Inpage Navigation Section: ROAD RACE:

Ομάδες Αγώνων Δρόμου

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike ξεκίνησε το 1988 στο Donington Park της Μεγάλης Βρετανίας και σύντομα καθιερώθηκε ως η κορυφαία σειρά αγώνων παραγωγής σε δύο τροχούς. Ο συνδυασμός προσιτών παγκόσμιων αγώνων σε προσβάσιμα μηχανήματα δρόμου ήταν ένα σαγηνευτικό αμάλγαμα για αναβάτες, ομάδες και θεατές.

Η Kawasaki ήταν νωρίς νικήτρια στο κυνήγι του τίτλου των αναβατών, χάρη στον Scott Russell το 1993 και πιο πρόσφατα το 2013, το 2015 και πέρυσι. Ο Tom Sykes ήταν πρωταθλητής το 2013 και ο Jonathan Rea το '15 και το '16, '17 &; 18, ο καθένας με το Ninja ZX-10R.

Η δυναστεία των μηχανών Ninja είχε κερδίσει 91 νίκες σε αγώνες μέχρι το τέλος της σεζόν του 2016, ξεκινώντας με τον Adrien Morillas στην εναρκτήρια χρονιά της σειράς. Από τότε οι Doug Chandler, Rob Phillis, Aaron Slight, Scott Russell, Anthony Gobert, Akira Yanagawa, Hitoyasu Izutsu, Chris Walker, Tom Sykes, Loris Baz και Jonathan Rea έχουν κερδίσει αγώνες WorldSBK για την Kawasaki.

Το σύνολο των πιλότων Ninja στο βάθρο ανέρχεται πλέον σε 307 από 720 αγώνες που ξεκίνησαν. Η Kawasaki έχει πάρει 63 pole positions σε αυτό το διάστημα.

Η Kawasaki είναι ένας πανταχού παρών κατασκευαστής στους αγώνες WorldSBK και από τις πρώτες μέρες μέχρι τώρα έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές κανονισμών και τεχνικών κανονισμών που ταιριάζουν και συμμορφώνονται. Αρκετές ομάδες επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν μηχανές Ninja ZX-10R για άλλη μια φορά, μια μαρτυρία για την απόδοση και την αξιοπιστία των μηχανών Kawasaki από την αρχή του πρωταθλήματος μέχρι τώρα.

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM SupersportSSP

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Supersport (WorldSSP) έγινε πλήρες Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM το 1999 και όλοι οι κύριοι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν κερδίσει τον τίτλο στην πορεία. Η Kawasaki κατέκτησε την πρώτη θέση το 2001 με τον Andrew Pitt και στη συνέχεια ο Kenan Sofuoglu κέρδισε τον τίτλο για την Kawasaki το 2012, το 2015 και την περασμένη σεζόν το 2016.

Ο πρώτος νικητής αγώνα Kawasaki στο πλήρες πρωτάθλημα FIM WSS ήρθε στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 1999, ο Βρετανός αναβάτης Iain Macpherson. Οι Andrew Pitt, Fabien Foret, Joan Lascorz, Broc Parkes και Randy Krummenacher έχουν επίσης δημοσιεύσει νίκες αγώνων στο middleweight Ninja. Η Kawasaki έχει σημειώσει 35 ατομικές νίκες σε αγώνες από το 1999.

Όπως και το 2016, θα υπάρξει ένα πρωτάθλημα δύο επιπέδων μέσα στη συνολική είσοδο του WorldSSP. Ορισμένες ομάδες θα αγωνιστούν μόνο στους ευρωπαϊκούς γύρους του πρωταθλήματος. Κάποιοι θα κάνουν τους 12 γύρους από την Αυστραλία στο Κατάρ και ένα υγιές grid έχει ήδη επιβεβαιωθεί. Πέρυσι οι αγώνες WorldSSP – ένας ανά Σαββατοκύριακο – θα εμφανιστούν σχεδόν σε όλους τους ίδιους γύρους με την πλήρη κατηγορία Superbike, με μόνο τον αμερικανικό γύρο στη Laguna Seca να λείπει από την εκστρατεία του 2016 στην κατηγορία μεσαίων βαρών.

Όπως πάντα, το πλαίσιο μιας supersport μηχανής πρέπει να παραμείνει σε μεγάλο βαθμό ως στάνταρ, η ρύθμιση του κινητήρα ρυθμίζεται αυστηρά και τα ελαστικά ελέγχου πρέπει να είναι εγκεκριμένα για χρήση στον αυτοκινητόδρομο - για να διατηρηθεί η σύνδεση με τις μοτοσικλέτες δρόμου όσο το δυνατόν πιο κοντά. Οι περιορισμένοι ηλεκτρονικοί κανονισμοί του περασμένου έτους έκαναν το πρωτάθλημα πιο ανοιχτό στην κορυφή, αλλά η Kawasaki εξακολουθούσε να είναι πρωταθλήτρια τόσο στους αγώνες αναβατών όσο και κατασκευαστών

Ποδήλατα

NINJA ZX-10RR

NINJA ZX6-Ρ

Inpage Navigation Section: Factory

Εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα Kawasaki

Στους σύγχρονους αγώνες WorldSBK, η Kawasaki Racing Team έχει επανειλημμένα αποδείξει ότι είναι η ομάδα που πρέπει να νικήσει αφού κέρδισε πέντε από τα τελευταία έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ομάδων, για να μην αναφέρουμε επτά από τα τελευταία οκτώ Παγκόσμια Πρωταθλήματα Αναβατών.

 

src="/content/dam/europe/en-EU/static-pages/KRT_Overview%20Picture.jpg"

Η επίσημη εργοστασιακή αγωνιστική προσπάθεια WorldSBK της Kawasaki, που διευθύνεται από το αγωνιστικό τμήμα της KHI στο Akashi της Ιαπωνίας, έχει τη βάση των δραστηριοτήτων της στο Granollers της Καταλονίας υπό τη διαχείριση του άκρως επαγγελματικού οργανισμού Provec Racing.

Επωφελούμενο από ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ανταλλακτικών που ενημερώνονται τακτικά και τεχνικής υποστήριξης απευθείας από το εργοστάσιο, το προσωπικό της Provec αντιμετωπίζει την πολυετή πρόκληση της διατήρησης των στρατοσφαιρικών επιπέδων επιτυχίας στην πίστα. Επιπλέον, υπάρχει το ηράκλειο υλικοτεχνικό έργο της μετακίνησης προσωπικού, μηχανημάτων και εγκαταστάσεων υποστήριξης σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια μιας σεζόν που περιλαμβάνει επίσης ολοκληρωμένες δεσμεύσεις δοκιμών.

Ακόμη και η άνευ προηγουμένου σεζόν του 2020, αρχικά διαταράχθηκε και στη συνέχεια συμπιέστηκε από τις αρνητικές επιπτώσεις μιας παγκόσμιας πανδημίας, είδε τελικά τον Jonathan Rea να κερδίζει το έκτο συνεχόμενο πρωτάθλημά του για το KRT. Η Kawasaki κέρδισε επίσης το στέμμα των κατασκευαστών, ενώ η ίδια η επίσημη ομάδα έχασε μόνο έναν πιθανό έκτο συνεχόμενο τίτλο στον τελευταίο αγώνα της σεζόν του 2020.

Συνεχίζοντας να επωφελείται από τις αποδεδειγμένες δυνατότητες μιας πολύ ανανεωμένης και εστιασμένης στο WorldSBK μοτοσυκλέτας δρόμου Ninja ZX-10RR, η οποία αποτελεί τη βασική μονάδα για επιδόσεις στην πίστα, η KRT είναι περήφανη που αντικατοπτρίζει τις βαθιές ρίζες της Kawasaki στο World Superbike

Όπως πάντα, η KRT και η Kawasaki θα ξεκινήσουν τις προετοιμασίες τους για το 2021 με μια μηχανή δρόμου από την ίδια αποθήκη με τον τοπικό αντιπρόσωπο της Kawasaki, μετατρέποντας τη ναυαρχίδα της μηχανής δρόμου σε πραγματικό διεκδικητή πρωταθλήματος στη μεγαλύτερη σειρά παραγωγής όλων. Με πολλά εξαρτήματα και τεχνολογίες που περνούν απευθείας από τη μοτοσυκλέτα δρόμου στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα, το τελευταίο αγωνιστικό εγκεκριμένο Ninja ZX-10RR είναι το απόλυτο παράδειγμα του αληθινού πνεύματος των αγώνων Superbike.

Έτοιμη να εκπληρώσει την πίστη που έδειξε σε αυτούς ως επίσημη ομάδα WorldSBK της Kawasaki, η KRT - μαζί με τον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Jonathan Rea και τον δεύτερο χρόνο τακτικό KRT Alex Lowes - θα είναι έξω για να πάρει και τις τρεις νίκες πρωταθλήματος το 2021. Με το νέο Ninja ZX-10RR να έχει ήδη θέσει έναν καταπληκτικό ρυθμό στις δοκιμές πριν από τη σεζόν, άλλη μια εξαιρετική χρονιά είναι ο στόχος της KRT και όλων μέσα στην οικογένεια της Kawasaki.

Αναβάτες

Τζόναθαν Ρέα

Άλεξ Λόουζ

Χορηγοί

Κύριοι Χορηγοί

Αθλητικοί Χορηγοί

Φιλοξενία

Γίνετε μέλος της ομάδας της Kawasaki για μια απίστευτη εμπειρία.

Εργαστήριο KRT

c/Can Cabanyes ν. 71 
Pol. Ind. Circuit de Catalunya 
08403 Granollers 
Βαρκελώνη/Καταλονία/Ισπανία 
+34 937122204

Συντονιστής Ομάδας

Σίλβια Σάντσες 
 silvia.sanchez@provecracing.com
 @28silvi
+34 605897782

Υπεύθυνος Τύπου

Εύα Μπλανκέζ 
 eva.blanquez@provecracing.com
+34 647908222

Inpage Navigation Section: Official

Επίσημες ομάδες Kawasaki

Ομάδα Pedercini Racing

Ομάδα Kawasaki ParkinGO

Kawasaki Provec WorldSSP300

Motoport Kawasaki

Inpage Navigation Section: MOTORCROSS:

Ομάδες Motorcross

src="/content/dam/europe/master/english/news-&-experience/motorcross/19KX252A_201GN1ATAA00D_A.jpg"
Χορηγοί

Κύριοι Χορηγοί (αλλαγή λογοτύπων, περιγραφών και συνδέσμων)

Αθλητικοί Χορηγοί (αλλαγή λογότυπων και συνδέσμων)

Τεχνικοί Χορηγοί (αλλαγή λογοτύπων, περιγραφών και συνδέσμων)

Ποδήλατα

KX450F-SR

Inpage Navigation Section: Factory

Εργοστασιακή ομάδα Kawasaki

Η σειρά FIM Motocross World Championship δημιουργήθηκε το 1957 με μια κατηγορία για μοτοσικλέτες με μέγιστη χωρητικότητα 500cc. Μια κατηγορία 250cc προστέθηκε πέντε χρόνια αργότερα και ένα πρωτάθλημα για μηχανές 125cc το 1975. Καθώς το άθλημα εισήλθε στον 21ο αιώνα, έγινε σαφές ότι η τεχνική εξέλιξη απαιτούσε τροποποίηση της παραδοσιακής δομής της κατηγορίας και από τη σεζόν του 2003 η κορυφαία σειρά είναι ανοιχτή σε δίχρονες μοτοσικλέτες με μέγεθος κινητήρα μεταξύ 176cc και 250cc ή τετράχρονες μεταξύ 291cc και 450cc.   Μέσα σε λίγα χρόνια οι τετράχρονες μοτοσικλέτες εδραίωσαν την υπεροχή τους και είναι πλέον σπάνιο για μια δίχρονη μηχανή να συμμετάσχει. Οι αναβάτες διαγωνίζονται σε δύο αγώνες (motos), διάρκειας 30 λεπτών συν δύο γύρους ο καθένας, και οι πρώτοι 20 τερματίσαντες συγκεντρώνουν βαθμούς σε κάθε ένα. Ο νικητής του Grand Prix είναι ο αναβάτης με τους μεγαλύτερους συνδυασμένους βαθμούς συνολικά από τις δύο μοτοσικλέτες. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η καλύτερη τοποθέτηση στο τελικό moto είναι καθοριστική. Οι αναβάτες πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών.

Η συμμετοχή της Kawasakis στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Motocross χρονολογείται από το 1972, όταν ο Σουηδός Olle Pettersson υπέγραψε ως αναβάτης εξέλιξης στην κατηγορία των 250cc και δύο χρόνια αργότερα η Kawasaki εισήλθε επίσημα στην κατηγορία των 500cc επίσης με τον συμπατριώτη του Christer Hammargren. Μετά από αρκετές παρ' ολίγον αποτυχίες, η Kawasaki εξασφάλισε τελικά τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο όταν ο Stefan Everts κέρδισε τη σειρά 250cc το 1995 και ο Γάλλος έφηβος Sebastien Tortelli ακολούθησε παίρνοντας τον τίτλο τρία χρόνια αργότερα.

Τουλάχιστον έξι μεγάλοι κατασκευαστές συμμετέχουν σε επίσημες ομάδες στο κορυφαίο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η Kawasaki είναι ένας σημαντικός παίκτης, έχοντας τερματίσει τρίτος στην κατάταξη των κατασκευαστών του 2013 με τρεις από τους αναβάτες τους μεταξύ των πρώτων επτά στο ατομικό πρωτάθλημα.

Monster Energy Kawasaki Αγωνιστική Ομάδα

Inpage Navigation Section: Official

ΧΑΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Επίσημες ομάδες Kawasaki

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MX2 Motocross δημιουργήθηκε ταυτόχρονα με το MXGP και είναι ανοιχτό σε δίχρονες μοτοσικλέτες μεταξύ 101cc και 125cc και τετράχρονες μεταξύ 176cc και 250cc, αν και, όπως και στο MX1, κυριαρχούν πλέον οι τετράχρονες μηχανές. Το MX2 αντικατέστησε αποτελεσματικά την παγκόσμια σειρά 125cc.

Τα ποδήλατα μικρότερης χωρητικότητας θεωρούνται ιδανικά για τους νέους αναβάτες να αναπτύξουν τις οδηγικές τους ικανότητες και το γεγονός αυτό έχει αναγνωριστεί ακόμη περισσότερο από το 2010 με την εισαγωγή ανώτατου ορίου ηλικίας τα 23 έτη. Η ελάχιστη ηλικία για τους συμμετέχοντες είναι 15 ετών.

Η Kawasaki, έχοντας πάντα επίγνωση της σημασίας της καλλιέργειας νέων ταλέντων, έχει εξασφαλίσει τίτλους με τους Sebastien Tortelli (1996), Mickael Maschio (2002) και Christophe Pourcel (2006) και παραμένει μια εξέχουσα δύναμη στη σειρά με τις τρεις πρώτες θέσεις τα τελευταία χρόνια από τους Steven Frossard και Tommy Searle.

Bud Racing Kawasaki Ομάδα

F&H Kawasaki Αγωνιστική Ομάδα

DRT Kawasaki