Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Από την πρώτη τους βόλτα μέχρι την κατάκτηση της νίκης, οι θρύλοι επιλέγουν KX - Φτιαγμένες για να κυριαρχούν και κατασκευασμένες για τους νικητές, η KX65 και η νέα KX85 είναι μοτοσυκλέτες έτοιμες για αγώνες, σχεδιασμένες για να ενθαρρύνουν την ανάδειξη των νεαρών ταλέντων και να συνοδεύουν την εξέλιξή τους σε νικητές αγώνων και πρωταθλητές
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-II
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-II
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-II
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-II
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 2-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
Σύστημα βαλβίδων | Βαλβίδα Reed εμβόλου |
Διάμετρος x διαδρομή | 48.5 x 45.8 χιλ. |
Διαδρομή | 84 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Καρμπιρατέρ |
Λίπανση | Μείγμα βενζίνης |
Σύστημα εκκίνησης | Μανιβέλα |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.400 (68/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.538 (33/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.875 (30/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.500 (27/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.250 (25/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.090 (24/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.956 (22/23) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.643 (51/14) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 97 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 275 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 275 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 70/100-17 40M |
Ελαστικό, πίσω | 90/100-14 49M |
Μ x Π x Υ | 1,825 x 765 x 1,100 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 45° / 45° |
Μεταξόνιο | 1,260 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 290 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 5.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 830 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 74.6 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 184 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με απόσβεση συμπίεσης 20 θέσεων |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 36 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Bottom-link Uni-Trak με απόσβεση συμπίεσης 24 θέσεων και απόσβεση επαναφοράς 21 θέσεων και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ