Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Δημιουργήθηκε για να σας συναρπάσει. Καλωσορίζουμε το νέο μέλος της οικογένειας Ζ. Η νέα Z900 SE διαθέτει αποκλειστικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν μια εστιασμένη αλλά και ιδιαίτερα προηγμένη οδηγική εμπειρία: Πίσω ανάρτηση Öhlins S46, σωληνάκια φρένων από ανοξείδωτο ατσάλι, δαγκάνες Brembo M4.32 με μπροστινούς δίσκους φρένου Brembo και έναν ιδιαίτερο χρωματικό συνδυασμό. Κυριαρχήστε στο δρόμο με τη νεότερη έκφραση του πνεύματος Z.
Χρώμα
Show all
Show less
€12,695.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το σύστημα μπροστινού φρένου με εξαρτήματα Brembo προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και συμβάλλει στην ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου και ευκολία χρήσης. Οι μπροστινοί δίσκοι Brembo Ø 300 mm και οι μονομπλόκ δαγκάνες M4.32 ακτινικής τοποθέτησης συμπληρώνονται από μια αντλία φρένου ακτινικού τύπου Nissin με σωληνάκια με προστασία πλέγματος ανοξείδωτου χάλυβα για να παρέχουν μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και πιο γραμμική πρόοδο κατά τον χειρισμό της μανέτας φρένου.
Το σύστημα μπροστινού φρένου με εξαρτήματα Brembo προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και συμβάλλει στην ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου και ευκολία χρήσης. Οι μπροστινοί δίσκοι Brembo Ø 300 mm και οι μονομπλόκ δαγκάνες M4.32 ακτινικής τοποθέτησης συμπληρώνονται από μια αντλία φρένου ακτινικού τύπου Nissin με σωληνάκια με προστασία πλέγματος ανοξείδωτου χάλυβα για να παρέχουν μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και πιο γραμμική πρόοδο κατά τον χειρισμό της μανέτας φρένου.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Τα τρία προγράμματα που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός προσφέρουν προοδευτικά μεγαλύτερα επίπεδα παρέμβασης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Τα τρία προγράμματα που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός προσφέρουν προοδευτικά μεγαλύτερα επίπεδα παρέμβασης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Αν και τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης sugomi της Z900 (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) παραμένουν ίδια, το εντυπωσιακό στυλ της αναβαθμίζεται με ορισμένα στοιχεία που κάνουν ακόμη πιο επιθετική τη σχεδίασή της.
Αν και τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης sugomi της Z900 (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) παραμένουν ίδια, το εντυπωσιακό στυλ της αναβαθμίζεται με ορισμένα στοιχεία που κάνουν ακόμη πιο επιθετική τη σχεδίασή της.
Το χρυσαφί ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαμέτρου, με δυνατότητα πολυάριθμων ρυθμίσεων, συμπληρώνεται από ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins S46 για αυξημένη άνεση στην οδήγηση και ανώτερη αίσθηση κρατήματος και χειρισμού. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει επίσης ρυθμιστή προφόρτισης που διευκολύνει την προσαρμογή των ρυθμίσεων χωρίς εργαλεία, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες οδήγησης με συνεπιβάτη ή μεταφοράς αποσκευών.
Το χρυσαφί ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαμέτρου, με δυνατότητα πολυάριθμων ρυθμίσεων, συμπληρώνεται από ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins S46 για αυξημένη άνεση στην οδήγηση και ανώτερη αίσθηση κρατήματος και χειρισμού. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει επίσης ρυθμιστή προφόρτισης που διευκολύνει την προσαρμογή των ρυθμίσεων χωρίς εργαλεία, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες οδήγησης με συνεπιβάτη ή μεταφοράς αποσκευών.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στην εντυπωσιακή συμπεριφορά της Z900.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στην εντυπωσιακή συμπεριφορά της Z900.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Οι νέοι προβολείς LED, τα φώτα θέσης, το φως πινακίδας κυκλοφορίας και τα φλας προσδίδουν στη Z900 ένα πιο δυναμικό νέο στυλ.
Οι νέοι προβολείς LED, τα φώτα θέσης, το φως πινακίδας κυκλοφορίας και τα φλας προσδίδουν στη Z900 ένα πιο δυναμικό νέο στυλ.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ της λειτουργίας Πλήρους ισχύος ή της λειτουργίας Χαμηλής ισχύος επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις συνθήκες οδήγησης. Η λειτουργία Χαμηλής ισχύος περιορίζει την απόδοση στο περίπου 55% της πλήρους ισχύος. (Η μειωμένη ισχύς, που διαφέρει ανάλογα με τις στροφές κινητήρα (στρ./λεπτ.) και τη θέση του γκαζιού, προσφέρει βελτιωμένη διαχειρισιμότητα.)
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ της λειτουργίας Πλήρους ισχύος ή της λειτουργίας Χαμηλής ισχύος επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις συνθήκες οδήγησης. Η λειτουργία Χαμηλής ισχύος περιορίζει την απόδοση στο περίπου 55% της πλήρους ισχύος. (Η μειωμένη ισχύς, που διαφέρει ανάλογα με τις στροφές κινητήρα (στρ./λεπτ.) και τη θέση του γκαζιού, προσφέρει βελτιωμένη διαχειρισιμότητα.)
Το σύστημα μπροστινού φρένου με εξαρτήματα Brembo προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και συμβάλλει στην ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου και ευκολία χρήσης. Οι μπροστινοί δίσκοι Brembo Ø 300 mm και οι μονομπλόκ δαγκάνες M4.32 ακτινικής τοποθέτησης συμπληρώνονται από μια αντλία φρένου ακτινικού τύπου Nissin με σωληνάκια με προστασία πλέγματος ανοξείδωτου χάλυβα για να παρέχουν μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και πιο γραμμική πρόοδο κατά τον χειρισμό της μανέτας φρένου.
Το σύστημα μπροστινού φρένου με εξαρτήματα Brembo προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και συμβάλλει στην ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου και ευκολία χρήσης. Οι μπροστινοί δίσκοι Brembo Ø 300 mm και οι μονομπλόκ δαγκάνες M4.32 ακτινικής τοποθέτησης συμπληρώνονται από μια αντλία φρένου ακτινικού τύπου Nissin με σωληνάκια με προστασία πλέγματος ανοξείδωτου χάλυβα για να παρέχουν μεγαλύτερη ισχύ φρεναρίσματος και πιο γραμμική πρόοδο κατά τον χειρισμό της μανέτας φρένου.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Τα τρία προγράμματα που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός προσφέρουν προοδευτικά μεγαλύτερα επίπεδα παρέμβασης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Τα τρία προγράμματα που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός προσφέρουν προοδευτικά μεγαλύτερα επίπεδα παρέμβασης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Αν και τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης sugomi της Z900 (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) παραμένουν ίδια, το εντυπωσιακό στυλ της αναβαθμίζεται με ορισμένα στοιχεία που κάνουν ακόμη πιο επιθετική τη σχεδίασή της.
Αν και τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης sugomi της Z900 (σκυφτή στάση, χαμηλή θέση κεφαλιού και ανυψωμένο πίσω μέρος) παραμένουν ίδια, το εντυπωσιακό στυλ της αναβαθμίζεται με ορισμένα στοιχεία που κάνουν ακόμη πιο επιθετική τη σχεδίασή της.
Το χρυσαφί ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαμέτρου, με δυνατότητα πολυάριθμων ρυθμίσεων, συμπληρώνεται από ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins S46 για αυξημένη άνεση στην οδήγηση και ανώτερη αίσθηση κρατήματος και χειρισμού. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει επίσης ρυθμιστή προφόρτισης που διευκολύνει την προσαρμογή των ρυθμίσεων χωρίς εργαλεία, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες οδήγησης με συνεπιβάτη ή μεταφοράς αποσκευών.
Το χρυσαφί ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαμέτρου, με δυνατότητα πολυάριθμων ρυθμίσεων, συμπληρώνεται από ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins S46 για αυξημένη άνεση στην οδήγηση και ανώτερη αίσθηση κρατήματος και χειρισμού. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει επίσης ρυθμιστή προφόρτισης που διευκολύνει την προσαρμογή των ρυθμίσεων χωρίς εργαλεία, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες οδήγησης με συνεπιβάτη ή μεταφοράς αποσκευών.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στην εντυπωσιακή συμπεριφορά της Z900.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στην εντυπωσιακή συμπεριφορά της Z900.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Οι νέοι προβολείς LED, τα φώτα θέσης, το φως πινακίδας κυκλοφορίας και τα φλας προσδίδουν στη Z900 ένα πιο δυναμικό νέο στυλ.
Οι νέοι προβολείς LED, τα φώτα θέσης, το φως πινακίδας κυκλοφορίας και τα φλας προσδίδουν στη Z900 ένα πιο δυναμικό νέο στυλ.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ της λειτουργίας Πλήρους ισχύος ή της λειτουργίας Χαμηλής ισχύος επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις συνθήκες οδήγησης. Η λειτουργία Χαμηλής ισχύος περιορίζει την απόδοση στο περίπου 55% της πλήρους ισχύος. (Η μειωμένη ισχύς, που διαφέρει ανάλογα με τις στροφές κινητήρα (στρ./λεπτ.) και τη θέση του γκαζιού, προσφέρει βελτιωμένη διαχειρισιμότητα.)
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ της λειτουργίας Πλήρους ισχύος ή της λειτουργίας Χαμηλής ισχύος επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις συνθήκες οδήγησης. Η λειτουργία Χαμηλής ισχύος περιορίζει την απόδοση στο περίπου 55% της πλήρους ισχύος. (Η μειωμένη ισχύς, που διαφέρει ανάλογα με τις στροφές κινητήρα (στρ./λεπτ.) και τη θέση του γκαζιού, προσφέρει βελτιωμένη διαχειρισιμότητα.)
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Compression ratio | 11.8:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Bore x stroke | 73.4 x 56.0 χιλ. |
Displacement | 948 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου με δευτερεύουσες πεταλούδες: 36 χιλ. x 4 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 92.2 kW {125 PS} / 9,500 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 σ.α.λ. |
CO2 emission | 132 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 5.7 λ./100 χλμ. |
CO2 emission 85 kW kit | 132 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption 85 kW kit | 5.7 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 1.627 (83/51) |
Gear ratios 1st | 2.692 (35/13) |
Gear ratios 2nd | 2.059 (35/17) |
Gear ratios 3rd | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 4th | 1.409 (31/22) |
Gear ratios 5th | 1.222 (33/27) |
Gear ratios 6th | 1.034 (30/29) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 2.933 (44/15) |
Frame type | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 110 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 140 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x W x H | 2,070 x 825 x 1,115 χιλ. |
Steering angle L R | 33° / 33° |
Wheel base | 1,455 χιλ. |
Ground clearance | 145 χιλ. |
Fuel capacity | 17.0 λίτρα |
Seat height | 820 χιλ. |
Curb mass | 213 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι Brembo |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 χιλ. |
Front brake caliper type | Brembo ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ M4.32, με 4 έμβολα αντικριστά |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 250 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι με απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου Öhlins S46, απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Η γραμμή Slip-On αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις εξάτμισης και προσφέρει αυξημένη απόδοση στη Z900. Η σχεδίασή της είναι μικρότερου μεγέθους, πιο κοντή, με κωνικό σχήμα και αποσκοπεί στη βελτίωση της εμφάνισης της μοτοσυκλέτας.
Είναι κατασκευασμένη από ελαφρύ τιτάνιο υψηλής ποιότητας, που εξασφαλίζει σημαντική μείωση βάρους σε σχέση με το εργοστασιακό τελικό εξάτμισης και ολοκληρώνεται με μια χειροποίητη μπούκα ανθρακονήματος για βελτιωμένη και πιο ελκυστική εμφάνιση. Προσφέρει εμπλουτισμένο ήχο για ενισχυμένη απόλαυση.
Αυτή η εξάτμιση που πληροί τα πρότυπα έγκρισης τύπου EC/ECE αποτελεί μια εύκολη αναβάθμιση, σχεδιασμένη για να βελτιώσει την απόδοση της μοτοσυκλέτας.
Η θερμοπροστασία ανθρακονήματος πωλείται ξεχωριστά.
Το μεγαλύτερο κάλυμμα πίνακα οργάνων ανεβάζει τη ροή του αέρα από το μπροστινό φέρινγκ, διατηρώντας παράλληλα μια συνολικά επιθετική όψη.
Η γραμμή Slip-On αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις εξάτμισης και προσφέρει αυξημένη απόδοση στη Z900. Η σχεδίασή της είναι μικρότερου μεγέθους, πιο κοντή, με κωνικό σχήμα και αποσκοπεί στη βελτίωση της εμφάνισης της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ελαφρύ τιτάνιο υψηλής ποιότητας, που εξασφαλίζει σημαντική μείωση βάρους σε σχέση με το εργοστασιακό τελικό εξάτμισης και ολοκληρώνεται με μια χειροποίητη μπούκα ανθρακονήματος για βελτιωμένη και πιο ελκυστική εμφάνιση. Προσφέρει εμπλουτισμένο ήχο για ενισχυμένη απόλαυση. Αυτή η εξάτμιση που πληροί τα πρότυπα έγκρισης τύπου EC/ECE αποτελεί μια εύκολη αναβάθμιση, σχεδιασμένη για να βελτιώσει την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Η θερμοπροστασία ανθρακονήματος δεν περιλαμβάνεται.
Προστατεύουν τα περιβλήματα του κινητήρα από ζημιά σε περίπτωση ανατροπής.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Ο λειτουργικός αλλά και ταυτόχρονα κομψός και συμπαγής σχεδιασμός αυτού του σλάιντερ μπροστινού άξονα, που είναι κατασκευασμένο από ανθεκτικό νάιλον ABS, προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας στη μοτοσικλέτα και συμβάλλει στην προστασία των πιρουνιών από πιθανές ζημιές από ανατροπή.
Ανθεκτικό πολυστρωματικό ύφασμα με στεγανές ραφές. Κυψελωτή δομή με αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο τακτοποίησης πολλαπλών χρήσεων.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση