Κληρονομώντας τη συναρπαστική και φιλική προς τον αναβάτη φιλοσοφία των προκατόχων της, η νέα Z900 επωφελείται από αναβαθμίσεις του πλαισίου και του κινητήρα που συμβάλλουν σε ακόμα μεγαλύτερη διασκέδαση στην οδήγηση στο δρόμο. Ένα βελτιωμένο ηλεκτρονικό πακέτο υποστήριξης του αναβάτη περιλαμβάνει ανατροφοδότηση IMU και το πιο πρόσφατο σύστημα διπλής κατεύθυνσης KQS της Kawasaki (που λειτουργεί από τις 1500 στροφές ανά λεπτό), ενώ όταν έρθει η ώρα να πάτε από το σημείο Α στο σημείο Β, χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την οδήγηση, όπως το ηλεκτρονικό cruise control και το πρώτο σύστημα πλοήγησης «turn-by-turn» της Kawasaki, συμβάλλουν στην ομαλή και ευχάριστη διαδρομή.
Η Kawasaki θα μπορούσε να συγχωρεθεί αν επαναπαυόταν στις δάφνες της όσον αφορά το Z900, αλλά στην πραγματικότητα η ενέργεια που δαπανήθηκε από το εργοστάσιο Akashi για το 2025 είναι σημαντική. Μια αναβαθμισμένη σχεδίαση sugomi* τραβάει το βλέμμα με κομψό, τολμηρό στυλ που χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη, καθώς υπαινίσσεται την αιχμηρή απόδοση sugomi στο εσωτερικό της.
Όσον αφορά την κινητήρια δύναμη, ο πανίσχυρος υγρόψυκτος, 4-χρονος, 4-κύλινδρος κινητήρας 948 κ.εκ. σε σειρά έχει χαρακτήρα γρήγορης περιστροφής και ισχυρότερο χτύπημα στις μεσαίες στροφές σε συνδυασμό με τον ακριβή έλεγχο από τις νέες ηλεκτρονικές βαλβίδες γκαζιού, ενώ τα εξαιρετικά εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης της Kawasaki διαθέτουν IMU για την επίβλεψη μιας σειράς λειτουργιών. Και για να επιβραδύνει το go show, τα νέα μπροστινά φρένα διαθέτουν τώρα νέες δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης με 4 έμβολα που προσφέρουν γραμμικό άγγιγμα των φρένων μέσω των νέων ελαστικών Dunlop Sportmax Q5A.
Σημαντικό μέρος του πιο αιχμηρού και καινοτόμου εμπρόσθιου τμήματος είναι οι νέοι ακριβείς και συμπαγείς προβολείς, καθώς και ένας προηγμένος πίσω φωτισμός LED. Τα νέα πλαϊνά καλύμματα από φινιρισμένο αλουμίνιο και άλλες πινελιές δίνουν στο Z900 μια μεταλλική εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ενώ η νέα, πιο άνετη σέλα είναι πιο επίπεδη για να επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται εύκολα και να διατηρεί την προσοχή του στα μεγάλα έγχρωμα ψηφιακά όργανα TFT 5 ιντσών καθώς και στην ευκολία του ηλεκτρονικού cruise control που είναι στάνταρ.
Για πρώτη φορά στην Kawasaki, η πλοήγηση turn-by-turn μπορεί να εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων, επιτρέποντας στον αναβάτη να δει πού πρέπει να στρίψει την επόμενη φορά, ενώ η συμβατότητα με την εφαρμογή Rideology The App Motorcycle επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει διάφορες λειτουργίες με φωνητικές εντολές**.Ένα σημαντικό μέρος του καινοτόμου εμπρόσθιου μέρους με πιο έντονη εμφάνιση είναι οι ακριβείς και νέοι προβολείς, καθώς και ένας προηγμένος οπίσθιος φωτισμός LED. Τα νέα πλαϊνά καλύμματα από «βουρτσισμένο» αλουμίνιο και άλλες πινελιές προσδίδουν στο Z900 μια μεταλλική εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ενώ η νέα, πιο άνετη σέλα είναι πιο επίπεδη για να επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται εύκολα και να διατηρεί την προσοχή του στα μεγάλα έγχρωμα ψηφιακά όργανα TFT 5 ιντσών καθώς και την ευκολία του ηλεκτρονικού cruise control που είναι στάνταρ.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Στην πραγματικότητα, ο κατάλογος των νέων χαρακτηριστικών του 2025 εκτείνεται στο βάθος και περιλαμβάνει ανανεωμένα προφίλ εκκεντροφόρων που συμβάλλουν στη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και στην αύξηση της ροπής στις χαμηλότερες στροφές, καθώς και νέες ρυθμίσεις της ECU που βοηθούν στην πιθανή αύξηση της οικονομίας καυσίμου κατά 16% και στη μείωση των εκπομπών CO2 σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης KTRC της Kawasaki διαθέτει επίσης επιλέξιμες λειτουργίες ισχύος και ενσωματωμένες λειτουργίες οδήγησης.
Για τον αναβάτη, το σχήμα της μπροστινής σέλας έχει αναβαθμιστεί με πυκνότερη ουρεθάνη και υπάρχουν δύο ύψη σέλας*** μέσω της ERGO-FIT High σέλας στα 830χιλ. και μιας εναλλακτικής ERGO-FIT Low σέλας στα 810χιλ. Και μπροστά από τον αναβάτη, το τιμόνι στιβαρού τύπου προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία και προσδίδει μια αίσθηση υπερηφάνειας.
Το Sugomi δεν αφορά μόνο την όψη του νέου Z900. Ο προηγμένος πίσω φωτισμός LED διαθέτει σχεδίαση καθοδήγησης του φωτός που δημιουργεί μια πρωτοποριακή, τρισδιάστατη εμφάνιση, ενώ πρακτικά, μια πρίζα USB Type-C στην περιοχή του πιλοτηρίου (βασικός εξοπλισμός στο μοντέλο SE) προσφέρει ένα διακριτικό και βολικό σημείο φόρτισης.
Εκτός από το στάνταρ Z900, το μοντέλο Special Edition διαθέτει υψηλότερης ποιότητας ανάρτηση (συμπεριλαμβανομένου ενός πίσω αμορτισέρ Öhlins), εξαρτήματα μπροστινών φρένων Brembo, καθώς και ειδικό χρώμα και γραφικά, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά θα διαθέτει επίσης μοντέλα 70 kW και 35 kW, προσφέροντας πρόσβαση στις συγκινήσεις του Z Supernaked για ένα ευρύτερο φάσμα αναβατών.
Οι λάτρεις του Z σε όλη την Ευρώπη αναμένουν για μια νέα έκδοση - let the feast begin!
Z900 χρώματα:
Z900 | METALLIC SPARK BLACK/METALLIC CARBON GRAY/EBONY |
Z900 | METALLIC CARBON GRAY/METALLIC PHANTOM SILVER/CANDY PERSIMMON RED |
Z900 | METALLIC MOONDUST GRAY/METALLIC SPARK BLACK/CANDY LIME GREEN |
Z900SE | METALLIC MATTE GRAPHITE GRAY/EBONY/METALLIC GRAPHITE GRAY |
(SE model is not available in a 70Kw version)
* Sugomi περιγράφει τα βασικά στοιχεία απόδοσης και σχεδίασης που βρίσκονται στα μοντέλα Z Supernaked της Kawasaki.
** Οι λειτουργίες φωνητικών εντολών και πλοήγησης θα είναι διαθέσιμες μόνο στους χρήστες που διαθέτουν άδεια χρήσης. Η υποστήριξη αυτών των λειτουργιών ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα.
*** Το τυπικό ύψος καθίσματος στην Ευρώπη είναι 830χιλ.