Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το MULE PRO-FX side x side είναι ένα ισχυρό, υψηλής χωρητικότητας όχημα 3 επιβατών που έχει κατασκευαστεί για να ανταπεξέλθει στις πιο απαιτητικές ημέρες. Με αξιόπιστη ισχύ και εξαιρετική άνεση όλη την ημέρα, αυτό το στιβαρό side x side είναι ο τέλειος σύντροφος για δουλειά και διασκέδαση. Ολοκληρώστε τη δουλειά με τις αξιόπιστες δυνατότητες του MULE PRO-FX.
Χρώμα
Show all
Show less
23,900.00
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Όταν πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας, μπορείτε να βασιστείτε σε ένα MULE! Το MULE PRO-FX 1000 βελτιώνει τις αναγνωρισμένες επιδόσεις του κινητήρα και του πλαισίου των μοντέλων της σειράς MULE PRO με έναν νέο κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού κατασκευασμένο από την Kawasaki και ένα στιβαρό πλαίσιο που ενισχύεται με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, αυξημένο έδαφος.
Όταν πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας, μπορείτε να βασιστείτε σε ένα MULE! Το MULE PRO-FX 1000 βελτιώνει τις αναγνωρισμένες επιδόσεις του κινητήρα και του πλαισίου των μοντέλων της σειράς MULE PRO με έναν νέο κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού κατασκευασμένο από την Kawasaki και ένα στιβαρό πλαίσιο που ενισχύεται με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, αυξημένο έδαφος.
Τα side x side Kawasaki MULE φημίζονται για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους, και το νέο PRO-FX δεν αποτελεί εξαίρεση. Όπως και τα άλλα side x side MULE της σειράς της Kawasaki, αυτά τα νέα μοντέλα της ναυαρχίδας κατασκευάστηκαν για να αντέχουν σε διάφορες συνθήκες.
Τα side x side Kawasaki MULE φημίζονται για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους, και το νέο PRO-FX δεν αποτελεί εξαίρεση. Όπως και τα άλλα side x side MULE της σειράς της Kawasaki, αυτά τα νέα μοντέλα της ναυαρχίδας κατασκευάστηκαν για να αντέχουν σε διάφορες συνθήκες.
Η κορυφαία άνεση στην κατηγορία της αποτελεί σήμα κατατεθέν των side x side της Kawasaki. Το MULE PRO-FX 1000 συνεχίζει αυτή την παράδοση, με τη νέα, μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτηση να ενισχύει περαιτέρω την άνεση που προσφέρει το σταθερό πλαίσιο και το ευρύχωρο εσωτερικό. Ανέσεις όπως το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), το ρυθμιζόμενο τιμόνι, οι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι και οι πολυάριθμες θήκες για ποτήρια συμπληρώνονται από βελτιωμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τη συντήρηση.
Η κορυφαία άνεση στην κατηγορία της αποτελεί σήμα κατατεθέν των side x side της Kawasaki. Το MULE PRO-FX 1000 συνεχίζει αυτή την παράδοση, με τη νέα, μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτηση να ενισχύει περαιτέρω την άνεση που προσφέρει το σταθερό πλαίσιο και το ευρύχωρο εσωτερικό. Ανέσεις όπως το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), το ρυθμιζόμενο τιμόνι, οι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι και οι πολυάριθμες θήκες για ποτήρια συμπληρώνονται από βελτιωμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τη συντήρηση.
Η χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών σας επιτρέπει να μεταφέρετε περισσότερα, ώστε να μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας με όσο το δυνατόν λιγότερες διαδρομές. Ένας υδραυλικός ανυψωτήρας φορτίου με διακόπτη καθιστά εύκολη την ανύψωση και το χαμήλωμα της καρότσας για μεγαλύτερη ευκολία.
Η χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών σας επιτρέπει να μεταφέρετε περισσότερα, ώστε να μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας με όσο το δυνατόν λιγότερες διαδρομές. Ένας υδραυλικός ανυψωτήρας φορτίου με διακόπτη καθιστά εύκολη την ανύψωση και το χαμήλωμα της καρότσας για μεγαλύτερη ευκολία.
Όπως και τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, τα MULE PRO-FX 1000T/FX/FXR 1000 προσφέρουν χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών (1,000 lbs) στην καρότσα και δυνατότητα ρυμούλκησης 907 κιλών (2,000 lbs).
Όπως και τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, τα MULE PRO-FX 1000T/FX/FXR 1000 προσφέρουν χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών (1,000 lbs) στην καρότσα και δυνατότητα ρυμούλκησης 907 κιλών (2,000 lbs).
Η πρώτη αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση της Kawasaki βοηθά να διατηρείται το όχημα επίπεδο όταν μεταφέρει βαρύ φορτίο. Όταν το φορτίο συμπιέζει την πίσω ανάρτηση, ένα ενσωματωμένο μηχανικό σύστημα αντλίας ανυψώνει αυτόματα την ανάρτηση καθώς το όχημα κινείται, επαναφέροντας το πίσω μέρος του οχήματος στο βέλτιστο επίπεδο. Η πιο ομοιόμορφη κατανομή του βάρους ωφελεί τόσο τον χειρισμό όσο και την απόδοση του φρεναρίσματος.
Η πρώτη αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση της Kawasaki βοηθά να διατηρείται το όχημα επίπεδο όταν μεταφέρει βαρύ φορτίο. Όταν το φορτίο συμπιέζει την πίσω ανάρτηση, ένα ενσωματωμένο μηχανικό σύστημα αντλίας ανυψώνει αυτόματα την ανάρτηση καθώς το όχημα κινείται, επαναφέροντας το πίσω μέρος του οχήματος στο βέλτιστο επίπεδο. Η πιο ομοιόμορφη κατανομή του βάρους ωφελεί τόσο τον χειρισμό όσο και την απόδοση του φρεναρίσματος.
Ο συμπαγής κινητήρας λίτρου προσφέρει τόσο υψηλή ισχύ όσο και υψηλή ροπή, καθώς και αυξημένη τελική ταχύτητα. Ο ήπιος χαρακτήρας του, σε συνδυασμό με το CVT (κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης), εξασφαλίζει φιλική προς τον οδηγό απόκριση γκαζιού και ομαλή επιτάχυνση και επιβράδυνση.
Ο συμπαγής κινητήρας λίτρου προσφέρει τόσο υψηλή ισχύ όσο και υψηλή ροπή, καθώς και αυξημένη τελική ταχύτητα. Ο ήπιος χαρακτήρας του, σε συνδυασμό με το CVT (κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης), εξασφαλίζει φιλική προς τον οδηγό απόκριση γκαζιού και ομαλή επιτάχυνση και επιβράδυνση.
Εκτός από τον ανθεκτικό κινητήρα και τη στιβαρή κατασκευή του πλαισίου, πολυάριθμα χαρακτηριστικά (όπως η προστασία από την εισροή νερού και λάσπης, ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του φίλτρου αέρα με εισαγωγή με αναπνευστήρα κ.λπ.) ενισχύουν την ισχυρή κατασκευή του MULE PRO-FX 1000 1000.
Εκτός από τον ανθεκτικό κινητήρα και τη στιβαρή κατασκευή του πλαισίου, πολυάριθμα χαρακτηριστικά (όπως η προστασία από την εισροή νερού και λάσπης, ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του φίλτρου αέρα με εισαγωγή με αναπνευστήρα κ.λπ.) ενισχύουν την ισχυρή κατασκευή του MULE PRO-FX 1000 1000.
Η εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού (και το δείκτη λαδιού) και το φίλτρο καθαρισμού αέρα διευκολύνει σημαντικά τις εργασίες συντήρησης. Επιπλέον, η βελτιωμένη αντίσταση στη σκόνη του νέου συστήματος αγωγών εισαγωγής έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης.
Η εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού (και το δείκτη λαδιού) και το φίλτρο καθαρισμού αέρα διευκολύνει σημαντικά τις εργασίες συντήρησης. Επιπλέον, η βελτιωμένη αντίσταση στη σκόνη του νέου συστήματος αγωγών εισαγωγής έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης.
Η απόσταση 300 χιλ.από το έδαφος μειώνει τις πιθανότητες του MULE PRO FX να φθαρεί στο κάτω μέρος του, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη προσβασιμότητα και αυξημένη άνεση κατά την οδήγηση.
Η απόσταση 300 χιλ.από το έδαφος μειώνει τις πιθανότητες του MULE PRO FX να φθαρεί στο κάτω μέρος του, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη προσβασιμότητα και αυξημένη άνεση κατά την οδήγηση.
Το φαρδύ πλαίσιο προσφέρει έναν ευρύχωρο εσωτερικό χώρο με για τους ώμους και τα πόδια, ώστε τρεις ενήλικες να κάθονται άνετα δίπλα- δίπλα.
Το φαρδύ πλαίσιο προσφέρει έναν ευρύχωρο εσωτερικό χώρο με για τους ώμους και τα πόδια, ώστε τρεις ενήλικες να κάθονται άνετα δίπλα- δίπλα.
Το κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) της Kawasaki είναι ευαίσθητο στην ταχύτητα, προσφέροντας ελαφριά προσπάθεια διεύθυνσης σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνει την υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση. Οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίσουν τη θέση του τιμονιού με κλίση ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα
Το κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) της Kawasaki είναι ευαίσθητο στην ταχύτητα, προσφέροντας ελαφριά προσπάθεια διεύθυνσης σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνει την υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση. Οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίσουν τη θέση του τιμονιού με κλίση ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα
Το MULE PRO-FX 1000 διαθέτει μπροστινή όψη βασισμένη σε εκείνη του MULE PRO-FX 1000R, συμπεριλαμβανομένων των τετραπλών προβολέων. Η στιβαρή εμφάνιση αντικατοπτρίζει την ικανότητα των νέων μοντέλων να αποδίδουν σε χώρους εργασίας και σε μέτρια περιβάλλοντα αναψυχής, ενώ το ασημένιο έμβλημα Kawasaki σε όλα τα μοντέλα και τα βαμμένα/χρωματισμένα μέρη σε ορισμένα μοντέλα προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας, premium εικόνα.
Το MULE PRO-FX 1000 διαθέτει μπροστινή όψη βασισμένη σε εκείνη του MULE PRO-FX 1000R, συμπεριλαμβανομένων των τετραπλών προβολέων. Η στιβαρή εμφάνιση αντικατοπτρίζει την ικανότητα των νέων μοντέλων να αποδίδουν σε χώρους εργασίας και σε μέτρια περιβάλλοντα αναψυχής, ενώ το ασημένιο έμβλημα Kawasaki σε όλα τα μοντέλα και τα βαμμένα/χρωματισμένα μέρη σε ορισμένα μοντέλα προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας, premium εικόνα.
Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια χρησιμοποιείται τόσο εμπρός όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε έναν από τους τροχούς να περνάει πάνω από εμπόδια με την ελάχιστη δυνατή επίδραση στο πλαίσιο. Η μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών (F: 279 mm, R: 256 mm) συμβάλλει στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος καθώς και στην άνεση οδήγησης.
Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια χρησιμοποιείται τόσο εμπρός όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε έναν από τους τροχούς να περνάει πάνω από εμπόδια με την ελάχιστη δυνατή επίδραση στο πλαίσιο. Η μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών (F: 279 mm, R: 256 mm) συμβάλλει στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος καθώς και στην άνεση οδήγησης.
Ο σκελετός προσφέρει ιδανική ισορροπία μεταξύ πλευρικής και στρεπτικής ακαμψίας. Αυτό εξασφαλίζει υψηλή αντοχή, ενώ επιτρέπει τη σωστή ποσότητα ευκαμψίας του πλαισίου για να απορροφά τους κραδασμούς της εκτός δρόμου οδήγησης, προσφέροντας υψηλό επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση.
Ο σκελετός προσφέρει ιδανική ισορροπία μεταξύ πλευρικής και στρεπτικής ακαμψίας. Αυτό εξασφαλίζει υψηλή αντοχή, ενώ επιτρέπει τη σωστή ποσότητα ευκαμψίας του πλαισίου για να απορροφά τους κραδασμούς της εκτός δρόμου οδήγησης, προσφέροντας υψηλό επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση.
Όταν πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας, μπορείτε να βασιστείτε σε ένα MULE! Το MULE PRO-FX 1000 βελτιώνει τις αναγνωρισμένες επιδόσεις του κινητήρα και του πλαισίου των μοντέλων της σειράς MULE PRO με έναν νέο κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού κατασκευασμένο από την Kawasaki και ένα στιβαρό πλαίσιο που ενισχύεται με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, αυξημένο έδαφος.
Όταν πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας, μπορείτε να βασιστείτε σε ένα MULE! Το MULE PRO-FX 1000 βελτιώνει τις αναγνωρισμένες επιδόσεις του κινητήρα και του πλαισίου των μοντέλων της σειράς MULE PRO με έναν νέο κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού κατασκευασμένο από την Kawasaki και ένα στιβαρό πλαίσιο που ενισχύεται με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, αυξημένο έδαφος.
Τα side x side Kawasaki MULE φημίζονται για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους, και το νέο PRO-FX δεν αποτελεί εξαίρεση. Όπως και τα άλλα side x side MULE της σειράς της Kawasaki, αυτά τα νέα μοντέλα της ναυαρχίδας κατασκευάστηκαν για να αντέχουν σε διάφορες συνθήκες.
Τα side x side Kawasaki MULE φημίζονται για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους, και το νέο PRO-FX δεν αποτελεί εξαίρεση. Όπως και τα άλλα side x side MULE της σειράς της Kawasaki, αυτά τα νέα μοντέλα της ναυαρχίδας κατασκευάστηκαν για να αντέχουν σε διάφορες συνθήκες.
Η κορυφαία άνεση στην κατηγορία της αποτελεί σήμα κατατεθέν των side x side της Kawasaki. Το MULE PRO-FX 1000 συνεχίζει αυτή την παράδοση, με τη νέα, μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτηση να ενισχύει περαιτέρω την άνεση που προσφέρει το σταθερό πλαίσιο και το ευρύχωρο εσωτερικό. Ανέσεις όπως το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), το ρυθμιζόμενο τιμόνι, οι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι και οι πολυάριθμες θήκες για ποτήρια συμπληρώνονται από βελτιωμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τη συντήρηση.
Η κορυφαία άνεση στην κατηγορία της αποτελεί σήμα κατατεθέν των side x side της Kawasaki. Το MULE PRO-FX 1000 συνεχίζει αυτή την παράδοση, με τη νέα, μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτηση να ενισχύει περαιτέρω την άνεση που προσφέρει το σταθερό πλαίσιο και το ευρύχωρο εσωτερικό. Ανέσεις όπως το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), το ρυθμιζόμενο τιμόνι, οι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι και οι πολυάριθμες θήκες για ποτήρια συμπληρώνονται από βελτιωμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τη συντήρηση.
Η χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών σας επιτρέπει να μεταφέρετε περισσότερα, ώστε να μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας με όσο το δυνατόν λιγότερες διαδρομές. Ένας υδραυλικός ανυψωτήρας φορτίου με διακόπτη καθιστά εύκολη την ανύψωση και το χαμήλωμα της καρότσας για μεγαλύτερη ευκολία.
Η χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών σας επιτρέπει να μεταφέρετε περισσότερα, ώστε να μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας με όσο το δυνατόν λιγότερες διαδρομές. Ένας υδραυλικός ανυψωτήρας φορτίου με διακόπτη καθιστά εύκολη την ανύψωση και το χαμήλωμα της καρότσας για μεγαλύτερη ευκολία.
Όπως και τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, τα MULE PRO-FX 1000T/FX/FXR 1000 προσφέρουν χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών (1,000 lbs) στην καρότσα και δυνατότητα ρυμούλκησης 907 κιλών (2,000 lbs).
Όπως και τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, τα MULE PRO-FX 1000T/FX/FXR 1000 προσφέρουν χωρητικότητα φορτίου 453 κιλών (1,000 lbs) στην καρότσα και δυνατότητα ρυμούλκησης 907 κιλών (2,000 lbs).
Η πρώτη αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση της Kawasaki βοηθά να διατηρείται το όχημα επίπεδο όταν μεταφέρει βαρύ φορτίο. Όταν το φορτίο συμπιέζει την πίσω ανάρτηση, ένα ενσωματωμένο μηχανικό σύστημα αντλίας ανυψώνει αυτόματα την ανάρτηση καθώς το όχημα κινείται, επαναφέροντας το πίσω μέρος του οχήματος στο βέλτιστο επίπεδο. Η πιο ομοιόμορφη κατανομή του βάρους ωφελεί τόσο τον χειρισμό όσο και την απόδοση του φρεναρίσματος.
Η πρώτη αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση της Kawasaki βοηθά να διατηρείται το όχημα επίπεδο όταν μεταφέρει βαρύ φορτίο. Όταν το φορτίο συμπιέζει την πίσω ανάρτηση, ένα ενσωματωμένο μηχανικό σύστημα αντλίας ανυψώνει αυτόματα την ανάρτηση καθώς το όχημα κινείται, επαναφέροντας το πίσω μέρος του οχήματος στο βέλτιστο επίπεδο. Η πιο ομοιόμορφη κατανομή του βάρους ωφελεί τόσο τον χειρισμό όσο και την απόδοση του φρεναρίσματος.
Ο συμπαγής κινητήρας λίτρου προσφέρει τόσο υψηλή ισχύ όσο και υψηλή ροπή, καθώς και αυξημένη τελική ταχύτητα. Ο ήπιος χαρακτήρας του, σε συνδυασμό με το CVT (κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης), εξασφαλίζει φιλική προς τον οδηγό απόκριση γκαζιού και ομαλή επιτάχυνση και επιβράδυνση.
Ο συμπαγής κινητήρας λίτρου προσφέρει τόσο υψηλή ισχύ όσο και υψηλή ροπή, καθώς και αυξημένη τελική ταχύτητα. Ο ήπιος χαρακτήρας του, σε συνδυασμό με το CVT (κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης), εξασφαλίζει φιλική προς τον οδηγό απόκριση γκαζιού και ομαλή επιτάχυνση και επιβράδυνση.
Εκτός από τον ανθεκτικό κινητήρα και τη στιβαρή κατασκευή του πλαισίου, πολυάριθμα χαρακτηριστικά (όπως η προστασία από την εισροή νερού και λάσπης, ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του φίλτρου αέρα με εισαγωγή με αναπνευστήρα κ.λπ.) ενισχύουν την ισχυρή κατασκευή του MULE PRO-FX 1000 1000.
Εκτός από τον ανθεκτικό κινητήρα και τη στιβαρή κατασκευή του πλαισίου, πολυάριθμα χαρακτηριστικά (όπως η προστασία από την εισροή νερού και λάσπης, ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του φίλτρου αέρα με εισαγωγή με αναπνευστήρα κ.λπ.) ενισχύουν την ισχυρή κατασκευή του MULE PRO-FX 1000 1000.
Η εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού (και το δείκτη λαδιού) και το φίλτρο καθαρισμού αέρα διευκολύνει σημαντικά τις εργασίες συντήρησης. Επιπλέον, η βελτιωμένη αντίσταση στη σκόνη του νέου συστήματος αγωγών εισαγωγής έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης.
Η εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού (και το δείκτη λαδιού) και το φίλτρο καθαρισμού αέρα διευκολύνει σημαντικά τις εργασίες συντήρησης. Επιπλέον, η βελτιωμένη αντίσταση στη σκόνη του νέου συστήματος αγωγών εισαγωγής έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης.
Η απόσταση 300 χιλ.από το έδαφος μειώνει τις πιθανότητες του MULE PRO FX να φθαρεί στο κάτω μέρος του, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη προσβασιμότητα και αυξημένη άνεση κατά την οδήγηση.
Η απόσταση 300 χιλ.από το έδαφος μειώνει τις πιθανότητες του MULE PRO FX να φθαρεί στο κάτω μέρος του, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη προσβασιμότητα και αυξημένη άνεση κατά την οδήγηση.
Το φαρδύ πλαίσιο προσφέρει έναν ευρύχωρο εσωτερικό χώρο με για τους ώμους και τα πόδια, ώστε τρεις ενήλικες να κάθονται άνετα δίπλα- δίπλα.
Το φαρδύ πλαίσιο προσφέρει έναν ευρύχωρο εσωτερικό χώρο με για τους ώμους και τα πόδια, ώστε τρεις ενήλικες να κάθονται άνετα δίπλα- δίπλα.
Το κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) της Kawasaki είναι ευαίσθητο στην ταχύτητα, προσφέροντας ελαφριά προσπάθεια διεύθυνσης σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνει την υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση. Οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίσουν τη θέση του τιμονιού με κλίση ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα
Το κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) της Kawasaki είναι ευαίσθητο στην ταχύτητα, προσφέροντας ελαφριά προσπάθεια διεύθυνσης σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνει την υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση. Οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίσουν τη θέση του τιμονιού με κλίση ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα
Το MULE PRO-FX 1000 διαθέτει μπροστινή όψη βασισμένη σε εκείνη του MULE PRO-FX 1000R, συμπεριλαμβανομένων των τετραπλών προβολέων. Η στιβαρή εμφάνιση αντικατοπτρίζει την ικανότητα των νέων μοντέλων να αποδίδουν σε χώρους εργασίας και σε μέτρια περιβάλλοντα αναψυχής, ενώ το ασημένιο έμβλημα Kawasaki σε όλα τα μοντέλα και τα βαμμένα/χρωματισμένα μέρη σε ορισμένα μοντέλα προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας, premium εικόνα.
Το MULE PRO-FX 1000 διαθέτει μπροστινή όψη βασισμένη σε εκείνη του MULE PRO-FX 1000R, συμπεριλαμβανομένων των τετραπλών προβολέων. Η στιβαρή εμφάνιση αντικατοπτρίζει την ικανότητα των νέων μοντέλων να αποδίδουν σε χώρους εργασίας και σε μέτρια περιβάλλοντα αναψυχής, ενώ το ασημένιο έμβλημα Kawasaki σε όλα τα μοντέλα και τα βαμμένα/χρωματισμένα μέρη σε ορισμένα μοντέλα προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας, premium εικόνα.
Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια χρησιμοποιείται τόσο εμπρός όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε έναν από τους τροχούς να περνάει πάνω από εμπόδια με την ελάχιστη δυνατή επίδραση στο πλαίσιο. Η μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών (F: 279 mm, R: 256 mm) συμβάλλει στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος καθώς και στην άνεση οδήγησης.
Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια χρησιμοποιείται τόσο εμπρός όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε έναν από τους τροχούς να περνάει πάνω από εμπόδια με την ελάχιστη δυνατή επίδραση στο πλαίσιο. Η μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών (F: 279 mm, R: 256 mm) συμβάλλει στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος καθώς και στην άνεση οδήγησης.
Ο σκελετός προσφέρει ιδανική ισορροπία μεταξύ πλευρικής και στρεπτικής ακαμψίας. Αυτό εξασφαλίζει υψηλή αντοχή, ενώ επιτρέπει τη σωστή ποσότητα ευκαμψίας του πλαισίου για να απορροφά τους κραδασμούς της εκτός δρόμου οδήγησης, προσφέροντας υψηλό επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση.
Ο σκελετός προσφέρει ιδανική ισορροπία μεταξύ πλευρικής και στρεπτικής ακαμψίας. Αυτό εξασφαλίζει υψηλή αντοχή, ενώ επιτρέπει τη σωστή ποσότητα ευκαμψίας του πλαισίου για να απορροφά τους κραδασμούς της εκτός δρόμου οδήγησης, προσφέροντας υψηλό επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 92.0 x 75.1 χιλ. |
Διαδρομή | 999 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 38 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 32.8 kW {45 PS} / 4,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 81.9 N•m {8.4 kgf•m} / 3,500 σ.α.λ. |
Μετάδοση | CVT, 2 ταχυτήτων και όπισθεν, αυτόματο |
Τελική σχέση | Άξονας 2WD/4WD, διαφορικό διπλής λειτουργίας |
Τελικός σχέση μείωσης | 6.382 (31/17 x 35/10) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό κλιμακωτού τύπου, χάλυβας |
---|---|
Διαδρομή | 20 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 279 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 256 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 26 x 9.00-12 4PR |
Ελαστικό, πίσω | 26 x 11.00-12 4PR |
Μ x Π x Υ | 3,450 x 1,625 x 2,060 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 40° / 31° |
Μεταξόνιο | 2,345 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 300 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 30.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 920 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 852 κιλά |
| *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 818 κιλά |
| **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
Χειρόφρενο | Διπλός δίσκος (μηχανικό) |
---|---|
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο δίσκοι |
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 212 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Δύο δίσκοι |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 212 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Διπλό ψαλίδι |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Διπλό ψαλίδι |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ