Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα πάνω σας όταν οδηγείτε το ολοκαίνουργιο Z500 ABS supernaked. Με ξεχωριστό αμάξωμα και ισχυρό κινητήρα 451 κ.εκ., αυτό το επιθετικά σχεδιασμένο streetfighter είναι για όσους δεν φοβούνται να τους δουν.
Χρώμα
€6,995.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς την Z500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς την Z500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Η Z500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Z500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Z500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Z500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Το «πρόσωπο» της Z500 διαμορφώνεται γύρω από έναν τριπλό προβολέα νέας σχεδίασης, ο οποίος περιβάλλεται από μια επιθετική μπροστινή μάσκα που προσδίδει έντονη όψη.
Το «πρόσωπο» της Z500 διαμορφώνεται γύρω από έναν τριπλό προβολέα νέας σχεδίασης, ο οποίος περιβάλλεται από μια επιθετική μπροστινή μάσκα που προσδίδει έντονη όψη.
Η νέα Z500 διαθέτει έντονο, επιθετικό στυλ και διατηρεί την ογκώδη σχεδίαση των άλλων μοτοσυκλετών της σειράς Z για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη, τύπου street εμφάνιση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις επιδόσεις της ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Η νέα Z500 διαθέτει έντονο, επιθετικό στυλ και διατηρεί την ογκώδη σχεδίαση των άλλων μοτοσυκλετών της σειράς Z για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη, τύπου street εμφάνιση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις επιδόσεις της ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Με ένα γύρισμα του γκαζιού, ο νέος κινητήρας 451 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη χάρη στην άφθονη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ όταν το γκάζι παραμένει ανοιχτό, παρέχεται ικανοποιητική ισχύς στις υψηλές στροφές για να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες με άνεση. Με καλά ισορροπημένη απόδοση ισχύος και ισχυρή επιτάχυνση σε ολόκληρο το εύρος στροφών, ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με ένα ελαφρύ πλαίσιο καθιστά τη μηχανή κατάλληλη για μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης, μεταξύ αυτών και των καθημερινών μετακινήσεων.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς την Z500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξει κανείς την Z500, η ξεχωριστή μπροστινή όψη και οι κομψές, αέρινες γραμμές της καθιστούν σαφές ότι ανήκει στην οικογένεια Ninja, με εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες. Το σχήμα της πλήρους επένδυσης πλαισίου με φέρινγκ αναδεικνύει μια αίσθηση ενότητας με τον αναβάτη, που του επιτρέπει να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος. Το επίπεδο σχήμα της σέλας προσφέρει πλούσιο αφρώδες υλικό επένδυσης στο μπροστινό τμήμα χωρίς να θυσιάζεται η άνετη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, για να απολαμβάνει ο αναβάτης τη μοτοσυκλέτα με αυτοπεποίθηση.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης, ενισχύοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι τοποθετούν τον αναβάτη σε ιδανική θέση για ενεργό έλεγχο, διευκολύνοντας τη δυναμική, σπορ οδήγηση.
Η Z500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Z500 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Το πλαίσιο διαθέτει σχεδίαση τύπου supersport με κοντό μεταξόνιο/μακρύ ψαλίδι, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη ρύθμιση ίχνους εμπρός τροχού που προσφέρει ελαφρύ, φυσικό χειρισμό. Το ελαφρύ βάρος της μοτοσυκλέτας συμβάλλει επίσης στον εύκολο χειρισμό και διευκολύνει τους ελιγμούς όταν ο αναβάτης δεν είναι πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως κατά τη στάθμευση.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Ο συμπλέκτης Assist & Slipper της Kawasaki εξασφαλίζει ελαφρύ χειρισμό του συμπλέκτη για ακόμη πιο εύχρηστη και πρακτική οδήγηση στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και περιορισμένη αναπήδηση και ολίσθηση του πίσω μέρους για καλύτερη σπορ οδήγηση και αυξημένη σιγουριά.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Z500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα 451 κ.εκ. διατίθεται σε ολόκληρο το εύρος στροφών για να διευκολύνει τον αναβάτη στη χρήση, ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης, από τις χαμηλές στροφές για επιτάχυνση στις εκκινήσεις στην πόλη μέχρι τις υψηλές στροφές για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας της νέας Z500 έχει τα προσόντα για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Τόσο η πλήρως LCD οθόνη οργάνων στα στάνταρ μοντέλα όσο και η οθόνη TFT στα μοντέλα SE προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέεται με τη μηχανή του και να απολαμβάνει στην οθόνη ειδοποιήσεις, δεδομένα οδήγησης και δυνατότητες της κοινότητας.
Το «πρόσωπο» της Z500 διαμορφώνεται γύρω από έναν τριπλό προβολέα νέας σχεδίασης, ο οποίος περιβάλλεται από μια επιθετική μπροστινή μάσκα που προσδίδει έντονη όψη.
Το «πρόσωπο» της Z500 διαμορφώνεται γύρω από έναν τριπλό προβολέα νέας σχεδίασης, ο οποίος περιβάλλεται από μια επιθετική μπροστινή μάσκα που προσδίδει έντονη όψη.
Η νέα Z500 διαθέτει έντονο, επιθετικό στυλ και διατηρεί την ογκώδη σχεδίαση των άλλων μοτοσυκλετών της σειράς Z για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη, τύπου street εμφάνιση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις επιδόσεις της ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Η νέα Z500 διαθέτει έντονο, επιθετικό στυλ και διατηρεί την ογκώδη σχεδίαση των άλλων μοτοσυκλετών της σειράς Z για να δημιουργήσει μια επιθετική, ευκίνητη, τύπου street εμφάνιση. Η μυώδης, αθλητική επένδυση πλαισίου της αντανακλά τις επιδόσεις της ενώ σχηματίζει μια αέρινη μορφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον κινητήρα. Όπως και στα άλλα μοντέλα της σειράς Z, τα στοιχεία σχεδίασης sugomi (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) προσδίδουν μια σιλουέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Kawasaki Supernaked.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Z500, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Z1000), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Τα μοντέλα με ABS προσφέρουν αυξημένη σιγουριά κατά την οδήγηση.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Compression ratio | 11.3:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Bore x stroke | 70.0 x 58.6 χιλ. |
Displacement | 451 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 2 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 σ.α.λ. |
CO2 emission | 89 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 3.8 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.029 (69/34) |
Gear ratios 1st | 2.929 (41/14) |
Gear ratios 2nd | 2.056 (37/18) |
Gear ratios 3rd | 1.619 (34/21) |
Gear ratios 4th | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 5th | 1.154 (30/26) |
Gear ratios 6th | 1.037 (28/27) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.071 (43/14) |
Frame type | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 92 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 130 χιλ. |
Tyre, front | 110/70R17 M/C 54H |
Tyre, rear | 150/60R17 M/C 66H |
L x W x H | 1,995 x 800 x 1,055 χιλ. |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,375 χιλ. |
Ground clearance | 145 χιλ. |
Fuel capacity | 14.0 λίτρα |
Seat height | 785 χιλ. |
Curb mass | 167 κιλά |
Front brake type | Μονός ημίπλευστος δίσκος |
---|---|
Front brake diameter | Ø 310 χιλ. |
Front brake caliper type | Ισορροπημένη ενεργοποίηση διπλού εμβόλου |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Δύο έμβολα |
Front suspension type | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Bottom-link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Help protect your motorcycle from tip-over damage.
Stylish seat cover to enhance the sporting appearance of the bike. Includes rubber pad. Available in almost all factory standard colours. Replaces the passenger seat of the Ninja 400, Z400, Ninja e-1 and Z e-1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBike cover made from breathable heavy-duty non-woven ripstop material. Kawasaki specific with green honeycomb design elements Easy reach lock buckle. 100% Polyester. With multi usable storage bag.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσδώστε πιο σπορ εμφάνιση και ήχο στη μοτοσυκλέτα σας Kawasaki με αυτό το σύστημα Akrapovič slip-on. Αυτό το ελαφρύ σύστημα slip-on προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Ο συνδυασμός υλικών αγωνιστικού χαρακτήρα, όπως το τιτάνιο για το εξωτερικό περίβλημα εξάτμισης και το ανθρακόνημα για τη μπούκα προσδίδει αγωνιστικό στυλ σε αυτό το σύστημα εξάτμισης. Περιλαμβάνεται η θερμοπροστασία. Αυτό το εγκεκριμένο σύστημα εξάτμισης πληροί τους κανονισμούς Euro5+ (εκπομπές και θόρυβος) και διαθέτει έγκριση τύπου EC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας