Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το χρηστικό όχημα επιλογής για πολλούς επαγγελματίες όπως αγρότες, κυνηγούς και φροντιστές υπαίθριων χώρων. Το Pro DXT βρίσκεται στην κορυφή της σειράς Kawasaki MULE.
Χρώμα
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τρικύλινδρος |
---|---|
Compression ratio | 23.5:1 |
Valve system | OHV, 6 βαλβίδες |
Bore x stroke | 74.0 x 77.0 χιλ. |
Displacement | 993 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου σε σειρά |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Maximum power | 17.8 kW {24 PS} / 3,600 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400 σ.α.λ. |
Transmission | CVT, 2 ταχυτήτων και όπισθεν, αυτόματο |
Primary reduction ratio | 3.334 ~ 0.756 |
Final drive | Άξονας 2WD/4WD, διαφορικό διπλής λειτουργίας |
Final reduction ratio | 6.382 (31/17 x 35/10 |
Frame type | Σωληνωτό κλιμακωτού τύπου, χάλυβας |
---|---|
Wheel travel front | 222 χιλ. |
Wheel travel rear | (left 217 mm , right 220 mm) - GR |
Tyre, front | 26 x 9.00-12 4PR |
Tyre, rear | 26 x 11.00-12 4PR |
L x W x H | 3,385 x 1,625 x 1,970 χιλ. |
Steering angle L R | 40° (43° in - 38° out) - GR |
Wheel base | 2,345 χιλ. |
Ground clearance | 2,620 χιλ. |
Fuel capacity | 30.0 λίτρα |
Seat height | 880 χιλ. |
Curb mass | 883 κιλά |
Front brake type | Δύο δίσκοι |
---|---|
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Δύο δίσκοι |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Διπλό ψαλίδι |
Rear suspension type | Διπλό ψαλίδι |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ