Kawasaki "Change the Game" με νέο ισχυρό υβριδικό Ninja 7 HEV

Έχοντας μόλις πρόσφατα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο των νέων EV μοτοσικλετών κατηγορίας A1 στο Παρίσι, η Kawasaki κάνει ένα ακόμη τεράστιο βήμα προς τον μακροπρόθεσμο στόχο της ουδετερότητας άνθρακα με την εισαγωγή του πρώτου* μαζικά παραγόμενου Strong Hybrid *, του Ninja 7 Hybrid.

Επιδιώκοντας να «αλλάξει το παιχνίδι», το ολοκαίνουργιο Ninja 7 Hybrid προσφέρει ένα μοναδικό παράθυρο σε έναν κόσμο μελλοντικών μοτοσικλετών, αλλά σε ένα σύγχρονο χρονικό πλαίσιο, με τα πρώτα μοντέλα να αναμένεται να βρίσκονται στους εκθεσιακούς χώρους τον Ιανουάριο του 2024.

Στην καρδιά του Ninja 7 Hybrid βρίσκεται ο καινοτόμος συνδυασμός ενός ολοκαίνουργιου παράλληλου δίδυμου, υδρόψυκτου τετράχρονου κινητήρα 451cc – με χειροκίνητες ή αυτόματα επιλεγμένες ταχύτητες – και ενός κινητήρα έλξης και μπαταρίας. Ένας φουτουριστικός συνδυασμός που προσφέρει μια σειρά από νέες εμπειρίες οδήγησης, καθώς και ισχύ κινητήρα 43,5 kW που αυξάνεται σε μια εντυπωσιακή υβριδική καθαρή ισχύ 51,1kW χάρη στο "e-Boost". Όσον αφορά τη ροπή, οι τιμές είναι εξίσου εντυπωσιακές, με μέγιστη ισχύ συστήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης και EV σε συνδυασμό 60,4 N·m {6,2 kgƒ·m} σε μόλις 2.800 σ.α.λ. 

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το Ninja 7 Hybrid ζυγίζει 227 κιλά και είναι ένα μεσαίο πακέτο που προσφέρει συνολικές επιδόσεις κατηγορίας 650cc έως 700cc με την άμεση επιτάχυνση να ανταγωνίζεται εκείνη ενός μοντέλου supersport κατηγορίας 1.000cc από στάση (με τη λειτουργία e-boost της Kawasaki να έχει ήδη παρατηρηθεί στις EV μηχανές τους) και  οικονομία καυσίμου στο ίδιο επίπεδο με την κατηγορία 250cc με πιστοποίηση WMTC Class 3-2 4.0 l / 100 km που γίνεται ακόμα πιο οικονομικό στη λειτουργία ECO-HYBROD. Επιπλέον, οι αναβάτες μπορούν να εναλλάσσονται μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης (SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID, EV**) που το καθένα προσφέρει ξεχωριστό χαρακτήρα οδήγησης, καθώς εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα καταστάσεων οδήγησης.

Άλλες καινοτομίες περιλαμβάνουν τη λειτουργία idling stop, σύμφωνα με την οποία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σταματά για εξοικονόμηση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, καθώς και το Automatic Launch Position Finder (ALPF), το οποίο – όταν επιλεγεί – επιλέγει αυτόματα την πρώτη ταχύτητα σε στάση, καθώς και μια λειτουργία βάδισης προς τα εμπρός και προς τα πίσω για να βοηθήσει τους ελιγμούς και το παρκάρισμα σε χαμηλές ταχύτητες. Επιπλέον, αυτό το καινοτόμο νέο μοντέλο είναι σε θέση να συλλέγει ενέργεια κατά την οδήγηση χάρη στο αναγεννητικό σύστημα που σημαίνει πότε ο αναβάτης φεύγει Το γκάζι Η ενέργεια της επιβράδυνσης ανακυκλώνεται πίσω στην μπαταρία. Αυτό συμβάλλει σε μεγαλύτερο εύρος πλεύσης. 

Χρησιμοποιώντας μια ειδικά σχεδιασμένη έκδοση του γνωστού πλαισίου τύπου πέργκολας της Kawasaki, η «συσκευασία» του βενζινοκινητήρα και του κινητήρα μέγιστης πρόσφυσης 9kw αποκαλύπτει μια συμπαγή αδελφοποιημένη μονάδα ισχύος με την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V κοντά στο κεντρικό σημείο του πλαισίου για να εξιδανικεύσει την κατανομή βάρους. Ο κινητήρας έλξης είναι εξοπλισμένος με μετατροπέα ISG (ο οποίος καλύπτει την ισχύ AC σε DC και αντίστροφα) και μετατροπέα DCDC (μετατρέποντας τα 48 V της μπαταρίας στο Ισχύς 12 V που απαιτείται από την ECU και άλλα συστήματα), το ζεύγος είναι ενωμένο, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση χώρου.

Και όσον αφορά το στυλ, το Ninja 7 Hybrid λάμπει σε μια μοναδική επεξεργασία HEV που συνδυάζει ένα ματ πράσινο ασβέστη κάτω από το φέρινγκ με ασημί και μαύρο αμάξωμα που προορίζεται – όπως και οι μηχανικές καινοτομίες του – να κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα να ξεχωρίζει από το κοινό κοπάδι.

Εργονομικά, η χαλαρή και σπορ θέση οδήγησης διευκολύνει τον αναβάτη προς το υψηλής ποιότητας κόκπιτ και την προσεκτικά μελετημένη διάταξη του διακόπτη. Και τα δύο έχουν σχεδιαστεί για να είναι διαισθητικά και να εμπνέουν εμπιστοσύνη. Για τους μετρητές, τα έγχρωμα όργανα TFT περιλαμβάνουν συνδεσιμότητα smartphone μέσω μιας προσαρμοσμένης έκδοσης της μοτοσικλέτας RIDEOLOGY THE APP, συμβάλλοντας σε μια βελτιωμένη εμπειρία μοτοσικλέτας. 

Ως το πρώτο του είδους του, το Ninja 7 Hybrid θέτει τον πήχη για τις μοτοσικλέτες HEV. Προσφέροντας τα καλύτερα στοιχεία των μοντέλων ICE και EV και ικανό να πλοηγηθεί τόσο στην αστική ζούγκλα όσο και στους επαρχιακούς δρόμους, αυτό το επαναστατικό νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του.   Με τον συναρπαστικό χαρακτήρα του και τα πολυάριθμα καινοτόμα χαρακτηριστικά που μπορούν να εξερευνήσουν οι αναβάτες, Το Ninja 7 Hybrid εγκαινιάζει πραγματικά μια νέα εποχή στις οδηγικές εμπειρίες.

 

* Μοντέλα μαζικής παραγωγής (εξαιρουμένων των σκούτερ) από έναν μεγάλο κατασκευαστή σπορ ισχύος από τις 6 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με έρευνα της Kawasaki Motors, Ltd.   

Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για ισχυρή οδήγηση και λόγω της μεγάλης χωρητικότητας της μπαταρίας τους είναι σε θέση να λειτουργούν μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

** Η λειτουργία EV του Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη για ορισμένες καταστάσεις όπου η αθόρυβη οδήγηση είναι κατάλληλη, όπως σε κατοικημένες περιοχές ή σε γκαράζ στάθμευσης. Η ταχύτητα και η εμβέλεια είναι περιορισμένες.