Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η Kawasaki Ninja 400, με τα ευδιάκριτα χαρακτηριστικά Ninja, προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από την προκάτοχό της χάρη στον πιο ισχυρό κινητήρα και το σημαντικά πιο ελαφρύ σασί. Αλλά όπως και το προηγούμενο μοντέλο Ninja 300, η Ninja 400 δεν αρκείται μόνο στις υψηλές επιδόσεις. Με εντυπωσιακή εμφάνιση υψηλής ποιότητας, πιο ισχυρές επιδόσεις κινητήρα, ελαφρύ, προβλέψιμο χειρισμό και ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης, η Ninja 400 είναι απολαυστική και εύκολη στην οδήγηση.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€7,395.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Συμβάλλοντας στην πιο έντονη όψη της Ninja 400, οι λεπτοί προβολείς LED (με φώτα μεσαίας σκάλας και μεγάλης σκάλας, καθώς και φώτα θέσης LED) εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα και προσφέρουν σημαντικά αυξημένη φωτεινότητα.
Συμβάλλοντας στην πιο έντονη όψη της Ninja 400, οι λεπτοί προβολείς LED (με φώτα μεσαίας σκάλας και μεγάλης σκάλας, καθώς και φώτα θέσης LED) εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα και προσφέρουν σημαντικά αυξημένη φωτεινότητα.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Η Ninja 400 διαθέτει προηγμένο cockpit, με ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο που περιβάλλεται από προειδοποιητικές λυχνίες στη μία πλευρά και έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης και μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών στην άλλη πλευρά.
Η Ninja 400 διαθέτει προηγμένο cockpit, με ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο που περιβάλλεται από προειδοποιητικές λυχνίες στη μία πλευρά και έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης και μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών στην άλλη πλευρά.
Ο κινητήρας 399 κ.εκ. της Ninja 400 προσφέρει ισορροπία επιδόσεων και ευκολίας ελέγχου. Ο κινητήρας παρέχει αυξημένες επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα στροφών σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με καλή αίσθηση ιπποδύναμης. Η ομαλή, προβλέψιμη απόκριση συμβάλλει στην ευκολία ελέγχου του κινητήρα. Χάρη στην αποδοτική του σχεδίαση, ο ελαφρύς και συμπαγής κινητήρας έχει διαστάσεις αντίστοιχες των κινητήρων 250 κ.εκ.
Ο κινητήρας 399 κ.εκ. της Ninja 400 προσφέρει ισορροπία επιδόσεων και ευκολίας ελέγχου. Ο κινητήρας παρέχει αυξημένες επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα στροφών σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με καλή αίσθηση ιπποδύναμης. Η ομαλή, προβλέψιμη απόκριση συμβάλλει στην ευκολία ελέγχου του κινητήρα. Χάρη στην αποδοτική του σχεδίαση, ο ελαφρύς και συμπαγής κινητήρας έχει διαστάσεις αντίστοιχες των κινητήρων 250 κ.εκ.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η ακαταμάχητη εμφάνιση υπήρξε πάντα ένα από τα δυνατά σημεία των μοντέλων Ninja, ανεξαρτήτως κυβισμού. Η νέα Ninja 400 διαθέτει φουτουριστική νέα σχεδίαση Ninja εμπνευσμένη από την επιβλητική Ninja H2. Το ογκώδες φέρινγκ τραβάει τα βλέμματα και δίνει την εντύπωση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η εντύπωση ενισχύεται από τη σχεδίαση ανώτερου επιπέδου και το υπέροχο φινίρισμα, τα οποία είναι εφάμιλλα μεγαλύτερων μοτοσυκλετών.
Η ακαταμάχητη εμφάνιση υπήρξε πάντα ένα από τα δυνατά σημεία των μοντέλων Ninja, ανεξαρτήτως κυβισμού. Η νέα Ninja 400 διαθέτει φουτουριστική νέα σχεδίαση Ninja εμπνευσμένη από την επιβλητική Ninja H2. Το ογκώδες φέρινγκ τραβάει τα βλέμματα και δίνει την εντύπωση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η εντύπωση ενισχύεται από τη σχεδίαση ανώτερου επιπέδου και το υπέροχο φινίρισμα, τα οποία είναι εφάμιλλα μεγαλύτερων μοτοσυκλετών.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 400, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZZR1400), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Εξοπλίζεται με το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ που υπάρχει διαθέσιμο.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 400, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZZR1400), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Εξοπλίζεται με το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ που υπάρχει διαθέσιμο.
Συμβάλλοντας στην πιο έντονη όψη της Ninja 400, οι λεπτοί προβολείς LED (με φώτα μεσαίας σκάλας και μεγάλης σκάλας, καθώς και φώτα θέσης LED) εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα και προσφέρουν σημαντικά αυξημένη φωτεινότητα.
Συμβάλλοντας στην πιο έντονη όψη της Ninja 400, οι λεπτοί προβολείς LED (με φώτα μεσαίας σκάλας και μεγάλης σκάλας, καθώς και φώτα θέσης LED) εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα και προσφέρουν σημαντικά αυξημένη φωτεινότητα.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση για κάθε σωματότυπο αναβάτη και κατάσταση οδήγησης. Σε σύγκριση με ορισμένα άλλα μοντέλα (των οποίων η κάπως ακραία θέση οδήγησης περιορίζει την άνεση), η ανυψωμένη θέση του τιμονιού και η ελαφρώς προς τα εμπρός θέση των μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Ενώ το ύψος της σέλας είναι 785 mm, η λεπτή σχεδίαση τόσο της σέλας όσο και του πίσω μέρους του κινητήρα επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπά με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος.
Η Ninja 400 διαθέτει προηγμένο cockpit, με ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο που περιβάλλεται από προειδοποιητικές λυχνίες στη μία πλευρά και έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης και μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών στην άλλη πλευρά.
Η Ninja 400 διαθέτει προηγμένο cockpit, με ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο που περιβάλλεται από προειδοποιητικές λυχνίες στη μία πλευρά και έναν δείκτη επιλεγμένης σχέσης και μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών στην άλλη πλευρά.
Ο κινητήρας 399 κ.εκ. της Ninja 400 προσφέρει ισορροπία επιδόσεων και ευκολίας ελέγχου. Ο κινητήρας παρέχει αυξημένες επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα στροφών σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με καλή αίσθηση ιπποδύναμης. Η ομαλή, προβλέψιμη απόκριση συμβάλλει στην ευκολία ελέγχου του κινητήρα. Χάρη στην αποδοτική του σχεδίαση, ο ελαφρύς και συμπαγής κινητήρας έχει διαστάσεις αντίστοιχες των κινητήρων 250 κ.εκ.
Ο κινητήρας 399 κ.εκ. της Ninja 400 προσφέρει ισορροπία επιδόσεων και ευκολίας ελέγχου. Ο κινητήρας παρέχει αυξημένες επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα στροφών σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με καλή αίσθηση ιπποδύναμης. Η ομαλή, προβλέψιμη απόκριση συμβάλλει στην ευκολία ελέγχου του κινητήρα. Χάρη στην αποδοτική του σχεδίαση, ο ελαφρύς και συμπαγής κινητήρας έχει διαστάσεις αντίστοιχες των κινητήρων 250 κ.εκ.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η Ninja 400 διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος παρόμοιας σχεδίασης με της Ninja H2. Η εξασφάλιση βέλτιστης ακαμψίας με ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χάρη σε προηγμένες μελέτες δυναμικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκαν από την Kawasaki. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε άκαμπτη βάση και χρησιμοποιείται ως φέρον σκέλος. Η σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει σημαντικά στο μειωμένο βάρος της μοτοσυκλέτας.
Η ακαταμάχητη εμφάνιση υπήρξε πάντα ένα από τα δυνατά σημεία των μοντέλων Ninja, ανεξαρτήτως κυβισμού. Η νέα Ninja 400 διαθέτει φουτουριστική νέα σχεδίαση Ninja εμπνευσμένη από την επιβλητική Ninja H2. Το ογκώδες φέρινγκ τραβάει τα βλέμματα και δίνει την εντύπωση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η εντύπωση ενισχύεται από τη σχεδίαση ανώτερου επιπέδου και το υπέροχο φινίρισμα, τα οποία είναι εφάμιλλα μεγαλύτερων μοτοσυκλετών.
Η ακαταμάχητη εμφάνιση υπήρξε πάντα ένα από τα δυνατά σημεία των μοντέλων Ninja, ανεξαρτήτως κυβισμού. Η νέα Ninja 400 διαθέτει φουτουριστική νέα σχεδίαση Ninja εμπνευσμένη από την επιβλητική Ninja H2. Το ογκώδες φέρινγκ τραβάει τα βλέμματα και δίνει την εντύπωση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η εντύπωση ενισχύεται από τη σχεδίαση ανώτερου επιπέδου και το υπέροχο φινίρισμα, τα οποία είναι εφάμιλλα μεγαλύτερων μοτοσυκλετών.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 400, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZZR1400), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Εξοπλίζεται με το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ που υπάρχει διαθέσιμο.
Ο ημίπλευστος μπροστινός δίσκος της Ninja 400, διαμέτρου Ø 310 mm (το ίδιο μέγεθος δίσκου που χρησιμοποιείται στη Ninja ZZR1400), προσφέρει αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Η άκαμπτη νέα αντλία μπροστινού φρένου προσφέρει καλύτερη προοδευτικότητα, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ η προσεκτική επιλογή των διαστάσεων των εύκαμπτων σωλήνων φρένων και των υλικών ενισχύουν την επαφή των φρένων. Εξοπλίζεται με το τελευταίο σύστημα ABS της Nissin, που είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ που υπάρχει διαθέσιμο.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 11.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 70.0 x 51.8 χιλ. |
Διαδρομή | 399 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 33.4 kW {45 PS} / 10,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 37.0 N•m {3.8 kgf•m} / 8,000 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 91 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 3.9 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.219 (71/32) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.929 (41/14) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.056 (37/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.619 (34/21) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.333 (32/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.154 (30/26) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 1.037 (28/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 2.929 (41/14) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 92 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 130 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 110/70R17 M/C 54H |
Ελαστικό, πίσω | 150/60R17 M/C 66H |
Μ x Π x Υ | 1,990 x 710 x 1,120 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,370 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 140 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 14.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 785 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 168 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 310 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Bottom-link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Μεγάλος διάφανος ανεμοθώρακας για καλύτερη προστασία από τον άνεμο, μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη εμφάνιση. Αυτός ο ανεμοθώρακας είναι περίπου 15 mm πιο ψηλός και 40 mm πιο πλατύς από τον αρχικό ανεμοθώρακα.
Προϊόν μάρκας Kawasaki, το οποίο παράγεται και αναπτύσσεται από την Kawasaki και είναι πλήρως νόμιμο για χρήση στο δρόμο.
Μεγάλος φιμέ ανεμοθώρακας για καλύτερη προστασία από τον άνεμο, μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη εμφάνιση. Αυτός ο ανεμοθώρακας είναι περίπου 15 mm πιο ψηλός και 40 mm πιο πλατύς από τον αρχικό ανεμοθώρακα.
Προϊόν μάρκας Kawasaki, το οποίο παράγεται και αναπτύσσεται από την Kawasaki και είναι πλήρως νόμιμο για χρήση στο δρόμο.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Προσδώστε πιο σπορ εμφάνιση και ήχο στη μοτοσυκλέτα σας Kawasaki με αυτό το σύστημα Akrapovič slip-on. Αυτό το ελαφρύ σύστημα slip-on προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Ο συνδυασμός υλικών αγωνιστικού χαρακτήρα, όπως το τιτάνιο για το εξωτερικό περίβλημα εξάτμισης και το ανθρακόνημα για τη μπούκα προσδίδει αγωνιστικό στυλ σε αυτό το σύστημα εξάτμισης. Περιλαμβάνεται η θερμοπροστασία. Αυτό το εγκεκριμένο σύστημα εξάτμισης πληροί τους κανονισμούς Euro5 (εκπομπές και θόρυβος) και διαθέτει έγκριση τύπου EC.
Γνήσιο κιτ αλυσίδας Kawasaki που περιέχει γρανάζι κινητήρα, ροδέλα, πίσω γρανάζι, παξιμάδια και ασφαλιστική περόνη κ.λπ.
Αυτό το πλήρες πακέτο από την Kawasaki περιέχει όλα τα γνήσια ανταλλακτικά που απαιτούνται για τη σωστή αντικατάσταση της αλυσίδας μετάδοσης κίνησης για δημοφιλή μοντέλα.
Σε σύγκριση με τα aftermarket κιτ, τα γνήσια κιτ έχουν το πλεονέκτημα ενός μπροστινού γραναζιού με επικάλυψη από καουτσούκ, που θα κάνει τη λειτουργία της αλυσίδας πολύ πιο αθόρυβη. Κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει ένα aftermarket κιτ θα εκτιμήσει αυτή τη διαφορά.
Τα νέα κιτ αλυσίδας έχουν την αναγνωρίσιμη πράσινη συσκευασία με την επωνυμία Kawasaki.
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει απόλυτα και να συμπληρώνει τη Z400 ή τη Ninja 400, αυτή η σέλα ενισχύει την άνεση για τους πιο ψηλούς αναβάτες.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε:
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Ημι-άκαμπτη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον ειδικά σχεδιασμένη για το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τσάντα ρεζερβουάρ σε μαύρο/γκρι με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Τσέπη με διάφανο πλαστικό παράθυρο στο πάνω μέρος της τσάντας ρεζερβουάρ με οπή για ακουστικό.
Εσωτερικά διαθέτει χωρίσματα που εμποδίζουν τη μετατόπιση των αντικειμένων.
Περιλαμβάνει λουρί ώμου και κάλυμμα βροχής με διάφανο παράθυρο.
Μ350mm, Π223mm,Υ150mm
Μέγιστο βάρος φορτίου 2kg
Χωρητικότητα περίπου 4 λίτρα.
Απαιτείται κατάλληλη βάση στήριξης για την τοποθέτηση.
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση