Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η μοτοσυκλέτα KX250 είναι η πρωταθλήτρια μηχανή που κατασκευάσαμε για να γίνετε εσείς ο επόμενος. Ο επόμενος πρωταθλητής. Ο επόμενος ήρωας. Ο επόμενος θρύλος. Ο επόμενος πρωτοπόρος μιας ολόκληρης γενιάς. Με την KX250, ήρθε η ώρα σας. Διαθέτει: νέο πιο ισχυρό 4-χρονο κινητήρα 249 κ.εκ., νέο υδραυλικό συμπλέκτη κωνικού δίσκου-ελατηρίου, νέα ηλεκτρική μίζα, νέο λεπτό περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου.
Χρώμα
€8,595.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Η νέα επένδυση πλαισίου στο στυλ της KX450 υιοθετεί μακριές, λείες επιφάνειες και μια πιο επίπεδη γραμμή σέλας-ρεζερβουάρ που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνει την κίνηση του αναβάτη και τον έλεγχο.
Η νέα επένδυση πλαισίου στο στυλ της KX450 υιοθετεί μακριές, λείες επιφάνειες και μια πιο επίπεδη γραμμή σέλας-ρεζερβουάρ που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνει την κίνηση του αναβάτη και τον έλεγχο.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι πρόσθετες βελτιώσεις του κινητήρα αυξάνουν τη μέγιστη ιπποδύναμη του ήδη ισχυρού κινητήρα κατά περίπου 1.0 kW (1,4 ίπποι). Το όριο στροφών αυξάνεται κατά 350 σ.α.λ.
Οι πρόσθετες βελτιώσεις του κινητήρα αυξάνουν τη μέγιστη ιπποδύναμη του ήδη ισχυρού κινητήρα κατά περίπου 1.0 kW (1,4 ίπποι). Το όριο στροφών αυξάνεται κατά 350 σ.α.λ.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Η νέα επένδυση πλαισίου στο στυλ της KX450 υιοθετεί μακριές, λείες επιφάνειες και μια πιο επίπεδη γραμμή σέλας-ρεζερβουάρ που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνει την κίνηση του αναβάτη και τον έλεγχο.
Η νέα επένδυση πλαισίου στο στυλ της KX450 υιοθετεί μακριές, λείες επιφάνειες και μια πιο επίπεδη γραμμή σέλας-ρεζερβουάρ που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνει την κίνηση του αναβάτη και τον έλεγχο.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι πρόσθετες βελτιώσεις του κινητήρα αυξάνουν τη μέγιστη ιπποδύναμη του ήδη ισχυρού κινητήρα κατά περίπου 1.0 kW (1,4 ίπποι). Το όριο στροφών αυξάνεται κατά 350 σ.α.λ.
Οι πρόσθετες βελτιώσεις του κινητήρα αυξάνουν τη μέγιστη ιπποδύναμη του ήδη ισχυρού κινητήρα κατά περίπου 1.0 kW (1,4 ίπποι). Το όριο στροφών αυξάνεται κατά 350 σ.α.λ.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Τα διπλά μπεκ, με διαφορετικό ρόλο το καθένα, λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα για να παρέχουν γρήγορη απόκριση και ταυτόχρονα αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.
Η KX250F της Kawasaki ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross μαζικής παραγωγής που εξοπλίστηκε με διπλά μπεκ. Το ένα μπεκ βρίσκεται μετά την πεταλούδα γκαζιού, εκεί όπου βρίσκονται τα μπεκ στα κλασικά συστήματα ψεκασμού καυσίμου, και το δεύτερο μπεκ βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα γκαζιού, κοντά στο κουτί φίλτρου αέρα. Τα δύο μπεκ που μοιράζονται διαφορετικούς ρόλους λειτουργώντας σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα, εξασφαλίζουν ομαλή, στιγμιαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και κορύφωση ισχύος στις υψηλές στροφές. Για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται λειτουργία σε χαμηλές στροφές, όπως η στιγμιαία επιτάχυνση στην εκκίνηση και ο ακριβής έλεγχος στις στροφές, η βασική λειτουργία εκτελείται από το μπεκ μετά την πεταλούδα. Επειδή είναι τοποθετημένο κοντά στον θάλαμο καύσης, το ψεκαζόμενο καύσιμο μπορεί να παρασχεθεί γρήγορα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την άμεση απόκριση. Αντίθετα, όταν δίνεται προτεραιότητα στην υψηλή ισχύ, η βασική λειτουργία μετατίθεται στο εμπρός μπεκ, το οποίο εστιάζει στις εφαρμογές υψηλών στροφών. Λόγω της θέσης του που είναι πιο απομακρυσμένη από τον θάλαμο καύσης απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαδρομή του καυσίμου. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για την ανάμειξη των σωματιδίων καυσίμου με τον αέρα και επιτρέπει την ψύξη και συμπύκνωση του μείγματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς, ο κύλινδρος μπορεί να πληρωθεί με μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος υψηλής ποιότητας.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Τα διπλά μπεκ, με διαφορετικό ρόλο το καθένα, λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα για να παρέχουν γρήγορη απόκριση και ταυτόχρονα αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.
Η KX250F της Kawasaki ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross μαζικής παραγωγής που εξοπλίστηκε με διπλά μπεκ. Το ένα μπεκ βρίσκεται μετά την πεταλούδα γκαζιού, εκεί όπου βρίσκονται τα μπεκ στα κλασικά συστήματα ψεκασμού καυσίμου, και το δεύτερο μπεκ βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα γκαζιού, κοντά στο κουτί φίλτρου αέρα. Τα δύο μπεκ που μοιράζονται διαφορετικούς ρόλους λειτουργώντας σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα, εξασφαλίζουν ομαλή, στιγμιαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και κορύφωση ισχύος στις υψηλές στροφές. Για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται λειτουργία σε χαμηλές στροφές, όπως η στιγμιαία επιτάχυνση στην εκκίνηση και ο ακριβής έλεγχος στις στροφές, η βασική λειτουργία εκτελείται από το μπεκ μετά την πεταλούδα. Επειδή είναι τοποθετημένο κοντά στον θάλαμο καύσης, το ψεκαζόμενο καύσιμο μπορεί να παρασχεθεί γρήγορα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την άμεση απόκριση. Αντίθετα, όταν δίνεται προτεραιότητα στην υψηλή ισχύ, η βασική λειτουργία μετατίθεται στο εμπρός μπεκ, το οποίο εστιάζει στις εφαρμογές υψηλών στροφών. Λόγω της θέσης του που είναι πιο απομακρυσμένη από τον θάλαμο καύσης απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαδρομή του καυσίμου. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για την ανάμειξη των σωματιδίων καυσίμου με τον αέρα και επιτρέπει την ψύξη και συμπύκνωση του μείγματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς, ο κύλινδρος μπορεί να πληρωθεί με μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος υψηλής ποιότητας.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 14.1:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 78.0 x 52.2 χιλ. |
Διαδρομή | 249 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.350 (67/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.077 (27/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.688 (27/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.438 (23/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.235 (21/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.045 (23/22) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.846 (50/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 118 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 314 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 316 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 80/100-21 51M |
Ελαστικό, πίσω | 110/90-19 62M |
Μ x Π x Υ | 2,190 x 820 x 1,270 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,485 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 345 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 6.2 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 960 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 108 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 48 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Κατασκευασμένη από την Progrip για την Kawasaki. Διάμετρος 33 έως 61mm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλαφριά πλαστική ποδιά για την προστασία του στροφαλοθαλάμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ