Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Παρέχοντας όλα τα ανθεκτικά, αξιόπιστα και προσαρμόσιμα χαρακτηριστικά που διαθέτει το βοηθητικό πρόγραμμα MULE της Kawasaki η μάρκα οχημάτων είναι δικαιολογημένα διάσημη, η νέα σειρά Kawasaki MULE PRO-MX δεν βασίζεται μόνο σε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα CVT 700cc φορτωμένο με ροπή, αλλά και οφέλη από τη σχεδιαστική φιλοσοφία Shinari.
Χρώμα
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Με μήκος 2.795 mm (110”), πλάτος 1.525 mm (60”) και μεταξόνιο 2.005 mm (79”), το μεσαίου μεγέθους PRO-MX προσφέρει κινητικότητα και ευελιξία που διευκολύνει τη μετακίνηση σε στενά μονοπάτια, ενώ παρέχει επαρκή ικανότητα μεταφοράς για τις καθημερινές σας ανάγκες, τόσο για τη δουλειά όσο και για τις εξορμήσεις σας στο ύπαιθρο.
Με μήκος 2.795 mm (110”), πλάτος 1.525 mm (60”) και μεταξόνιο 2.005 mm (79”), το μεσαίου μεγέθους PRO-MX προσφέρει κινητικότητα και ευελιξία που διευκολύνει τη μετακίνηση σε στενά μονοπάτια, ενώ παρέχει επαρκή ικανότητα μεταφοράς για τις καθημερινές σας ανάγκες, τόσο για τη δουλειά όσο και για τις εξορμήσεις σας στο ύπαιθρο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο. Με την περιστροφή του τιμονιού στέλνεται ένα σήμα στον εγκέφαλο του συστήματος EPS, για την εκκίνηση της υποβοήθησης. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από τον αισθητήρα ταχύτητας οχήματος και τον αισθητήρα ροπής για να προσδιορίσει τον βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται από το ηλεκτρικό μοτέρ του συστήματος. Όταν το όχημα κινείται με χαμηλή ταχύτητα ή είναι σταματημένο, τότε απαιτείται μεγαλύτερη υποβοήθηση. Η υποβοήθηση μειώνεται καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο. Με την περιστροφή του τιμονιού στέλνεται ένα σήμα στον εγκέφαλο του συστήματος EPS, για την εκκίνηση της υποβοήθησης. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από τον αισθητήρα ταχύτητας οχήματος και τον αισθητήρα ροπής για να προσδιορίσει τον βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται από το ηλεκτρικό μοτέρ του συστήματος. Όταν το όχημα κινείται με χαμηλή ταχύτητα ή είναι σταματημένο, τότε απαιτείται μεγαλύτερη υποβοήθηση. Η υποβοήθηση μειώνεται καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι.
Η μικρή ακτίνα στροφής 4,2 m (13.8 ft) διευκολύνει την κίνηση σε κλειστές στροφές στα δάση ή στα μονοπάτια.
Η μικρή ακτίνα στροφής 4,2 m (13.8 ft) διευκολύνει την κίνηση σε κλειστές στροφές στα δάση ή στα μονοπάτια.
Η λέξη Shinari είναι ένας ιαπωνικός όρος που περιγράφει την ελαστικότητα που επιτρέπει σε ένα αντικείμενο να λυγίζει χωρίς να σπάει και να ανακτά το αρχικό του σχήμα, όπως ένα τόξο κυνηγιού ή ένα καλάμι ψαρέματος. Η στιβαρή κατασκευή του πλαισίου PRO-MX, που έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη των ιδανικών χαρακτηριστικών shinari, διαθέτει όχι μόνο υποδειγματική ανθεκτικότητα, αλλά και εξαιρετική ευελιξία και άνεση στην οδήγηση.
Η λέξη Shinari είναι ένας ιαπωνικός όρος που περιγράφει την ελαστικότητα που επιτρέπει σε ένα αντικείμενο να λυγίζει χωρίς να σπάει και να ανακτά το αρχικό του σχήμα, όπως ένα τόξο κυνηγιού ή ένα καλάμι ψαρέματος. Η στιβαρή κατασκευή του πλαισίου PRO-MX, που έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη των ιδανικών χαρακτηριστικών shinari, διαθέτει όχι μόνο υποδειγματική ανθεκτικότητα, αλλά και εξαιρετική ευελιξία και άνεση στην οδήγηση.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν την σκληρή κατασκευή τους και τις ικανότητές τους, τα μοντέλα MULE PRO-MX διαθέτουν νέο στυλ εμπνευσμένο από τη στιβαρή και απέριττη σχεδίαση των μοντέλων της κορυφαίας σειράς MULE PRO.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν την σκληρή κατασκευή τους και τις ικανότητές τους, τα μοντέλα MULE PRO-MX διαθέτουν νέο στυλ εμπνευσμένο από τη στιβαρή και απέριττη σχεδίαση των μοντέλων της κορυφαίας σειράς MULE PRO.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ειδικά σε συνδυασμό με την πέδηση κινητήρα. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ειδικά σε συνδυασμό με την πέδηση κινητήρα. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Πέρα από τον προφυλακτήρα από χάλυβα της σειράς PRO, η χρήση εξαρτημάτων από χάλυβα σε περιοχές όπως το πλατό φόρτωσης με επίστρωση διαμαντιού και τα μαρσπιέ πατώματος συμβάλλει στη στιβαρή εικόνα του PRO-MX και εκφράζει την ανθεκτική κατασκευή του.
Πέρα από τον προφυλακτήρα από χάλυβα της σειράς PRO, η χρήση εξαρτημάτων από χάλυβα σε περιοχές όπως το πλατό φόρτωσης με επίστρωση διαμαντιού και τα μαρσπιέ πατώματος συμβάλλει στη στιβαρή εικόνα του PRO-MX και εκφράζει την ανθεκτική κατασκευή του.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki ελέγχεται βάσει της ταχύτητας, προσφέροντας ελαφρύ στρίψιμο σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνεται η υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι. Βελτιώνει επίσης την άνεση στην οδήγηση και τον έλεγχο ενεργώντας ως σύστημα απόσβεσης, περιορίζοντας την αλλαγή διεύθυνσης και την αναπήδηση στο τιμόνι από χτυπήματα στους τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη θέση του τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, καθώς και να το ανασηκώσει για να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki ελέγχεται βάσει της ταχύτητας, προσφέροντας ελαφρύ στρίψιμο σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνεται η υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι. Βελτιώνει επίσης την άνεση στην οδήγηση και τον έλεγχο ενεργώντας ως σύστημα απόσβεσης, περιορίζοντας την αλλαγή διεύθυνσης και την αναπήδηση στο τιμόνι από χτυπήματα στους τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη θέση του τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, καθώς και να το ανασηκώσει για να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών
Πέρα από τη μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης και μεταφοράς που προσφέρει για να μεταφέρετε φορτία στη δουλειά ή τις προμήθειές σας για ένα διασκεδαστικό σαββατοκύριακο στο ύπαιθρο, ο αξιόπιστος, μονοκύλινδρος κινητήρας 700 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού αποδίδει υψηλή ροπή που εξασφαλίζει απολαυστική οδήγηση και διευκολύνει τη λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες.
Πέρα από τη μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης και μεταφοράς που προσφέρει για να μεταφέρετε φορτία στη δουλειά ή τις προμήθειές σας για ένα διασκεδαστικό σαββατοκύριακο στο ύπαιθρο, ο αξιόπιστος, μονοκύλινδρος κινητήρας 700 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού αποδίδει υψηλή ροπή που εξασφαλίζει απολαυστική οδήγηση και διευκολύνει τη λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες.
Ο αποθηκευτικός χώρος (5,3 λίτρων) που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού προσφέρει έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης. Μια χαλύβδινη πλάκα προστατεύει τον αποθηκευτικό χώρο από τα χτυπήματα από πέτρες.
Ο αποθηκευτικός χώρος (5,3 λίτρων) που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού προσφέρει έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης. Μια χαλύβδινη πλάκα προστατεύει τον αποθηκευτικό χώρο από τα χτυπήματα από πέτρες.
Οι υψηλές γωνίες προσέγγισης και φυγής (67˚ και 63˚, αντίστοιχα) συμβάλλουν επίσης στις επιδόσεις offroad του MULE PRO-MX. Ελαχιστοποιώντας τον πρόβολο του αμαξώματος (με την τοποθέτηση των τροχών όσο το δυνατόν πιο κοντά στους προφυλακτήρες) μειώνεται η πιθανότητα να χτυπηθεί ο προφυλακτήρας κατά την κίνηση σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες.
Οι υψηλές γωνίες προσέγγισης και φυγής (67˚ και 63˚, αντίστοιχα) συμβάλλουν επίσης στις επιδόσεις offroad του MULE PRO-MX. Ελαχιστοποιώντας τον πρόβολο του αμαξώματος (με την τοποθέτηση των τροχών όσο το δυνατόν πιο κοντά στους προφυλακτήρες) μειώνεται η πιθανότητα να χτυπηθεί ο προφυλακτήρας κατά την κίνηση σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες.
Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, το PRO-MX διατίθεται με πόρτες στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας προστασία από τη λάσπη και διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο από το όχημα.
Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, το PRO-MX διατίθεται με πόρτες στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας προστασία από τη λάσπη και διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο από το όχημα.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το PROMX έχει ικανότητα ρυμούλκησης 680 κιλών (1.500 lbs). Η στάνταρ βάση κοτσαδόρου ρυμούλκησης είναι συμβατή με μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων ζεύξης που διατίθενται ως αξεσουάρ.
Το PROMX έχει ικανότητα ρυμούλκησης 680 κιλών (1.500 lbs). Η στάνταρ βάση κοτσαδόρου ρυμούλκησης είναι συμβατή με μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων ζεύξης που διατίθενται ως αξεσουάρ.
Με άνετο χώρο για τους ώμους, τα γόνατα και τα πόδια για δύο ενήλικες, το ενιαίο κάθισμα διαθέτει διαμορφωμένο χώρο καθίσματος για τον οδηγό και τον συνοδηγό, συμβάλλοντας στην εξαιρετική άνεση του PRO-MX.
Με άνετο χώρο για τους ώμους, τα γόνατα και τα πόδια για δύο ενήλικες, το ενιαίο κάθισμα διαθέτει διαμορφωμένο χώρο καθίσματος για τον οδηγό και τον συνοδηγό, συμβάλλοντας στην εξαιρετική άνεση του PRO-MX.
Μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ενσωματώνεται στο ταμπλό. Περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες: ένδειξη λειτουργίας μετάδοσης κίνησης (2WD/4WD), ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακός δείκτης στάθμης καυσίμου, ρολόι, ολικός χιλιομετρητής, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, μετρητής ωρών, ενδεικτική λυχνία διαφορικού, ενδεικτική λυχνία ελέγχου κινητήρα, προειδοποιητική λυχνία EPS, προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας νερού, προειδοποιητική λυχνία ζώνης ασφαλείας, ενδεικτική λυχνία στάθμευσης, ενδεικτική λυχνία όπισθεν, ενδεικτική λυχνία νεκράς
Μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ενσωματώνεται στο ταμπλό. Περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες: ένδειξη λειτουργίας μετάδοσης κίνησης (2WD/4WD), ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακός δείκτης στάθμης καυσίμου, ρολόι, ολικός χιλιομετρητής, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, μετρητής ωρών, ενδεικτική λυχνία διαφορικού, ενδεικτική λυχνία ελέγχου κινητήρα, προειδοποιητική λυχνία EPS, προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας νερού, προειδοποιητική λυχνία ζώνης ασφαλείας, ενδεικτική λυχνία στάθμευσης, ενδεικτική λυχνία όπισθεν, ενδεικτική λυχνία νεκράς
Όπως και στα κορυφαία μοντέλα της σειράς MULE PRO, το ταμπλό τύπου αυτοκινήτου επιτρέπει στον οδηγό να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες. Τα ψηφιακά όργανα παρέχουν όλες τις πληροφορίες με μια ματιά. Και η κεντρική κονσόλα διαθέτει προεγκατάσταση για την τοποθέτηση ηχοσυστήματος προαιρετικού εξοπλισμού.
Όπως και στα κορυφαία μοντέλα της σειράς MULE PRO, το ταμπλό τύπου αυτοκινήτου επιτρέπει στον οδηγό να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες. Τα ψηφιακά όργανα παρέχουν όλες τις πληροφορίες με μια ματιά. Και η κεντρική κονσόλα διαθέτει προεγκατάσταση για την τοποθέτηση ηχοσυστήματος προαιρετικού εξοπλισμού.
Το MULE PRO-MX εξοπλίζεται με ελαστικά 25” σε ζάντες 12”. Τα μεγάλα ελαστικά 25” τύπου radial παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση off-road, εξασφαλίζουν μεγάλη απόσταση από το έδαφος και συμπληρώνουν τη στιβαρή σχεδίαση.
Το MULE PRO-MX εξοπλίζεται με ελαστικά 25” σε ζάντες 12”. Τα μεγάλα ελαστικά 25” τύπου radial παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση off-road, εξασφαλίζουν μεγάλη απόσταση από το έδαφος και συμπληρώνουν τη στιβαρή σχεδίαση.
Η ανάρτηση με διπλό ψαλίδι χρησιμοποιείται τόσο μπροστά όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε τροχό να κινείται πάνω από εμπόδια με ελάχιστη επίπτωση στο σασί.
Η ανάρτηση με διπλό ψαλίδι χρησιμοποιείται τόσο μπροστά όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε τροχό να κινείται πάνω από εμπόδια με ελάχιστη επίπτωση στο σασί.
Με μήκος 2.795 mm (110”), πλάτος 1.525 mm (60”) και μεταξόνιο 2.005 mm (79”), το μεσαίου μεγέθους PRO-MX προσφέρει κινητικότητα και ευελιξία που διευκολύνει τη μετακίνηση σε στενά μονοπάτια, ενώ παρέχει επαρκή ικανότητα μεταφοράς για τις καθημερινές σας ανάγκες, τόσο για τη δουλειά όσο και για τις εξορμήσεις σας στο ύπαιθρο.
Με μήκος 2.795 mm (110”), πλάτος 1.525 mm (60”) και μεταξόνιο 2.005 mm (79”), το μεσαίου μεγέθους PRO-MX προσφέρει κινητικότητα και ευελιξία που διευκολύνει τη μετακίνηση σε στενά μονοπάτια, ενώ παρέχει επαρκή ικανότητα μεταφοράς για τις καθημερινές σας ανάγκες, τόσο για τη δουλειά όσο και για τις εξορμήσεις σας στο ύπαιθρο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο. Με την περιστροφή του τιμονιού στέλνεται ένα σήμα στον εγκέφαλο του συστήματος EPS, για την εκκίνηση της υποβοήθησης. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από τον αισθητήρα ταχύτητας οχήματος και τον αισθητήρα ροπής για να προσδιορίσει τον βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται από το ηλεκτρικό μοτέρ του συστήματος. Όταν το όχημα κινείται με χαμηλή ταχύτητα ή είναι σταματημένο, τότε απαιτείται μεγαλύτερη υποβοήθηση. Η υποβοήθηση μειώνεται καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο. Με την περιστροφή του τιμονιού στέλνεται ένα σήμα στον εγκέφαλο του συστήματος EPS, για την εκκίνηση της υποβοήθησης. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από τον αισθητήρα ταχύτητας οχήματος και τον αισθητήρα ροπής για να προσδιορίσει τον βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται από το ηλεκτρικό μοτέρ του συστήματος. Όταν το όχημα κινείται με χαμηλή ταχύτητα ή είναι σταματημένο, τότε απαιτείται μεγαλύτερη υποβοήθηση. Η υποβοήθηση μειώνεται καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι.
Η μικρή ακτίνα στροφής 4,2 m (13.8 ft) διευκολύνει την κίνηση σε κλειστές στροφές στα δάση ή στα μονοπάτια.
Η μικρή ακτίνα στροφής 4,2 m (13.8 ft) διευκολύνει την κίνηση σε κλειστές στροφές στα δάση ή στα μονοπάτια.
Η λέξη Shinari είναι ένας ιαπωνικός όρος που περιγράφει την ελαστικότητα που επιτρέπει σε ένα αντικείμενο να λυγίζει χωρίς να σπάει και να ανακτά το αρχικό του σχήμα, όπως ένα τόξο κυνηγιού ή ένα καλάμι ψαρέματος. Η στιβαρή κατασκευή του πλαισίου PRO-MX, που έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη των ιδανικών χαρακτηριστικών shinari, διαθέτει όχι μόνο υποδειγματική ανθεκτικότητα, αλλά και εξαιρετική ευελιξία και άνεση στην οδήγηση.
Η λέξη Shinari είναι ένας ιαπωνικός όρος που περιγράφει την ελαστικότητα που επιτρέπει σε ένα αντικείμενο να λυγίζει χωρίς να σπάει και να ανακτά το αρχικό του σχήμα, όπως ένα τόξο κυνηγιού ή ένα καλάμι ψαρέματος. Η στιβαρή κατασκευή του πλαισίου PRO-MX, που έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη των ιδανικών χαρακτηριστικών shinari, διαθέτει όχι μόνο υποδειγματική ανθεκτικότητα, αλλά και εξαιρετική ευελιξία και άνεση στην οδήγηση.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν την σκληρή κατασκευή τους και τις ικανότητές τους, τα μοντέλα MULE PRO-MX διαθέτουν νέο στυλ εμπνευσμένο από τη στιβαρή και απέριττη σχεδίαση των μοντέλων της κορυφαίας σειράς MULE PRO.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν την σκληρή κατασκευή τους και τις ικανότητές τους, τα μοντέλα MULE PRO-MX διαθέτουν νέο στυλ εμπνευσμένο από τη στιβαρή και απέριττη σχεδίαση των μοντέλων της κορυφαίας σειράς MULE PRO.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ειδικά σε συνδυασμό με την πέδηση κινητήρα. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ειδικά σε συνδυασμό με την πέδηση κινητήρα. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Πέρα από τον προφυλακτήρα από χάλυβα της σειράς PRO, η χρήση εξαρτημάτων από χάλυβα σε περιοχές όπως το πλατό φόρτωσης με επίστρωση διαμαντιού και τα μαρσπιέ πατώματος συμβάλλει στη στιβαρή εικόνα του PRO-MX και εκφράζει την ανθεκτική κατασκευή του.
Πέρα από τον προφυλακτήρα από χάλυβα της σειράς PRO, η χρήση εξαρτημάτων από χάλυβα σε περιοχές όπως το πλατό φόρτωσης με επίστρωση διαμαντιού και τα μαρσπιέ πατώματος συμβάλλει στη στιβαρή εικόνα του PRO-MX και εκφράζει την ανθεκτική κατασκευή του.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki ελέγχεται βάσει της ταχύτητας, προσφέροντας ελαφρύ στρίψιμο σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνεται η υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι. Βελτιώνει επίσης την άνεση στην οδήγηση και τον έλεγχο ενεργώντας ως σύστημα απόσβεσης, περιορίζοντας την αλλαγή διεύθυνσης και την αναπήδηση στο τιμόνι από χτυπήματα στους τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη θέση του τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, καθώς και να το ανασηκώσει για να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki ελέγχεται βάσει της ταχύτητας, προσφέροντας ελαφρύ στρίψιμο σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνεται η υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, κάνοντας πιο «σφιχτό» το τιμόνι. Βελτιώνει επίσης την άνεση στην οδήγηση και τον έλεγχο ενεργώντας ως σύστημα απόσβεσης, περιορίζοντας την αλλαγή διεύθυνσης και την αναπήδηση στο τιμόνι από χτυπήματα στους τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη θέση του τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, καθώς και να το ανασηκώσει για να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών
Πέρα από τη μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης και μεταφοράς που προσφέρει για να μεταφέρετε φορτία στη δουλειά ή τις προμήθειές σας για ένα διασκεδαστικό σαββατοκύριακο στο ύπαιθρο, ο αξιόπιστος, μονοκύλινδρος κινητήρας 700 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού αποδίδει υψηλή ροπή που εξασφαλίζει απολαυστική οδήγηση και διευκολύνει τη λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες.
Πέρα από τη μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης και μεταφοράς που προσφέρει για να μεταφέρετε φορτία στη δουλειά ή τις προμήθειές σας για ένα διασκεδαστικό σαββατοκύριακο στο ύπαιθρο, ο αξιόπιστος, μονοκύλινδρος κινητήρας 700 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού αποδίδει υψηλή ροπή που εξασφαλίζει απολαυστική οδήγηση και διευκολύνει τη λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες.
Ο αποθηκευτικός χώρος (5,3 λίτρων) που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού προσφέρει έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης. Μια χαλύβδινη πλάκα προστατεύει τον αποθηκευτικό χώρο από τα χτυπήματα από πέτρες.
Ο αποθηκευτικός χώρος (5,3 λίτρων) που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού προσφέρει έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης. Μια χαλύβδινη πλάκα προστατεύει τον αποθηκευτικό χώρο από τα χτυπήματα από πέτρες.
Οι υψηλές γωνίες προσέγγισης και φυγής (67˚ και 63˚, αντίστοιχα) συμβάλλουν επίσης στις επιδόσεις offroad του MULE PRO-MX. Ελαχιστοποιώντας τον πρόβολο του αμαξώματος (με την τοποθέτηση των τροχών όσο το δυνατόν πιο κοντά στους προφυλακτήρες) μειώνεται η πιθανότητα να χτυπηθεί ο προφυλακτήρας κατά την κίνηση σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες.
Οι υψηλές γωνίες προσέγγισης και φυγής (67˚ και 63˚, αντίστοιχα) συμβάλλουν επίσης στις επιδόσεις offroad του MULE PRO-MX. Ελαχιστοποιώντας τον πρόβολο του αμαξώματος (με την τοποθέτηση των τροχών όσο το δυνατόν πιο κοντά στους προφυλακτήρες) μειώνεται η πιθανότητα να χτυπηθεί ο προφυλακτήρας κατά την κίνηση σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες.
Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, το PRO-MX διατίθεται με πόρτες στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας προστασία από τη λάσπη και διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο από το όχημα.
Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς MULE PRO, το PRO-MX διατίθεται με πόρτες στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας προστασία από τη λάσπη και διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο από το όχημα.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το PROMX έχει ικανότητα ρυμούλκησης 680 κιλών (1.500 lbs). Η στάνταρ βάση κοτσαδόρου ρυμούλκησης είναι συμβατή με μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων ζεύξης που διατίθενται ως αξεσουάρ.
Το PROMX έχει ικανότητα ρυμούλκησης 680 κιλών (1.500 lbs). Η στάνταρ βάση κοτσαδόρου ρυμούλκησης είναι συμβατή με μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων ζεύξης που διατίθενται ως αξεσουάρ.
Με άνετο χώρο για τους ώμους, τα γόνατα και τα πόδια για δύο ενήλικες, το ενιαίο κάθισμα διαθέτει διαμορφωμένο χώρο καθίσματος για τον οδηγό και τον συνοδηγό, συμβάλλοντας στην εξαιρετική άνεση του PRO-MX.
Με άνετο χώρο για τους ώμους, τα γόνατα και τα πόδια για δύο ενήλικες, το ενιαίο κάθισμα διαθέτει διαμορφωμένο χώρο καθίσματος για τον οδηγό και τον συνοδηγό, συμβάλλοντας στην εξαιρετική άνεση του PRO-MX.
Μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ενσωματώνεται στο ταμπλό. Περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες: ένδειξη λειτουργίας μετάδοσης κίνησης (2WD/4WD), ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακός δείκτης στάθμης καυσίμου, ρολόι, ολικός χιλιομετρητής, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, μετρητής ωρών, ενδεικτική λυχνία διαφορικού, ενδεικτική λυχνία ελέγχου κινητήρα, προειδοποιητική λυχνία EPS, προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας νερού, προειδοποιητική λυχνία ζώνης ασφαλείας, ενδεικτική λυχνία στάθμευσης, ενδεικτική λυχνία όπισθεν, ενδεικτική λυχνία νεκράς
Μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ενσωματώνεται στο ταμπλό. Περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες: ένδειξη λειτουργίας μετάδοσης κίνησης (2WD/4WD), ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακός δείκτης στάθμης καυσίμου, ρολόι, ολικός χιλιομετρητής, δύο χιλιομετρητές διαδρομής, μετρητής ωρών, ενδεικτική λυχνία διαφορικού, ενδεικτική λυχνία ελέγχου κινητήρα, προειδοποιητική λυχνία EPS, προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας νερού, προειδοποιητική λυχνία ζώνης ασφαλείας, ενδεικτική λυχνία στάθμευσης, ενδεικτική λυχνία όπισθεν, ενδεικτική λυχνία νεκράς
Όπως και στα κορυφαία μοντέλα της σειράς MULE PRO, το ταμπλό τύπου αυτοκινήτου επιτρέπει στον οδηγό να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες. Τα ψηφιακά όργανα παρέχουν όλες τις πληροφορίες με μια ματιά. Και η κεντρική κονσόλα διαθέτει προεγκατάσταση για την τοποθέτηση ηχοσυστήματος προαιρετικού εξοπλισμού.
Όπως και στα κορυφαία μοντέλα της σειράς MULE PRO, το ταμπλό τύπου αυτοκινήτου επιτρέπει στον οδηγό να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες. Τα ψηφιακά όργανα παρέχουν όλες τις πληροφορίες με μια ματιά. Και η κεντρική κονσόλα διαθέτει προεγκατάσταση για την τοποθέτηση ηχοσυστήματος προαιρετικού εξοπλισμού.
Το MULE PRO-MX εξοπλίζεται με ελαστικά 25” σε ζάντες 12”. Τα μεγάλα ελαστικά 25” τύπου radial παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση off-road, εξασφαλίζουν μεγάλη απόσταση από το έδαφος και συμπληρώνουν τη στιβαρή σχεδίαση.
Το MULE PRO-MX εξοπλίζεται με ελαστικά 25” σε ζάντες 12”. Τα μεγάλα ελαστικά 25” τύπου radial παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση off-road, εξασφαλίζουν μεγάλη απόσταση από το έδαφος και συμπληρώνουν τη στιβαρή σχεδίαση.
Η ανάρτηση με διπλό ψαλίδι χρησιμοποιείται τόσο μπροστά όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε τροχό να κινείται πάνω από εμπόδια με ελάχιστη επίπτωση στο σασί.
Η ανάρτηση με διπλό ψαλίδι χρησιμοποιείται τόσο μπροστά όσο και πίσω για να επιτρέπει σε κάθε τροχό να κινείται πάνω από εμπόδια με ελάχιστη επίπτωση στο σασί.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Compression ratio | 10.3:1 |
Valve system | 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Bore x stroke | 102.0 x 85.0 χιλ. |
Displacement | 695 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Μπαταρία και Πολλαπλασιαστής (ανάφλεξη με τρανζίστορ) |
Maximum power | 32.8 kW {45 PS} / 6,000 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 57.6 N•m {5.8 kgf•m} / 5,000 σ.α.λ. |
Transmission | CVT, 2 ταχυτήτων και όπισθεν, αυτόματο |
Final drive | Άξονας 2WD / 4WD |
Frame type | Σωληνωτό κλιμακωτού τύπου, χάλυβας |
---|---|
Wheel travel front | 218 χιλ. |
Wheel travel rear | 232 χιλ. |
Tyre, front | 25 x 8.00 R12 |
Tyre, rear | 25 x 10.00 R12 |
L x W x H | 2,795 x 1,525 x 1,890 χιλ. |
Steering angle L R | 40° / 30° (43° in - 38° out) - GR |
Wheel base | 2,005 χιλ. |
Ground clearance | 270 χιλ. |
Fuel capacity | 36.0 λίτρα |
Seat height | 850 χιλ. |
Curb mass | 719 κιλά |
Parking brake | Auto adjust, mechanical disc |
---|---|
Front brake type | Υδραυλικός δίσκος |
Rear brake type | Υδραυλικός δίσκος |
Front suspension type | Διπλό ψαλίδι |
Rear suspension type | Διπλό ψαλίδι |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ