Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Από την πρώτη τους βόλτα μέχρι την κατάκτηση της νίκης, οι θρύλοι επιλέγουν KX - Φτιαγμένες για να κυριαρχούν και κατασκευασμένες για τους νικητές, η KX65 και η νέα KX85 είναι μηχανές έτοιμες για αγώνες, σχεδιασμένες για να ενθαρρύνουν την ανάδειξη των νεαρών ταλέντων και να συνοδεύουν την εξέλιξή τους σε νικητές αγώνων και πρωταθλητές.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Engine type | Υγρόψυκτος, 2-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Compression ratio | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
Valve system | Βαλβίδα Reed εμβόλου |
Bore x stroke | 48.5 x 45.8 χιλ. |
Displacement | 84 κ.εκ. |
Fuel system | Καρμπιρατέρ |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Starting system | Μανιβέλα |
Ignition system | Ψηφιακή |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 3.400 (68/20) |
Gear ratios 1st | 2.538 (33/13) |
Gear ratios 2nd | 1.875 (30/16) |
Gear ratios 3rd | 1.500 (27/18) |
Gear ratios 4th | 1.250 (25/20) |
Gear ratios 5th | 1.090 (24/22) |
Gear ratios 6th | 0.956 (22/23) |
Final drive | Αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.923 (51/13) |
Frame type | Περιμετρικό, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 108 χιλ. |
Wheel travel front | 275 χιλ. |
Wheel travel rear | 275 χιλ. |
Tyre, front | 70/100-19 42M |
Tyre, rear | 90/100-16 51M |
L x W x H | 1,920 x 765 x 1,150 χιλ. |
Steering angle L R | 45° / 45° |
Wheel base | 1,310 χιλ. |
Ground clearance | 330 χιλ. |
Fuel capacity | 5.0 λίτρα |
Seat height | 870 χιλ. |
Curb mass | 77 κιλά |
Front brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Front brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Rear brake diameter | Ø 184 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι με απόσβεση συμπίεσης 20 θέσεων |
Front suspension diameter | Ø 36 χιλ. |
Rear suspension type | Bottom-link Uni-Trak με απόσβεση συμπίεσης 24 θέσεων και απόσβεση επαναφοράς 21 θέσεων και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ