Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Ζήστε την εμπειρία Supersport Obsession με τη νέα μοτοσικλέτα Ninja ZX-6R. Ξεπεράστε όλα τα όρια με ασυναγώνιστες επιδόσεις κατά τη διάρκεια της αθλητικής οδήγησης. Για εμάς, η ικανότητα να εμπνέουμε πλήρη εμπιστοσύνη και σαφήνεια όταν χρειάζεται περισσότερο είναι η υψηλότερη χαρά.
Χρώματα
Show all
Show less
€13,795.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ολοκαίνουρια εμφάνιση εμπνέεται από τη Ninja ZX-10R ενσαρκώνοντας ταυτόχρονα την ιδανική supersport εικόνα. Τα νέα μπροστινά και πλαϊνά φέρινγκ δημιουργούν μια σχεδίαση που ρέει ομαλά από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Οι νέοι συμπαγείς προβολείς και ένα πολυεπίπεδο μπροστινό φέρινγκ συνθέτουν το νέο «πρόσωπο» της Ninja ZX-6R, ενώ τα σκούρα φέρινγκ κινητήρα και η εξάτμιση ενισχύουν την supersport όψη και τα φλας LED συμπληρώνουν τον εξολοκλήρου LED φωτισμό.
Η ολοκαίνουρια εμφάνιση εμπνέεται από τη Ninja ZX-10R ενσαρκώνοντας ταυτόχρονα την ιδανική supersport εικόνα. Τα νέα μπροστινά και πλαϊνά φέρινγκ δημιουργούν μια σχεδίαση που ρέει ομαλά από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Οι νέοι συμπαγείς προβολείς και ένα πολυεπίπεδο μπροστινό φέρινγκ συνθέτουν το νέο «πρόσωπο» της Ninja ZX-6R, ενώ τα σκούρα φέρινγκ κινητήρα και η εξάτμιση ενισχύουν την supersport όψη και τα φλας LED συμπληρώνουν τον εξολοκλήρου LED φωτισμό.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Εκτός από τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο νέος πίνακας οργάνων προσφέρει αρκετές λειτουργίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Εκτός από τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο νέος πίνακας οργάνων προσφέρει αρκετές λειτουργίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο προηγούμενο μοντέλο.
Με κινητήρα αγωνιστικού τύπου και βελτιστοποιημένη απόδοση πλαισίου για το δρόμο, η Ninja ZX-6R προσφέρει απολαυστική οδήγηση σε ευρεία γκάμα καταστάσεων οδήγησης. Παρά το υψηλό δυναμικό που της χαρίζει η καταγωγή της για διασκεδαστική οδήγηση σε πίστα, η εστίασή της στο δρόμο την καθιστά τη supersport μοτοσυκλέτα επιλογής στην κατηγορία των 600 κ.εκ. για ολοήμερη περιήγηση σε φαράγγια ή ορεινές διαδρομές.
Με κινητήρα αγωνιστικού τύπου και βελτιστοποιημένη απόδοση πλαισίου για το δρόμο, η Ninja ZX-6R προσφέρει απολαυστική οδήγηση σε ευρεία γκάμα καταστάσεων οδήγησης. Παρά το υψηλό δυναμικό που της χαρίζει η καταγωγή της για διασκεδαστική οδήγηση σε πίστα, η εστίασή της στο δρόμο την καθιστά τη supersport μοτοσυκλέτα επιλογής στην κατηγορία των 600 κ.εκ. για ολοήμερη περιήγηση σε φαράγγια ή ορεινές διαδρομές.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Το πλεονέκτημα που προσφέρει ο μεγαλύτερος κατά 37 κ.εκ. κυβισμός της Ninja ZX-6R είναι σημαντικό για πραγματικά απολαυστική οδήγηση. Η μεγαλύτερη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών είναι ευπρόσδεκτη στη σπορ οδήγηση, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ωστόσο, η ισχυρότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές σε σύγκριση με τα «συνηθισμένα» μοντέλα supersport της μεσαίας κατηγορίας προσφέρει αυξημένη ευκολία στη χρήση σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης στην πόλη ή όταν ο αναβάτης θέλει να επιταχύνει για να προσπεράσετε ένα άλλο όχημα στον αυτοκινητόδρομο. Οι αναβαθμίσεις για το 2024 περιλαμβάνουν προσαρμογές σε σχέση με τις εκπομπές.
Το πλεονέκτημα που προσφέρει ο μεγαλύτερος κατά 37 κ.εκ. κυβισμός της Ninja ZX-6R είναι σημαντικό για πραγματικά απολαυστική οδήγηση. Η μεγαλύτερη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών είναι ευπρόσδεκτη στη σπορ οδήγηση, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ωστόσο, η ισχυρότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές σε σύγκριση με τα «συνηθισμένα» μοντέλα supersport της μεσαίας κατηγορίας προσφέρει αυξημένη ευκολία στη χρήση σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης στην πόλη ή όταν ο αναβάτης θέλει να επιταχύνει για να προσπεράσετε ένα άλλο όχημα στον αυτοκινητόδρομο. Οι αναβαθμίσεις για το 2024 περιλαμβάνουν προσαρμογές σε σχέση με τις εκπομπές.
Οι μονομπλόκ δαγκάνες υψηλής ακαμψίας, ακτινικής τοποθέτησης, προσφέρουν σταθερή αίσθηση στη μανέτα για βέλτιστο έλεγχο. Τα μπροστινά φρένα, με μεγάλους δίσκους Ø 310 χιλ. και μια αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου εξασφαλίζουν ισχυρή πέδηση με εξαιρετική αίσθηση. Ένα δισκόφρενο Ø 220 χιλ. και μια ελαφριά δαγκάνα φρενάρουν τον πίσω τροχό. Οι νέοι στρογγυλοί δίσκοι σε παρόμοιο στυλ με αυτούς της Ninja ZX-10R ενισχύουν την εικόνα της οικογένειας Ninja ZX.
Οι μονομπλόκ δαγκάνες υψηλής ακαμψίας, ακτινικής τοποθέτησης, προσφέρουν σταθερή αίσθηση στη μανέτα για βέλτιστο έλεγχο. Τα μπροστινά φρένα, με μεγάλους δίσκους Ø 310 χιλ. και μια αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου εξασφαλίζουν ισχυρή πέδηση με εξαιρετική αίσθηση. Ένα δισκόφρενο Ø 220 χιλ. και μια ελαφριά δαγκάνα φρενάρουν τον πίσω τροχό. Οι νέοι στρογγυλοί δίσκοι σε παρόμοιο στυλ με αυτούς της Ninja ZX-10R ενισχύουν την εικόνα της οικογένειας Ninja ZX.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, η διαχείριση πέδησης επιπέδου supersport, οι επιλεγόμενες λειτουργίες ισχύος και το quick shifter συμπληρώνονται τώρα από μια πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με πολυάριθμες νέες λειτουργίες όπως, μεταξύ άλλων, η συνδεσιμότητα με smartphone και οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, η διαχείριση πέδησης επιπέδου supersport, οι επιλεγόμενες λειτουργίες ισχύος και το quick shifter συμπληρώνονται τώρα από μια πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με πολυάριθμες νέες λειτουργίες όπως, μεταξύ άλλων, η συνδεσιμότητα με smartphone και οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.
Ο κοντός ανεμοθώρακας συμβάλλει στην εικόνα supersport της Ninja ZX-6R. Όπως στη Ninja ZX-10R, το μπροστινό φέρινγκ στηρίζει τις πλαϊνές πλευρές του ανεμοθώρακα. Ο ανεμοθώρακας φέρει οπές για την εκτόνωση της πίεσης που δημιουργείται από πίσω του έτσι ώστε να περιορίζονται οι κραδασμοί όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.
Ο κοντός ανεμοθώρακας συμβάλλει στην εικόνα supersport της Ninja ZX-6R. Όπως στη Ninja ZX-10R, το μπροστινό φέρινγκ στηρίζει τις πλαϊνές πλευρές του ανεμοθώρακα. Ο ανεμοθώρακας φέρει οπές για την εκτόνωση της πίεσης που δημιουργείται από πίσω του έτσι ώστε να περιορίζονται οι κραδασμοί όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.
Τα νέα, συμπαγή, υβριδικά φωτιστικά σώματα προβολέα/ανακλαστήρα αποτελούν βασικό στοιχείο του νέου «προσώπου» της Ninja ZX-6R. Η τεχνολογία LED μονής εστίασης συμπληρώνεται από ενσωματωμένους ανακλαστήρες που κάνουν τα μη φωτιζόμενα μέρη του φωτιστικού σώματος να φαίνονται σκοτεινά, δημιουργώντας έτσι μια άγρια έκφραση. Η πολυεπίπεδη σχεδίαση του μπροστινού φέρινγκ συνδυάζεται με εισαγωγές σε στυλ πτερυγίων και μικρά σπόιλερ με κλίση δημιουργώντας μια πολύ χαρακτηριστική εικόνα.
Τα νέα, συμπαγή, υβριδικά φωτιστικά σώματα προβολέα/ανακλαστήρα αποτελούν βασικό στοιχείο του νέου «προσώπου» της Ninja ZX-6R. Η τεχνολογία LED μονής εστίασης συμπληρώνεται από ενσωματωμένους ανακλαστήρες που κάνουν τα μη φωτιζόμενα μέρη του φωτιστικού σώματος να φαίνονται σκοτεινά, δημιουργώντας έτσι μια άγρια έκφραση. Η πολυεπίπεδη σχεδίαση του μπροστινού φέρινγκ συνδυάζεται με εισαγωγές σε στυλ πτερυγίων και μικρά σπόιλερ με κλίση δημιουργώντας μια πολύ χαρακτηριστική εικόνα.
Όπως η σχεδίαση του πίσω φέρινγκ, το μπροστινό και τα πλαϊνά φέρινγκ χρησιμοποιούν σύνθετες στρώσεις για να δημιουργήσουν ένα τρισδιάστατο εφέ, με πολλαπλά επίπεδα, που ενισχύει τη σχεδίαση ανώτερης κατηγορίας. Η ρευστή, αέρινη σχεδίαση της επένδυσης πλαισίου τραβά το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω και αναδεικνύει τις εστιασμένες στο δρόμο supersport επιδόσεις της Ninja ZX-6R.
Όπως η σχεδίαση του πίσω φέρινγκ, το μπροστινό και τα πλαϊνά φέρινγκ χρησιμοποιούν σύνθετες στρώσεις για να δημιουργήσουν ένα τρισδιάστατο εφέ, με πολλαπλά επίπεδα, που ενισχύει τη σχεδίαση ανώτερης κατηγορίας. Η ρευστή, αέρινη σχεδίαση της επένδυσης πλαισίου τραβά το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω και αναδεικνύει τις εστιασμένες στο δρόμο supersport επιδόσεις της Ninja ZX-6R.
Η ολοκαίνουρια εμφάνιση εμπνέεται από τη Ninja ZX-10R ενσαρκώνοντας ταυτόχρονα την ιδανική supersport εικόνα. Τα νέα μπροστινά και πλαϊνά φέρινγκ δημιουργούν μια σχεδίαση που ρέει ομαλά από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Οι νέοι συμπαγείς προβολείς και ένα πολυεπίπεδο μπροστινό φέρινγκ συνθέτουν το νέο «πρόσωπο» της Ninja ZX-6R, ενώ τα σκούρα φέρινγκ κινητήρα και η εξάτμιση ενισχύουν την supersport όψη και τα φλας LED συμπληρώνουν τον εξολοκλήρου LED φωτισμό.
Η ολοκαίνουρια εμφάνιση εμπνέεται από τη Ninja ZX-10R ενσαρκώνοντας ταυτόχρονα την ιδανική supersport εικόνα. Τα νέα μπροστινά και πλαϊνά φέρινγκ δημιουργούν μια σχεδίαση που ρέει ομαλά από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Οι νέοι συμπαγείς προβολείς και ένα πολυεπίπεδο μπροστινό φέρινγκ συνθέτουν το νέο «πρόσωπο» της Ninja ZX-6R, ενώ τα σκούρα φέρινγκ κινητήρα και η εξάτμιση ενισχύουν την supersport όψη και τα φλας LED συμπληρώνουν τον εξολοκλήρου LED φωτισμό.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Εκτός από τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο νέος πίνακας οργάνων προσφέρει αρκετές λειτουργίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Εκτός από τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο νέος πίνακας οργάνων προσφέρει αρκετές λειτουργίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο προηγούμενο μοντέλο.
Με κινητήρα αγωνιστικού τύπου και βελτιστοποιημένη απόδοση πλαισίου για το δρόμο, η Ninja ZX-6R προσφέρει απολαυστική οδήγηση σε ευρεία γκάμα καταστάσεων οδήγησης. Παρά το υψηλό δυναμικό που της χαρίζει η καταγωγή της για διασκεδαστική οδήγηση σε πίστα, η εστίασή της στο δρόμο την καθιστά τη supersport μοτοσυκλέτα επιλογής στην κατηγορία των 600 κ.εκ. για ολοήμερη περιήγηση σε φαράγγια ή ορεινές διαδρομές.
Με κινητήρα αγωνιστικού τύπου και βελτιστοποιημένη απόδοση πλαισίου για το δρόμο, η Ninja ZX-6R προσφέρει απολαυστική οδήγηση σε ευρεία γκάμα καταστάσεων οδήγησης. Παρά το υψηλό δυναμικό που της χαρίζει η καταγωγή της για διασκεδαστική οδήγηση σε πίστα, η εστίασή της στο δρόμο την καθιστά τη supersport μοτοσυκλέτα επιλογής στην κατηγορία των 600 κ.εκ. για ολοήμερη περιήγηση σε φαράγγια ή ορεινές διαδρομές.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Το πλεονέκτημα που προσφέρει ο μεγαλύτερος κατά 37 κ.εκ. κυβισμός της Ninja ZX-6R είναι σημαντικό για πραγματικά απολαυστική οδήγηση. Η μεγαλύτερη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών είναι ευπρόσδεκτη στη σπορ οδήγηση, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ωστόσο, η ισχυρότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές σε σύγκριση με τα «συνηθισμένα» μοντέλα supersport της μεσαίας κατηγορίας προσφέρει αυξημένη ευκολία στη χρήση σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης στην πόλη ή όταν ο αναβάτης θέλει να επιταχύνει για να προσπεράσετε ένα άλλο όχημα στον αυτοκινητόδρομο. Οι αναβαθμίσεις για το 2024 περιλαμβάνουν προσαρμογές σε σχέση με τις εκπομπές.
Το πλεονέκτημα που προσφέρει ο μεγαλύτερος κατά 37 κ.εκ. κυβισμός της Ninja ZX-6R είναι σημαντικό για πραγματικά απολαυστική οδήγηση. Η μεγαλύτερη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών είναι ευπρόσδεκτη στη σπορ οδήγηση, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ωστόσο, η ισχυρότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές σε σύγκριση με τα «συνηθισμένα» μοντέλα supersport της μεσαίας κατηγορίας προσφέρει αυξημένη ευκολία στη χρήση σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης στην πόλη ή όταν ο αναβάτης θέλει να επιταχύνει για να προσπεράσετε ένα άλλο όχημα στον αυτοκινητόδρομο. Οι αναβαθμίσεις για το 2024 περιλαμβάνουν προσαρμογές σε σχέση με τις εκπομπές.
Οι μονομπλόκ δαγκάνες υψηλής ακαμψίας, ακτινικής τοποθέτησης, προσφέρουν σταθερή αίσθηση στη μανέτα για βέλτιστο έλεγχο. Τα μπροστινά φρένα, με μεγάλους δίσκους Ø 310 χιλ. και μια αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου εξασφαλίζουν ισχυρή πέδηση με εξαιρετική αίσθηση. Ένα δισκόφρενο Ø 220 χιλ. και μια ελαφριά δαγκάνα φρενάρουν τον πίσω τροχό. Οι νέοι στρογγυλοί δίσκοι σε παρόμοιο στυλ με αυτούς της Ninja ZX-10R ενισχύουν την εικόνα της οικογένειας Ninja ZX.
Οι μονομπλόκ δαγκάνες υψηλής ακαμψίας, ακτινικής τοποθέτησης, προσφέρουν σταθερή αίσθηση στη μανέτα για βέλτιστο έλεγχο. Τα μπροστινά φρένα, με μεγάλους δίσκους Ø 310 χιλ. και μια αντλία μπροστινού φρένου ακτινικού τύπου εξασφαλίζουν ισχυρή πέδηση με εξαιρετική αίσθηση. Ένα δισκόφρενο Ø 220 χιλ. και μια ελαφριά δαγκάνα φρενάρουν τον πίσω τροχό. Οι νέοι στρογγυλοί δίσκοι σε παρόμοιο στυλ με αυτούς της Ninja ZX-10R ενισχύουν την εικόνα της οικογένειας Ninja ZX.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, η διαχείριση πέδησης επιπέδου supersport, οι επιλεγόμενες λειτουργίες ισχύος και το quick shifter συμπληρώνονται τώρα από μια πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με πολυάριθμες νέες λειτουργίες όπως, μεταξύ άλλων, η συνδεσιμότητα με smartphone και οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, η διαχείριση πέδησης επιπέδου supersport, οι επιλεγόμενες λειτουργίες ισχύος και το quick shifter συμπληρώνονται τώρα από μια πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με πολυάριθμες νέες λειτουργίες όπως, μεταξύ άλλων, η συνδεσιμότητα με smartphone και οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.
Ο κοντός ανεμοθώρακας συμβάλλει στην εικόνα supersport της Ninja ZX-6R. Όπως στη Ninja ZX-10R, το μπροστινό φέρινγκ στηρίζει τις πλαϊνές πλευρές του ανεμοθώρακα. Ο ανεμοθώρακας φέρει οπές για την εκτόνωση της πίεσης που δημιουργείται από πίσω του έτσι ώστε να περιορίζονται οι κραδασμοί όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.
Ο κοντός ανεμοθώρακας συμβάλλει στην εικόνα supersport της Ninja ZX-6R. Όπως στη Ninja ZX-10R, το μπροστινό φέρινγκ στηρίζει τις πλαϊνές πλευρές του ανεμοθώρακα. Ο ανεμοθώρακας φέρει οπές για την εκτόνωση της πίεσης που δημιουργείται από πίσω του έτσι ώστε να περιορίζονται οι κραδασμοί όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.
Τα νέα, συμπαγή, υβριδικά φωτιστικά σώματα προβολέα/ανακλαστήρα αποτελούν βασικό στοιχείο του νέου «προσώπου» της Ninja ZX-6R. Η τεχνολογία LED μονής εστίασης συμπληρώνεται από ενσωματωμένους ανακλαστήρες που κάνουν τα μη φωτιζόμενα μέρη του φωτιστικού σώματος να φαίνονται σκοτεινά, δημιουργώντας έτσι μια άγρια έκφραση. Η πολυεπίπεδη σχεδίαση του μπροστινού φέρινγκ συνδυάζεται με εισαγωγές σε στυλ πτερυγίων και μικρά σπόιλερ με κλίση δημιουργώντας μια πολύ χαρακτηριστική εικόνα.
Τα νέα, συμπαγή, υβριδικά φωτιστικά σώματα προβολέα/ανακλαστήρα αποτελούν βασικό στοιχείο του νέου «προσώπου» της Ninja ZX-6R. Η τεχνολογία LED μονής εστίασης συμπληρώνεται από ενσωματωμένους ανακλαστήρες που κάνουν τα μη φωτιζόμενα μέρη του φωτιστικού σώματος να φαίνονται σκοτεινά, δημιουργώντας έτσι μια άγρια έκφραση. Η πολυεπίπεδη σχεδίαση του μπροστινού φέρινγκ συνδυάζεται με εισαγωγές σε στυλ πτερυγίων και μικρά σπόιλερ με κλίση δημιουργώντας μια πολύ χαρακτηριστική εικόνα.
Όπως η σχεδίαση του πίσω φέρινγκ, το μπροστινό και τα πλαϊνά φέρινγκ χρησιμοποιούν σύνθετες στρώσεις για να δημιουργήσουν ένα τρισδιάστατο εφέ, με πολλαπλά επίπεδα, που ενισχύει τη σχεδίαση ανώτερης κατηγορίας. Η ρευστή, αέρινη σχεδίαση της επένδυσης πλαισίου τραβά το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω και αναδεικνύει τις εστιασμένες στο δρόμο supersport επιδόσεις της Ninja ZX-6R.
Όπως η σχεδίαση του πίσω φέρινγκ, το μπροστινό και τα πλαϊνά φέρινγκ χρησιμοποιούν σύνθετες στρώσεις για να δημιουργήσουν ένα τρισδιάστατο εφέ, με πολλαπλά επίπεδα, που ενισχύει τη σχεδίαση ανώτερης κατηγορίας. Η ρευστή, αέρινη σχεδίαση της επένδυσης πλαισίου τραβά το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω και αναδεικνύει τις εστιασμένες στο δρόμο supersport επιδόσεις της Ninja ZX-6R.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο προσφέρει πέδηση υψηλής απόδοσης διατηρώντας ταυτόχρονα τη φυσική αίσθηση.
Η Kawasaki ανέπτυξε το σύστημα KIBS έτσι ώστε να λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χειρισμού των μοτοσυκλετών supersport, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά αποδοτικό φρενάρισμα με ελάχιστη επέμβαση σε απαιτητική σπορ οδήγηση. Είναι το πρώτο σύστημα εργοστασιακής παραγωγής που συνδέει τον εγκέφαλο ABS και τον εγκέφαλο ελέγχου κινητήρα. Πέρα από την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, το σύστημα KIBS παρακολουθεί την πίεση στη δαγκάνα μπροστινού φρένου, τη θέση της πεταλούδας γκαζιού, τις στροφές κινητήρα, τον χειρισμό του συμπλέκτη και την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας. Όλες αυτές οι πληροφορίες αναλύονται για να προσδιοριστεί η ιδανική πίεση υδραυλικού κυκλώματος στο μπροστινό φρένο. Χάρη στον ακριβή έλεγχο, μπορούν να αποφευχθούν οι μεγάλες πτώσεις της πίεσης του υδραυλικού κυκλώματος που παρατηρούνται συνήθως στα κλασικά συστήματα ABS. Επιπλέον, μπορεί να εξαλειφθεί η τάση ανασήκωσης του πίσω τροχού στις φάσεις έντονου φρεναρίσματος που παρουσιάζουν τα μοντέλα supersport και να διατηρηθεί ο έλεγχος του πίσω φρένου κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο προσφέρει πέδηση υψηλής απόδοσης διατηρώντας ταυτόχρονα τη φυσική αίσθηση.
Η Kawasaki ανέπτυξε το σύστημα KIBS έτσι ώστε να λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χειρισμού των μοτοσυκλετών supersport, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά αποδοτικό φρενάρισμα με ελάχιστη επέμβαση σε απαιτητική σπορ οδήγηση. Είναι το πρώτο σύστημα εργοστασιακής παραγωγής που συνδέει τον εγκέφαλο ABS και τον εγκέφαλο ελέγχου κινητήρα. Πέρα από την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, το σύστημα KIBS παρακολουθεί την πίεση στη δαγκάνα μπροστινού φρένου, τη θέση της πεταλούδας γκαζιού, τις στροφές κινητήρα, τον χειρισμό του συμπλέκτη και την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας. Όλες αυτές οι πληροφορίες αναλύονται για να προσδιοριστεί η ιδανική πίεση υδραυλικού κυκλώματος στο μπροστινό φρένο. Χάρη στον ακριβή έλεγχο, μπορούν να αποφευχθούν οι μεγάλες πτώσεις της πίεσης του υδραυλικού κυκλώματος που παρατηρούνται συνήθως στα κλασικά συστήματα ABS. Επιπλέον, μπορεί να εξαλειφθεί η τάση ανασήκωσης του πίσω τροχού στις φάσεις έντονου φρεναρίσματος που παρουσιάζουν τα μοντέλα supersport και να διατηρηθεί ο έλεγχος του πίσω φρένου κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Compression ratio | 12.9:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Bore x stroke | 67.0 x 45.1 χιλ. |
Displacement | 636 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου με οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες: 38 χιλ. x 4 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ με ψυγείο λαδιού |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 91.0 kW {124 PS} / 13,000 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 95.2 kW {129 PS} / 13,000 σ.α.λ. |
Maximum torque | 69.0 N•m {7.0 kgf•m} / 10,800 σ.α.λ. |
CO2 emission | 145 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 6.1 λ./100 χλμ. |
CO2 emission 85 kW kit | 147 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption 85 kW kit | 6.2 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Primary reduction ratio | 1.900 (76/40) |
Gear ratios 1st | 2.846 (37/13) |
Gear ratios 2nd | 2.200 (33/15) |
Gear ratios 3rd | 1.850 (37/20) |
Gear ratios 4th | 1.600 (32/20) |
Gear ratios 5th | 1.421 (27/19) |
Gear ratios 6th | 1.300 (26/20) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 2.867 (43/15) |
Frame type | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Trail | 101 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 151 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x W x H | 2,025 x 710 x 1,105 χιλ. |
Steering angle L R | 27° / 27° |
Wheel base | 1,400 χιλ. |
Ground clearance | 130 χιλ. |
Fuel capacity | 17.0 λίτρα |
Seat height | 830 χιλ. |
Curb mass | 198 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι |
---|---|
Front brake diameter | Ø 310 χιλ. |
Front brake caliper type | Ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ, με 4 έμβολα αντικριστά |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονή δαγκάνα με πείρους |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι Ξεχωριστής Λειτουργίας (SFF-BP) με απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήρια top-out |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Bottom-Link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου με δοχείο piggyback, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Μπροστινό σταντ για μοντέλα με δαγκάνες μπροστινού φρένου ακτινικής τοποθέτησης.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε:
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας