Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Από την πρώτη τους βόλτα μέχρι την κατάκτηση της νίκης, οι θρύλοι επιλέγουν KX - Φτιαγμένες για να κυριαρχούν και κατασκευασμένες για τους νικητές, η KX65 και η νέα KX85 είναι μηχανές έτοιμες για αγώνες, σχεδιασμένες για να ενθαρρύνουν την ανάδειξη των νεαρών ταλέντων και να συνοδεύουν την εξέλιξή τους σε νικητές αγώνων και πρωταθλητές.
Χρώμα
€4,895.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Τα αεροδυναμικά καλύμματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να μπορεί να «εφαρμόζει» καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι ρυθμίσεων για να προσαρμόσει ιδανικά τη θέση οδήγησης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η νέα σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων κατευθύνει πιο αποτελεσματικά τον αέρα στο ψυγείο, ενισχύοντας την απόδοση ψύξης.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η μινιμαλιστική επένδυση πλαισίου, το επίπεδο ρεζερβουάρ και η λεπτή, επίπεδη σέλα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα της KX85-I συμπληρώνεται από ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων, μια αλλαγή από την οποία επωφελείται επίσης η KX85-I.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Όπως στα κορυφαία μοντέλα motocross της Kawasaki, η έντονη, λειτουργική εμφάνιση αντανακλά το αγωνιστικό δυναμικό αυτών των μοντέλων. Τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα ενισχύουν τόσο την εργονομία όσο και το επιθετικό στυλ. Τα εργοστασιακής έμπνευσης στοιχεία, όπως οι μαύρες ζάντες ανοδιωμένου αλουμινίου και οι πράσινοι ρυθμιστές ανάρτησης ανοδιωμένου αλουμινίου τονίζουν την ομοιογένεια της οικογένειας KX.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαθέσιμων μεγεθών τροχών: η KX85-II εξοπλίζεται με μπροστινό τροχό 19” και πίσω τροχό 16” και η KX85-I με μπροστινό τροχό 17” και πίσω τροχό 14”.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 2-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
Σύστημα βαλβίδων | Βαλβίδα Reed εμβόλου |
Διάμετρος x διαδρομή | 48.5 x 45.8 χιλ. |
Διαδρομή | 84 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Καρμπιρατέρ |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Μανιβέλα |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.400 (68/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.538 (33/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.875 (30/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.500 (27/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.250 (25/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.090 (24/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.956 (22/23) |
Τελική σχέση | Αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.923 (51/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 108 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 275 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 275 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 70/100-19 42M |
Ελαστικό, πίσω | 90/100-16 51M |
Μ x Π x Υ | 1,920 x 765 x 1,150 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 45° / 45° |
Μεταξόνιο | 1,310 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 330 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 5.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 870 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 77 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 184 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με απόσβεση συμπίεσης 20 θέσεων |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 36 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Bottom-link Uni-Trak με απόσβεση συμπίεσης 24 θέσεων και απόσβεση επαναφοράς 21 θέσεων και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ