι εργοστασιακοί τροχοί είναι εξοπλισμένοι με ζάντες χυτοσίδηρου με επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Εμβληματικό ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας. Το κεντρικό κομμάτι της σχεδίασης της Z900RS, το υπέροχο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας θυμίζει τη Z1.
Ζάντες χυτοσίδηρου τύπου με ακτίνες. Οι εργοστασιακοί τροχοί είναι εξοπλισμένοι με ζάντες χυτοσίδηρου με επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Εμβληματικό ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας. Το κεντρικό κομμάτι της σχεδίασης της Z900RS, το υπέροχο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας θυμίζει τη Z1.
Όπως και η Z1, η Z900RS διαθέτει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 948 κ.εκ. που προσφέρει εγγενώς μια υπέροχη ισορροπία μεταξύ ισχύος και διαχειρισιμότητας, Η ρύθμιση του κινητήρα εστιάζει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Σχεδιασμένος για να αποδίδει υπέροχες επιταχύνσεις, προσφέρει στον αναβάτη μια αίσθηση συνδεσιμότητας μεταξύ του γκαζιού και του πίσω τροχού.
Όπως και η Z1, η Z900RS διαθέτει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 948 κ.εκ. που προσφέρει εγγενώς μια υπέροχη ισορροπία μεταξύ ισχύος και διαχειρισιμότητας, Η ρύθμιση του κινητήρα εστιάζει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Σχεδιασμένος για να αποδίδει υπέροχες επιταχύνσεις, προσφέρει στον αναβάτη μια αίσθηση συνδεσιμότητας μεταξύ του γκαζιού και του πίσω τροχού.
Συμπληρώνοντας το μικρό συνολικό βάρος (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία πλαισίου και η γεωμετρία σασί σχεδιάστηκαν με σκοπό να εξασφαλίζουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί επιτρέπει στον αναβάτη να έχει τον πλήρη έλεγχο, πηγαίνοντας εκεί που θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση. Σε αρμονία με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της, η σιλουέτα της Z900RS είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός από της Z900.
Συμπληρώνοντας το μικρό συνολικό βάρος (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία πλαισίου και η γεωμετρία σασί σχεδιάστηκαν με σκοπό να εξασφαλίζουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί επιτρέπει στον αναβάτη να έχει τον πλήρη έλεγχο, πηγαίνοντας εκεί που θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση. Σε αρμονία με τον ρετρό σπορ χαρακτήρα της, η σιλουέτα της Z900RS είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός από της Z900.
Αν και οι τετρακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της Kawasaki φημίζονται ιστορικά για τον υπέροχο ήχο της εξάτμισής τους, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Kawasaki μελετά σε βάθος τον ήχο, για να δημιουργήσει τον ιδανικό ήχο εξάτμισης ενός μοντέλου. Σχεδιασμένη για να προκαλεί την απόκριση του αναβάτη, η ρύθμιση της μελωδίας της εξάτμισης εστίασε στον αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα, στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, εκεί όπου ο μοτοσυκλετιστής θα απολαύσει περισσότερο το βαθύ μουγκρητό της εξάτμισης.
Αν και οι τετρακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της Kawasaki φημίζονται ιστορικά για τον υπέροχο ήχο της εξάτμισής τους, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Kawasaki μελετά σε βάθος τον ήχο, για να δημιουργήσει τον ιδανικό ήχο εξάτμισης ενός μοντέλου. Σχεδιασμένη για να προκαλεί την απόκριση του αναβάτη, η ρύθμιση της μελωδίας της εξάτμισης εστίασε στον αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα, στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, εκεί όπου ο μοτοσυκλετιστής θα απολαύσει περισσότερο το βαθύ μουγκρητό της εξάτμισης.
Η ρύθμιση ήχου ενισχύει τη χαρά που προσφέρει μια μοτοσικλέτα Kawasaki, συμπληρώνοντας τις αισθήσεις που αισθάνεται ο αναβάτης με ένα προσεκτικά κατασκευασμένο ακουστικό στοιχείο.
Η Kawasaki έχει από καιρό τη φήμη ότι κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετικό ήχο - ένα χαρακτηριστικό εγγενές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα της Kawasaki - αλλά μόλις πρόσφατα καταβλήθηκε προσπάθεια για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ακουστικής εμπειρίας μέσω προσεκτικής ρύθμισης του ήχου είτε του συστήματος εισαγωγής είτε του συστήματος εξάτμισης.
Σχεδιασμένες ειδικά για να επιτρέπουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τις μοτοσικλέτες τους τόσο ακουστικά όσο και σωματικά, οι προσεκτικά δημιουργημένες ακουστικές νότες μπορούν να είναι τα βασικά συστατικά της χαράς οδήγησης στο δρόμο που προσφέρουν τα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από τον συντονισμό ήχου. Η ρύθμιση του ήχου μπορεί να περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας ήχου, το σχεδιασμό εξαρτημάτων του συστήματος εισαγωγής και εξάτμισης με βάση την ακουστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο ήχου και την προσεκτική εξέταση κάθε λεπτομέρειας των εξαρτημάτων ενός συστήματος για να διασφαλιστεί η ισορροπία της απόδοσης και του επιθυμητού ήχου.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Η ρύθμιση ήχου ενισχύει τη χαρά που προσφέρει μια μοτοσικλέτα Kawasaki, συμπληρώνοντας τις αισθήσεις που αισθάνεται ο αναβάτης με ένα προσεκτικά κατασκευασμένο ακουστικό στοιχείο.
Η Kawasaki έχει από καιρό τη φήμη ότι κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετικό ήχο - ένα χαρακτηριστικό εγγενές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα της Kawasaki - αλλά μόλις πρόσφατα καταβλήθηκε προσπάθεια για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ακουστικής εμπειρίας μέσω προσεκτικής ρύθμισης του ήχου είτε του συστήματος εισαγωγής είτε του συστήματος εξάτμισης.
Σχεδιασμένες ειδικά για να επιτρέπουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τις μοτοσικλέτες τους τόσο ακουστικά όσο και σωματικά, οι προσεκτικά δημιουργημένες ακουστικές νότες μπορούν να είναι τα βασικά συστατικά της χαράς οδήγησης στο δρόμο που προσφέρουν τα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από τον συντονισμό ήχου. Η ρύθμιση του ήχου μπορεί να περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας ήχου, το σχεδιασμό εξαρτημάτων του συστήματος εισαγωγής και εξάτμισης με βάση την ακουστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο ήχου και την προσεκτική εξέταση κάθε λεπτομέρειας των εξαρτημάτων ενός συστήματος για να διασφαλιστεί η ισορροπία της απόδοσης και του επιθυμητού ήχου.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.8:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 73.4 x 56.0 χιλ. |
Διαδρομή | 948 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου με δευτερεύουσες πεταλούδες: 36 χιλ. x 4 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 82.0 kW {111 PS} / 8,500 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 98.5 N•m {10.0 kgf•m} / 6,500 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 124 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 5.2 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 1.627 (83/51) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.917 (35/12) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.059 (35/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.650 (33/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.409 (31/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.222 (33/27) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.967 (29/30) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 2.800 (42/15) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 98 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 140 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Ελαστικό, πίσω | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
Μ x Π x Υ | 2,100 x 865 x 1,150 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,470 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 130 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 17.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 835 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 215 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ, με 4 έμβολα αντικριστά |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 250 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου, απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ