Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η μοτοσυκλέτα KX250 είναι η πρωταθλήτρια μηχανή που κατασκευάσαμε για να γίνετε εσείς ο επόμενος. Ο επόμενος πρωταθλητής. Ο επόμενος ήρωας. Ο επόμενος θρύλος. Ο επόμενος πρωτοπόρος μιας ολόκληρης γενιάς. Με την KX250, ήρθε η ώρα σας. Διαθέτει: νέο πιο ισχυρό 4-χρονο κινητήρα 249 κ.εκ., νέο υδραυλικό συμπλέκτη κωνικού δίσκου-ελατηρίου, νέα ηλεκτρική μίζα, νέο λεπτό περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου.
Χρώμα
€8,595.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Όλα τα KX450-στυλ μακριά χαρακτηριστικά, απαλές επιφάνειες και ευθυγραμμισμένο ρεζερβουάρ με κάθισμα είναι σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη.
Όλα τα KX450-στυλ μακριά χαρακτηριστικά, απαλές επιφάνειες και ευθυγραμμισμένο ρεζερβουάρ με κάθισμα είναι σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη.
Η χρήση του συστήματος VAI περιορίζεται στις αγωνιστικές εφαρμογές. Για να ενεργοποιηθεί το σύστημα, η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι εξοπλισμένη με ECU αγωνιστικού κιτ και βοηθητικό ελεγκτή. Στη νόμιμη διαμόρφωση δρόμου, το σύστημα είναι ανενεργό. Οι αυλοί είναι στερεωμένοι στην ανυψωμένη θέση.
Η χρήση του συστήματος VAI περιορίζεται στις αγωνιστικές εφαρμογές. Για να ενεργοποιηθεί το σύστημα, η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι εξοπλισμένη με ECU αγωνιστικού κιτ και βοηθητικό ελεγκτή. Στη νόμιμη διαμόρφωση δρόμου, το σύστημα είναι ανενεργό. Οι αυλοί είναι στερεωμένοι στην ανυψωμένη θέση.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Όλα τα KX450-στυλ μακριά χαρακτηριστικά, απαλές επιφάνειες και ευθυγραμμισμένο ρεζερβουάρ με κάθισμα είναι σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη.
Όλα τα KX450-στυλ μακριά χαρακτηριστικά, απαλές επιφάνειες και ευθυγραμμισμένο ρεζερβουάρ με κάθισμα είναι σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την κίνηση και τον έλεγχο του αναβάτη.
Η χρήση του συστήματος VAI περιορίζεται στις αγωνιστικές εφαρμογές. Για να ενεργοποιηθεί το σύστημα, η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι εξοπλισμένη με ECU αγωνιστικού κιτ και βοηθητικό ελεγκτή. Στη νόμιμη διαμόρφωση δρόμου, το σύστημα είναι ανενεργό. Οι αυλοί είναι στερεωμένοι στην ανυψωμένη θέση.
Η χρήση του συστήματος VAI περιορίζεται στις αγωνιστικές εφαρμογές. Για να ενεργοποιηθεί το σύστημα, η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι εξοπλισμένη με ECU αγωνιστικού κιτ και βοηθητικό ελεγκτή. Στη νόμιμη διαμόρφωση δρόμου, το σύστημα είναι ανενεργό. Οι αυλοί είναι στερεωμένοι στην ανυψωμένη θέση.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας επανεκκινείται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλλουν στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών και πρόσφυση, ενώ οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα των φρένων ενισχύουν την ικανότητα ελέγχου.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Όπως και στην KX450, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το πλαίσιο τύπου KX450 (εξέλιξη του τρέχοντος σχεδιασμού) και το ψαλίδι της KX450 προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αυξημένη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Το τιμόνι αλουμινίου Fatbar Ø 28.6 mm της Renthal εργοστασιακού στυλ, ένα δημοφιλές aftermarket εξάρτημα, διατίθεται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό. Το πιο παχύ τιμόνι συμβάλλει στον περιορισμό των δονήσεων και κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη, ενώ η νέα θέση γκριπ (19 mm πιο χαμηλά, 8 mm πιο κοντά) τοποθετεί τον αναβάτη σε μια θέση που διευκολύνει τη στάθμιση του μπροστινού τροχού.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τα διπλά μπεκ, με διαφορετικό ρόλο το καθένα, λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα για να παρέχουν γρήγορη απόκριση και ταυτόχρονα αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.
Η KX250F της Kawasaki ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross μαζικής παραγωγής που εξοπλίστηκε με διπλά μπεκ. Το ένα μπεκ βρίσκεται μετά την πεταλούδα γκαζιού, εκεί όπου βρίσκονται τα μπεκ στα κλασικά συστήματα ψεκασμού καυσίμου, και το δεύτερο μπεκ βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα γκαζιού, κοντά στο κουτί φίλτρου αέρα. Τα δύο μπεκ που μοιράζονται διαφορετικούς ρόλους λειτουργώντας σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα, εξασφαλίζουν ομαλή, στιγμιαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και κορύφωση ισχύος στις υψηλές στροφές. Για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται λειτουργία σε χαμηλές στροφές, όπως η στιγμιαία επιτάχυνση στην εκκίνηση και ο ακριβής έλεγχος στις στροφές, η βασική λειτουργία εκτελείται από το μπεκ μετά την πεταλούδα. Επειδή είναι τοποθετημένο κοντά στον θάλαμο καύσης, το ψεκαζόμενο καύσιμο μπορεί να παρασχεθεί γρήγορα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την άμεση απόκριση. Αντίθετα, όταν δίνεται προτεραιότητα στην υψηλή ισχύ, η βασική λειτουργία μετατίθεται στο εμπρός μπεκ, το οποίο εστιάζει στις εφαρμογές υψηλών στροφών. Λόγω της θέσης του που είναι πιο απομακρυσμένη από τον θάλαμο καύσης απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαδρομή του καυσίμου. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για την ανάμειξη των σωματιδίων καυσίμου με τον αέρα και επιτρέπει την ψύξη και συμπύκνωση του μείγματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς, ο κύλινδρος μπορεί να πληρωθεί με μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος υψηλής ποιότητας.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τα διπλά μπεκ, με διαφορετικό ρόλο το καθένα, λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα για να παρέχουν γρήγορη απόκριση και ταυτόχρονα αυξημένη ισχύ στις υψηλές στροφές.
Η KX250F της Kawasaki ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross μαζικής παραγωγής που εξοπλίστηκε με διπλά μπεκ. Το ένα μπεκ βρίσκεται μετά την πεταλούδα γκαζιού, εκεί όπου βρίσκονται τα μπεκ στα κλασικά συστήματα ψεκασμού καυσίμου, και το δεύτερο μπεκ βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα γκαζιού, κοντά στο κουτί φίλτρου αέρα. Τα δύο μπεκ που μοιράζονται διαφορετικούς ρόλους λειτουργώντας σε διαφορετικές περιοχές στροφών κινητήρα, εξασφαλίζουν ομαλή, στιγμιαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και κορύφωση ισχύος στις υψηλές στροφές. Για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται λειτουργία σε χαμηλές στροφές, όπως η στιγμιαία επιτάχυνση στην εκκίνηση και ο ακριβής έλεγχος στις στροφές, η βασική λειτουργία εκτελείται από το μπεκ μετά την πεταλούδα. Επειδή είναι τοποθετημένο κοντά στον θάλαμο καύσης, το ψεκαζόμενο καύσιμο μπορεί να παρασχεθεί γρήγορα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την άμεση απόκριση. Αντίθετα, όταν δίνεται προτεραιότητα στην υψηλή ισχύ, η βασική λειτουργία μετατίθεται στο εμπρός μπεκ, το οποίο εστιάζει στις εφαρμογές υψηλών στροφών. Λόγω της θέσης του που είναι πιο απομακρυσμένη από τον θάλαμο καύσης απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαδρομή του καυσίμου. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για την ανάμειξη των σωματιδίων καυσίμου με τον αέρα και επιτρέπει την ψύξη και συμπύκνωση του μείγματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς, ο κύλινδρος μπορεί να πληρωθεί με μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος υψηλής ποιότητας.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Compression ratio | 14.1:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Bore x stroke | 78.0 x 52.2 χιλ. |
Displacement | 249 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Transmission | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 3.350 (67/20) |
Gear ratios 1st | 2.077 (27/13) |
Gear ratios 2nd | 1.688 (27/16) |
Gear ratios 3rd | 1.438 (23/16) |
Gear ratios 4th | 1.235 (21/17) |
Gear ratios 5th | 1.045 (23/22) |
Final drive | Αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.846 (50/13) |
Frame type | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Trail | 118 χιλ. |
Wheel travel front | 314 χιλ. |
Wheel travel rear | 316 χιλ. |
Tyre, front | 80/100-21 51M |
Tyre, rear | 110/90-19 62M |
L x W x H | 2,190 x 820 x 1,270 χιλ. |
Steering angle L R | 42° / 42° |
Wheel base | 1,485 χιλ. |
Ground clearance | 345 χιλ. |
Fuel capacity | 6.2 λίτρα |
Seat height | 960 χιλ. |
Curb mass | 108 κιλά |
Front brake type | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Front brake diameter | Ø 270 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Rear brake diameter | Ø 240 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Front suspension diameter | Ø 48 χιλ. |
Rear suspension type | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ